رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۴۴۶۸

تبلیغات در اینستاگرام

گروه رایسان ، چند سالی است که به صورت تخصصی بر بازایابی اینترنتی و آموزش آن تمرکز کرده است. تیم رایسان با تلفیق خلاقیت در تولید محتوا و با به کارگیری دانش روز در بازاریابی اینترنتی ، این قابلیت را دارد تا با ارائه راهکارهای علمی در راستای حضور تاثیر گذار برندها در شبکه های اجتماعی ، گام بردارد .

خلاصه ای از روند کاری گروه رایسان :

رایسان به برندهای متوسط و بزرگ کمک می کند تا با حضور مستمر در فضای اینستاگرام ، فالوورهای واقعی را از بازار هدف خود جذب و محتوای تاثیر گذار برند خود را در معرض دیدیدشان قرار دهند .کارشناسان رایسان قبل از تدوین استراتژی ، اقدام به ارزیابی بازار (E-Marketplace Assessment ) در فضای اینستاگرام می کنند . در این ارزیابی ها ، بازار هدف مشتریان و سلیقه آنها ، عملکرد رقبا ، نقاط ضعف و ... مورد بررسی قرار می گیرد .

در مرحله بعد با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده ، کار تدوین استراتژی آغاز می گردد . کارشناسان ما با بررسی دقیق بازار هدف و در نظر گرفتن اهداف و چشم اندازهای مشتریان ، استراتژی و نقشه راه متناسب را ترسیم می کنند . استراتژِی هدفمند یک رکن اساسی در تبلیغات اینستاگرامی است . این نقشه راه ، مرجع اصلی در طراحی محتوا و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی محسوب می شود .

بررسی هشتگ های پربازدید و مرتبط با کسب و کار مشتریان و انتخاب هشتگ های مناسب برای افزایش تعامل کاربران با پست های صفحه و افزایش فالوور بخش دیگری از این برنامه راهبردی است .

سیستم اتوماسیون

یکی از روش های منسوخ شده ای که مدیران صفحات برای افزایش فالوور واقعی مورد استفاده قرار می دهند ، فالو کردن تعداد محدودی از کاربران به صورت روزانه است که این کار زمان زیادی را از مدیر صفحه می گیرد و تاثیر بسیار کمی دارد . ما این روش قدیمی را بهینه سازی کرده و آن را در قالب سرویس ( سیستم اتوماسیون ) در اختیار شما قرار می دهیم

 

رایسان برای یک کسب و کار دقیقا چه کارهایی انجام می دهد ؟

بررسی وضعبت کسب و کار در فضای مجازی

آنالیزورهای تیم رایسان به منظور تدوین یک برنامه اجرایی برای تبلیغ در اینستاگرام ، رفتار و سلیقه کاربران را مورد مطالعه قرار می دهند . برسی عملکرد رقبا از دیگر کارهایی است که در تدوین یک استراتژی موثر ، بسیار تاثیرگذار است .

تدوین استراتژی

پس از انجام بررسی های همه جانبه ، استراتژی و نقشه راه فعالیت در اینستاگرام تدوین می گردد . این استراتژی مخصوص یک صفحه نوشته می شود و از آن برای هیچ صفحه دیگری استفاده نمی شود .

تحلیل و برسی صفحه اینستاگرام

به منظور آگاهی مدیران صفحات اینستاگرامی ، تیم تحلیل و بررسی رایسان ، ماهیانه گزارش عملکرد صفحه را در اختیار مدیران قرار می دهند . این گزارش ها بررسی وضعیت هشتگ ها ، بهترین زمان پست گذاری ، مشخص کردن کاربران فعال ، نمایش نمودار روند رشد صفحه و بسیاری موارد کاربری دیگر را در بر می گیرد .

تولید محتوای مناسبتی

برای ارتباط مؤثر با فالوورها ، طراح تیم رایسان ، در مناسبت ها و رویدادهای مختلف ، پست های مناسبتی با لوگو و برند مشتریان تولید کرده و بر روی صفحه قرار می دهدند .این مناسبت ها می تواند براساس تقویم ایران و یا مناسبت های بین المللی باشد .

نگارش متن های تاثیرگذار

تیم تولید محتوای رایسان براساس سلیقه مخاطبان ، محتوای تاثیرگذار برای صفحه اینستاگرام مشتریان تولید می کنند چرا که نقطه برتری پیجی نسبت به پیج دیگر ، محتوای آن است  پیج هایی که محتوای خود را براساس سلیقه مخاطبان تولید می کنند ، از میزان تعامل بیشتری با کاربران برخوردارند .

طراحی کمپین های تبلیغاتی

یکی از تاثیرگذارترین روش ها در برندینگ و جذب مخاطب بیشتر ، راه اندازی مسابقات و کمپین های تبلیغاتی است . کارشناسان رایسان می توانند مسابقات و کمپین های تبلیغاتی زیادی را در راستای اهداف پیش بینی شده طراحی و اجرا کنند .

تبلیغ در صفحات اینستاگرامی پر مخاطب در شهر شما

مشاوران رایسان صفحات پر بازدید و پر مخاطب شهر شما را شناسایی می کنند و با طراحی تصاویر و متون تاثیر گذار اقدام به تبلیغ مستمر در این صفحات می کنند تا برند شما همواره در صفحه موبایل مردم شهر پیش چشمان آنها باشد و به طور مستمر دیده شود .

 

 

با ما در فضای مجازی دیده شوید

 

 

برچسب ها