(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۲۰۶۸

افزایش فالوور در اینستاگرام

تیم رایسان به برندهای متوسط و بزرگ کمک می کند تا با حضور مستمر در فضای اینستاگرام ، فالوورهای واقعی را از بازار هدف خود جذب و محتوای تاثیر گذار برند خود را در معرض دیدیدشان قرار دهند .

کارشناسان رایسان قبل از تدوین استراتژی ، اقدام به ارزیابی بازار (E-Marketplace Assessment ) در فضای اینستاگرام می کنند . در این ارزیابی ها ، بازار هدف مشتریان و سلیقه آنها ، عملکرد رقبا ، نقاط ضعف و ... مورد بررسی قرار می گیرد .در مرحله بعد با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده ، کار تدوین استراتژی آغاز می گردد . کارشناسان ما با بررسی دقیق بازار هدف و در نظر گرفتن اهداف و چشم اندازهای مشتریان ، استراتژی و نقشه راه متناسب را ترسیم می کنند . استراتژِی هدفمند یک رکن اساسی در تبلیغات اینستاگرامی است . این نقشه راه ، مرجع اصلی در طراحی محتوا و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی محسوب می شود .

بررسی هشتگ های پربازدید و مرتبط با کسب و کار مشتریان و انتخاب هشتگ های مناسب برای افزایش تعامل کاربران با پست های صفحه و افزایش فالوور بخش دیگری از این برنامه راهبردی است .

سیستم اتوماسیون

یکی از روش های منسوخ شده ای که مدیران صفحات برای افزایش فالوور واقعی مورد استفاده قرار می دهند ، فالو کردن تعداد محدودی از کاربران به صورت روزانه است که این کار زمان زیادی را از مدیر صفحه می گیرد و تاثیر بسیار کمی دارد . ما این روش قدیمی را بهینه سازی کرده و آن را در قالب سرویس ( سیستم اتوماسیون ) در اختیار شما قرار می دهیم . سیستم اتوماسیون ، تکنولوژی ای است که 7 روز هفته و به صورت شبانه روز و بر اساس دستوراتی که ما به آن می دهیم ، با پتانسیل مشتری های شما ارتباط برقرار می کند ؛ این ارتباطات در قالب فالو کردن ، لایک کردن ، کامنت گذاشتن و یا ارسال پیام مستقیم بر اساس علایق کاربران و حتی لوکیشن آن ها می باشد .

این تعاملات باعث می گردد که کاربران کنجکاو شده  به صفحه شما سر بزنند و اگر محتوای پست ها برای آن ها جذاب باشد ، صفحه ی شما را فالو کنند ! برای جمع آوری لیست کاربران و هشتگ های مرتبط با کسب و کار مشتریان ، کارشناسان رایسان شخصیت های فرضی (personal )  را به عنوان کاربران شما در نظر می گیرند تا نیازها ، خواسته ها ، آرمان ها ، محیط کار و حتی خانه ی آن ها را به خوبی درک کنند . از این طریق ما می توانیم به فکر و نوع رفتار کاربران شما دست یافته که سبب ارتباطی بهینه بین شما و مشتریانتان می شود . پس از شناخت کامل بازار هدف ، باید صفحه ها ، هشتگ ها و کلمات کلیدی مرتبط با بازار هدف جمع آوری گردد تا بتوان از آنها در سیستم اتوماسیون استفاده کرد . کارشناسان ما ، این کار را با دقت و وسواس مضاعفی انجام می دهند چراکه تنها صفحاتی قابل استفاده هستند که فالور فیک نداشته باشند وتعامل کاربران با پست های آن زیاد باشد .

با ما در فضای مجازی دیده شوید