طراحی سایت پزشکی در اصفهان

طراحی سایت پزشکی در اصفهان و یا طراحی سایت مراکز درمانی باعث شده است که موج جدید از مباحث علمی در دنیای وب شکل بگیره و افراد با دید بازتری پزشکان خود را انتخاب کنند . ضمن اینکه میتوانند سوابق پزشکان مختلف را در سایتهای پزشکی مشاهده کنند . سوابقی مثل مقالات علمی ، تخصص ها ، رزومه ، بیمارانیکه درمان شده اند و با همین امر توانسته اند نتایج خوبی را بدست بیاورند .امروزه گسترش دانش پزشکی ، اطلاعات دارویی و درمانی و پیدایش تکنولوژی و تجهیزات در عرصه طبابت از یک سو و افزایش تعداد بیماران و بیماری ها از سوی دیگر باعث شده است که روش های سنتی در این علم پاسخگو نباشند و روش هایی دیگری را بطلبند ، یکی از این روش ها طراحی سایت پزشکی در اصفهان می باشد . روزانه افراد بسیار زیادی در گوگل به دنبال اطلاعات در رابطه با بیماری خاصی می باشند و در نهایت به وب سایت مورد نظر سر می رسند و از اطلاعات آن استفاده می کنند . این افراد در صورتی که از سایت خوششان بیاید هر روز به سایت شما سر می زنند و یا حتی سایت شما را به دیگران معرفی می نمایند . اکثرا برای جستجو طراحی سایت در اصفهان خود بدنبال پزشکان معتبر هستند که شما با این وب سایت میتوانید خود را معرفی نمایید .

طراحی سایت

خدمات طراحی سایت پزشکی در اصفهان

اکثرا در درمانگاه ها و مطب های گزشکی مراجعات دچار اتلاف وقت می شوند و هم از لحاظ شلوغی هم مکانی جهت استراحت بیماران با مشکل مواجه هستند و از سوی دیگر پیامدهای دیگری همچون افزایش ترافیک شهری، بروز اثرات منفی روحی و روانی بیمار در اثر منتظر شدن در اتاق انتظار و …. نیز حادث می گردد. همه این موارد میتواند با داشتن طراحی سایت پزشکی این کار ها را آسان کند و بیمار از قبل وقت رزور کند و نوبت خود را با زمان دقیق در جریان باشد . همه این موارد برای پزشکان هم میتواند مناسب باشد . تقریبا هشتاد درصد کارها در میتوانند از طریق سایت پزشکی اصفهان انجام دهند . مثل رزور نوبت ، تشکیل پرونده بیمار ، ساعت حضور در مطب و… همه این موارد میتواند بصورت آنلاین برگزار شود .

چه نیازی به طراحی وب سایت پزشکی در اصفهان می باشد؟

در گذشته ای نه چندان دور و همچنین همین حالا بعضی از پزشکان دارند بصورت سنتی عمل میکنند ، زمانی که قصد داریم به دکتر مراجعه کنیم باید بصورت حضوری به مطب پزشک رفته و پس از گرفتن نوبت ، زمان بسیار زیادی را منتظر می ماندیم. این اتفاق باعث می شد که زمان بسیاری از ما تلف شود. همینطور باعث ازدحام در مطب پزشک شده و در ارائه خدمات مناسب به بیماران اختلال ایجاد می شد. بهترین مورد برای بهتر استفاده کردن این مورد داشتن وب سایت پزشکی آنلاین می باشد . کاربران امروزه علاقه دارند که کارهای خود را بصورت اینترنتی انجام دهند. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از اینترنت، فرصت بسیار مناسبی که بتوانند خدمات خود را با آنلاین بودن ارائه نمایند مثل ارائه خدمات بصورت تمام وقت و همینطور دسترسی . در این بین جامعه پزشکی می تواند با داشتن یک طراحی سایت پزشکی حرفه ای در اصفهان و یا طراحی وب سایت برای مطب یا درماندگاه از مزایای بسیاری استفاده کند .

طراحی سایت
تیم دیجیتال مارکتینگ اصفهان رایسان

شرکتی اقتصادی

13.500.000 تومان

شرکتی اختصاصی

28.000.000  تومان

فروشگاهی اختصاصی

 

29.000.000  تومان

درباره رایسان

شرکت رهپویان آینده ساز ارتباطات نوژان با نام تجاری رایسان در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود و در مدت ۱۰ سال از فعالیت خود در زمینه‌های مختلف IT و فن آوری اطلاعات فعالیت نموده است،  شرکت رایسان، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎ها، شرکت‎ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است، مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی  حرفه‎‌ای، استاندارد و با  کیفیتی مطلوب به آنها ارائه نماییم.

طراحی وب سایت پزشکی اصفهان

 

برای مطب ها و پزشکان که میخواهند تخصص ها و سوابق تحصیلی و کاری خود را به نمایش بگذارند طراحی سایت پزشکی ضروری می باشد . با داشتن سایت میتوانند بیماران میتوانند اطلاعات کامل خود را دشاته باشند و پرونده هایی که از اول کار شروع به کار کرده اند میتوانند ببینند . تمام سوابق مثل تمام معالجه هایی که شده اند ، دارو هایی که مصرف کرده اند . تاریخ مراجعات ، همه اینا را میتوانند انلاین مشاهده کنند.

همچنین با طراحی سایت پزشکی اصفهان میتوانید پرسش و پاسخ داشته باشید . پاسخ اکثرا سوالاتی که توسط بیماران مطرح میکنند را میتوانید بدهید . همچنین میتوانید با توجه به علم پزشکی که در حال آپدیت شدن هست مطالب سایت را بروز کنید بعلاوه اینکه آخرین مقاله های پزشکی را در سایت قرار دهید .برای داشتن طراحی سایت پزشکی باید داینامیک باشه برای اینکه اطلاعات سایت را بتوانید تغییر دهید . برای داشتن این مورد باید از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی کد نویسی شده یا سیستم مدیریت هایی مثل وردپرس استفاده کنیم که هر لحظه قصد تغییر سایت را داشتیم بتوانیم تغییر اطلاعات بدهیم .امروزه اکثرا برای حل اولیه و داشتن اطلاعات در مورد بیماریها به گوگل مراجعه میکنند و به سایت هایی میروند که ساختار سایتی مناسب و گرافیک مناسبی دارند . در سایت های میروند که اطلاعات مفید تر کامل تر ، جامع تری ارائه دهد که در کل بتواند کمکی به آن فرد بکند .

 

تولید محتوا
  • طراحی سایت شرکتی در اصفهان
  • طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان
  • طراحی سایت رستوران در اصفهان

 

ویژگی های سایت پزشکی در اصفهان 

 

مهمترین ویژگی یک سایت پزشکی و درمانی ، نمایش خدمات و تخصص های پزشکی درمانی و معرفی کامل پزشک و یا کلینیک می باشد.
در صورتی که سایت برای یک پزشک طراحی گردد، نمایش درباره ی من و رزومه ی دکتری، اطلاعات تماس مثلا آدرس مطب اصفهان ، مطب ها و یا کلینیک های طبابت وی و تخصص ها از ملزومات کار هستند. و در صورتی که سایت برای یک کلینیک و یا بیمارستان و مطب طراحی شود، ارائه ی خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن محل ها، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان آن محل، نمایش تصاویری از محل حتی بصورت تور مجازی و 3 بعدی ، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک های درمانی و مطب ها و بیمارستان ها لحاظ گردد.

نکات
مهم طراحی سایت پزشکی

سرعت طراحی سایت پزشکی
یکی از مهمترین موارد در طراحی سایت های پزشکی می باشد به این دلیل که وقتی سایت شما از هر لحاظ عالی باشد ولی موقع لود شدن سرعت خوبی نداشته باشد  عملا همه زحمات شما از دست رفته و کاربر بعد از چند ثانیه اول که سرعت خوبی نداشتیم از سایت شما خارج می شود . بیرون رفتن مخاطب از سایت شما یکی از امتیاز منفی بد برای سئو سایت شما می باشد پس سرعت سایت بسیار مهم می باشد که رایسان در طراحی سایت های پزشکی این مورد را به بهترین نحو اجرا می کند .
طراحی اختصاصی قالب سایت پزشکی
اگر روی کلمات کلیدی سایت شرکتی خودتون کارکرده باشید ولی گرافیک خوب و طراحی خوبی نداشته باشید دقیقا مثال قبل تکرار میشه ولی کابر بعد از ثانیه های کمی از سایت شما خارج میشه و یک امتیاز منفی برای شما به حساب میاد .
سئو طراحی سایت پزشکی


در این که شما سایت عالی از لحاظ گرافیک و اطلاعات باید داشته باشید شکی نیست ولی در کنار امکانات ویژه سایت های پزشکی، رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت برای گوگل، مهمترین مسئله ای است که باید در طراحی سایت پزشکی رعایت شود. چراکه با استفاده از این ویژگی، سایت توسط مشتریان و متقاضیان دیده خواهد شد. باید توجه داشته باشید که حدود نود درصد مخاطبان وب سایت ها از طریق گوگل به سایت ها وارد خواهند شد. پس یک سایت سئو شده برای گوگل مهمترین ویژگی جانبی است که یک سایت باید دارا باشد.

با استفاده از یک طراحی سایت پزشکی قوی سئو شده عالی که چند ماه یا یک سال زمان برده تا به این قویی رسیده میتوان جدا از ارائه ی خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای رتبه ی سایت در گوگل انجام می پذیرد.

شما میتوانید مشتریان و بیماران قبل خود را راضی نگه دارین با داشتن طراحی سایت که سیستم رزرواسیون آنلاین داشته باشد و کاربران میتوانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند.
امروزه طراحی وب سایت اختصاصی و طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت پزشکان و طراحی وب سایت پزشکی و طراحی سایت مراکز درمانی مستقل برای پزشکان و مراکز درمانی معتبر ترین و شایسته ترین نوع حضور پزشک در شبکه اجتماعی است . در واقع وب سایت یک پزشک مانند یک مطب مجازی است که پزشک می تواند توسط آن با بیماران در ارتباط باشد و یا اطلاعاتی را در قالب مقاله ، تصویر، ویدئو و مطلب برای اطلاع عموم قرار دهد و ارتباط موثرتر و نزدیک تری با بیماران داشته باشد .

 

قسمت های مختلف طراحی وب سایت پزشکی در اصفهان

تماس با ما


دراین قسمت بیماران میتوانند درخواست ها و سوالات خود را مطرح کنند و بعد پزشک به انها در سایت یا ایمیل آنها پاسخ دهد .

 

درباره ما


در این قسمت خود پزشک باید در مورد توانایی های خود صحبت کرده، از افتخارات خود می گویید. ضمن اینکه باید از سوابق و مدارک ، داشنگاه تحصیلی خود صحبت کند .


سیستم رزرو نوبت آنلاین


ای قسمت را هم میشود برای یک پزشک اجرا کرد و هم میتوان برای یه کارد درمانی یا مطب و بیمارستان اجرا کرد و بیماران از قبل میتوانند رزرو نوبت انجام دهند .

تصاویر با کیفیت بالاسایت پزشکی


در این گونه از طراحی سایت پزشکی طراح باید از تصاویری و گرافیک با کیفیت استفاده کند. در این نوع از طراحی ایکون ها دارای رنگ بندی های متعدد هستند واز لحاظ بصری بیمار را در استفاده از سایت درگیر می کنند. میتوانید از رنگ ها یمختلف که میتواند برای سایت پزشکی مناسب باشد استفاده کنید


مقاله های پزشکی و تحقیقات علمی ، پزشکی


حتما سایت ها یپزشکی باید داری این قسمت باشند چون خیلی ها به دنبال جدید ترین مقالات پزشکی هستند و ای میتواند برای یازدیدکنندگان جالب باشد و هم برای سئو سایت شما میتواند مناسب باشد


قسمت جستجو عنوان


برا ییدا کردن موضوعی که کاربر به دنبال ان اس استفاده میشود . گاهی یک سایت پزشکی دارای صفحات زیادی است به همین دلیل از این مورد استفاده میشود .


گرافیک طراحی وب سایت پزشکی

طراح سایت پزشکی باید سایت با دیزاینی ساده باشد . در طراحی سایت پزشکی قسمت جستجو در وسط صفحه قرار می گیرد . به دلیل اینکه افراد مختلف با هر سطح علمی وارد سایت میشوند و باید از این امکانات بتوانند استفاده لازم را ببرند .


ارائه اطلاعات پزشکی

 


در این گونه از طراحی وب سایت طراح سعی می کند اطلاعاتی در زمینه بیماری ها در صفحات مختلف سایت قرار دهد اطلاعاتی که کار آمد هستند وسبب تبلیغ رایگان وب سایت شما خواهند بود.


وبلاگ در سایت پزشکی

 

یکی از امکانات بسیار خوب طراحی سایت پزشکی امکان دادن وقت به مریض به صورت اینترنتی است ، با استفاده از این روش دیگر نیازی نیست که مریض برای گرفتن وقت به مطب مراجعه نماید و از محل کار یا خانه می تواند وقت خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و هزینه را پرداخت نماید .

 

در طراحی سایت پزشکی می توانید برای بیماران خود پرونده پزشکی آنلاین ایجاد نمایید تا آنها با داشتن کلمه عبور و رمز خود در هر زمان یا مکانی به پرونده پزشکی خود دسترسی داشته باشند و یا آن ر ا در اختیار پزشک دیگری قرار دهند .

در طراحی سایت پزشکی می توان مشاوره و پرسش و پاسخ رایگان قرار داد تا به سولات بیماران قبل از مراجعه به مطب پاسخ داده شود .

همچنین با توجه به اخبار و مقالالت بسیار زیادی که در مورد علم پزشکی وجود دارد می توان بخشی با عنوان اخبار و مقالات را در سایت قرار داد و هرروز آن را به روز رسانی کنید .

در طراحی سایت پزشکی رتبه سایت در گوگل اهمیت زیادی دارد .

امکانات طراحی سایت پزشکی

ایجاد گالری تصاویر با امکان گروه بندی در سایت
ثبت و مدیریت مقالات و اخبار پزشکی
امکان پرسیدن سوال توسط بازدیدکنندگان و پاسخ توسط پزشک
امکان تعریف اسلاید شو
امکان نمایش ویدئو در سایت
دریافت پیام از کاربران و پاسخ به پیامهای خصوصی رسیده
امکان معرفی لینک های مفید در سایت
نمایش نشانی مطب و ساعت كاري مطب
امکان درخواست نوبت دهی اینترنتی توسط اعضاء
نمایش آدرس مطب بر روی نقشه
قسمت سوالات متداول
قسمت معرفی کتاب
معرفی پزشکان ومراکز همکارجستجوی پیشرفته و هوشمند
نمایش لینک صفحات پزشک در شبکه های اجتماعی
کاملا قابل توسعه

 

طراحی وب سایت پزشکی ارزان در اصفهان 

 

هزینه های طراحی سایت پزشکی متفاوت می باشد .بستگی دارد که سایت پزشکی اطلاع رسانی باشد یا امکانات مختلف مثل رزرو آنلاین  را داشته باشد یا خیر  و در کل طبق امکاناتی که در این صفحه قید شده است باید داکیومنتی تهیه شود که چه امکاناتی نیاز دارند تا هزینه سایت پزشکی مشخص شود . 

ریسپانسیو بودن صفحات
طراحی وب سایت
طراحی ریسپانسیو سایت

خدمات رایسان در زمینه طراحی سایت پزشکی در اصفهان

 

شرکت رایسان به‌ عنوان یکی از برترین شرکت‌ های طراحی سایت در اصفهان به مشتریان خود کمک می کند تا با ارائه راهکارهای مناسب آن‌ها را به اهداف خود برساند .ما به شما کمک می‌کنیم تا در بهینه‌ سازی طراحی سایت پزشکی خود از کلمات کلیدی مناسب استفاده نمایید و رتبه وب‌سایت خود را ارتقا دهید .  با ارتقا رتبه سایت خود می‌توانید خدمات خود را به مشتریان هدفمند که در حال جستجوی فروشنده مناسب هستند معرفی نمایید و فروش اینترنتی خود ر ا افزایش دهید .از دیگر فعالیت‌های منحصر به‌ فردی که رایسان در طراحی سایت پزشکی انجام می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

طراحی قالب اختصاصی متناسب با درخواست‌ها و نیازهای شما ، طراحی صفحات  متناسب بارنگ برند شما  ،  طراحی سایت دوزبانه  ، طراحی سایت ریسپانسیو