حتماً شما هم در شرایطی قرار گرفته‌اید که شاید نیاز شده باشد که بخواهید خیلی سریع و فوری خبری یا حتی یک پیام اطلاع‌رسانی را بدست جمع زیادی از افراد برسانید. در این مواقع قطعا‌ ایده‌آل‌ترین حالت برای شما این است که پیام شما هر چه زودتر توسط افراد خوانده شود. راه‌های مختلفی به ذهن شما خواهد رسید اعم از تبلیغات چاپی محیطی یا حتی تلویزیونی، اما میتوانیم حدس بزنیم یکی از این راه‌هایی که به ذهن شما نیز خواهد رسید بحث ارسال اس‌ام اس انبوه تبلیغاتی به شماره‌های همراه اول و ایرانسل است. با توجه به وفور تعداد افراد در حال استفاده از تلفن همراه که روز به روز نیز بر تعداد آن‌ها اضافه میشود، میتوانیم بگوییم قطعاً این روش جزء حداقل سه روش برتر برای این منظور و هدف شما میباشد. ضمن اینکه شما میتوانید خیالتان از این مورد راحت باشد که اگر حتی افراد در آن لحظه اینترنت هم نداشتند، باز پیام تبلیغاتی شما را دریافت خواهند کرد و به احتمال زیاد همان لحظه میخوانند. پس در این مقاله قصد داریم به شما اطلاعاتی درباره این داستان و این شرایط انتقال دهیم تا اگر برای شما نیز چنین حالتی به وجود آمد بتوانید بهترین استفاده از این روش را داشته باشید. جهت این منظور میتوانید چند دقیقه تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

ارسال اس‌ام اس انبوه به شماره‌های همراه اول

به عنوان مثال برای توضیح بیشتر مقدمه‌ی این مقاله میتوانیم این گزینه را برای شما مطرح کنیم که شاید مثلاً یک شخص بخواهد شعبه‌ی جدیدی از برند و کسب و کار خودش را به زودی تا چند روز آینده راه‌اندازی نماید. راه‌های مختلفی توسط افراد بررسی میشود. مشخصاً باید پارامتر زمان به عنوان یک محدودیت در نظر گرفته شود زیرا قرار است افرادی که در نزدیکی منظقه جغرافیایی آن شعبه جدید هستند تا چند روز آینده خبردار شده و مطلع گردند. این افراد پتانسیل بیشتری برای بازدهی آن شعبه نسبت به سایر افراد دیگری که از مناطق مختلف مراجعه میکنند، دارند. پس همانطور که در مقدمه مقاله هم گفتیم ارسال اس‌ام اس انبوه تبلیغاتی میتواند به عنوان دم دست‌ترین و راحت‌ترین روش برای شما مطرح شود. این ذهنیت در برخی صاحبین کسب و کار در کشور ما وجود دارد که برخی مواقع فقط به دنبال مخاطبانی که شماره همراه اول دارند میباشند. این مخاطبین شاید از نظر آن مدیران کسب و کار اعتبار و امتیاز بیشتری نسبت به سایرین دارند که باعث میشود احتمالاً مخاطبان بهتری باشند و جذب آن‌ها راحت‌تر انجام شود. یکی از زیر شاخه‌های ارسال انبوه اس‌ام اس تبلیغاتی پنل پیامکی، ارسال اس‌ام اس انبوه به شماره‌های همراه اول است که شما در این بخش از تبلیغات خود میتوانید این مخاطبان را به راحتی پوشش دهید.

ارسال اس‌ام اس انبوه تبلیغاتی با تلفن همراه

در یکی از مواردی که برای کاربران خود ما نیز در شرکت دیجیتال مارکتینک اصفهان رایسان اس‌ام اس پیش آمده بود، شخص قصد ارسال اس‌ام اس انبوه تبلیغاتی با تلفن همراه خودش را داشت. این روش کاملاً در سال‌های اخیر باطل شده و هیچ محبوبیتی در بین افراد و کسب و کار‌ها ندارد. این روش بشدت زمان زیادی از افراد تلف میکند. فرض بگیریم حتی زمان هم پارامتر مهمی برای شخص نباشد، زیر ساخت مشخصی برای این روش وجود ندارد و عملاً اپراتور‌های تلفن همراه با این حالت از ارسال اس‌ام اس‌های انبوه کاملاً مخالف هستند. به همین دلیل هم اگر یک فرد در یک روز به تعداد بالاتر از استانداردی که اپراتور‌ها تعریف کرده‌اند، ارسال اس‌ام اس داشته باشد احتمال زیاد سیم کارت وی دچار مشکل شده و شاید دیگر نتواند از امتیاز وصل بودن سیم کارت خود استفاده کند. در قسمت بعد میخواهیم راه اصولی و روش حل این دغدغه را برای این نمونه از افراد توضیح دهیم.

 

 

ارسال اس ام اس انبوه به شماره های همراه اول

 

ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی انبوه به سیم کارت‌های همراه اول

همانطور که میدانید چندین اپراتور خدمات تلفن همراه در کشور وجود دارند که یکی از آن‌ها اپراتور همراه اول میباشد. هر کدام از این اپراتور‌ها زیر ساخت و مسیری را فراهم کرده‌اند تا همه‌ی اشخاص بتوانند به مشترکین آن اپراتور‌ها اس‌ام اس‌های تبلیغاتی خود را ارسال کنند. البته مشترکین هر یک از این اپراتور‌ها میتوانند وضعیت خط خود را برای دریافت یا عدم دریافت اس‌ام اس‌های تبلیغاتی مشخص کنند و در صورت عدم رضایت اس‌ام اس‌های تبلیغاتی را دریافت نکنند. ما در شرکت رایسان پی بردیم که برخی از افرادی که با ما در تماس بودند در ابتدا بر این تصور بودند که برای ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی انبوه به سیم کارت‌های همراه اول باید به مخابرات مراجعه کنند. یا اینکه حتی میتوانند توسط درگاه‌های اینترنتی خود اپراتور همراه اول درخواست خود را ثبت نمایند. پس از توضیح شرایط برا‌ی آن‌ها، این داستان انتقال داده شد که برای این افراد کافیست فقط یک پنل ارسال اس‌ام اس تهیه نمایند تا بتوانند به تمام سیم کارت‌های همراه اول اس‌ام اس ارسال کنند.
با این راه حل شما میتوانید به تمام افرادی که در حال حاضر سیم کارت همراه اول دارند دسترسی سریعی داشته باشید حال این افراد سیم کارت دائمی همراه اول داشته باشند یا اعتباری همراه اول داشته باشند. برای اینکه به هر کدام از این دو دسته از مشترکین همراه اول شما بتوانید اس‌ام اس تبلیغاتی خود را ارسال کنید چنین راه حل میتوانیم به شما پیشنهاد دهیم که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.

ارسال اس‌ام اس انبوه منطقه‌ای همراه اول

این نقشه‌ها مختص به مراکز استان‌ها میباشد و ربطی به بقیه شهر‌ها و شهرستان‌های داخل حوزه آن استان ندارد؟ چرا؟ به دلیل اینکه مرکز یک استان دارای وسعت بزرگتری نسبت به سایر شهرستان‌های آن استان میباشد و باید خود آن مرکز بر اساس منطقه‌های مختلف دسته‌بندی شود. مراکز استان‌ها توسط ۵ رقم اول کد پستی در نقشه‌ها تقسیم‌بندی شده‌اند و میتوان گفت که خیابان‌های نزدیک به هم در یک منطقه دارای 5 رقم اول کد پستی مشترک هستند. زمانی که شما از ۵ رقم اول کد پستی منطقه مورد نظر مطلع میشوید، میتوانید در پنل شرکت رایسان اس‌ام اس به تعداد افرادی که ساکن آن منطقه هستند پی ببرید و حال یا تمام آن افراد را یا بخشی از آن‌ها را به ترتیب اطلاع‌رسانی کنید. توضیحات کامل‌تری از این داستان را در مقاله‌ای با عنوان راهنمای ارسال پیام انبوه کد پستی و منطقه ای برایتان توضیح داده‌ایم.

 

ارسال اس‌ام اس انبوه همراه اول شهر و استان

همانطور که گفتیم برای مراکز استان‌ها نقشه تفکیکی کدپستی وجود دارد تا شما بتوانید آن مرکز را بصورت مجزا و قسمت به قسمت پوشش دهید. خب حالا تکلیف بقیه شهرستان‌های آن استان چیست؟ اگر بخواهید به مابقی شهر‌ها و شهرستان‌های استان به غیر از مرکز آن اس ارسال اس‌ام اس انبوه داشته باشید باید از ابزار دیگر سامانه رایسان اس‌ام اس استفاده کنید که توسط این ابزار شما به تمام افرادی که چه سیم کارت دائمی همراه اول داشته باشند و چه سیم کارت اعتباری، دسترسی داشته باشید. ضمنا در پنل ارسال رایسان اس‌ام اس این گزینه برای تمام شهرستان‌های کشور فراهم شده است و بانک اطلاعاتی کل استان‌ها و شهرستان‌های کشور موجود است.

 

ارسال اس‌ام اس انبوه پیش شماره همراه اول

حتماً شما هم در شهر خود پیش شماره‌ی خاصی را در حال حاضر دارید. در تمام استان‌ها و شهر‌ها هم به همین شکل است و در هر شهر چندین رنج پیش شماره وجود دارد. برخی از پیش شماره‌ها قدیمی‌تر هستند و از رنج‌های خاصی شروع شده‌اند و برخی جدید‌تر. شاید مدیر یک کسب و کار بسته به نوع شغل خود بخواهد فقط به یک سری از پیش شماره‌ها اس‌ام اس‌های انبوه تبلیغاتی خود را ارسال کند. با این آیتم شما میتوانید حتی پیش شماره‌ها بصورت تفکیک شده‌ی دائمی و اعتباری داشته باشید و از هر کدام از آن‌ها بصورت مجزا استفاده کنید. مثلاً در شهر شروع شماره‌ها با 0913 میباشد که یک نمونه از پیش شماره‌های قدیمی رنج 118 بصورت ****0913118 میباشد. شما میتوانید در پنل رایسان اس‌ام اس آمار تعداد افرادی که این پیش شماره را در حال حاضر در اختیار دارند مشاهده و همه‌ی آن‌ها را یا بخشی از آن‌ها را به ترتیب پیام‌رسانی کنید.

 

ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی به شماره های همراه اول و ایرانسل

ارسال اس‌ام اس انبوه بانک مشاغل همراه اول

قبلاً توضیح دادیم که از نظر برخی از مدیران کسب و کار افرادی که دارای سیم کارت‌های همراه اول هستند در ذهن آن‌ها از امتیاز و اعتبار بالاتری برخوردار هستند. حال اگر امتیاز این که آن شخص گیرنده عضو رسته و گروه شغلی خاصی باشد را هم به این امتیاز اضافه کنیم قطعاً میتواند آیتم مهم و ارزشمندی برای مدیران کسب و کار‌های مختلف باشد. در سامانه رایسان اس‌ام اس این امتیاز را برای تمام کاربران فراهم کرده‌ایم که به بروزترین و کاملترین بانک اطلاعات اصناف و مشاغل دسترسی داشته باشند. اغلب شماره‌هایی که در این بانک‌ها وجود دارد برای شماره‌های همراه اول میباشد. این شماره‌ها در این بانک، بر اساس گروه شغلی و زیر گروه شغلی و همچنین بر اساس استان و شهرستان تفکیک و دسته‌بندی شده است. بدیت ترتیب مدر کسب و کار میتواند بشدت هزینه سوخت تبلیغات اس‌ام اس خود را کاهش دهد و در کمترین زمان و با کمترین هزینه اس‌ام اس تبلغاتی خود را به مخاطبان هدف خود برساند.

نرم‌افزار ارسال اس‌ام اس یا ارسال با تلفن همراه

با توضیحاتی که تا اینجای کار در این مقاله به شما ارائه کردیم حتماً شما به مزیت‌ها و کاربرد‌های پنل ارسال اس‌ام اس پی برده‌اید. البته به صورت مفصل قبلاً در مقاله پنل ارسال اس‌ام اس برای شما تعریف کردیم و شما میتوانید اطلاعات و خصوصیات و سرویس‌هایی که در هر یک از انواع پنل‌های ارسال اس‌ام اس شرکت رایسان وجود دارد را نیز در صفحه پنل اس‌ام اس شرکت رایسان مشاهده کنید.

پر واضح است که اصلاً این روش هیچ ربطی به روش ارسال با تلفن همراه ندارد. کاملاً از نظر ما این مقایسه بی‌ربط و غیر منطقی میباشد. شما به مراتب در روش ارسال با تلفن همراه مشکلات زیادی خواهید داشت. مشکلاتی از نظر اتلاف زمان بسیار زیاد، مشکل محدودیت تعداد ارسال روزانه، مشکل سرعت ارسال و رسیدن به دست مخاطبین، مشکل هزینه و تعرفه هر پیامکی که ارسال میشود و…. تمام این موارد و مشکلات در روش استفاده از پنل ارسال اس‌ام اس برای شما حل شده است و شما درگیر هیچ کدام از موارد و مشکلات بالا نخواهید شد.

در این مقاله تلاش ما برا آن بود که همه کاربران را با پروسه ارسال اس‌ام اس انبوه تبلیغاتی همراه اول و روش‌های آشنا کنیم. ‌امیدواریم توانسته باشیم مزایا و کاربرد‌های زیادی که این روش در مقابل با روش ارسال با تلفن شخصی دارد را برای شما بیان کرده باشیم و شما کاملاً از این قضیه آگاه و این مسأله برای شما کامل حل شده باشد.

جهت توضیحات بیشتر و شرح شرایط مختلف ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی همراه اول میتوانید به صورت ۲۴ ساعته با مشاوران ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *