با پیشرفت سئو و باتوجه به این که نتایج به دست آمده از الگوریتم‌های گوگل بعضا مطابق با خواسته‌ها و نیاز‌های کاربر نمیباشد. گوگل تصمیم به استفاده از هوش مصنوعی در جستجوی مطالب کرد.

Rank Brain

پروسه سئو یا بهینه‌سازی سایت هر روزه در حال پیشرفت و پیچیده‌تر شدن میباشد. برای رسیدن به اهداف خود در سئو باید ابتدا نیاز‌های کاربران را مشخص نموده و راه خود را براساس این نیاز‌های او تنظیم نمایید. انتخاب کلمات کلیدی مناسب، لینک‌سازی داخلی و خارجی و تولید محتوا از مهم‌ترین عوامل در موفقیت سئو میباشند.

عوامل موفقیت سئو

با پیشرفت گسترده‌ای که در سئو بوده است دیگر روش‌های قدیمی پاسخگو نمیباشد و گوگول از سال ۲۰۱۷ اعلام کرد قصد دارد از Rank Brain برای نمایش نتایج به کاربران استفاده نماید.

رنگ برین چیست؟

باتوجه به این که بعضی از نتایج به دست آمده از الگوریتم‌های گوگل مطابق با خواسته و نیاز کاربران نبود گوگل تصمیم به استفاده از هوش مصنوعی گرفت، رنگ برین با توجه به نیاز‌های قبلی کاربر، موقعیت جغرافیایی و علائق کاربر نتایج مرتبط با نیاز‌های شما را میدهد البته  باید به این نکته توجه نمایید که از رنگ برین برای جستجو‌هایی با حساسیت بالا استفاده میشود.

باتوجه به اهمیت بسیار بالای محتوا در سئو از رنگ برین برای تولید محتوا استفاده کنید. محتوایی را ایجاد نمایید که که باکاربرتعامل برقرار کرده و برای او ارزش ایجاد نماید. بسیاری از مدیران سایت‌ها و تولیدکنندگان محتوابرای گوگل محتوا تولید میکنند نه برای کاربر. در تولید محتوا اصول مهم محتوا در سئو از جمله رعایت تگ‌های H را رعایت کنید. در انتشار و تولید محتوا حتماً برنامه‌ریزی داشته باشید و طبق برنامه پیش بروید. این نکته را حتماً در نظر داشته باشید که کیفیت محتوا از کمیت آن اهمیت بسیار بالاتری دارد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ رایسان پیشرو در طراحی سایت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *