یکی از بهترین استراتژیها برای برقراری ارتباط با مشتریان ثابت، ارسال پیام کوتاه یا ارتباط به وسیله پنل پیامکی است. البته استفاده از خطوط پیامکی در عین سودمندی، دردسرهای زیادی نیز برای کسبوکارها دارد. به عنوان مثال فرستادن پیام به بلک لیست مخابرات (افرادی که پیامهای تبلیغاتی خط خود را مسدود کردهاند) . یک چالش جدی برای هر کسبوکاری محسوب میشود. خوشبختانه خرید خط های پیامکی اپراتور 9000 به این مشکل پایان داده است. در این مقاله هر آنچه درباره خطوط خدماتی باید بدانید ارائه شده. همچنین نحوه فعالسازی خطوط پیامکی با پیش شماره 9000 آموزش داده خواهد شد . لازم به ذکر است برای شروع کار با این خطوط حتما باید یک پنل اس ام اس داشته باشید.
پنل پیامکی چیست؟
پنل sms یک نرم افزار آنلاین بر پایه وب است که امکان مدیریت پیامهای ارسالی و دریافتی را فراهم میکند. جالب است بدانید پنل پیامکی هر شرکتی امکانات متفاوتی دارد. علاوه بر پنل پیامکی، برای ارسال پیامک نیاز به یک سرشماره دارید. برای این کار خطوط پیامکی مختلفی در دسترس است. در ادامه برخی از مهمترین اپراتورهای ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه را مشاهده میکنید:
• اپراتور 1000
• اپراتور 2000
• اپراتور 3000
• اپراتور 5000
• اپراتور 021
• اپراتور 026
• اپراتور 9999
• اپراتور 9000
احتمالا با وجود تنوع زیاد در اپراتورهای موجود این سوال برای شما هم پیش بیاید چرا باید از خدمات اپراتور 9000 استفاده کنیم؟ ویژگی این سرویس پیامکی نسبت به سایر رقبا چیست؟
چرا باید از اپراتور 9000 استفاده کنیم؟
اگر تا پیش از این، آشنایی اندکی با پنلهای پیامکی داشته باشید، باید بدانید خطوط ارسال اس ام اس در 2 دسته بندی مختلف وجود دارد:
• خطوط تبلیغاتی: تمام خطوط پیامکی در زمان فعال سازی از سمت اپراتور، در این دسته بندی قرار دارند. با این نوع خطوط امکان ارسال پیام تبلیغاتی، آفر، فراخوان، تبریک، پیشنهاد ویژه، تخفیف و غیره فراهم است. با تمام تفاسیر مشکل بزرگ در استفاده از این خطوط، عدم ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات است. مشکلی که در ابتدای مقاله هم به آن اشاره شد.
• خطوط خدماتی: خطوط خدماتی همان خطوط تبلیغاتی هستند که با ارائه مدارک به اپراتور و گذشت یک بازه زمانی خاص تغییر کاربری دادهاند. تفاوت بارز خطهای خدماتی و تبلیغاتی امکان ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات در خطوط خدماتی است. چنانچه اقدام به فعالسازی خطوط خدماتی برای کسبوکار خود کنید، میتوانید به تمام مشتریان (حتی افرادی که در لیست سیاه قرار دارند) پیامک اطلاع رسانی ارسال کنید. البته هنوز هم امکان ارسال پیامهای تبلیغاتی، آفر یا تبریک وجود ندارد.
بسیاری از افراد که از سامانههای پیام کوتاه برای بازاریابی استفاده میکنند، همواره این سوال را میپرسند که چگونه باید با مشتریان ثابت خود به وسیله پیامک ارتباط برقرار کنند و آنها را از تخفیفها خبردار کنند یا این که مثلا تولد وی را تبریک بگویند.
بهترینترین پاسخ به این پرسش استفاده از خدمات اپراتور 9000 است. این اپراتور تمام خطوط خود را به صورت پیش فرض با نوع خدماتی به فروش میرساند. برای دسترسی به سرویس ارسال پیامک از جمله پیامهای تبلیغاتی، فراخوان، آفر یا غیره بهتر است از این اپراتور کمک بگیرید. در این صورت حتی میتوان به مشتریانی که در بلک لیست مخابرات قرار دارند، اس ام اس فرستاد.
بیشتر بدانید : دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری
ارسال پیامک ضروری با خط خدماتی
در این شرایط تهیه خط خدماتی برای هر کسبوکاری ضروری به نظر میرسد. چرا که اگر بخواهید با مشتریان فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی، مغازه، بیماران مطب، شرکت یا به طور کلی مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید، خطوط خدماتی امکان ارسال پیام به تمام مشتریان، حتی به افراد لیست سیاه مخابرات را فراهم میکنند.
فعالسازی خطوط خدماتی در کمترین زمان ممکن
احتمالا شما هم به ارزش زمان در بیزینس خود واقف هستید. از جمله دلایلی که باعث شد تا اپراتور 9000 اقدام به عرضه خطوط خدماتی کند، آگاهی از همین مساله است. اگر مشتری اپراتورهایی نظیر 1000، 2000، 3000، 021 یا 9999 هستید، برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به خدماتی دست کم 2 الی 6 ماه زمان نیاز خواهید داشت. با این وجود فعال کردن خطوط پیامکی 9000 تنها 10 روز یا کمتر زمان میبرد. این برای هر کسبوکاری بی نظیر است.
ثبت خط خدماتی برای افراد حقیقی
یکی از امکاناتی که خط خدماتی 9000 را نسبت به سایر اپراتورهای پیامکی برتر جلوه داده و به محبوبیت این سرویس دهنده افزوده است، ارائه سرشماره به افراد حقیقی میباشد. این در حالی است که سایر اپراتورها تنها برای افراد حقیقی و شرکتهای ثبت شده خطوط خدماتی را فعال میکنند. اپراتور معتبر 9000 یک گام جلوتر از سایر رقبا، حتی برای افراد حقیقی که دارای مجوز اینماد یا پروانه کسب باشند نیز این خطوط را فعال مینماید. اگر در حال راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستید، بلافاصله پس از دریافت مجوز اینماد یا پروانه کسب برای دریافت سرویس پیامک خدماتی خود اقدام کنید.
تا پیش از این تنها اشخاص حقیق به واسطه مدارک شرکتی و ضمانت سفته قادر به دریافت خطوط خدماتی بودند. در حالی که اشخاص حقیقی که غالبا استارت آپها را شامل میشدند، از این امکان محروم میشدند. اپراتور 9000 با ارائه سرویسهایی با پیش شماره 9000 توانسته این قوانین را تسهیل ببخشد تا افراد عادی هم بتوانند بدون نیاز به ثبت شرکت، اقدام به دریافت این خطوط کنند.
ثبت سرشماره خدماتی به صورت اختصاصی (مالکیت دائمی)
در پنل پیامکی کاربر میتواند از خطوط خدماتی و تبلیغاتی به صورت اشتراکی استفاده کند. صد البته در این شرایط یک مشکل بزرگ سد راه کسبوکار شما خواهد بود. خطوط اشتراکی توسط بسیاری از کسبوکارها استفاده میشوند. این موضوع میتواند به هویت و اعتبار برندتان لطمه وارد کند. همچنین سرویس اشتراکی بازدهی بازاریابی شما را کاهش خواهد داد. لازم به ذکر است استفاده از چنین سرویسهایی محدودیتهای زیادی نیز خواهد داشت .
اپراتور 9000 تمام خطوط خود را به صورت اختصاصی ارائه داده، به طوری که مالکیت شما در سیستم CRM اپراتور به ثبت میرسد. در این صورت تنها شما میتوانید از این خط استفاده کنید.
ارسال پیام تبریک تولد از طریق اپراتور 9000
ارسال پیام تبریک روز تولد تاثیر بسزایی در حفظ و نگهداری مشتری دارد. تنها یک سرشماره امکان ارسال اس ام اس تبریک تولد به تمام مشتریان (حتی افراد حاضر در بلک لیست مخابرات) را فراهم میکند . آن سرشماره متعلق به اپراتوری با پیش شماره 9000 است.
ویژگیهای خطوط خدماتی 9000
بیایید تعدادی از ویژگیهای اپراتور 9000 نسبت به سایر اپراتورها را بررسی کنیم:
• امکان ارسال لیست سیاه از زمان ثبت خط
• امکان درج پیوند در پیام ارسالی بدون نیاز به ارائه مدرک
• عدم نیاز به تمدید دورهای خط
• ثبت نام خط به صورت کاملا اختصاصی
• امکان دریافت پیامک
• امکان ارسال پیام تبلیغاتی و تبریک تولد به مشتری
• سرعت بالا در ارسال پیام
• برخورداری از خطوط 8 رقمی کوتاه
• امکان فعالسازی خط خدماتی برای افراد حقیقی به سادهترین روش ممکن
• امکان فعالسازی خط خدماتی برای افراد حقوقی و ارگانهای دولتی
• قابلیت استفاده در سرویسهای تحت وب، API و پلاگینهای پیامکی
شرایط دریافت خط از اپراتور 9000
ابتدا باید بگوییم برای شروع حتما باید یک پنل اس ام اس تهیه کنید. سپس با مراجعه به بخش خرید خط خدماتی 9000 میتوانید ضمن مشاهده خطوط آزاد یک خط را برای خود ثبت کنید. البته اگر خط مدنظرتان در لیست حضور نداشته باشد، میتوانید با پشتیبانی در ارتباط باشید تا پس از استعلام از غیرفعال بودن، آن خط برای شما به ثبت برسد. تنها پس از گذشت 2 تا 3 روز خط خریداری شده توسط مشتری در سامانه 9000 به ثبت میرسد.
در این شرایط شما بایستی با ارسال مدارک لازم اقدام به فعالسازی سرویس خود کنید. همانطور که گفته شد اپراتور 9000 خطوط خود را به دو صورت حقیقی و حقوقی عرضه میکند، بنابراین مدارک هر نوع فعالسازی متفاوت است.
مدارک لازم برای اشخاص حقیقی خطوط 9000
• تصویر مجوز کسبوکار یا اینماد به نام درخواست دهنده (با تاریخ اعتبار)
• تصویر پشت و روی کارت ملی
• تصویر پشت و روی شناسنامه
• تصویر گواهی امضا
• تکمیل فرم خدماتی افراد حقیقی
• تکمیل تعهدنامه
• ارائه 20 میلیون سفته به همراه امضا و اثر انگشت
چنانچه کارت ملی فرد قدیمی میباشد، تصویر رسید درخواست کارت ملی هوشمند نیز باید ارسال شود.
مدارک لازم برای اشخاص حقوقی خطوط 9000
• تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس شرکت
• تصویر روزنامه رسمی جدیدترین تغییرات شرکت
• تصویر پشت و روی کارت ملی صاحبین امضا
• تصویر پشت و روی شناسنامه صاحبین امضا
• تصویر گواهی صاحبین امضا
• تکمیل فرم خدماتی افراد حقیقی ( روی سربرگ به همراه مهر شرکت و امضا صاحبین امضا )
• تکمیل تعهدنامه ( روی سربرگ به همراه مهر شرکت و امضا صاحبین امضا )
• تصویر استعلام از “” سامانه ملي اشخاص حقوقي كشور””
• ارائه 20 میلیون سفته به همراه امضای صاحبین امضا و مهر شرکت
چنانچه کارت ملی صاحبین امضا قدیمی میباشد، تصویر رسید درخواست کارت ملی هوشمند نیز باید ارسال شود.
مدارک لازم برای اشخاص حقوقی و حقیقی خطوط 9000
معایب خطوط اختصاصی 9000
اپراتور 9000 یکی از بینظیرترین و محبوبترین اپراتورهای پیامکی در سال جاری بوده است. این شرکت اقدام به فروش خطوط خدماتی 8 رقمی و رند میکند، به همین دلیل برای فعالسازی خط مدنظر باید هزینه بیشتری نسبت به سایر اپراتورها پرداخت کنید. لازم به ذکر است اپراتورهای مختلف اقدام به فروش خطوط تبلیغاتی یا خدماتی در 7 تا 14 رقم میکنند. با این وجود خرید خط 8 رقمی اپراتورهایی با پیششماره های دیگر هزینه بسیار بیشتری دارد، در حالی که 9000 تنها در خطوط بسیار رند قیمت بالاتری خواهد داشت. رایسان ارائه دهنده دیجیتال مارکتینک در اصفهان
بدون دیدگاه