مدیریت پیج اینستاگرام

مدیریت پیج اینستاگرام با هزینه و تعرفه

مدیریت پیج اینستاگرام با جزییات و هزینه مدیریت صفحه اینستاگرام  را کامل توضیح خواهیم داد با جزییات . اگر شما هم مثل بسیاری از مدیران کسب و کار ، ابهاماتی برای پیج اینستاگرام خودتون دارید ، کافیه 7 دقیقه وقت بزارید تا توضیحات و جدول تعرفه را ببینید و جواب سوال های خودتونا بگیرید .ضمنا  ضمن بررسی این صفحه موارد اصلی رایسان بر طراحی سایت اصفهان  و پنل اس ام اس  و ارسال بلک لیست  را بررسی بفرمایید . لطفا بعد از دیدن پکیج های مدیریت پیج اینستاگرام  توضیحات کامل مدیریت صفحه اینستاگرام را  با صفحه طراحی لوگو در اصفهان بعد تعرفه حتما حتما مطالعه کنید  .قطعا اولین سوالی که احتمالا می پرسید این است که وقتی مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یک شرکت یا شخص واگذار کنید ، قرار هست چه کارهایی برای شما انجام بدهند .

یکی از  کلیشه ای ترین جمله ای که افراد می گویند این است که یک عکس یا فیلم را خودمون میتونیم داخل پیج بزاریم . پس اون شرکت یا شخص قراره چه کاری واسه ما انجام بده ؟؟

 

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام رایسان

پکیج نقره ای

2.000.000

تومان

  •  10پست در ماه از عکس و فیلم های شما
  • 5 پست در ماه از محتوای صنعت مرتبط
  • 3استوری روزانه
  • پست های مناسبتی تا 4 عدد در ماه
  • طراحی گرافیکی تمام پست‌ها و استوری‌ها
  • طراحی قاب اختصاصی برای پیج شما
  • تولید هایلایت های مهم و کلیدی برای جلب اعتماد مخاطبان
  • پاسخگویی به دایرکت های مخاطبان
  • شناسایی هشتگ های پربازدید و آنالیز پیج های رقبا
  • شناسایی پرسونای مشتری و تهیه استراتژی مناسب برای پیج شما
  • نظارت بر نظرات کاربران
  • تقویم محتوایی و زمان بندی
  • انتخاب هدف برای جذب فالوور و مخاطب
  • عکاسی و ساخت 2 ویدیو از محصولات و خدمات شما  و در صورت نیاز محیط کار
  • طراحی بنر های مناسبتی بدون محدودیت

پکیج طلایی

3.000.000

تومان

  • 18 پست در ماه از عکس و فیلم های شما 
  • 9 پست در ماه از محتوای صنعت مرتبط
  • 5استوری روزانه
  • پست های مناسبتی تا 6 عدد در ماه
  • طراحی گرافیکی تمام پست‌ها و استوری‌ها
  • طراحی قاب اختصاصی برای پیج شما
  • تولید هایلایت های مهم و کلیدی برای جلب اعتماد مخاطبان
  • پاسخگویی به دایرکت های مخاطبان
  • شناسایی هشتگ های پربازدید و آنالیز پیج های رقبا
  • شناسایی پرسونای مشتری و تهیه استراتژی مناسب برای پیج شما
  • نظارت بر نظرات کاربران
  • تقویم محتوایی و زمان بندی
  • انتخاب هدف برای جذب فالوور و مخاطب
  • عکاسی و ساخت 3 ویدیو از محصولات و خدمات شما  و در صورت نیاز محیط کار
  • طراحی مسابقه،قرعه کشی  و نظر سنجی
  • تحلیل و گزارش ماهانه فعالیت
  • تحلیل و گزارش ماهانه فعالیت
  • عکاسی وفیلمبرداری در محل 4 بار درماه
  • طراحی بنر های مناسبتی بدون محدودیت

نقش ها در مدیریت پیج اینستاگرام

باید در جریان باشید پشت پرده یک عکس یا فیلمی که برای شما در پیج گذاشته میشه ، ساعت ها تحلیل و بررسی و فکر هست .درسته  ، خود عمل بارگزاری فیلم و عکس شاید 10 دقیقه بیشتر زمان نخواد اما بدونید وظیفه مدیر پیج ، این عملیات نیست .

اما

مهمترین قسمت مدیریت پیج اینستاگرام ، تحلیل صنعت کاری اون پیج هست . تحلیل و فکر  مرحله ای هست که بسیار و بسیار بیشتر از بارگذاری و مباحثی مثه ادیت فیلم و عکس زمان میبره .

پس وظیفه اصلی و مهمترین وظیفه مدیر پیج ، تحلیل مداوم و بهبود عمکلرد و روند پیج در مقایسه با سایر پیج های موجود در اون صنعت هست .

مسیر موفقیت پیج صفحه اینستاگرام شما

 

مهمترین کاری که مدیر پیج اینستاگرام باید برای شما انجام بده ، تداوم تولید محتوا هست . هیچ موقع نباید این روند تولید محتوا قطع بشه . نیازمند روندی هستید آهسته و پیوسته و منظم .

پس کلید اصلی در موفقیت بلند مدت پیج : تداوم در تولید محتوا هست . تداوم تداوم و تداوم .

برخی افراد که با نرم افزارهای ادیت عکس و فیلم آشنایی دارن حتی شاید بتونن محتوای با کیفیت هم تولید کنن  اما این فقط یک بخش از رشد پیج هست اما کافی نیست .

پس یه شرکت میتونه اون بخش های مهم را با همفکری کارمندان و با هوش جمعی و با راه اندازی اتاق فکر پیش ببره و شما را در مسیر صحیح راهنمایی کنه .

کارشناسان رایسان قبل از تدوین استراتژی ، اقدام به ارزیابی بازار (E-Marketplace Assessment ) در فضای اینستاگرام می کنند .

در این ارزیابی ها ، بازار هدف مشتریان و سلیقه آنها ، عملکرد رقبا ، نقاط ضعف و … مورد بررسی قرار می گیرد .در مرحله بعد با استفاده از اطلاعات جمع آوری شده ، کار تدوین استراتژی آغاز می گردد .

کارشناسان ما با بررسی دقیق بازار هدف و در نظر گرفتن اهداف و چشم اندازهای مشتریان ، استراتژی و نقشه راه متناسب را ترسیم می کنند .

استراتژِی هدفمند یک رکن اساسی در تبلیغات اینستاگرامی است . این نقشه راه ، مرجع اصلی در طراحی محتوا و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی محسوب می شود .

 حتما بخوانيد۱۰ استراتژی های بازاریابی محتوایی در اینستاگرام

 

تعهدات شرکت جهت مدیریت صفحه اینستاگرام:

ویرایش تصاویر ، ایجاد قاب عکس برای تصاویر ، تحقیق بهترین هشتگ های مرتبط با شغل شما ، جدول زمان بندی انتشار پست ها و استوری ها ، تنظیمات لازم جهت بیزنسی بودن پیج اینستاگرام ، تحلیل و بررسی صفحه اینستاگرام رقبا – عکس های استاندارد و کلیپ های ویدیویی استاندارد .

 در پست های ویرایشی در سطر اول جدول ، تعهدات شرکت ویرایش محتویات مشتری اعم از فیلم و عکس می باشد .

مدیریت پیج اینستاگرام

 

شرایط عکس و تیزر و فیلم مدیریت پیج اینستاگرام :

هزینه عکاسی حرفه ای – تولید ویدیو کلیپ حرفه ای 30تا 60 ثانیه ای که باید توسط تیم جدایی تدوین فیلم انجام گردد و تولید کلیپ موشن گرافی در صورت درخواست بصورت جداگانه محاسبه می شود .

جذب فالوور واقعی پیج اینستاگرام :

 

با توجه به آپدیت الگوریتم های اینستاگرام و با توجه به اینکه تاکیده شده است از ربات ها جهت افزایش فالور استفاده نگردد ، بایستی افزایش فالوور را بر اساس استراتژی محتوایی انجام داد . بدین معنی که با تولید محتوای خوب و مفید برای مخاطبان و زمان بندی مناسب جهت انتشار محتوا ها ، بتوان فالوور های مفید و هدفمند جذب کرد . زیرا تعداد فالوور ها دیگر مهم نبوده بلکه کیفیت فالوور ها مهم است .

مدیریت تبلیغات پیج اینستاگرام:

در صورت انجام دادن تبلیغات برای پیج اینستاگرام خود از مشاوره رایگان شرکت بهرمند خواهید شد .  

شرایط قرار داد مدیریت پیج ایسنتاگرام :

پیشنهاد ما به شما برای بدست آوردن نتایج پیوسته و بلند مدت ، قرارداد 1 ساله است .در غیر اینصورت مدت قرار داد پشتیبانی می تواند حداقل 6 ماه باشد . 

 منظور از تولید محتوای مرتبط با صنعت ، این است که با تحقیق و بررسی محصولات در اینترنت و کاربرد آن ها ، فیلم و کلیپ و یا عکس های مرتبط جمع آوری می گردد .

در صورتی که نیاز به عکاسی در محیط کار مشتری باشد ، هر جلسه مراجعه به میزان زمان 75 دقیقه می باشد.

 

 حتما بخوانيدبازاریابی در اینستاگرام ( قسمت چهارم :الگوبرداری در اینستاگرام)

 

 

تیم رایسان

 

برنامه مدیریت پیج ایستاگرام رایسان

 

•    روندی که از ابتدا آغار خواهد شد به صورت زیر است :

•    ابتدا در طول برگزاری جلسات با مشتری ، پرسونای مخاطب وی مشخص خواهد شد . یعنی معلوم می گردد مشتری ، به دنبال چه مدل مخاطبانی می باشد . بر اساس شناخت گروه بندی های مختلف مخاطبان ، راه های مختلفی که می توان  به مخاطبان هدف رسید را شناسایی کرده و مراحل انجام آن ها را بررسی می کنیم .

•    در مرحله بعدی به دسته بندی محتویاتی که قرار است در پیج اینستاگرام گذاشته شود می پردازیم و بر اساس میزان محتویات منحصر به فرد مشتری ، و محتویاتی که در آن صنعت وجود دارد ، دسته بندی های محتوا ها مشخص می گردد .

•    سپس تقویم زمان بندی انتشار پست مشخص می گردد . بر اساس پکیج انتخابی مشتری این تقویم تولید خواهد شد . تولید تقویم زمان بندی بر اساس سیاست به روز بودن پیج می باشد که بایستی علایق و میزان تعاملات فالورهای پیج را نیز در نظر بگیریم تا مبادا با انتشار پست های زیاد باعث ریزش فالور ها شویم.

•    پس از این مرحله به سراغ راه حل های بالا بردن تعامل فالورهای پیج می رویم . نیاز است راهکارهای مختلفی را برای تعامل بیشتر فالورها با پیج در نظر بگیریم .

چند نکته در مورد اینستاگرام

پیج اینستاگرام بخریم یا مدیریت پیج اینستاگرام را واگذار کنیم

 

تجربه نشان داده است که خرید پیج اینستاگرام با فالوور کم و زیاد هیچ اثر مثبتی نخواهد داشت و اگر هم فالوور زیاد هم داشته باشد پیج شما چون قرار است با محتوای جدیدی شروع به فعالیت کند بازخورد نخواهد داشت و ریزش شدیدی خواهید داشت و وقتی بازدید خوبی نداشته باشید به مخاطب های واقعی هم پست ها یپیج نمایش داه نمیشود. اگر با توجه به الگوریتم اینستاگرام جلو نروید عملا پیج شما نابود خواهد شد بهترین پیشنهاد این است که شما پیج خود را به مدیر حرفه ای اینستاگرام ، حالا چه شخص باشد چه شرکت ولی در مدیریت پیج اینستاگرام حرفه ای باشد ، با تمام الگوریتم ها و قواعد اینستاگرام آشنا باشد تا بتواند مخاطب خوبی را برای شما جذب کند و مهمترین کار د رپیج راکه تعامل در پیج اینستاگرام هست را بالا ببرد اگر بتواند این تعامل را بالا ببرد میزان فوروارد ها ، لایک ها ، کامنت ها بیشتر میشود و در نتیجه اینستاگرام پیج شما را به افراد بیشتری نمایش میدهد . در کل باید با ظرافت بیشتری به این مسئله نگاه کنید تا متضرر نشوید .

تولید محتوا برای پیج اینستاگرام

 

مهمترین قسمت مدیریت پیج اینستاگرام که باید بصورت حرفه ای انجام شود  تولید محتوا کاربردی ، جذاب و ارزشمند برای پیج است  . بطور کلی اینستاگرام برای وقت گذرانی و سرگرمی مردم استفاده میشه پس باید جوری محتوا سازی کرد که در زمان ها یی که فرد برای استراحت به اینستاگرام وارد شده بتوانید فرد با وجود اینکه سرگرم میکنید بازاریابی هم بکنید و بتوانید خدمات و محصول خود را به آن بفروشید .  تولید محتوا فقط با کپی کردن مطالب دیگران هیچ فایده ای ندارد باید شما تیم و نفر خاص خود را داشته باشید تا بتواند محتوای با ارزشمند تولید کند که خیلی راحت بگم کار هر کسی نیست .

مکمل های تبلیغات اینترنتی :

شما برای مکمل های تبلیغات اینترنتی بیزینس خود می توانید از طراحی سایت اصفهان ،که در کل مکمل  هستند برای دیجیتال مارکتینگ در اصفهان شما مثل  سئو سایت در اصفهان  و دیگر موارد استفاده کنید تا زودتر به نتایج خود برسید

درباره رایسان

شرکت رهپویان آینده ساز ارتباطات نوژان با نام تجاری رایسان در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود و در مدت ۱۰ سال از فعالیت خود در زمینه‌های مختلف IT و فن آوری اطلاعات فعالیت نموده است،  شرکت رایسان، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎ها، شرکت‎ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است، مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی  حرفه‎‌ای، استاندارد و با  کیفیتی مطلوب به آنها ارائه نماییم.

خانهپنل smsواتس اپتماس