بسیاری از صاحبان وب سایت مایل هستند با بهینه‌سازی سایت خود را در نتایج بالای موتور‌های جستجو خصوصاً گوگل مشاهده کننداگرچه بسیاری از صاحبان وب سایت مایل هستند سایت خود را در نتایج بالای موتور‌های جستجو خصوصاً گوگل مشاهده کنند اما گاهی اوقات، آن‌ها با شرایطی مواجه میشوند که بهینه‌سازی سایت درست انجام نشد.

عموم مردم سئو را به دلایل زیر مورد توجه قرار میدهند:

سئو ترافیک رایگان زیادی را روی وب سایت شما میآورد که شامل تبلیغات کلیکی نمیشود.

حتی شرکت‌هایی که تبلیغات گوگل را انجام میدهند، بخش بزرگی از ترافیک‌های جستجو را از دست میدهند. حدود ۷۰ درصد مردم روی نتایج ارگانیک جستحوی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی کلیک میکنند.

کاربران اینترنتی به نتایج ارگانیک سرچ گوگل اعتماد بیشتری میکنند.

قبل از آنکه شما از یک شرکت سئو که به طور حرفه‌ای خدمات بهینه‌سازی سایت را انجام میدهد استخدام کنید. از شما تقاضا داریم که متوجه باشید گوگل چگونه کار میکند؟ چه مطالبی به عنوان راهنمای وبمستر گوگل بیان میشود؟ چگونه موتور‌های جستجو کار میکند؟

وقتی شما پشت کامپیوتر یا لپ تاپ شخصیتان نشسته‌اید و در صفحه گوگل هستید، با لیستی از سایت‌ها در هر زمینه‌ای مواجه میشوید. چگونه گوگل صفحه‌ای را که مطابق با جستجوی شما هست پیدا میکند؟ و چگونه نتایج جستجو را تعیین میکند؟

گوگل را مطمئن سازید که درباره وب سایت شما میداند:

برای اینکه مشاهده کنید که آیا گوگل دریاره وب سایت شما میداند، کافی است به این شکل جستجو کنید:
[site: raysan.ir]

اگر صفحاتی از سایت شما نشان داده شد مشخص میشود که قبلاً توسط گوگل ایندکس شده‌اند. اگر به نمایش گذاشته نشده بود، پس سایت شما ایندکس نشده است و یا اینکه هنوز گوگل آن را کشف نکرده است. بنابراین شما باید این صفحات وب سایت را با گوگل آشنا سازید:

http://www.google.com/submityourcontent/website-owner

ابزار گوگل وبمستر:

گوگل وبمستر در نتایج جستجوی شما تأثیر مثبت خواهد داشت و باعث افزاش رتبه شما در موتور جستجوی گوگل خواهد شد. گوگل وبمستر برای شما گزارش‌های جزئی درباره صفحات ایندکس شده در گوگل فراهم میکند. برای شروع به کار آن، باید به لینک زیر مراجعه و ثبت نام کنید:

https://www.google.com/webmasters/tools


مثلاً سایت رایسان در زمینه طراحی سایت اصفهان، سئودر اصفهان، پنل پیامکی فعالیت دارد. شما میتوانید با سرچ رایسان در گوگلاین صفحات را ببینید که ایندکس شده‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *