تایپ کردن کلمات و کلیدواژه‌های مختلف برای رسیدن به یک نتیجه خوب و قابل قبول در گوگل زمانبر است و شما مجبور هستید زمان بسیاری را صرف کنید تا به نتیجه دلخواه از آنچه هدف شماست برسید زیرا با تایپ یک کلمه یا کلید واژه خاص تمامی مطالب مرتبط برایتان نمایش داده میشود و بسیاری از مواقع شما نتایجی نامرتبط است.

استفاده از علامت نقل قول (” “) میتواند برای شما راهگشا باشد، به این ترتیب با قرار دادن جمله یا کلمه مورد نظرتان در علامت نقل قول موتور جستجوگر تنها مطالب مرتبط با سوژه شما را جستجو و ارائه میکند. به عنوان مثال جستجو کنید “برندگان اسکار”.

استفاده از علامت نقل قول
با استفاده از این علامت علاوه بر کلمات و جملات میتوانید فواصل زمانی یک موضوع را نیز در گوگل به راحتی جستجو کنید و نتایج دلخواه را بدست‌آورید. جمله بالا را در فاصله زمانی جستجو کنید، به عنوان مثال ” برندگان اسکار” 2010.. 2017

همچنین برای موتور جستجوگر محدودیت بگذارید تا به سراغ مطالب متفرقه هم پیرامون سوژه شما نرود، به عنوان مثال اگر به دنبال برندگان نوبل در سال‌های خاصی هستید و میخواهید برندگان رشته‌های دانش و ادبیات را بیابید در نوار ابزار عبارت: دانش، ادبیات” برندگان جایزه نوبل” را تایپ کنید.

همچنین اگر پیش از هر کلمه یک علامت (-) منها بگذارید میتوانید آن را از لیست موضوعات سوژه خود حذف کنید.

بیشنر بدانید: طراحی سایت اصفهان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *