فقط چند دقیقه تمرکز کن. این صفحه تجربه چند ساله اعضای همین سایت میباشد که با دوره‌هایی که بسیار هزینه کرده‌اند این تجربه‌ها بدست امده پس لطفاً وقت بذار چند دقیقه و بخون. همین اول کار به شما قول میدهم اگر ۵ دقیقه تمرکز کنید روی محتوا این صفحه شما در آینده نزدیک با داشتن ۲ ساعت در روز اینترنت و فعالیت به مقدار پول قابل توجهی میرسید، پس لطفاً با من همراه شوید تا به این سوال جواب کامل دهیم .

 

چگونه پول در بیاوریم

 

در حال حاضر بالای ۷۰ درصد مردم اینترنت استفاده میکنند و خواسته یا نخواسته با اینترنت در ارتباط هستند و شما میتوانید از این ارتباط استفاده لازم را ببرید و جواب این سؤال چگونه پول در بیاوریم را با مطالعه این صفحه جواب بدهید. در حال حاضر مثل قبل، ایجاد کسب و کار، کار سخت و دشواری نیست فقط باید در شغل مورد نظر اطلاعات لازم را دارا باشید. درآمد زایی از سایت و اینترنت همینطور که کار آسانی هست ولی  صبر و پشتکار، انگیزه و اطلاعات احتیاج دارید پس قرار نیست یک شبه معجزه اتفاق بیافته باید قدم به قدم پیش بروید و در آینده نزدیک این صبر، مطمنا شما را به درآمد قابل توجهی میرساند. اما در این مسیر نباید دلسرد شوید و باید پشتکار خوبی داشته باشید به این دلیل که هر کسی در رشته خود در فضای وب هر روز در حال کار هست و شما هم باید رقابت کنید و جایگاه خود را بدست بیاورید. شما هر کدام از پلتفرم‌ها را داشته باشید باید به روشی جذب مخاطب کنید و روز به روز پیشرفت کنید مثلاً کانال تلگرام یا اینستاگرام یا وبلاگ داشته باشید باید با مطالب جذاب خود با کاربران ارتباط برقرار کنید و این ارتباط به آسانی نیست و باید پشتکار خوبی داشته باشید دقیقاً همین روند در سایت هم به همین صورت میباشد.

چگونه از سایت پول در بیاوریم

قبل از هر چیزی اجازه دهید که تعریف عامیانه و دلنشینی از کسب درآمد از اینترنت داشته باشیم. کسب درآمد از اینترنت یا همان کسب پول از طریق اینترنت مورد سؤال بسیاری از کاربران است و همه ما دوست داریم که با آسان‌ترین راه ممکن درآمد ثابت ماهیانه برای خود درست کنیم. پس باید قبول کنید که انگیزه کافی برای استفاده از این روش وجود دارد، اما نکته‌ای که باعث دلسردی اکثر کاربران میشود، این است که رقابت در این حوزه بسیار بالا بوده و فرد باید صبر و حوصله کافی برای فعالیت در آن داشته باشد. در نتیجه درآمد زایی خوب از فضای وب پشتکار لازم داره و به مرور زمان با تجربیات بیشتر شما روز به روز بیشتر میشود و آن روز‌های عالی موقعی فرا میرسد که شما متخصص خواهید شد.

در این صفحه به سه بخش مهم میپردازیم اگر وقت کافی ندارید به قسمت مورد علاقه مراجعه کنید و با تمرکز مطالعه کنید.

  1. در آمد زایی از سایت ( ۱۰ روش تضمینی کسب درآمد از طریق وب سایت )
  2. کسب درآمد از اینترنت ( ۱۷ روش  درآمد زایی از اینترنت )
  3. کسب درآمد در خانه

 

در آمد زایی از سایت

 

چگونه از اینترنت پول بدست بیاوریم

اولین چیزی  که میتوان ذکر کرد کم ریسک بودن آن است و فقط با داشتن اینترنت شما میتوانید پول بدست بیاورید و کسب درآمد قابل توجهی داشته باشید  چرا که شما هر کسب و کاری که بخواهید راه‌اندازی کنید باید سرمایه لازم را برای مسائل اولیه مثل مکان و موارد اداری وتبلیغات… داشته باشید ولی در کسب و کار اینترنتی بدین صورت نیست، شاید شما با کمترین هزینه بتوانید آموزش لازم را فرا بگیرید و به نوعی با بهینه‌سازی سایت یا سئو، سایت خودتان را در جایگاه خوبی قرار دهید و با نگهداری سایت خود در رتبه های خوب گوگل از هزینه‌های بسیاری بالای تبلیغات خود را دور خواهید کرد. اگر اطلاعی از سئو ندارید صفحه سئو سایت در اصفهان را‌ یک نگاهی بکنید.

چطور پول در بیاوریم

فکر میکنم تا اینجای صحبت قانع شده باشید که با کمترین وقت و کمترین هزینه میتوانید کسب وکار ایجاد کنید. به همین دلیل است که ذهن خیلی از افراد با این چنین سؤالات درگیر شده است. چطور از سایت پول در بیاوریم چگونه با طراحی سایت پول در بیاریم یا چگونه با اینترنت پول بدست بیاوریم یا چگونه از کامپیوتر پول بدست بیاوریم چگونه اینترنتی پول بدست بیاوریم چگونه از موبایل پول دربیاوریم چگونه با گوشی یا موبایل  پول بدست بیاوریم یا چگونه پول در بیاوریم و از این سؤالاتی که مطرح میشه در ذهن‌های من و شما و دیگران به دلیل اینکه میدانند با سرمایه کم میشود کارها‌ی بزرگ انجام داد ولی خیلی‌ها راهش را بلد نیستند و صبر و تمرکز لازم را انجام نمیدهند. من اینجا قدم به قدم توضیح میدم تا شما کامل متوجه داستان بشوید.

 

دلایل کسب درآمد با طراحی سایت

دلایل متعددی برای شروع درآمد زایی از طریق طراحی سایت وجود دارد. همین حالا بیایید این دلایل را بررسی کنیم:

آسان و کم هزینه: اولین و مهم‌ترین دلیل این است که طراحی سایت به سرمایه‌ی زیادی برای شروع نیاز ندارد. تقریباً تمام آنچه که برای این کار نیاز است، یک کامپیوتر و اتصال به اینترنت میباشد. پس نگران هزینه‌های جانبی آن نباشید.

در آمد قابل توجه: این نکته درست است که برای شروع کار باید مهارت‌های مختلفی را کسب کرد اما با ارائه‌ی خدمات خوب به مشتریان، امکان درآمد زایی بسیار بالا است. کسی چه میداند؟ شاید کسب و کارتان به قدری گسترش پیدا کرد که افراد بیشتری را برای گسترش فعالیت‌های خود استخدام کردید و پول بیشتری را به دست آوردید!

عدم نیاز به تجهیزات خاص: علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، راه‌اندازی کسب و کار‌های اینترنتی نیازی به تجهیزات خاص و سطح بالایی ندارد. به عنوان مثال یک خانم خانه دار به راحتی و با یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر میتواند محصولات دست ساز خود را در اینترنت به فروش برساند.

ایجاد متقاضیان بالا برای خدماتتان: طراحی وب یکی از حوزه‌هایی است که متقاضیان زیادی دارد و اگر طراح با استعدادی باشید، مشتریان زیادی پیدا خواهید کرد. پس نگران این نباشید که مشتری پیدا میکنید یا نه!

امکان فعالیت در حوزه‌های مختلف: خوشبختانه فعالیت در اینترنت به یک حوزه‌ی خاصی محدود نمیشود و این امکان را برای تمام حوزه‌ها ایجاد میکند که به راحتی در اینترنت فعالیت کنند و با مشتریان خود در ارتباط باشند حتی امکان جذب مشتریان بیشتر نه فقط در یک شهر یا کشور بلکه در سراسر جهان را فراهم میکند.

 

 

 حتما بخوانید

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم

چه کسب و کاری را با سایت راه‌اندازی کنم؟

به نظر در گام صفر  باید دنبال توانایی‌ها و علاقه‌مندی‌های  خودمان باشیم و ببینیم چه چیز‌هایی در هر رشته و صنفی بلد هستیم. مطمنا هر کسی‌یه رشته‌ای فعالیت داشته و میتونه در اون رشته تحقیق کنه و ببینه چه خدماتی را میتونه اینترنتی با سایت ارائه کنه. گام بعد شما باید ببینید اگر در رشته‌ای علاقه زیاد دارید و در آن رشته مهارت ندارید تحقیق و بررسی‌ای انجام دهید و ببینید برای اینکه آموزش ببینید چه چیز‌هایی و چه راه‌هایی وجود دارد. به قول بزرگی اگر شما در هر رشته‌ای صد ساعت وقت بزارید مطالعه کنید یا آموزش ببینید در آن رشته متخصص شده‌اید.

درآمد زایی از سایت

چگونه از طراحی سایت پول در بیاوریم

شما برای شروع باید کسب و کار خودتان را بررسی کرده باشید و با توجه به سیاست کاری سایت معمولی یا قوی را باید ایجاد کنید. در ابتدا شاید بتوانید با هزینه خیلی کمی سایت را ایجاد کنید و شروع کنید ولی در ادامه اگر هدف موفق شدن در کار خود را دارید میتوانید یا آموزش‌های لازم را ببینید که بتوانید سایت خود را مدیریت کنید یا سایت را به نفر یا تیم خاصی برای مدیریت انتقال دهید. اگر هدف‌تان درآمد زایی خوب از سایت میباشد باید بصورت حرفه‌ای این مراحل را انجام دهید و مدیریت خیلی قوی در کسب و کار خودتان داشته باشید، چه در بحث فنی مدیریت سایت و چه بحث فروش. معمولاً برای نفرات خاصی که سرمایه خیلی زیادی ندارند و در شروع ایجاد بیزینس خود هستند برای طراحی سایت مورد نظرشان طراحی سایت‌های ورپرس را پیشنهاد میکنیم که شما با هزینه خیلی کم میتوانید سایتی را تحویل بگیرید که میتواند کار را استارت بزند درآمد کسب کنید. علاوه بر وردپرس برخی سایت ساز‌های آنلاین وجود دارند که به وسیله‌ی آن‌ها میتوانید به صورت drag and drop سایت خود را طراحی کنید مانند سایت‌های wix یا squarespace. پس از ایجاد سایت باید شروع به محتوا‌گذاری و محصولات خود در سایت قرار دهید. محتوای شما میتواند در افزایش تعداد مخاطبان سایت شما و در نتیجه کسب در آمد سایت تأثیر بسزایی داشته باشد. مثلاً اگر ما طراحی سایت را انتخاب کردید و در شهر خاصی هستید مثلاً در اصفهان دقیقاً شما میتوانید صفحه‌ای مثل طراحی سایت در اصفهان یا هر جای ایران که هستین داشته باشید و روی آن کار کنید و درآمد زایی کنید. در ادامه چطور درآمد کسب کنیم را توضیح خواهیم داد.

 

 

چگونه پول از سایت بدست بیاوریم

 

چطور با برنامه‌ریزی و طرح برنامه  کسب و کار اینترنتی در آمد خود را چند برابر کنیم

 

تا اینجای کار شما رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید و با آموزش‌های رایگان یا پولی توانسته‌اید از صفر بودن در فضای وب فاصله بگیرید و دنیای دیجیتال مارکتینگ، کسب وکار اینترنتی و راه‌اندازی وب سایت را فرا بگیرید. مطمئناً شما در این مرحله اعتماد به نفس خیلی عالی بدست آورده‌اید و برای بدست آوردن پول آماده شده‌اید. در این مرحله شما باید برای کسب وکار خود طرح و برنامه‌ریزی انجام داده باشید. این طرح و برنامه برای هر رشته متفاوت میباشد و مطمئناً اگر هیچ برنامه‌ای برای سایت نداشته باشید در اینده نزدیک شکست خواهید خورد. بعد از این مراحل که در قسمت‌های بالایی گفته شد شما با توجه به نوع سایت خود که میتواند محتوایی، خبری، خدماتی، فروشگاهی و… باشد طرح و برنامه‌ریزی دقیقی ایجاد کنید که این روش یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مشتری میباشد و ساده‌ترین راه برای این کار، ایجاد یک وبلاگ است. وبلاگ‌ها بسیار مهم هستند به این دلیل که سایتتان را با محتوا‌های مرتبط پر میکنند و به کسب رتبه‌ای بهتر در موتور‌های جستجو کمک خواهند کرد. هنگامی که یک وبلاگ راه‌اندازی میکنید، به استراتژی محتوای سایت توجه داشته و برای مطالبی که منتشر میکنید برنامه‌ریزی داشته باشید.

 

 

 حتما بخوانید

 دستگاه ثبت موبایل مشتریان

 

————-

چگونه با محتوا پول بدست بیاوریم

تأثیر محتوا در وب سایت‌ها بسیار بالا میباشد یک جمله کلیدی وجود داره و این هست که هر کسی صاحب محتوا و مطالب اون صنف باشه اون صنف مطلق به اون نفر یا نفرات میباشد یعنی شما با محتوایی که با تجربه یا با کسب دانش از اون صنف بدست میآورید میتوانید یک محرک موتور اقتصادی در اون صنف را پیاده کنید و براحتی میتوانید کسب درآمد کنید. امروزه سایت‌های بسیار زیادی هستند که از طریق تولید و فروش محتوا درآمد زایی میکنند. تولید محتوا و کسب در آمد از طریق محتوا در سایت‌ها یک مزیت بسیار مهم دارد و آن این است که کاربر دیگر لازم نیست برای پیدا کردن محتوای مورد نظر خود به فروشگاه مراجعه کند و به آسانی میتوان با سرچ در اینترنت و رسیدن به سایت شما محتوای مورد نظر خود را پیدا کند.

محتوای آموزشی نسبت به محتوا‌های دیگر طرفدار بیش‌تری دارد و اگر شما در سایت خود محتوای آموزشی قرار دهید میتوانید در آمد خوبی کسب کنید به دلیل اینکه یک نفر دنبال آگاه شدن میباشد. کاری که شما باید انجام دهید این است که محتوای با کیفیت ایجاد کنید و با این کار مخاطب را جذب کار خود بکنید. بهتر است برای تولید محتوا نرم‌افزار‌هایی را آموزش ببینید مثل تولید کردن محتوا‌های متنی یا صوتی یا تصویری، البته اگر این قابلیت را دارید که چه بهتر اگر ندارید میتوانید از این چنین دوره‌هایی استفاده کنید.

مثلاً برای تولید محتوا در سایت باید موارد مهمی را رعایت کنید مثل:

هدف و مخاطب خود را مشخص کنید:

ابتدا مشخص نمایید در رابطه با چه موضوعی قصد تولید محتوا را دارید و مخاطب شما چه کسانی هستند. پس از مشخص کردن موضوع بررسی کنید که هدف شما از تولید محتوا چیست. مثلاً هدف سایت زومیت این است که با تولید محتوا و مقاله روزانه ترافیک سایت خود را بالا ببرد و بدین وسیله در آمد کسب کند. در مقاله ترافیک وب سایت چیست به طور کامل به بررسی عوامل مربوط به افزایش ترافیک وب سایت پرداختیم.

محتوا را تولید کنید:

پس از انجام مرحله اول نوبت به تولید محتوا میرسد. در ابتدای کار برای ایجاد اعتماد کاربر از مقالات متنی استفاده کنید. پس از آن به سراغ تولید محتوای صوتی و تصویری بروید. کاربران برای محتوای صوتی و ویدئویی هزینه بسیار خوبی را به شما پرداخت خواهند کرد.

محتوا را به پول تبدیل کنید:

با افزایش محتوا ترافیک سایت شما بالا میرود و از این طریق شما میتوانید در آمد خود را بالا ببرید مانند سایت زومیت یا میتوانید با برگزاری دوره‌های آموزشی و یا فروش محتوا درآمد خوبی را به دست‌آورید.

سئو سایت خود را بالا ببرید:

حالا برای اینکه سایت شما دیده شود و احتیاجی به هزینه تبلیغات نداشته باشید باید سایت خودتان سئو کنید که باید تمرکز درست و حسابی روی این مورد انجام دهید تا همه این کار‌هایی که تا این مرحله انجام داده‌اید به ثمر بشیند. که با آموزش رایگان شروع کنید و بعد نقاط ضعف سایت خود را قدم قدم پوشش دهید. مثال همین سایتی که شما در آن حضور دارید با کلمات طراحی سایت در اصفهان و سئو سایت در اصفهان یا کلمات دیگر سئو شده‌اند.

 

چگونه با کامپیوتر پول بدست بیاوریم

این هم سؤالی هست که خیلی‌ها میپرسند، ولی خیلی کار‌ها میشود انجام داد مثلا شما با کامپیوتر و داشتن یک صفحه ورد یا اکسل میتوانید مطالب یک صنف یا چند صنف را جمع‌آوری کنید تا به مرجعی در اون صنف تبدیل شوید و همه در آن شغل مورد نظر به شما رجوع کنند، به جرات میتوان گفت شما به روش‌های بازاریابی مختلف میتوانید از این اطلاعات استفاده کنید. کوچکترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که اطلاعات را برای افرادی که دنبال مطالب شما هستند جمع‌آوری کنید و به فروش برسانید.

حالا شما در این قسمت مطالب را جمع‌آوری کرده‌اید و آپلود میکنید روی وب سایت خودتان و غیر از اینکه این محتوا مختص خودتان میباشد در گوگل هم ارزش خاصی به محتوا‌ها داده میشود و مطمنا در رتبه‌های خوبی قرار میگیرید. حالا شما باید به دنبال بازاریابی‌های مختلف برای کسب درآمد باشید.

 

10 راه تضمینی کسب درآمد از سایت

1. با کمپین‌هایی که ایجاد میکنید اطلاعاتی نظیر موبایل و‌ایمیل را دریافت میکنید و بانک اطلاعاتی آن را صنف را ایجاد میکنید که با فروش این اطلاعات میتوانید پول بدست بیاورید.

شما با توجه به علاقه و رشته ای که دارید و در صحبت‌های بالا اشاره کردیم سایتی را در آن حوزه ایجاد کرده‌اید و محتوای لازم را به سایت اضافه کرده‌اید و طبق برنامه‌ریزی که باز هم بالا اشاره کردیم باید مطالب سایت را اضافه کنید تا در شرایطی قرار بگیرید که سئو سایت خوب شده باشید بعد اتفاق‌های جذابی برای سایت شما میتواند رخ بدهد و افراد آن صنف یا حوزه، وارد سایت شما میشوند، شما میتوانید با مطالبی رایگان، ویدیو یا هر برنامه‌ای که دارید شماره موبایل یا‌ایمیل را از این افراد بدست بیاورید که این اطلاعات بسیار با ارزش هستند هم برای بازاریابی تخصص خودتان و هم برای افراد دیگر که به موبایل این دوستان احتیاج دارند و شما میتوانید اطلاعات هر صنفی را جداگانه به فروش برسانید که بسیار راه درآمدزایی خوبی به حساب میآید. مثل سایت بانک اطلاعات مشاغل

 

2. دوره‌های آموزشی برای نفرات مبتدی در اون صنف ایجاد میکنید و به فروش میرسانید.

شما میتوانید در هر رشته‌ای که فعالیت میکنید و علاقه‌مند هستید، با بالا بردن اطلاعات خود در آن مورد تخصص پیدا کنید و بعد از حرفه‌ای شدن دوره‌های رایگان در ابتدا و بعدتر دوره‌های پولی ایجاد کنید و صفر تا صد آن رشته را آموزش دهید و در سایت قرار دهید و روز به روز آپدیت میکنید و با بازار‌یابی آن از سمت سئو یا اینستاگرام میتوانید مخاطب‌های خود را جذب کنید و این مورد در حال حاضر پول سازترین مورد در ایران محسوب میشود. البته که متأسفانه در ایران افرادی هستند که پول پکیج‌های به پایه و اساس را میگیرند که خودشان هیچ تخصصی در آن ندارند و عملاً کاری غیر انسانی انجام میدهند. ما به شما پیشنهاد میکنیم تخصص لازم را بدست بیارید، اطلاعات خود را بالا ببرید و در آن رشته ماهر شوید و بعد وارد آموزش شوید و در آمد زایی کنید. یکی از بهترین جواب‌های چگونه پول در بیاوریم هست. بسیار صنعت آموزش پول ساز هست و اگر کسی با علاقه و جدیت وارد این حوزه شود قطعاً جز میلیارد‌های آینده میتواند باشد. با توجه به این که شرایط آموزش در ایران مناسب نیست افراد برای آموزش خوب هزینه میکنند و اگر شما راه را درست انتخاب کنید و آموزش صحیح و کاربردی ارائه دهید قطعاً موفق خواهید شد. (بنده‌ای که این مقاله مینویسم اصلاً علاقه به آموزش ندارم به همین دلیل عنوان کردم علاقه باید داشته باشید تا موفق شوید)

 

3. با محتوایی که ایجاد میکنید ترافیک را به سایت خود منتقل میکنید و داشتن تبلیغات متنی یا لینکی در وب سایت‌تان میتوانید کسب درآمد کنید.

در هر رشته‌ای که فعال هستین و تخصص یا علاقه دارین شما میتوانید محتوا تولید کنید در سایت و مستمر اینکار را انجام دهید و به منبعی از اطلاعات در مورد آن رشته تبدیل شوید. خیلی از سایت‌های که شما میبنید در رتبه‌های خوب سئو قرار دارند فقط محتوا تولید میکنند و با این روش ترافیک را جذب سایت خود میکنند. زمانی که شما ترافیک لازم را دریافت کردین میتوانید با استفاده از بک لینک و رپورتاژ آگهی (قرار دادن لینک سایت‌های دیگر در سایت شما برای اعتبار دادن به سایت‌های دیگر و… ) پول در بیاورید و درآمد خود را روز به روز بیشتر کنید. عملاً شما فقط و فقط با محتوا به درآمد زایی رسیدین. اگر این مورد را انتخاب کردین به جواب چگونه پول دربیاوریم خواهید رسید ولی باید صبوری کنید. البته استراتژی‌های متفاوتی هست که خودتان فقط محتوا تولید کنید یا دیگران را هم درگیر کنید و  برای شما محتوا تولید کنند مثل سایت نی نی سایت و سایت‌های مشابه. قطعاً شما در روز‌های اول به درامد نخواهید رسید ولی با برنامه منظم و برنامه‌ریزی شده میتوانید این استراتژی را پیاده کنید و در آینده به درآمد زایی برسید. هیچ کاری روز‌های اول به شما سود نمیدهد ولی مستمر انجام دادن شما را به موفقیت در این راه میرساند.

4. با متخصص شدن خودتان با توجه به محتوا‌هایی که تولید کرده‌اید میتوانید در اون رشته محصول یا خدماتی را ارائه دهید و به فروش برسانید و پول بدست بیاورید.

خب در این روش اگر مثل من (کسی که مقاله را مینویسه) علاقه‌ای به آموزش ندارید این روش میتونه شما را به درآمد برسونه و در رشته‌ای که متخصص شدین و محتوا تولید کردین قسمتی مثل پنل فروشگاهی قرار میدهید و خدمات خودتان یا محصولاتی که به صورت فیزیکی قبلاً به فروش میرساندین الان بصورت آنلاین اینکارا را انجام دهید و جامعه هدف شما به شدت بزرگ خواهد شد و بصورتی که به تمام ایران میتوانید فروش داشته باشید. به نظر من اگر این سایت که تولید‌کننده محتوا بوده، قسمت فروشگاهی ایجاد کنه بسیار کار راحتی از بقیه افرادی دارد که تازه قصد ایجاد فروشگاه را دارند. چرا که سایت آماده هست برای تبدیل ترافیک یا مخاطب به سمت هدفی که داریم. شاید الان کمی سخت به نظر برسه ولی اگر شما این روندی که در این صفحه قرار دادیم را  انجام دهید من قول میدم که شما قطعاً به نتیجه خواهید رسید و حتی اگر نفر متخصصی سراغ دارید صحبت‌های این صفحه را انتقال دهید قطعاً تأیید خواهد کرد و شما به درآمد خوبی در آینده نزدیک خواهید رسید.

5. میتوانید با توجه رشته‌ای که سایت شما در آن فعالیت میکند با همکاران خود فیلد همکاری در فروش را به عنوان یک موتور اقتصادی در سایت خود اضافه کنید.

مواقعی هست که شما سایت بسیار خوبی را زمینه خاصی ایجاد کرده‌اید ولی توان تأمین محصول یا خدمات مورد نظر را ندارید. در این مورد شما با نفر یا شرکتی که تأمین‌کننده هست میتوانید قرار دادی داشته باشید محصولات، خدمات شما را تأمین کنند و شما درصد قابل توجهی را از فروش بگیرید. سایت شما بسیار میتواند فروش شرکت مورد را نظر را بالا ببرد و قدرت دست شماست و با هر شرکت و نفری که هم درصد خوبی به ما میدهد و هم محصول و خدمات با کیفیتی دارد میتوانید کار کنید. این یکی از بهترین جواب‌های چگونه پول در بیاوریم هست به نظر من. در حال حاضر بسیاری از سایت‌هایی که شما میبینید محتوا و سئو سایت خوبی دارند اصلاً خودشان تأمین‌کننده نیستند و همین فرمول را اجرا میکنند و درآمد قابل توجهی دارند. این بازی کاملاً برد برد هست. شما محصول شرکتی را میفروشید که فروش ندارد و شما درصدی را از سود آن‌ها دریافت میکنید و همه تخصص خود را بخوبی انجام میدهند و مثال‌های زیادی هم در این باره هست که بزرگترینش دیجی کالا هست که همکاری در فروش را راه‌اندازی کرد و شما میبینید که برای هر محصول چند فروشنده معرفی میکند. البته لازم به ذکر هست که همین استراتژی دو حالت دارد، یکی مثل دیجیکالا کاملاً تابلو فروشنده‌ها مشخص هست ولی نوع دوم که اصلاً خریدار متوجه نمیشود که شما تأمین‌کننده اصلی نیستید و کاملاً با شما در تماس هست. این استراتژی که از کدام مورد استفاده کنید کاملاً مربوط به شما و تخصص شما دارد.

6. افرادی که شاغل هستند میتوانند به صورت نیمه وقت و افرادی که استخدام شرکت‌ها نیستند میتوانند به صورت تمام وقت کار‌های فریلنسینگ را انجام دهند و کسب در آمد داشته باشند.

یکی از کار‌های و شرایط جدیدی که باب شده است فریلنسری هست که در صورتی که شما فعالیت خاص خود را دارید و در جایی فعال هستید و نمیتوانید تایم اداری وقت بذارید میتوانید با سایت‌ها و پلتفرم‌هایی که در حال حاضر معروف میباشند، این حرفه‌ای که یاد گرفته‌اید را برای دیگران انجام دهید و هر موقع از شبانه روز که آزاد هستید میتوانید کار کارفرما را انجام دهید و به این شکل همیشه سرکار هستید. فریلسنری بسیار برای افراد مفید بوده از لحاظ شرایط‌های مختلف که در زمان خودش به آن میپردازیم. کافی قدر داشته‌های خودتون را بدونید و ببینید چه کار‌هایی میتوانید در رشته خودتان انجام دهید. در این سایت‌ها شما توانایی خود را قرار میدهید و در صورتی که کاری باشد با فعالیت شما یکی باشد به شما‌ایمیل خواهند زد و همچنین خودتان میتوانید در پنل شخصی خود این کار‌ها و پروژه‌ها را ببینید و زمان و قیمت درخواستی خودتان را بنویسید. در صورت موافقت کارفرما پروژه میتوانید انجام دهید و ادامه ماجرا که کاملاً مشخص هست چقدر این پلتفرم  برای افراد متخصص مفیده بوده است. پس تخصص را فراموش نکن.

7. متأسفانه این روز‌ها برخی از دانشجویان، پروژه‌های خودشان را شخصاً انجام نمیدهند و شما میتوانید با انجام پروژه‌های دانشجویی به کسب در آمد بپردازید.

اگر در رشته مورد نظر تخصص کافی را داشته باشید میتوانید پروژه‌های شخصی و کاری را دریافت کنید و بخصوص اگر در اوایل کار باشید خیلی از پروژه‌های کوچک که مخصوص دانشجویان هست را میتوانید انجام دهید و حتی به آن‌ها روش انجام پروژه را آموزش دهید. در اصل از همین راه شما میتوانید دو مورد درآمد زایی داشته باشید یک پروژه دو آموزش… اگر هم آموزش دهنده خوبی باشید در جریان هستید که آموزش در ایران درآمد زایی خیلی خوبی دارد.

8. اگر مهارت کافی در برنامه‌نویسی اپلیکیشن‌های موبایل یا حتی برنامه‌نویسی وب دارید، با فروش آن‌ها در وبلاگتان درآمد خود را بیشتر کنید.

این موارد در این حوزه کمترین راه‌های پول بدست آوردن از اینترنت بود ولی مطمنا با پیشرفت کردن در شغل مورد نظر پلن‌های درآمد زایی مختلفی در اون صنف شما ایجاد میکنید و کسب درآمد خودتان را بیشتر میکنید. مثل باشگاه مشتریان، اعضای طلایی وب سایت و راه‌های متنوع دیگر.

9. مدیریت سایت یا ادمین سایت دیگران

خیلی از افرادی که سایت خود را طراحی میکنند بعد از مدتی  سایت خود را ر‌ها میکنند و تایم لازم جهت مدیریت سایت را ندارند. اگر توانایی لازم فنی و مالی در ابتدای کار را ندارید میتوانید مدیریت سایت را برعهده بگیرید مدیریت یک سایت شامل بررسی مشکلات سایت، اضافه کردن محصولات، برقراری ارتباط با مشتریان و هماهنگی فروش محصولات یا خدمات یا… است. خیلی از افراد هستند که مدیریت چند تا سایت را به طور همزمان انجام میدهند.

10. فعالیت در سایت‌های کلیکی

این روش کسب در آمد از سایت برای کسانی مناسب هست که اصلاً ریکسی هیچ کدام موارد بالا را نمیخواهند انجام دهند. شما میتوانید با داشتن پنل کاربری از شرکت‌های مربوطه برای بالا بردن ترافیک سایت‌ها کلیک انجام دهید و این کار با یک سیستم و اینترنت معولی قابل انجام است. در ازای کلیک‌ها دستمزد دریافت کنید. البته ما به عنوان افراد رایسانیها این روش اصلاً پیشنهاد نمیکنیم چون پیشرفتی در این مورد نمیبینیم و پیشنهاد میکنیم یکی از موارد بالا را انتخاب کنید تا به یک متخصص تبدیل شوید.

…………………………………………….

بخش دوم:

 

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت با سرعت روز افزونی در حال گسترش است. امروزه درآمد زایی از اینترنت این فرصت را فراهم کرده تا درآمدزایی در خواب نیز تحقق پیدا کند. در دنیای امروز هرکسی که اطلاعات کافی در این حوزه داشته باشد میتواند با یک گوشی موبایل و اینترنت به کسب درآمد در خانه و کسب درآمد از اینترنت بپردازد. اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید و میخواهید ببینید چگونه پول دربیاورید یا چطور پول دربیاوریم داشته باشید با ما همراه باشید.

 

1- درآمد زایی از اینترنت در تلگرام

کسب درآمد از اینترنت در بستر فضا‌هایی چون شبکه اجتماعی تلگرام صورت میگیرد. مهمترین مزیت تلگرام امکانات فراوان و رایگان و نیز محبوبیت آن در میان مردم است. به عبارت ساده‌تر تلگرام ابزار رایگانی برای ارتباط مستقیم با کاربران یا مشتریان بالقوه در اختیار شما قرار میدهد. اگر شما به خوبی الگوریتم تلگرام و نحوه فعالیت آن را بشناسید میتوانید از این ابزار به بهترین وجه استفاده کنید. اما سؤال مهم این است که چگونه از تلگرام پول در بیاوریم؟ بهترین راه‌های کسب درآمد از تلگرام عبارتند از:

  • راه‌اندازی کانال محبوب با محتوای جذاب و در ادامه کسب درآمد از تبلیغات
  • راه‌اندازی کانال شخصی برای رونق حرفه شخصی و افزایش درآمد
  • راه‌اندازی کانال آموزشی و کسب درآمد از طریق آموزش
  • ربات‌نویسی در تلگرام و فروش ربات
  • ساخت و پشتیبانی کانال تلگرامی برای دیگران
  • تولید محتوا برای کانال‌های تلگرام
  • مدیریت کانال تلگرام

درآمد زایی از تلگرام

2- درآمد زایی از اینترنت در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد از اینترنت است. یکی از دلایل محبوبیت اینستاگرام جذابیت فضای آن و دلیل دوم وجود محتوای تصویری و ویدئویی است. در حال حاضر اغلب کاربران با محتوای تصویری و ویدئویی راحت‌تر و بیشتر ارتباط برقرار میکنند. اما به همان اندازه که تأثیرگذاری این نوع محتوا بیشتر است تولید آن نیز دشوارتر است. مهمترین راز موفقیت در اینستاگرام تولید محتوای جذاب، خلاقانه و مداوم است. به همین دلیل یکی از راه‌های پول درآوردن در اینستاگرام تولید محتوا و فروش به صفحات دیگر است. اما روش‌های دیگری نیز برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • آموزش در اینستاگرام
  • فروش محصول
  • ارائه خدمات (ادمین پیج، طراح گرافیک، تولید‌کننده محتوا)
  • ارائه خدمات بازاریابی (فروش فالوور، لایک و کامنت)
  • برندسازی (با برندسازی در اینستاگرام حرفه شخصی خود را توسعه دهید)
  • همکاری در فروش (فروش محصولات دیگران و دریافت پورسانت)

3- درآمد زایی از اینترنت با وبلاگ‌نویسی

وبلاگ‌نویسی را میتوان روش کلاسیک کسب درآمد از اینترنت توصیف کرد. گرچه دوران اوج وبلاگ‌نویسی به پایان رسیده و اغلب کاربران فضای شبکه‌های اجتماعی را ترجیح میدهند. اما وجود قواعد سئوی سایت موجب شده هنوز مهمترین عامل ارتقای یک سایت، وبلاگ فعال و به‌روز آن باشد. به همین دلیل اگر توانایی تولید محتوای فاخر، جذاب و مداوم بر اساس اصول سئو را داشته باشید به راحتی میتوانید در این حوزه کسب درآمد کنید.

مهمترین روش‌های کسب درآمد در حوزه وبلاگ‌نویسی عبارتند از:

  • نویسندگی محتوا
  • مدیریت و ارتقا سئو سایت
  • توسعه حرفه شخصی با ایجاد وبلاگ در سایت کاری

 

بیشتر بدانید: پنل پیامکسامانه پیامک در اصفهان

 

 

درآمد زایی از وبلاگ

 

4- درآمد زایی از اینترنت در یوتیوب

یوتیوب یکی از بهترین بستر‌های کسب درآمد از اینترنت است. زیرا همانطور که گفتیم در دنیای امروز محتوای ویدئویی بهترین نوع محتوا محسوب میشود. دنیای بی‌پایان ویدئو‌های جذاب و خلاقانه موجب محبوبیت یوتیوب شده است. البته امکان فعالیت در یوتیوب برای ایرانیان به سختی امکان‌پذیر است. زیرا کسب درآمد از یوتیوب منوط به ایجاد حساب کاربری، حساب بانکی و عضویت در گوگل ادسنس توسط فردی در خارج از ایران است. ضمن اینکه کسب درآمد از کانال یوتیوب بلافاصله پس از ایجاد آن ممکن نیست. حداقل 4000 دقیقه ویدئو باید بر روی کانال بارگذاری شده و کانال حداقل 1000 عضو داشته باشد. با تحقق این شرایط میتوانید از سیستم کسب درآمد یوتیوب استفاده کنید. به عبارت ساده‌تر تنها یک کانال موفق و جذاب در یوتیوب میتواند به کسب درآمد از این راه‌امیدوار باشد.

5- درآمد زایی از اینترنت با فریلنسینگ

فریلنسینگ یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت است. معادل فریلنسینگ آزاد کاری است. به این معنا که فرد بدون آن که در استخدام شرکت خاصی باشد به طور آزاد و بر حسب شرایط خود سفارش‌های کاری دریافت میکند. البته یک فرد فعال میتواند با فریلنسینگ در اوقات فراغت خود کسب درآمد کند و درآمد فریلنسینگ را در کنار حقوق خود دریافت کند. بیشتر افراد در حوزه کامپیوتر اعم از طراح گرافیک، طراح سایت، سئو کار و امثال آن به راحتی میتوانند به این شیوه کار کنند. بدیهی است بستر کاری اغلب این افراد برای پذیرش سفارش‌های کاری فضای اینترنت و شبکه‌های مجازی است.

6- راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از اولین راه‌های کسب درآمد از اینترنت است. یک فروشگاه اینترنتی نسبت به یک فروشگاه حضوری مزایای فراوانی دارد. فروشگاه اینترنتی نیازی به اجاره مکان، پرداخت هزینه‌های جاری مانند برق و آب، انبار، استخدام کارمند، تأمین امنیت و حضور مشتریان ندارد. فروشگاه اینترنتی فروشگاهی شبانه روزی است که میتواند مشتریانی از اقصی نقاط جهان داشته باشد. البته مدیریت فروشگاه اینترنتی قواعد خاص خود را دارد. اگر اصول بازاریابی و ترفند‌های افزایش فروش اینترنتی را بیاموزید درآمد بالایی کسب خواهید کرد. نکته مهم این است که در گام اول باید برای طراحی سایت فروشگاه، برندسازی، تبلیغات و جذب مشتری هزینه کنید.

 

فروش چه محصولات در اینترنت بیشتر است؟

اگر در فکر طراحی سایت فروشگاهی هستید، احتمالاً این سؤال در ذهنتان به وجود آمده است که کدام محصولات در اینترنت طرفدار و خواهان بیشتری دارد. ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که طول عمر اینترنت و فضای مجازی به اندازه‌ای است که بیشتر کاربران آن، جوانان و نسل علاقه‌مند به تکنولوژی‌های جدید میباشد. پس کالا‌هایی مانند موبایل‌ها و گجد‌های جدید که وارد بازار میشوند، فروش لپ تاپ و به صورت کلی فروش محصولاتی را باید در نظر داشت که بیشتر نسل جوان مشتاق آن هستند و برای خرید آن‌ها وسوسه میشوند.

همچنین از آنجایی که در جامعه‌ی ما به محصولاتی که مرتبط با پوست و زیبایی و حتی خوش اندامی هستند بیشتر توجه میکنند، پس محصولات مرتبط با این حوزه‌ها فروش بالایی را خواهند داشت.

در مقابل برخی محصولات وجود دارند که امکان فروش در اینترنت را دارند و به نظر میرسند که برای فروش مناسب هستند اما شمار کسانی که به دنبال آن هستند کمتر به اینترنت دسترسی دارند و یا خرید این محصولات از طریق اینترنت مقرون به صرفه نیست. به عنوان مثال افرادی که به دنبال خرید مصالح ساختمانی هستند، معمولاً افرادی بازاری هستند و کمتر دنبال کالا‌های مورد نظرشان در اینترنت میگردند و علاوه بر این، اینگونه کالا‌ها خیلی سنگین هستند که هزینه‌ی پست زیادی را برای کاربر ایجاد میکند. پس دقت کنید چه محصولاتی را برای فروش انتخاب میکنید که بازار هدف آن در اینترنت وجود داشته باشد.

7- درآمد زایی از اینترنت با مشارکت در فروش

مشارکت در فروش یکی از جذاب‌ترین روش‌های کسب درآمد از اینترنت است. در این شیوه شما به عنوان واسطه یا بازاریاب، محصولات دیگران را به فروش میرسانید. بنابراین دردسر خرید، انبار و ارسال کالا بر عهده شما نیست. به عبارت دیگر شما با اصول بازاریابی و تبلیغات، محصولات دیگران را معرفی کرده و پورسانت دریافت میکنید. برای این کار میتوانید سایت شخصی خود را راه‌اندازی کرده و با تولید محتوای جذاب رتبه سایت در گوگل را ارتقا دهید. حال از طریق تبلیغات یا همکاری در فروش میتوانید با برند‌ها و فروشگاه‌های معروف همکاری کنید.

8- طراحی اپلیکیشن و بازی موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل و بازی موبایل از جمله مشاغل پردرآمد امروزی است که نیاز به حضور فیزیکی ندارد. لذا میتواند در فهرست مشاغل اینترنتی قرار گیرد. کسانی که تخصص طراحی نرم‌افزار‌های موبایل را دارند میتوانند از طریق اینترنت محصولات خود را عرضه کرده و یا سفارش طراحی اپلیکیشن دریافت کنند و چگونه پول دربیاوریم را به راحتی پاسخ خواهند داد.

9- کسب درآمد از اینترنت با دورکاری

با رواج مشاغل اینترنتی به ویژه پس از دوران قرنطینه کرونا دورکاری به عنوان یک شیوه کاری در جامعه رایج شده است. در حال حاضر در سایت‌های کاریابی میتوانید با انتخاب گزینه دورکاری آگهی‌های استخدام کارمند غیر حضوری، منشی مجازی و سایر مشاغل مشابه را مشاهده کنید. شاید یافتن چنین مشاغلی چندان ساده نباشد اما غیر ممکن نیست.

10- درآمد زایی از اینترنت با عنوان هکر کلاه سفید

اگر علاقمند به حوزه برنامه‌نویسی و امنیت سایت باشید آینده روشنی در انتظار شماست. یکی از مشاغل مفید با این تخصص با عنوان هکر کلاه سفید شناخته میشود. به این معنا که شما از مهارت و تخصص خود برای ارزیابی امنیت سایت‌ها و سامانه‌های مجازی استفاده میکنید. مؤسسات بزرگ قطعاً نیازمند چنین تخصصی هستند تا امنیت سامانه‌های خود را چک کرده و مشکلات احتمالی آن را رفع نمایند.

11- معاملات آنلاین در بازار‌های سرمایه

یکی از راه‌های کسب درآمد از اینترنت ورود به بازار‌های آنلاین سرمایه‌گذاری است. بازار بورس، بازار طلا و بازار ارز‌های مجازی معروف‌ترین بازار‌های سرمایه هستند. بدیهی است برای ورود به این حوزه باید سرمایه کافی در اختیار داشته باید. ضمن اینکه با سرمایه‌گذاری بدون آگاهی نه تنها درآمدی کسب نخواهید کرد بلکه سرمایه خود را نیز از دست خواهید داد. بنابراین آموزش بازار‌های سرمایه و استفاده از خدمات مؤسسات معتبر در این حوزه ضرورت دارد.

12- کسب درآمد از اینترنت با خرید و فروش اجناس دست دوم

مهمترین ویژگی اینترنت امکان ایجاد ارتباط بدون محدودیت زمان و مکان است. لذا یافتن مشتری برای یک کالای خاص در اینترنت بسیار ساده‌تر از فضای واقعی است. کافی است بستری فراهم کنید تا مشتری در هر نقطه از دنیا با جستجوی کالای مورد نظر شما را پیدا کند. به همین سادگی میتوانید کالایی حتی در اندازه یک لباس دست دوم را به فروش برسانید. فروش اجناس دست دوم چنان رونقی دارد که سایت‌های فراوانی برای ارائه خدمات آگهی رایگان راه‌اندازی شده‌اند. بنابراین حتی نیازی نیست فضای اختصاصی خود را برای انجام معامله راه‌اندازی کنید. کافی است با بررسی دقیق نیاز مشتریان برای تأمین آن اقدام کنید تا در کسب درآمد از این طریق موفق باشید.

13-درآمد زایی از اینترنت با سایت‌های کلیکی

یکی از راه‌های کسب درآمد از اینترنت که به هیچ سرمایه و تخصصی نیاز ندارد همکاری با سایت‌های کلیکی است. عنوان سایت کلیکی برگرفته از یک روش بازاریابی اینترنتی است. شرکت‌های فعال در این حوزه به ازای تعداد کلیک یا همان بازدید بنر یا تیزر تبلیغاتی شرکت‌ها از آن‌ها پول دریافت میکنند. بنابراین با استخدام افراد عادی برای کلیک کردن یا همان بازدید این تبلیغات به کار خود رونق میدهند. در ازای این کلیک‌ها نیز مبلغ بسیار اندکی به این افراد پرداخت میکنند. توجه داشته باشید اولاً درآمد این کار بسیار ناچیز است و ثانیاً احتمال کلاهبرداری در آن بسیار زیاد است. ضمن اینکه بسیاری از این شرکت‌ها همان مبلغ ناچیز را هم به صورت بن خرید از فروشگاه‌های خاص یا رمزارز پرداخت میکنند. بنابراین این شیوه بیش از آنکه به عنوان منبع درآمد قابل توجه باشد برای سرگرمی و گذران اوقات فراغت مناسب است.

کسب درآمد با سایت‌های کلیکی

14 – کسب درآمد از اینترنت با عنوان بلاگر

یکی از روش‌های درآمد زایی از اینترنت که اساساً با ظهور اینترنت پدید آمده بلاگری است. همه ما بلاگر‌های معروف فراوانی را میشناسیم که درآمد‌های بسیار بالایی دارند. البته ورود به این حوزه نیازمند شناخت بازار، نیازسنجی، انتخاب حوزه کاری مناسب و تلاش و پشتکار فراوان است. مسأله اینجاست که اغلب ما بلاگر‌ها را تنها پس از شهرت و موفقیت میشناسیم و از تلاش و پشتکار روز‌های ابتدای کار آن‌ها بی‌خبریم. امروزه افراد زیادی با عنوان بلاگر سفر و گردشگری، بلاگر غذا، بلاگر آرایشی، بلاگر کتاب و… فعالیت میکنند. اما نکته مهم این است که باید زمینه کاری درستی مطابق علایق و توانایی‌های خود انتخاب کنید؛ خلاق باشید؛ به طور مداوم با کاربران در ارتباط باشید و همواره در پی یک چالش جدید باشید.

15- آموزش مجازی

آموزش یکی از گسترده‌ترین حیطه‌های کسب درآمد از اینترنت است. افراد مختلف با دانش و مهارت گوناگون میتوانند در این حیطه فعالیت کنند. یک خانم خانه‌دار میتواند از آموزش آشپزی یا قلاب بافی کسب درآمد کند. یک معلم میتواند از آموزش خصوصی در این فضا استفاده کند. یک فرد حرفه‌ای در مهارتی مانند نجاری میتواند از آموزش اصول نجاری کسب درآمد کند. حتی یک متخصص میتواند از آموزش اینترنتی تخصص خود نیز کسب درآمد کند. اما برای موفقیت در حوزه آموزش باید مانند هر کسب و کار موفقی یک مزیت رقابتی داشته باشید. ارائه آموزش‌های رایگان، آموزش ترفند‌های خلاقانه، ارائه جدیدترین مطالب و امثال آن از جمله مزیت‌های رقابتی افراد موفق در آموزش مجازی است.

16- مشاوره اینترنتی

حوزه مشاوره نیز به عنوان یکی از مشاغل اینترنتی پردرآمد شناخته میشود. مشاوره روانشناسی، مشاوره تحصیلی، مشاوره زناشویی، مشاور تغذیه، مشاوره حقوقی و مشاوره کسب و کار مشهورترین زیرشاخه‌های مشاوره اینترنتی هستند. در حوزه مشاوره باید در ابتدا برای معرفی خود و جذب اعتماد مخاطب تلاش کنید. در دنیای امروز با ارائه محتوای جذاب، شناخته شدن میتواند حتی یک شبه اتفاق بیفتد. مهم این است که شما به نوعی از رقیبان خود متمایز باشید تا مخاطب بیشتری جذب کنید.

17- کسب درآمد از اینترنت با تولید محتوا

یکی از پیش‌نیاز‌های درآمد زایی از اینترنت تولید محتوای جذاب، خلاقانه و مستمر است. تمامی مشاغلی که در بالا ذکر کردیم برای موفقیت به تولید محتوا نیاز دارند. بنابراین یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از اینترنت ورود به حوزه تولید محتوا است. انواع محتوای متنی، تصویری، صوتی و ویدئویی در این حوزه مورد نیاز است. بنا بر علاقه، استعداد و مهارت خود میتوانید به تولید‌کننده یکی از انواع محتوا تبدیل شوید. در این حوزه درآمد محتوای متنی و صوتی کمتر از محتوای تصویری است. زیرا هم جذابیت و مشتری محتوای تصویری بیشتر است و هم تولید آن به خلاقیت و مهارت بیشتری نیاز دارد. بنابراین اگر به دنبال درآمد بالا و رقیب کمتر هستید میتونید با کسب مهارت‌هایی مانند طراحی، ساخت موشن گرافیک، انیمیشن، تیزر و… وارد حوزه تولید محتوای تصویری شوید.

 

درآمد زایی از محتوا

……………………………………………..

بخش سوم:

کسب در آمد در خانه

 

روش‌های کسب درآمد در خانه را میشناسید؟

کسب درآمد در خانه رؤیایی است که با توسعه اینترنت و فضای مجازی محقق شده است. امروزه افراد مختلف در هر سطح دانش و مهارت با مطالعه روش‌های درآمد زایی میتوانند گزینه دلخواه خود را پیدا کنند. نکته مهم این است که درآمد زایی از اینترنت لزوماً به سرمایه و مهارت‌های تخصصی نیاز ندارد.

 

کسب درآمد در خانه بدون سرمایه

 

1- کسب درآمد در خانه با وبلاگ‌نویسی

وبلاگ‌نویسی یکی از روش‌های کسب درآمد در خانه است. بدیهی است پیش‌نیاز ورود به این حوزه علاقه و توانایی در نویسندگی است. اگر در دوران مدرسه انشا‌های قابل قبولی مینوشتید و هنوز با نوشتن بیگانه نیستید این شغل انتخاب مناسبی برای شما است. قواعد سئوی سایت موجب شده امروزه اغلب شرکت‌ها و مؤسسات به این حوزه نیاز داشته باشند. میتوانید به طور مستقیم در تیم تولید محتوای یک مجموعه فعالیت کنید و یا با یک شرکت تولید محتوا همکاری کرده و برای مؤسسات مختلف با موضوعات مختلف بنویسید.

2-کسب در آمد در خانه با ادمین شبکه‌های اجتماعی

مدیریت صفحات مجازی یکی از جدیدترین روش‌های کسب درآمد در خانه است. با رونق مشاغل اینترنتی مدیریت شبکه‌های اجتماعی نیز به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد رواج یافت. البته این حرفه نیاز به آشنایی با الگوریتم شبکه‌های اجتماعی و مهارت ارتباط اجتماعی دارد.

3- دستیار مجازی

با توسعه روزافزون شبکه‌های اجتماعی امروزه مدیریت این صفحات اینترنتی کار آسانی نیست. کسب درآمد از اینترنت نیازمند فعالیت مداوم و مؤثر در حوزه بازاریابی، تولید محتوای اختصاصی و پاسخگویی به کاربران است. لذا بسیاری از این مدیران وظایف خود را با کمک یک دستیار مجازی انجام میدهند. ضمن اینکه بسیاری از مدیران سایر کسب و کار‌ها نیز برای مدیریت امور خود از یک دستیار مجازی استفاده میکنند. لذا دستیار مجازی از جمله روش‌های جذاب درآمد زایی از اینترنت است.

4- کسب درآمد در خانه با رونویسی فایل صوتی

در میان روش‌های کسب درآمد در خانه راه‌هایی نیز وجود دارد که به مهارت خاصی نیاز ندارد. یکی از حوزه‌های تولید محتوا تبدیل فایل صوتی به متن است. برخی از سایت‌های اینترنتی برای تولید محتوای حوزه کاری خود به چنین خدماتی نیاز دارند. پیاده کردن فایل‌های صوتی به همان دلیل که به مهارت خاصی نیاز ندارد درآمد کمتری نیز دارد.

5- منشی مجازی

پاسخگویی به مشتریان یکی از مهمترین نیاز‌های کسب و کار‌های اینترنتی و حتی حضوری است. از سوی دیگر بسیاری از کسب و کار‌های بزرگ اعم از فروشگاه یا مؤسسات خدماتی امروزه به دنبال کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری هستند. منشی مجازی عنوان شغلی است که برای کارفرمایان کاهش هزینه و برای جویندگان کار کسب درآمد در خانه را به دنبال دارد.

6- پشتیبان آنلاین

ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی از دیگر نیاز‌های کسب و کار‌های امروزی است. این خدمات نیز یکی از روش‌های کسب درآمد در خانه است. کافی است به عنوان یک پشتیبان آنلاین پاسخگوی کاربران باشید تا به درآمد بالایی برسید.

7- تایپ در خانه

اگر به دنبال شغلی برای کسب درآمد در خانه با کمترین مهارت باشید میتوانید با مؤسسات ارائه دهنده خدمات تایپ همکاری کنید.

8-ویراستار مجازی

ویراستاری نیز از جمله مشاغلی است که به راحتی به صورت دورکاری قابل انجام است. البته لازمه این کار آشنایی با اصول نگارش و قواعد دستور زبان فارسی است.

9- کسب درآمد در خانه با تولید محتوای صوتی

اگر صدای خوبی دارید یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد در خانه تولید محتوای صوتی است. امروزه تمامی شاخه‌های تولید محتوا درآمد خوبی دارند. میتوانید در خانه با تولید کتاب صوتی، پادکست و امثال آن درآمد کسب کنید.

10- فروش آنلاین

فروش آنلاین در ظاهر ساده‌ترین راه کسب درآمد در خانه است. توسعه خدمات اینترنتی و شبکه‌های مجازی این موقعیت را فراهم کرده تا هرکس بتواند در زمینه فروش آنلاین فعالیت کند. البته آنقدر که راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی ساده به نظر میرسد درآمدزایی از اینترنت آسان نیست. در هریک از بستر‌های موجود برای فروش آنلاین قواعد خاصی از لحاظ بازاریابی و فروش برقرار است. کسب درآمد بالا از اینترنت تنها با آشنایی با این قواعد و رعایت اصول بازاریابی اینترنتی امکان‌پذیر است. نکته مهم این است که در فروش اینترنتی لازم نیست شما سرمایه‌ای برای خرید کالا داشته باشید. شما میتوانید تنها به عنوان واسطه میان تولید‌کننده و خریدار فعالیت کنید.

 

کسب درآمد در خانه با مهارت‌های تخصصی

 

11- کسب درآمد در خانه با آموزش آنلاین

آموزش مجازی یکی از روش‌های درآمدزایی از اینترنت است که با شیوع کرونا رونق یافت. تا پیش از این افراد اندکی از اینگونه آموزش استقبال میکردند. اما با توسعه بستر‌های مورد نیاز و البته محدودیت‌های دوران قرنطینه امروزه این حوزه به عنوان یکی از مشاغل پردرآمد شناخته میشود. اگر در زمینه خاصی دانش و مهارت داشته باشید میتوانید با آموزش مجازی درآمد بالایی کسب کنید.

12- ترجمه در خانه

ترجمه به زبان‌های رایج در دنیا نیز از جمله مشاغل محبوب برای کسب درآمد در خانه است. امروزه نه تنها برای ترجمه متون به زبان انگلیسی بلکه برای زبان‌های پر کاربرد دیگری مانند چینی و روسی نیز مشتریان فراوانی وجود دارد.

13-طراح گرافیک

طراح گرافیک از جمله مشاغل پردرآمد دنیای امروز است. نکته اینجاست که امروزه این شغل برای کسب درآمد در خانه نیز گزینه بسیار مناسبی است. اگر در حوزه طراحی و گرافیک مهارت داشته باشید میتوانید به عنوان یک فریلنسر پروژه‌های طراحی متنوعی را بپذیرید و در خانه درآمد بالایی کسب کنید.

14- مشاور آنلاین

حوزه مشاوره از دیگر مواردی است که برای کسب درآمد در خانه بسیار مناسب است. بدیهی است کسب دانش و مهارت، پیش‌نیاز ورود به این حرفه است. مشاوره آموزشی، مشاوره کودک، مشاوره تغذیه و مشاوره خانواده زیرشاخه‌های متنوع حوزه مشاوره است.

15-حسابدار مجازی

حسابداری نیز از جمله خدمات ضروری در تمام دوران‌ها است. امروزه با رواج دورکاری امکان ارائه خدمات حسابداری به صورت مجازی نیز وجود دارد. بنابراین اگر در رشته حسابداری تخصص دارید با دریافت پروژه به عنوان حسابدار مجازی میتوانید درآمد خود را افزایش دهید. مزیت حسابداری مجازی این است که شما میتوانید هم‌زمان برای چند شرکت کار کنید.

16-کسب درآمد در خانه با سرمایه‌گذاری در بورس

معاملات آنلاین بورس از دیگر روش‌های کسب درآمد در خانه است. اگر سرمایه‌ای در اختیار دارید میتوانید با گذراندن دوره‌های آموزش سرمایه‌گذاری در بورس وارد این حوزه شوید.

17-سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال

معاملات ارز‌های دیجیتال از جدیدترین روش‌های کسب درآمد در خانه است. در سال‌های اخیر دنیای ارز‌های دیجیتال یکی از پرسودترین روش‌های درآمد زایی از اینترنت بوده است. اما ورود به این حوزه نیز نیازمند آموزش و البته همکاری با مؤسسات معتبر سرمایه‌گذاری است.

18- بلاگر سفر

فعالیت در حوزه سفر و گردشگری نیز زمینه مناسبی برای کسب درآمد در خانه است. اگر اهل سفر به مناطق مختلف و تجربه‌های تازه هستید میتوانید از این حوزه کسب درآمد کنید. میتوانید اطلاعات و تجربیات سفر‌های خود را در یک صفحه شخصی به اشتراک بگذارید و با استفاده از تبلیغات به کسب درآمد بپردازید. اگر هم مایل باشید میتوانید از طریق همکاری با مؤسسات گردشگری درآمد کسب کنید.

19-کسب درآمد در خانه با عکاسی در منزل

عکاسی از دیگر هنر‌هایی است که میتواند منبع کسب درآمد در خانه باشد. برای ورود به این حوزه بهتر است اصول ابتدایی عکاسی را بیاموزید. با جستجو در اینترنت نیز میتوانید جدیدترین ترفند‌های عکاسی را بیاموزید. عکاسی از مواد غذایی، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی از لباس، عکاسی کودک و… شاخه‌های مختلف حوزه عکاسی هستند. بر حسب علاقه و امکانات خود میتوانید یکی از این حوزه‌ها را انتخاب کرده و درآمد خوبی کسب کنید.

20- طراحی داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی از جمله مشاغلی است که ذوق و سلیقه در آن حرف اول را میزند. اگر در این زمینه استعداد دارید به راحتی میتوانید در خانه کسب درآمد کنید. کافی است با کسب اطلاعات به روز و خلق‌ایده‌های تازه در این حوزه شناخته شوید.

21-طراحی لباس

طراحی لباس نیز از جمله مشاغلی است که نیاز به ارائه حضوری آن وجود ندارد. اگر در این زمینه مهارت داشته باشید میتوانید طرح‌های خود را به مزون‌ها ارائه کنید و یا برای افراد لباس‌هایی با طرح‌های اختصاصی طراحی کنید.

22-پرورش زعفران در خانه

از جمله روش‌های کسب درآمد در خانه انتخاب گزینه‌های متعدد کشاورزی در خانه است. یکی از گزینه‌های محبوب در این زمینه پرورش زعفران در خانه است. کاشت زعفران در گلدان یا پرورش زعفران بدون خاک از جمله مواردی است که میتواند درآمد بالایی به همراه داشته باشد.

23- پرورش گیاهان زینتی در خانه

اگر در خانه فضایی مانند حیاط یا بالکن در اختیار دارید برای کسب درآمد در خانه میتوانید پرورش گیاهان زینتی را انتخاب کنید. زیرا از یک سو امروزه مشتریان فراوانی برای گیاهان آپارتمانی و زینتی وجود دارد. از سوی دیگر پرورش اغلب این گیاهان به سادگی انجام میشود. کافی است با کمی مطالعه روش‌های پرورش و مراقبت از گیاهان را بیاموزید تا بتوانید در این حوزه موفق باشید.

24- پرورش کرم ابریشم در خانه

پرورش کرم ابریشم نیز از جمله مشاغل خانگی پرسود است. برای پرورش کرم ابریشم باید آموزش دیده و سرمایه اندکی برای خرید تخم و تجهیزات داشته باشید. خام فروشی پیله ابریشم ساده‌ترین راه کسب درآمد از این کار است که بازار بسیار خوبی دارد.

25- پرورش قارچ در خانه

قارچ نیز از جمله محصولات پرمصرفی است که امکان پرورش آن در خانه وجود دارد. برای کسب درآمد از این کار لازم است فضایی برای این کار اختصاص داده و در یک دوره آموزش پرورش قارچ شرکت کنید.

کسب درآمد در خانه بدون مهارت تخصصی

26- مراقبت از کودک در خانه

برخی تصور میکنند کسب درآمد در خانه تنها از طریق تکنولوژی امکان‌پذیر است. در حالی که یک خانم خانه‌دار نیز میتواند با مهارت‌های غریزی خود به کسب درآمد بپردازد. نگهداری از کودک در خانه یکی از مشاغلی است که برای چنین افرادی مناسب است. میتوانید برای یافتن مورد مناسب این موضوع را در میان آشنایان خود مطرح کنید.

27- مراقبت از حیوانات خانگی

امروزه قشر خاصی از جامعه به راحتی برای نگهداری از حیوانات خانگی خود هزینه میکنند. همین امر میتواند بهانه‌ای برای کسب درآمد در خانه باشد. اگر با حیوانات میانه خوبی دارید و در خانه فضای کافی در اختیار دارید به راحتی میتوانید از این فرصت برای کسب درآمد استفاده کنید.

28- کسب درآمد در خانه با اجاره

یکی از راه‌های کسب درآمد در خانه اجاره دادن بخش‌های بدون استفاده خانه است. اگر در خانه اتاق اضافی دارید میتوانید از طریق اجاره اتاق یا اجاره جای خواب درآمد کسب کنید. حتی اجاره پارکینگ نیز در بسیاری از شهر‌های بزرگ مشتریان فراوانی دارد. میتوانید برای اجاره از خدمات آگهی رایگان در سایت‌های اینترنتی استفاده کنید.

29- فروش لوازم دست دوم

سایت‌های آگهی رایگان از جمله بستر‌هایی است که امکان کسب درآمد در خانه را فراهم کرده است. با استفاده از این خدمات هرکس با یک موبایل به سادگی میتواند از فروش لوازم دست دوم و بلا استفاده خود درآمد کسب کند.

30- کسب درآمد در خانه با تولید محصولات خانگی

با گسترش شبکه‌های مجازی بستری تازه برای کسب درآمد از مشاغل خانگی فراهم شد. تولیدکنندگانی که برای عرضه محصولات خود مشکلات فراوانی داشتند امروزه به آسانی میتوانند در فضای مجازی محصولات خود را به فروش برسانند. میتوانید با فروش محصولات خانگی اعم از انواع کیک و شیرینی خانگی، غذای خانگی، ترشی و شور، مربا و دسر به کسب درآمد در خانه بپردازید.

31- تولید محصولات اختصاصی

با توسعه اینترنت امکان تولید و عرضه محصولات اختصاصی برای مشتریان خاص فراهم شده است. برخی افراد به دلیل بیماری‌های خاصی مانند دیابت یا سلیاک باید رژیم خاصی را رعایت کنند. لذا تهیه و طبخ غذا‌ها و خوارکی‌های خاص رژیمی میتواند گزینه مناسبی برای کسب درآمد در خانه باشد. این حوزه محدود به بیماری‌های خاص نمیشود. غذا‌های مخصوص گیاهخواران و غذا‌های مخصوص رژیم لاغری دیگر شاخه‌های این حوزه کاری هستند.

32- کسب و کار خود را توسعه دهید

برای کسب درآمد در خانه نیازی نیست وارد حوزه کاری تازه‌ای شوید. در هر کسب و کاری که هستید میتوانید از فضای اینترنت و شبکه‌های مجازی برای توسعه کار خود استفاده کنید. کافی است اصول تحلیل موتور‌های جستجو و شبکه‌های اجتماعی را بشناسید تا بتوانید از این ابزار برای توسعه کار خود استفاده کنید. اگر اصول بازاریابی اینترنتی را به درستی بیاموزید و اجرا کنید به راحتی میتوانید با درآمد زایی از اینترنت درآمد خود را افزایش دهید.

کسب درآمد در خانه در دنیای امروز و با سپری کردن دوران قرنطینه کرونا از همیشه آسانتر است. قرنطینه کرونا علیرغم تمام مشکلات موجب شد فرهنگ دورکاری و خدمات مجازی و آنلاین در جامعه رواج یابد. پس تنها کافی است حوزه کاری مطابق با علایق و توانایی‌های خود را انتخاب کنید تا با تلاش و پشتکار درآمد بالایی کسب کنید
جمع‌بندی
بیراه نیست اگر بگوییم درآمد زایی از اینترنت جهانی نامتناهی از مسیر‌های پیدا و پنهان است. پس، از ورود به این دنیای ناشناخته نترسید و به دنبال مسیر شخصی خود برای موفقیت باشید. فراموش نکنید تلاش و پشتکار فراوان همراه با چاشنی زمان مهمترین راز موفقیت کسب و کار‌های اینترنتی است. کسب در آمد در منزل روشی عالی و دوست داشتنی برای رسیدن به پول است. همانطور که پیشتر گفته شد، با کمترین هزینه و امکانات میتوان کسب و کارتان را در خانه راه‌اندازی کنید و یا حتی از روش‌های خلاقانه در آمد زایی کنید. ‌امیدوارم در این صفحه با توجه به دانش و شرایط خود به سؤال چگونه پول دربیاوریم پاسخ گرفته باشید. با کمک دانش، خلاقیت، یک گوشی هوشمند یا لپ تاپ و اینترنت و صد البته با توجه به علایقتان میتوانید به در آمد قابل قبولی در ماه برسید. تنها کافی است با خرج کمی خلاقیت و استفاده از تک تک توانایی‌ها و دارایی‌هایتان، فرصتی مناسب برای خود ایجاد کنید.

6 دیدگاه

  • سلام خیلی وقت بود سرچ میکردم ولی به نتیجه نمیرسیدم ولی این صحبت های شما واقعا جالب بود و تاثیر گذار ..ممنون

  • سلام . من یه سری فکر در مورد کار و رشته خودم دارم ولی سایت بلد نیستم و بودجه هم ندارم ..چیکار میتونم بکنم ؟

    • سلام . وقت شما بخیر در این صفحه توضیح دادیم که چطور اگر بودجه لازم را ندارید از طراحی سایت وردپرس استفاده کنید .. یاد گیری وردپرس هم کار مشکلی نیست و شما راحت میتونین با چند ساعت در روز برای اینده کار خود برنامه ریزی روی سایت شخصی خود انجام بدین

  • سلام من کار نجاری و چوب را تخصص دارم میتونم وارد آموزش بشم و اینکه شما چه پیشنهادی دارین ؟

    • سلام وقت بخیر

      قطعا همین طور هست . اگر شما تخصص لازم دارید در صنعت چوب میتونیم وارد یکی از راه های درآمد زایی از سایت شوید که میتونه آموزش باشه و برای افراد مبتدی شرایط آموزش را فراهم کنید .پیشنهادی که هست اینه روی موردهای خاص کار کنید مثل آموزش نجاری کمد ، یا آموزش ساخت میز تلویزیون ، آموزش ساخت کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *