پیش از هر چیزی باید بگویم که ارسال اس‌ام اس به بانوان زمانی به بازدهی میرسد که بر پایه یک خلاقیت استوار باشد. آن خلاقیت هم ارسال هدفمند اس‌ام اس به بانوان است. اساساً خلاقیت زمانی شکوفا میشود که یک هدف معین داشته باشد. بیایید برای بررسی این موضوع چند شغل و فعالیت را فهرست‌وار در کنار هم بچینیم. فعالیت‌ها و مشاغلی همانند آرایشگاه زنانه، مزون لباس عروس، بوتیک زنانه، فروشگاه شال و روسری، مانتو فروشی، فروش محصولات و خدمات آرایشی بهداشتی ویژه بانوان، دوره‌ها و کلاس‌های مادر و کودک و فعالیت‌ها و حرفه‌های دیگر. اگر از شما بخواهیم که وجه مشترک همه این فعالیت‌ها و حرفه‌ها را پیدا کنید در جواب ما چه خواهید گفت؟ کمی فکر کنید! بله درست است! همه آن‌ها در این واقعیت مشترکند که خانم‌ها مخاطبان اصلی‌شان را تشکیل میدهند.

 

ارسال اس ام اس به خانم ها

ارزش اقتصادی ارسال اس‌ام اس به بانوان

ارسال اس‌ام اس به بانوان درست به خاطر این مخاطبان است که اهمیت اقتصادی زیادی دارد. بگذارید برای روشن شدن موضوع مثالی بزنیم. برای مثال مزون و بوتیک را در نظر بگیرید. همه میدانیم که برخی از آقایان نیز در این حوزه از خود علاقه نشان میدهند. اما واقعیت‌های روانشناختی و اقتصادی به ما چه میگویند؟ واقعیت‌های عینی میگویند که این خانم‌ها هستند که عمدتاً از خرید محصولات جدید و گردش در بازار لباس و تماشای فروشگاه‌ها لذت میبرند. یک بازار موفق بازاری است که برای این روانشناسی خرید و تماشا و لذت برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشد. داستان مریم به خوبی شما را با روش‌ها و تاکتیک‌های کاربردی تبلیغات آشنا میکند. هدف تبلیغات در واقع جذب مشتری است. ارسال اس‌ام اس به بانوان یکی از روش‌های موفق جذب مشتری است. اما همه این‌ها چه ربطی به مریم دارد و اصلاً این مریم کیست؟

داستان مریم

مریم دوست من است. داستان او شما را با کاربرد ارسال اس‌ام اس به خانم ها به خوبی و به شکلی ملموس آشنا میکند. این داستان واقعی هم مثل داستان‌های خیالی با یکی بود و یکی نبود، شروع میشود. در حقیقت در اول این داستان هم مثل قصه‌ها فقط یکی بود. آن یکی هم خود مریم بود. آن یکی هم که نبود مشتری بود!
زمانی که مریم یعنی دوستم تصمیم به کار گرفت از همان اول به فکر تبلیغات بود. از آنجا که فقط من و یکی دیگر از دوستان مشترک، مشتری مریم بودیم، دائماً به روش‌های تبلیغاتی مؤثر فکر میکرد. من از نزدیک شاهد گسترش کارش بودم و روش‌هایی که یکی یکی امتحان میکرد را دنبال میکردم. با تحسین دیدم که چگونه کارش را توسعه داد. البته حالا مریم آموزشگاهی دایر کرده است. پشتکار و خلاقیت او باعث شد که من هم دست به کار نوشتن شوم و تصمیم بگیرم راز موفقیتش را برای شما توضیح دهم. موفقیت‌های مریم از راه آزمون و خطا به دست آمده است. اما شما لازم نیست که همان راه‌ها را دوباره تجربه کنید.

ارسال اس ام اس به بانوان

 

بازاریابی دهان به دهان

ارسال اس‌ام اس به بانوان تبلیغات دهان به دهان یا تبلیغات شفاهی را امتحان کرد. به این روش بازاریابی دهان به دهان هم میگویند. راستش را هم بخواهید این اولین کاری است که همه بدون ذره‌ای تأمل انجام میدهند. خود من با مسئولیت تمام به هر آشنایی که میرسیدم از کسب و کار دوستم میگفتم. از آن آشنا هم میخواستم که آشنا‌های خود را با کسب و کار مریم آشنا کند. ما فکر میکردیم که این روش معرفی شبکه‌ای سیلی از مشتریان را به سمت مریم سرازیر میکند. اما اینطور نشد. با بررسی معایب این کار فهمیدیم که با این روش، اعتماد آفرینی به خوبی انجام نمیگیرد. بدون اعتماد هم اساساً هیچ فعالیتی دوام نمیآورد. با همه تلاشی که کردیم فقط چند نفر در آموزشگاه ثبت نام کردند. طبیعی است که چند شاگرد درآمدی برای آموزشگاه مریم به دنبال نداشتند.

 

آگهی یا ارسال اس‌ام اس به بانوان کدام بهترند؟

من و مریم به فکر راه دیگری افتادیم. جالب اینجا است که باز فکر ارسال اس‌ام اس به بانوان به ذهنمان خطور نکرد. به جای آن به فکر پخش تراکت و چسباندن آگهی افتادیم. دیگر این بار مطمئن بودیم که روش درست و پول ساز تبلیغات را پیدا کرده‌ایم. آگهی‌ها و تراکت های‌مان را بغل کردیم و همه جای شهر چسباندیم. اما با تعجب دیدیم که همه تراکت‌ها و آگهی‌ها غیب میشوند! یعنی ما دشمن داشتیم؟ نه اصلا! مسأله فقط زیباسازی شهری و ممنوعیت چسباندن آگهی‌ها در سطح شهر در میان بود. پس باید چکار میکردیم؟ به فکرمان رسید که آگهی‌ها را در جایی بچسبانیم که خانم‌ها معمولاً تجمع میکنند. جا‌هایی مثل پارک بانوان، آرایشگاه‌های زنانه و مدارس گزینه‌های خوبی بودند. این بار کمی جواب گرفتیم و توانستیم 12 شاگرد جدید پیدا کنیم. اما باز این تعداد کم بود.

تبلیغات اس ام اس برای بانوان و شبکه های اجتماعی

تبلیغات اس‌ام اس برای بانوان و شبکه‌های اجتماعی

حتماً منتظرید که بگوییم بعد از این کار سراغ ارسال اس‌ام اس به بانوان رفتیم. باید بگوییم خیر! یک پیج اینستاگرام باز کردیم. باید اعتراف کنیم که روش تأثیر‌گذاری بود. در زمانی که همه در شبکه‌های اجتماعی حاضرند، داشتن یک پیج اینستاگرام یا راه‌اندازی سایت و اصلاً هر دو با هم از ضروریات است. شما برای نشان دادن عکس و تصویر محصولاتتان به هر دو کار نیاز دارید. عکس‌های جذاب و زیبا، و فالو شدن راه را برای فروش محصولات شما باز میکند. اپلیکیشن‌های پرطرفداری مانند اینستاگرام، واتساپ و تلگرام فروش شما را تضمین میکند. البته در این فضا‌ها باید مانند یک مدیر فکر کنید و استراتژی و هدف بلند مدت داشته باشید. باید با روانشناسی و ذائقه مخاطب خود آشنا باشید و با تولید محتوای مداوم این ذائقه را مرتباً ارضا کنید. برای جذب مخاطبان جدید تولید محتوا یک شرط مهم است.

تبلیغات پیامکی به بانوان

بالاخره! ارسال اس‌ام اس به بانوان

سرتان را درد نیاورم. بعد از امتحان همه این روش‌ها بالاخره روش طلایی ارسال اس‌ام اس به بانوان به ذهنمان رسید. ‌ای کاش زودتر میفهمیدیم که در روش ارسال پیامک و کلاً اس‌ام اس مارکتینگ، جنسیت نقش اصلی را دارد. به این معنا که پیامک‌ها بر اساس جنسیت افراد ارسال میشوند. فایده این کار این است که پیام دقیقاً به دست مخاطب اصلی خود میرسد. برای این کار باید مراحلی را طی میکردیم. اول از همه فهمیدیم که باید یک پنل اس‌ام اس داشته باشیم. این پنل در واقع یک نرم‌افزار تحت وب است و برای فرستادن و دریافت پیامک به آن نیاز داریم.
ما با قابلیت ارسال اس‌ام اس به بانوان برای همه بانوان ساکن تهران پیامک تبلیغاتی ارسال کردیم. جالب اینجا است که وقتی دوره‌های مجازی را هم به خدمات آموزشگاه اضافه کردیم، لینک اینستاگرام را هم در متن پیامک‌ها جا دادیم. یعنی سازندگان نرم‌افزار این امکان‌ها را پیشاپیش در اختیار ما گذاشته بودند. با این کار تعداد فالوور‌هایمان چندین برابر شد. شما هم میتوانید با این کار بازارتان را گسترش دهید. چطور؟ همچنان با ما باشید تا این روش را گام به گام برایتان توضیح دهیم.

 

چطور یک پنل ارسال پیامک داشته باشیم؟

یک پنل خوب یعنی پنلی که کار ارسال اس‌ام اس به بانوان را به خوبی انجام دهد باید چندین مزیت داشته باشد. علاوه بر تفکیک مخاطبان بر اساس سن باید یک محیط کاربری آسان، تعرفه مناسب و به صرفه، پشتیبانی 24 ساعته و از همه مهم‌تر رضایت مشتریان را نیز به همراه داشته باشد. من قبلاً ارزش و جایگاه مهم هر کدام از این مزیت‌ها را در مقاله راهنمای خرید بهترین پنل پیامکی را تمام و کمال توضیح داده‌ام. این بار میخواهم شما را با نحوه ارسال پیامک‌های تبلیغاتی آشنا کنم.

ارسال پیامک به بانک خانم ها

شیوه ارسال اس‌ام اس به بانوان

برای ارسال اس‌ام اس به بانوان و تبلیغات اس‌ام اس برای بانوان باید یک پنل مناسب برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی پیدا کرده و در آن ثبت نام کنید. بعد از وارد کردن رمز عبور و نام کاربری اختصاصی‌تان، محیط کاربری مخصوصی برای شما باز خواهد شد. به منوی ارسال هدفمند بروید و در زیر منو‌ها به دنبال گزینه ارسال پیامک به تفکیک جنسیت و رده‌بندی سنی باشید. با انتخاب این گزینه، در صفحه‌ای که باز میشود میتوانید ابتدا استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس در ادامه میتوانید جنسیت مورد نظر خود را انتخاب و در مرحله بعدی حتی میتوانید رنج سنی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. از دیگر قابلیت‌هایی که در این صفحه مشاهده میکنید، میبینید که میتوانید علاوه برا تمام این فیلتر‌ها، مخاطبان خود را از نظر داشتن سیم کارت‌های دائمی و یا سیم کارت‌های اعتباری مجزا کنید.

به پایان مقاله رسیدیم. در این مقاله کوشیدم علاوه بر ارسال اس‌ام اس به بانوان روش‌های تبلیغاتی دیگر را هم به اطلاع شما برسانم. درباره مزایا و معایب هر کدام هم با شما حرف زدم. اگر ارسال هدفمند اس‌ام اس به بانوان را پسندیده‌اید، توصیه میکنم که به صفحه تعرفه بروید. از آنجا میتوانید پنل دلخواه‌تان را به صورت آنلاین دریافت کنید. با این کار از همان لحظه میتوانید کارتان را شروع کنید. در ضمن ما به تجربه شما نیز به چشم یک سرمایه نگاه میکنیم. خوشحال میشویم که تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *