در سال‌های اخیر در زمینه بازاریابی اس‌ام اس افراد بشدت دنبال ابزار‌هایی هستند که بتوانند هر چه سریع‌تر به مخاطبین هدف خود برسند و با هزینه کمتری بتوانند بازدهی بالاتری را بدست آورند. ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل یک نوع ابزار بازاریابی اس‌ام اس و تبلیغات مؤثر در این زمینه است که در این مقاله به تفصیل در مورد آن پرداخته‌ایم.

 

ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل به چه صورت است؟

در ابتدای راه دغدغه‌ام تبدیل سوپر مارکتم به یک هایپر مارکت بزرگ بود، توانستم با سختی و تلاش بسیار این امر را تحقق ببخشم. اما پس از تحقق آن، افزایش مشتری دغدغه‌ام شد. جهت دستیابی به هدفم از هیچگونه تلاشی فروگذاری نکردم. به همین منظور مشورت با افراد متخصص در بازاریابی، تحقیق در شبکه‌های اجتماعی و راه‌اندازی وب سایت را در دستور کار خود قرار دادم که در این میان ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل توجه من را به خود جلب کرد.

به نظرم ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل یک‌ایده جالب و عالی بود. البته در این مورد تحقیق را لازم دانستم و علاقه‌ای به انجام کار سرسری و بدون برنامه‌ریزی نداشتم. به همین منظور جست و جوی شرکت‌های معتبر و مؤثر در فراهم‌سازی شرایط ارسال اس‌ام اس و‌ایده‌های استفاده از پیامک برایم در اولویت قرار گرفت. اکنون که تجربه‌ام را در زمینه کسب و کار مینویسم، دارای باشگاه مشتریان و در حال استفاده از بازاریابی پیامکی هستم. با وجود استفاده از روش‌های مختلف بازاریابی هیچکدام به اندازه ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل و ارسال پیامک روی نقشه برایم مفید و مؤثر نبود. پس از شما میخواهم که جهت آشنایی با تجربیاتم این مقاله را بخوانید.

ارسال پیامک برای مشاغل و اصناف

چگونگی دریافت پنل ارسال پیامک

درخواست دریافت پنل پیامکی اولین گام من در مسیر ارسال پیامک تبلیغاتی بود. پنل پیامکی را میتوان نوعی نرم‌افزار آنلاین و تحت وب معرفی کرد که به منظور مدیریت، ارسال و دریافت پیامک به کار میرود. برای درخواست دریافت پنل پیامکی ابتدا به صفحه اصلی رایسان اس‌ام اس جهت ثبت نام رفتم و تأیید آن پس از ارائه رمز عبور و نام کاربری‌ام صورت گرفت. پس از آن توانستم از پنل خود استفاده کنم. من به منظور فعال‌سازی کد‌های تخفیف و ارسال رایگان آن‌ها برای مشتریان وفادار اقدام به راه‌اندازی باشگاه مشتریان کردم.

ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل ابزاری است که تصمیم به معرفی آن گرفتم. زمانی که پشتیبان رایسان اس‌ام اس به معرفی این ابزار برای من پرداخت، من تعجب کردم و با خود فکر نمیکردم که بتوانم با پیامک به تبلیغ بپردازم و از طریق آن به تخفیف‌های خوب و بازاریابی برای بعضی از گروه‌های شغلی مدنظرم دست پیدا کنم. باید بدانید بازاریابی پایه اصلی و قدم اول در کسب درآمد به حساب میآید. بر اساس تجربه‌ها و تحقیقات انجام شده از بازاریابی پیامکی به عنوان بهترین و مؤثرترین روش برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار‌ها یاد میشود. این روش با وجود سادگی و کم هزینه‌ای در دست‌یابی به نتایج خوب و افزایش فروش بسیار تأثیرگذار بوده است.

فراهم‌سازی ارسال پیامک به گروه‌های شغلی با سامانه شرکت رایسان

شما از طریق پنل اس‌ام اس قادر به ارسال پیامک به بانک مشاغل هستید. اما من در زمینه‌ی پنل رایسان اس‌ام اس به تجربه‌های بسیاری دست پیدا کرده‌ام که به همین خاطر لازم است روند کاری آن را با شما در میان بگذرانم.
از جمله ویژگی‌ها و مزایای مهم پنل میتوان به ارائه بانک شماره مشاغل در قسمت ارسال هدفمند اشاره کرد. در واقع باید به شما بگویم که بهتر است زمانی به استفاده از این ابزار بپردازید که قصد تبلیغ گروه شغلی خاصی دارید. به عنوان مثال، استفاده اصلی من از پنل بیشتر ارسال پیامک به رستوران‌داران، شرکت‌های خصوصی، بوفه مدارس و بیمارستان‌ها به منظور تبلیغ محصولاتم میباشد.

ارسال هدفمند پیامک

لازمه‌ی شروع ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل ورود با پنل و کلیک بر رسته‌های مدنظر است. قبل از شروع به ارسال پیامک حتماً توضیحات لازم در صفحه جدید را مطالعه کنید و سپس پیامک ارسال کنید. به قسمت عنوان گروه مراجعه کنید و با انتخاب کلمه‌ای سبب ایجاد دسته‌بندی پیام برای شما خواهد شد. ارسال عنوان برای مشتری صورت نمیگیرد و نوشتن هر سرنخی برای شما آزاد است. سپس شماره خط خود را در قسمت فرستنده وارد کنید.

 

بانک کامل شماره‌های ایرانسل و همراه اول

بانک مشاغل سامانه رایسان اس‌ام اس از ویژگی جالب دیگری نیز برخوردار است. سامانه رایسان اس‌ام اس امکان دسترسی کاربران خود را به بانک کاملی از مشاغل گوناگون به تفکیک اپراتور فراهم نموده است. حال اگر اپراتور خاصی در ارسال پیامک مدنظر شماست، میتوانید از این فیلتر استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که شما پیامک‌های خود را به دلیل آپدیت و به روز‌رسانی مداوم بانک شماره‌های مشاغل فقط برای شماره‌های به روز ارسال خواهید کرد.

مشاغل موجود در سامانه پیام کوتاه رایسان

در نهایت نیز بهتر است بدانید که بانک مشاغل رایسان اس‌ام اس تمام شماره‌های مشاغلی همچون: ساختمان، ابزار فروشی، کادر درمان، آتلیه‌داران و عکاسان، حوزه نساجی و پوشاک، بیمه و نمایندگی‌های بیمه، تشریفات، مؤسسات آموزشی، آژانس‌های گردشگری، رانندگان و فعالان حوزه حمل‌ونقل و دیگر مشاغل را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. البته ممکن است این سؤال برای شما پیش آید که دسترسی به شماره‌های تمامی مشاغل لازم و ضروری است؟

بانک شماره‌های موبایل اصناف و مشاغل

در قسمت آخر لازم است به بخش مهم بانک شماره‌های جامع و به روز به تفصیل بپردازیم. بانک شماره‌ها باتوجه به تفکیک استانی و مشاغل در دو گروه در اختیار کاربران و صاحبان مشاغل قرار گرفته‌اند تا استفاده از آن‌ها باتوجه به کمپین تبلیغاتی و استراتژی ارسال پیام کوتاه برای آن‌ها مقدور باشد. در ضمن شما میتوانید به بانک مشاغل استان‌ها و مشاغل شهر‌ها هم ارسال داشته باشید مثل ارسال پیامک به مشاغل اصفهان

 

بانک شماره مشاغل

شما در قسمت بانک شماره مشاغل قادر به انتخاب هر یک از گروه‌های شغلی مدنظر خود هستید. البته هر یک از این مشاغل نیز دارای زیرشاخه‌هایی هستند تا شما بتوانید پیام خود را به دست جامعه هدف خود به صورت دقیق بفرستید. برای روشن‌تر شدن آن بهتر است مثال بزنم. به عنوان مثال، اگر شما ابتدا گروه شغلی پزشکان را کلیک کردید. گروه شغلی پزشکان براساس رشته تحصیلی و شهر در گروه‌های متعددی نشان داده میشود که شما بتوانید پیام‌های خود را به افراد مدنظر خود ارسال کنید.

 

ارسال بانک مشاغل

 

بانک شماره مشاغل به تفکیک استان

اگر کسب و کار شما در سطح وسیعی از کشور فعالیت میکند و مایل به تبلیغ آن هستید، بانک شماره اصناف و مشاغل این امکان را پدید آورده است که شما پیام‌های خود را به تفکیک استان ارسال کنید. در این قسمت از پنل گروه‌های شغلی خدمات، لوازم، املاک، آموزش، اتومبیل، ارتباطات و بازار کار و… برای کاربر نمایش داده میشود که البته هر یک از آن‌ها نیز دارای چندین زیرشاخه هستند.
مثلاً، شما در قسمت استان‌ها ابتدا استان تهران را انتخاب و سپس بر روی گروه شغلی املاک کلیک میکنید. پس از آن دیگر زیرشاخه‌های آن نمایش داده میشود که شما میتوانید به یک یا چندین از آن‌ها پیامک بفرستید. سپس در مرحله‌ی بعدی، شما نوشته‌ی مدنظر خود را تایپ و سپس بر روی ارسال تأیید میزنید. تأیید پیامک نیز برای تأیید از سمت اپراتور نیاز به 15 الی 20 دقیقه زمان نیاز دارد. پس از تأیید آن، پیامک به دست مخاطبین مدنظر شما خواهد رسید.

 

اهمیت ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل به چه صورت است؟

برخی از شغل‌ها فقط با گروه و قشر خاصی در ارتباط هستند اما مخاطبین تعدادی دیگر از شغل‌ها عموم مردم میباشد. به همین منظور داشتن استراتژی تبلیغات برای یک صاحب کسب و کار امری ضروری است تا تبلیغات خود را به صورت برنامه‌ریزی شده و متناسب با گروه شغلی هدف مدنظر انجام دهید. به عنوان مثال، چاپخانه‌ها بیشتر با کارخانه تولید کاغذ، مدارس و آموزشگاه‌ها سروکار دارند. رانندگان، شرکت‌ها و کلینیک‌ها گروه‌های شغلی دفاتر بیمه به شمار ‌میروند. یا همچنین میتوان گفت که بیشترین تبلیغات کسب و کار من در رستوران‌ها، شرکت‌ها و سوپرمارکت‌های کوچک صورت میگیرد.

ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل گروه خاصی سبب میشود که شما با هزینه کمی نتیجه خوبی از تبلیغات خود داشته باشید. در ادامه مزایای تبلیغات به روش ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل را برای شما بازگو کرده‌ام.

 

مزایای پنل رایسان و استفاده از فیلتر اصناف و مشاغل

با استفاده از فیلتر اصناف و مشاغل شما قادر به ارسال پیامک به دست مخاطبین خود با هزینه کمی هستید. همچنین ارسال پیامک تبلیغاتی با سرعت بالایی به دست مخاطبین مدنظر خواهد رسید. چرا که عده‌ی بسیاری همواره پیام‌های گوشی خود را چک میکنند.
ممکن است که روش‌های دیگری همچون: راه‌اندازی وبسایت، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، پخش تراکت و ارسال آن برای گروه شغلی موردنظر برای بازاریابی مناسب بدانید. اما باید بدانید که تبلیغات با استفاده از این روش‌ها هزینه بالایی را میطلبد و با سرعت پایینی انجام میشود. همچنین ممکن است که تبلیغات شما علاوه بر گروه شغلی هدف شما برای دیگر گروه‌های شغلی نیز صورت گیرد.
به نظرم ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل از دیگر روش‌های تبلیغاتی بهتر عمل میکند. ممکن است این حرف من برای شما اغراق‌آمیز باشد اما با امتحان آن به حرف من پی میببرید.

نتیجه مثبت ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل

ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل برای من یک روش بازاریابی و تبلیغاتی بسیار خوب و مؤثر بود که حال سبب شده که به فکر افتتاح شعبه جدید باشم. من با توجه به تجربیات و تحقیقات خود به این نتیجه رسیده‌ام که برای رسیدن به نتیجه دلخواه از تبلیغات باید به روش صحیح و با برنامه‌ریزی اصولی پیش بروید و با تحقیق قبلی از هر گونه استراتژی مؤثر تبلیغاتی بهره بگیرید، شما قطعاً به نتایج مثبتی دست پیدا خواهید کرد. ارسال اس‌ام اس برای اصناف و مشاغل برای من استراتژی بسیار مناسب بود که توانستم تبلیغات خود را محدود به گروه‌های شغلی هدف خود کنم. پس از آن نیز با ابزار‌هایی همچون: خبرنامه پیامکی، ارسال کد تخفیف و جشنواره فروش خواهان تبدیل هایپر معمولی خود به یک هایپر خاص و بزرگ میباشم.

به منظور استفاده از پنل پیامکی ابتدا ثبت‌نام در صفحه اصلی سایت رایسان اس‌ام اس لازم است. پس از تماس تیم پشتیبانی با شما و تأیید مدارک قادر به استفاده از پنل خود و دریافت نتایج و بازخورد مثبت خواهید بود. ‌امیدوارم بتوانید بیشتر از حدانتظار به نتایج مثبت در کسب و کار خود برسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *