گوگل یکی از قدرتمندترین موتور‌های جستجو میباشد. این شرکت برای استفاده بهتر ما از تکنولوژی ابزار‌های قدرتمندی را در اختیار ما قرار داده است تا با استفاده از آن بتوانیم به صورت هدفمند و برتر در ارائه طراحی سایت و حفظ و نگهداری وب سایت و همچنین در بازاریابی محتوا و ارائه محتوای برتر تلاش کنیم و عملکرد وب سایت خود را به صورت چشمگیری بهتر کنید. ما در این مقاله سعی داریم شما را با برخی از این ابزار‌ها و عملکرد آن‌ها آشنا نماییم. تا شما بتوانید به کمک آن‌ها عملکرد وب سایت خود را ارتقا دهید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است شما به صورت روزانه از تمامی این ابزار‌ها استفاده نکنید و یا حتی برخی از این ابزار‌ها با استراتژی کار شما هماهنگی نداشته باشد. اما‌امید براین است که این مقاله بتواند به شما کمک کند تا آخر همراه ما باشید.

شما برای طراحی سایت خود و در مرحله بعدی سئو سایت خود میتوانید از این ابزار‌ها استفاده کنید.

ابزار اول: Google web designer

شرکت‌های بسیاری برای ساده کردن طراحی وب نرم‌افزار‌هایی را تولید کرده‌اند که بدون داشتن دانش برنامه‌نویسی بتوانید وب سایت تولید کنید. شرکت گوگل برای انجام این فعالیت ابزار google web designer را تولید کرد. گوگل وب دیزاینر یک نرم‌افزار حرفه‌ای است که امکان طراحی و ساخت Html5، محتوای وب سایت شما را میدهد.

قابلیت‌ها:

  1. ایجاد HTML5 متحرک
  2. نمایش و ویرایش کد طراحی‌های شما و مشاهده بازخورد ویرایش روی کار اصلی به صورت خوکار
  3. دریافت به‌روز‌رسانی‌های سرویس به صورت خودکار، بدون نیاز به دانلود مجدد برنامه

ابزار  google web designer 

ابزار دوم: Google web master tools

یکی دیگر از این ابزار‌ها گوگل وب مستر تولز میباشد که در مقاله راهنمای استفاده از گوگل وب مستر تولز به صورت کامل در مورد این ابزار صحبت شد. به طور خلاصه میتوان گفت که این ابزار یکی از قدرتمند نرین ابزار‌های گوگل است که به بهبود عملکرد وب سایت و بهنیه‌سازی آن کمک فراوانی میکند. با اضافه کردن نام دامنه وب سایت خود به گوگل وب مستر تولز گزارشی از نحوه عملکرد وب سایت خود و عوامل مؤثر در پیشرفت و پسرفت وب سایت خود را در اختیار داشته باشید.

ابزار سوم: گوگل ادورز: keyword planner

برای بهبود عملکرد وب سایتتان حتماً به این احتیاج دارید تا کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود را بدانید ابزار‌های فراوانی برای یافتن کلمات کلیدی پیدا شده است اما بهترین این ابزارها keyword planner  گوگل میباشد که به شما برای یافتن کلمات کلیدی کمک بسیاری میکند. همچنین این ابزار به شما کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را پیشنهاد میدهد. در مقاله مربوط ادروز چیست به طور کامل در رابطه با این ابزار صحبت شده است.

keyword planner

ابزار چهارم: Google page speed

یکی از مهم‌ترین عوامل در موفقیت یک وب سایت سرعت آن میباشد. گوگل در رتبه‌بندی وب سایت شما سرعت وب سایت را به عناون یک عامل اساسی در نظر میگیرد. شما برای اینکه از سرعت وب سایت خود اطلاع داشته باشید میتوانید از ابزار Google page speed استفاده کنید. این ابزار برای بررسی سرعت سایت طراحی شده است و اگر سرعت سایت شما با مشکل مواجه شود این ابزار به شما اطلاع میدهد.

ابزار پنجم: Google trend

یکی دیگر ابزار‌های گوگل که به شما در سرچ کلمات کلیدی کمک بسیاری میکند Google trend میباشد این ابزار به شما کمک میکند تا در انتخاب کلمات کلیدی انتخابی هوشمندانه داشته باشید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این ابزار این است که میتواند کلمات را بر اساس کشور‌ها و مناطق مختلف، زبان، دوره تاریخی و… دسته‌بندی و بررسی میکند.

Google trend

ابزار ششم: Google drive

بار‌ها ممکن است برای شما پیش آمده باشد که در ذخیره‌سازی فایل‌ها با مشکل روبه رو شده باشید. گوگل درایو ابزار ذخیره‌سازی رایگان گوگل میباشد. شما در این ابزار امکان ذخیره‌سازی تمامی فایل‌های صوتی و تصویری را دارا میباشید. این ابزار قابلیت ذخیره‌سازی فایل‌ها تا ۱۵ گیگابایت را دارا میباشد و اگر شما تمایل به استفاده بیشتر از این فضا را دارید میتوانید اشتراک ماهیانه بخرید و هزینه‌ای را بابت این فضای اضافی پرداخت کنید. با استفاده از این ابزار در هر جایی که هستید امکان دسترسی به تمامی فایل‌های خود را دارید.

ابزار هفتم: Google My Business

با استفاده از Google My Business میتوانید کسب و کار خود را به صورت رایگان در گوگل تبلیغ نمایید پس از ثبت نام کسب و کار شما در گوگل نمایش داده خواهد شد. برخی از ویژگی‌های این ابزار به شرح زیر میباشد:

  • این ابزار رایگان است
  • امکان استفاده از نام دامنه‌های رایگان موجود در ابزار و امکان خرید یک نام دامنه مجزا
  • موبایل فرندلی بودن وب سایت‌های ایجاد شده با استفاده از آن
  • به صورت خودکار بروز‌رسانی میشود

Google My Businessابزار هشتم: Google calender

این ابزار یک تقویم آنلاین است. شما میتوانید برنامه کاری و روزانه خودرا در آن قرار دهید و آن را با دوستان و همکارانتان به اشتراک بگذارید.

اگراطلاعاتی در زمینه اطلاعات اولیه ندارید به صفحه طراحی سایت در اصفهان و سئو سایت در اصفهان مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *