همه‌ی ما شایعاتی در مورد مشخصات گوشی «آیفون 8» (iPhone 8) شنیده‌ایم؛ مانند صفحه نمایش خمیده AMOLED که تماماً گوشه‌های این گوشی را فرا میگیرد. گفته شده که صفحه نمایش تمام فضای روی گوشی را در بر گرفته و هیچ دکمه‌ی فیزکی برای این دکمه در نظر گرفته نشده است. این تلفن همراه هوشمند از یک دوربین ویژه سه‌بعد

 آیفون ۸

پیش از این، گزارشی منتشر شد که رونمایی و عرضه‌ی گوشی آیفون 8 با تأخیر همراه خواهد بود. بر اساس اخبار سایت ژاپنی Mac Otakara، شرکت اپل هنوز روی طراحی و آزمودن قسمت‌های مختلف آن کار میکند. ازآنجایی‌که آیفون 8 در شهریور سال آینده رونمایی میشود، زودتر از مهرماه به بازار نخواهد آمد.

با در نظر گرفتن این موضوع، چند ماه دیگر باید منتظر انتشار اخبار آن باشیم. درحالی‌که طراح گرافیکی به نام الحسن حسنی (AlHasan Husni)، شمای آیفون 8 را با کنار هم گذاشتن مشخصات آن شبیه‌سازی کرده است. حسنی حتی حالت تاریک (dark mode) برای iOS 11 را که بسیاری از کاربران آیفون به آن‌امید دارند در طراحی‌هایش منظور کرده است. این شبیه‌سازی به کاربران اجازه میدهد تا حالت چندوظیفه‌ای و دکمه‌ی مجازی خانه با بازخورد لمس را هم ببینند. به نظر شما این طراحی خوبی برای آیفون 8 در دهمین سالگرد آیفون خواهد بود؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *