سئو در اصفهان | سئو سایت در اصفهان

قطعاً افرادی که بدنبال سئو سایت هستند طراحی سایت اصفهان خود را انجام داده‌اند یا در حال راه‌اندازی آن هستند و به این نتیجه رسیده‌اند وب سایت به تنهایی نمیتواند فروش داشته باشد مگر با سئو سایت. قطعاً افرادی که اینجا حضور دارند قصد فروش در اصفهان را دارند و به همین دلیل به دنبال سئو در اصفهان یا شرکت سئو در اصفهان میباشند به دلیل اینکه میدانند سئو یکی از اصلی فاکتور های دیجیتال مارکتینگ در اصفهان برای سایت‌ها یا فروشگاهی اصفهانی میباشد. ما از همین جا به شما تبریک میگوییم به دلیل اینکه راه درست و صحیحی را انتخاب کرده‌اید و آینده برای مشاغلی هست که سئو سایت خود را کامل مدیریت کرده باشند. 

چرا سئو در شهر اصفهان؟ 

کسب و کار‌های که در اصفهان فعالیت دارند به دلیل اینکه در شهر صنعتی و بزرگی قرار دارند و اعتبار لازم را برای عرضه خدمات و محصولات در کل ایران دارند باید از این فرصت استفاده کنند و هر چه سریعتر وارد دیجیتال مارکتینگ شوند و از ابزار‌های مختلف مثل طراحی سایت و سئو سایت را استفاده نمایند. باید همیشه  وب سایت خود را از لحاظ گرافیکی و سئو آماده و بروز نگه بدارند به طوری که نماینگر کسب و کار واقعی آن‌ها باشد و مشتری بتواند اعتماد کند. 

شرکت سئو در اصفهان

در اصل سئو سایت اصفهان اقداماتی روی سایت شما میباشد که توسط تیم حرفه‌ای که مسلط به مباحث سئو و بروز باشند انجام میشود که سایت شما را در رتبه‌های برتر گوگل قرار دهد. کلمات کلیدی مناسب فعالیت شما جستجو میکنند و با توجه به استراتژی که مناسب سایت شما باشد بهینه‌سازی سایت را انجام میدهند تا شما بتوانید کسب و کار خود را در اصفهان مطرح کنید. شما میتوانید با استفاده از سئو در اصفهان  با داشتن رتبه در گوگل محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهید. 

افزایش فروش و بازدید با سئو سایت اصفهان

رایسان با داشتن جدیدترین نکات سئو سعی در دادن مشاوره سئو به شما میباشد تا شما بتوانید بهترین راهکار را برای وب سایت خود در نظر بگیرید. با مشاوره در زمینه سئو در اصفهان میتوانید بررسی کنید که شما در چه زمینه‌ای باید بهبود داشته باشید و متوجه میشوید که شما در محتوا سئو، رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های تبلیغاتی، سئو خارجی سایت و یا پارامتر‌های دیگر مشکل دارید و باید برطرف شود. آیا فقط به طراحی سایت خود اهمیت داده‌اید؟ آیا تابحال به سئو سایت خود را فکر کرده‌اید؟ تابحال چقدر هزینه تبلیغات کسب و کار خود را کرده‌اید؟ امروزه داشتن یک وب سایت برای کسب وکار شما کافی نمیباشد. شما باید در بین رقیبان دیده شوید و تعداد کاربران خود و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید. شما با انجام فعالیت‌های مربوط به سئو سایت در اصفهان میتوانید این مشکل را حل کنید. سئو یکی از یکی از کار‌هایی است که به شما کمک میکند در رتبه اول گوگل قرار بگیرید و دیده شوید و در نتیجه به هدف خود که افزایش فروش است برسید. 

تحلیل سئو سایت در اصفهان
تیم دیجیتال مارکتینگ اصفهان رایسان

سئو چیست؟ (seo)

سئو مجموعه فعالیت‌هایی است که برای بهبود رتبه وب سایت خود در موتور‌های جستجو انجام میدهید. فاکتور‌های زیادی بر روی سئو  یک سایت تأثیر دارد که میتوان به کلمات کلیدی، محتوا، لینک‌ها و غیره اشاره کرد. گوگل برای رتبه‌بندی وب سایت‌ها از الگوریتم‌های خود مانند الگوریتم پاندا، پنگوئن، مرغ مگس خوار و غیره که هرکدام وظیفه خاصی را به عهده دارند استفاده میکند. یکی از این الگوریتم‌ها که امروزه تأثیر فراوانی در رتبه‌بندی وب سایت شما دارد الگوریتم Rank brain میباشد. این الگوریتم رفتار کاربران را آنالیز میکند و بر طبق رفتار کاربران رتبه وب سایت شما را تعیین میکند. سئو کاران از روش‌های متعددی برای بهینه کردن سئو وب سایت شما استفاده میکند که میتوان به طور خلاصه گفت یا از سئو کلاه سفید استفاده میکنند و یا از کلاه سیاه. سئو کاران که از روش کلاه سفید استفاده میکنند تمام مراحل بهینه‌سازی سایت شما را طبق قوانین گوگل انجام میدهند. بهینه کردن سایت با استفاده از این روش زمان گیر میباشد اما هیچ موقع از طرف گوگل جریمه نمی‌شود و رتبه سایت از دست نمیرود. اما سئو کلاه سیاه دور زدن قوانین گوگل است. سریع به رتبه دلخواه میرسید اما در این روش ممکن است گوگل شما را جریمه کند. 

درباره رایسان

شرکت رهپویان آینده ساز ارتباطات نوژان با نام تجاری رایسان در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود و در مدت ۱۰ سال از فعالیت خود در زمینه‌های مختلف IT و فن آوری اطلاعات فعالیت نموده است، شرکت رایسان، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎ها، شرکت‎ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است، مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی حرفه‎‌ای، استاندارد و با کیفیتی مطلوب به آنها ارائه نماییم. 

مشاوره سئو در اصفهان

جهت درخواست مشاوره تلفنی و یا حضوری و یا ثبت سفارش آنلاین سئو سایت در اصفهان فرم صفحه را پر کنید. صداقت برای ما مهمترین است! شما در اولین تماس و یا مشاوره‌تان با رایسان خودتان به این موضوع پی خواهید برد، ما هیچ چیز را از دید پنهان نمیکنیم و هیچ هزینه پنهانی که در اواسط پروژه نمایان شود در سیستم‌مان نداریم! همچنین با صراحت کامل نتیجه نهایی و زمان مورد نیاز را برای شما شرح میدهیم و با تهیه یک مستندات کامل نتیجه نهایی را برای شما شفاف‌سازی کرده و دقیقاً مطابق با همان مستندات که بر اساس نیاز‌های شما پیاده‌سازی میشود کار را تا انتها پیش برده و در زمان تعیین شده تحویل میدهیم. اولین گام برای انجام هر کاری مشاوره با افرادی که در آن زمینه تجربه و تخصص کافی داشته باشند. تیم سئو در اصفهان شرکت رایسان در ابتدای کار با شما جلسه مشاوره‌ای را برگزار میکند و در این جلسه نکات و اطلاعاتی را در مورد کسب و کار شما در اختیارتان قرار میدهد. 

مشاوره سئو در اصفهان
شرکت سئو در اصفهان

سئو داخلی و سئو خارجی

سئو داخلی سایت (seo on page): در این مرحله بر روی سئو داخلی سایت شما کار میشود و بهترین کلمات کلیدی برای شما طبق ابزار‌های موجود بررسی و نهایی میشود و بتوانید کاربران هدف را جذب کنید. صفحات داخلی را از لحاظ کد‌ها، خطا‌ها، محتوا، url لینک‌های داخلی بررسی میشود و اگر مشکلی بود برطرف میشود، عنوان صفحات در این مرحله بررسی و مطابق با اهداف شما بازسازی میشود. تمام مواردی که مربوط به سئوی داخلی سایت میباشند از جمله لینک‌سازی داخلی، مشخصات عکس‌ها، تگ alt و h‌ها و غیره را بررسی کرده و مشکلات آن‌ها را برطرف میکنیم. ضمنا تمام این مشکلات و مراحل انجام شده در گزارشی به کارفرما ارائه داده میشود. 

سئو خارجی سایت (seo off page): تمام فعالیت‌های که خارج از سایت شما برای سئو سایت انجام میشود سئو خارجی سایت گفته میشود مثل کار بروی شبکه‌های اجتماعی، لینک‌سازی خاکستری در سایت‌ها، انجمنها و غیره میباشد که کاملاً اصولی باید این قسمت انجام شود وگرنه سئو سایت شما نابود خواهد شد. 

بررسی و آنالیز رقبا و ارائه گزارش فصلی سئو سایت: با استفاده از سرچ کنسول گوگل، کارشناسان شرکت با گزارش های گوگل  پیشرفت سایت را بصورت گرافیکی به کارفرما ارائه میکنند. ما به شما گزارش کاملی از موارد موجود در سرچ کنسول گوگل میدهیم تا از مشکلات خود آگاه شوید و برای رفع آن‌ها به شما برنامه جامعی خواهیم داد. 

عوامل تأثیر‌گذار در سئو سایت و بهینه‌سازی سایت اصفهان (SEO)

سئو سایت در اصفهان یکی از تخصص‌های شرکت ما میباشد، کارشناسان شرکت ما در این زمینه هر روزه الگوریتم‌های گوگل و مباحث مربوط به سئو را آنالیز میکنند و از آن‌ها برای سئو سایت استفاده میکنند تا بتوانند به تعهدات خود درست عمل نمایند. همانطور که گفتیم سئو به دو روش سئو کلاه سفیدو سیاه انجام میشود ما تمام مراحل سئو سایت در اصفهان را طبق سئو کلاه سفید و اصولی انجام میدهیم تا هیچ موقع مورد جریمه گوگل قرار نگیرند. 

قیمت سئو در اصفهان: 

 

قیمت سئو سایت اصفهان با توجه به سختی کلمات کلیدی و رقبا شما دارد. هر سایتی کاملاً متفاوت میباشد و صد درصد رقبا مؤثر میباشند در رتبه‌گیری سایت و هزینه سئو در اصفهان را میتوان به سه قسمت تقسیم کرد. بخش اول هزینه محتوای خوب میباشد که باید اصولی نوشته شود طبق استاندار‌های سئو باشد، کپی نباشد و مناسب کاربران باشد. بخش دوم هزینه فنی سئو سایت میباشد که متخصص تمام این موارد را بررسی میکند اعم از محتوای‌های متنی و گرافیکی، بخش‌های تکنیکال سایت که موارد زیادی هستند، آنالیز کلمات کلیدی، بررسی رقبای و دیگر موارد و بخش سوم هزینه لینک‌سازی خارجی میباشد باید بصورت رپورتاژ انجام شودکه هزینه‌های زیادی معمولاً دارند. برای استعلام قیمت سئو اصفهان با کارشناسان فروش ما در تماس باشید. 

قیمت سئو در اصفهان

سوالات پرتکرار کاربران

تحلیل و بررسی سئو سایت
در مرحله اول وب سایت شما را مورد بررسی و آنالیز قرارداده و کلمات کلیدی و هدف را مشخص مینماییم. از آن جایی که هرپروژه اهداف مشخصی درد متناسب‌ترین نوع بهینه‌سازی سایت برای وب سایت شما را انتخاب میکنیم. 
مشخص نموده صفحات هدف‌های کلمات کلیدی سئو سایت
بعد از آن که کلمات کلیدی را مشخص کردیم برای هر کلمه کلیدی صفحه فرود را مشخص مینماییم و آن صفحه را متناسب با کلمه کلیدی خود بهینه‌سازی میکنیم. 
سئو داخلی سایت

در این مرحله بر روی سئو داخلی سایت شما کار می‌شود. صفحات داخلی، محتوا، url لینک‌های داخلی، عنوان صفحات در این مرحله بررسی و مطابق با اهداف شما بازسازی میشود. 

سئو خارجی سایت

در این مرحله برو روی سئو خارجی کار میشود. تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی که یکی دیگر از تخصص‌های ما در شرکت رایسان است در این مرحله قرار دارد. همچنین فعالیت بر روی لینک‌ها نیز در این مرحله قرار دارد. 

آنالیز سایت و گزارش سئو سایت شما

پیشرفت در سئو قابل اندازه هست. تیم ما در پایان هر ماه تمام فعالیت‌ها و رتبه‌هایی که در طول ماه بر روی کلمات کلیدی مشخص در گوگل به دست آوردید را در اختیار شما قرار میدهد. 

عیب‌یابی و آنالیز سئو سایت

عیب‌یابی و آنالیز سئو سایت اگر وب سایت شما مورد تهدید گوگل قرار گرفته است و رتبه سئو سایت در اصفهان شما دچار افت شده است جای نگرانی برای شما وجود ندارد. کارشناسان شرکت ما ضمن عیب‌یابی و رغع مشکل سئو سایت شما جایگاه سایت شما را دوباره به همان جایگاه بر میگردانند و همچنین آن را ارتقا میدهند. 

نظرات کاربران

محسن رضا پور
1400/01/03 در 14:08

بنده سایت فروشگاهی دارم و در اصفهان حضور دارم و سؤالی برام ایجاد شده که آیا پشتیبانی محتوایی با سئو سایت یکی هستند؟ 

خیر. یکی نیستند ولی میتوان گفت محتوا جز ارکان بزرگ سئو هست ولی شما با پشتیبانی محتوایی به سئو سایت نخواهد رسید و پارامتر زیادی وجود دارد که باید رعایت شود. 

مینا
1400/02/15 در 17:18

سئو سایت فروشگاهی با سئو سایت شرکتی از لحاظ قیمتی متفاوته یا خیر؟ 

به این صورت نمیشه گفت که سئو سایت شرکتی یا سئو سایت فروشگاهی قیمتش دقیق چقدر هست همانطور که همکاران در سایت عنوان کردند قیمت سئو هر سایت متفاوت هست. همچنین قیمت سئو در اصفهان یا سئو در سطح ایران از لحاظ هزینه‌ای که شما انجام میدهید کاملاً متفاوت میباشد. 

حسین علی مرادی
1400/02/22 در 12:10

بنده سایتی میخوام راه‌اندازی کنم که در لینک یک گوگل قرار بگیره آیا شما این کارا را انجام میدین؟ 

قربان باید اول شغل شما مطرح بشه، سایت طراحی بشه و محتوا‌گذاری انجام بشه و راجع به رتبه یک صحبت شود ولی سئو سایت هیچ تضمینی داخلش نیست هر کس هم اینکارا انجام بده منطقی نیست و بهترین کار اضافه کردن ترافیک به وب سایت شما هست البته ترافیک هدفمند. نکته بعدی اولین هدف قرار گرفتن در صفحه اول گوگل هست و بعد هدف دوم قرار گرفتن در رتبه‌های یک تا سوم گوگل  

وحید رضایی
1400/02/22 در 12:10

سؤالی داشتم. من در اصفهان حضور دارم و میخوام تو این زمینه آموزش ببینم. کارآموزی در کنار یادگیری. امکان این مورد هست؟ 

بله. شما میتونید شماره موبایل خودتان را در پشتیبانی ارسال کنید و شرایط آموزش سئو را با توجه به اینکه در شهر اصفهان حضور دارین داشته باشید و انشالا ما بتونیم در خدمت شما باشیم. 

منصور محبی
1400/02/29 در 15:30

من سایتی دارم درباره عطر و ادکلن روی سئو عطر و ادکلن در اصفهان هم کار شد و مدتی هزینه کردیم ولی نفری که روی سایت کار میکرد نتونست رتبه خوبی بگیره شما میتونید اینکارا انجام بدین؟ 

بله. فقط باید بررسی کنیم که سایت به چه صورت نوشته شده. آیا مشکلاتی داره یا خیر. و مشاوره‌ای با شما داشته باشیم که ببنیم چه کار‌هایی انجام شده و در نتیجه چرا بازدهی نداشته تا بتونیم تصمیم بهتری برای سایت شما بگیریم. 

لیلی
1400/03/19 در 17:30

من سایت در مورد صنایع دستی دارم و نمیخوام فقط در اصفهان فروش داشته باشم. در سرتاسر ایران میخوام فروش داشته باشم ولی هزینه زیادی نمیتونم پرداخت کنم برای سئو. چطور میتونید کمکم کنید؟ 

بهترین کار برای شما اگر وقت لازم برای کار روی سایت را داشته باشید آموزش سئو هست و چه سایتی در کل ایران بخواین فروش داشته باشید چه سایتی که سئو در اصفهان شود خودتون میتونید فعالیت کنید و انجام بدین. 

علیرضا
1400/04/15 در 10:12

من تولید‌کننده پوشاک در اصفهان هستم سایت هم دارم میخوام ببینم میشه در سطح کشور و اصفهان سایت به جایی برسه که فروش داشته باشم؟ 

بله شما باید اول سئو سایت را برای کلمات چند بخشی شروع کنید و بعد کلمات کوتاه‌تر را استارت بزنید. البته درمورد کار شما رقابت بسیار بالا هست و باید از دیگر ابزار‌های دیجیتال مارکتینگ اصفهان استفاده کنید تا زودتر به نتیجه برسید. 

محمدی پور
1400/04/19 در 11:38

سایت رزرو نوبت پزشک دارم و میخوام رو سئو سایت کار بشه امکانش را دارید؟ 

بله حتما. خودتون در جریان هستید که رقابت بالاست در اصفهان و کل ایران  ولی قابل انجام هست و مشکلی نیست و ما باید با شما صحبت کنیم و سایت شما را از لحاظ تکنیکال بررسی جامعی انجام بدیم و ادامه مراحل که همکاران با شما هماهنگ خواهند شد. 

الهامی
1400/04/28 در 14:10

سلام من شغلم فروشنده ساز در اصفهان هستم و به تازگی سایت فروشگاهی را راه‌اندازی کردم و شرکت طراحی سایت، که در اصفهان هستند گفتند اصول سئو را رعایت کردند من چطور میتونم توجه بشم که رعایت شده یا نه؟ 

قطعا شرکت سئو سایت در اصفهان کیفیت خیلی بالایی دارند و میشه گفت از شهر‌های دیگه با قدرت جلوتر هستند ولی در مورد شرکت طراحی سایت شما اطلاعات لازم را نداریم ولی اصولاً شما نمیتونین کامل متوجه شوید شاید چند مورد را که خیلی تأکید همه دارند متوجه شوید ولی سئو سایت پارامتر‌های زیادی داره که ممکنه بعضی افراد به صورت ریز انجام ندهند ولی همکاران سئو رایسان بطور کامل این موارد را رعایت میکنند بطورکه از سئو تکنیکال سایت خیالمان کاملاً راحت باشه و فقط به  محتوا و سئو خارجی تمرکز بیشتری داشته باشیم ولی در نهایت باید یک کارشناس سئو سایت شما را آنالیز کند تا شما بتوانید تصمیمات بهتری بگیرید. 

کدخدایی
1400/05/20 در 19:23

سلام بنده فروشنده پکیج و تأسیسات هستم مغازه‌ای در اصفهان دارم میخوام سایتی داشته باشم که تو لینک اول گوگل بیام بالا چقدر هزینه‌اش میشه؟ 

سلام وقت بخیر. این سؤال را افرادی را میپرسند که اطلاعات خیلی کمی از سئو سایت دارند و باید خدمت شما بگم باید مراحل کار طی بشه و به این راحتی هم نیست که روزی که سایت طراحی شد سایت شما در لینک گوگل قرار بگیره. اگر همه موارد به درستی انجام شود هم از لحاظ طراحی سایت، سئو سایت اصفهان یا کل ایران، محتوا اصولی سایت، سئو خارجی و شما بتوانید هزینه‌های خوبی معادل با رقبای خود انجام دهید اگر رسته کاری شما شلوغ باشد باید حداقل ۶ ماه صبوری کنید تا به رتبه‌های خوب در گوگل برسید. 

رضا
1400/06/18 در 20:16

سلام وقت بخیر بنده یکی از مشاغل معروف در اصفهان هستم و میخوام سایتم سئو در اصفهان بشه ولی با اطلاعاتی کمی که دارم احساس میکنم همکارام خیلی قوی روی سایت فعالیت میکنند چه پارامترهایی میشه بررسی کرد برای برد سئو شهر اصفهان؟ 

سلام وقت بخیر. سؤال شما که قطعاً جوابی سختی خواهد داشت چون شما در این رشته متخصص نیستید و باید کارشناس، سایت‌های رقیب شما را بررسی کند تا درصد قوی بودن سایت مورد نظر را از لحاظ سئو سایت در اصفهان تشخیص دهد ولی در مجموع سئو یک رقابت هست بین سایت‌ها. هر کسی بهتر، بیشتر، حرفه‌ای، هزینه بیشتر انجام دهد قطعاً نتیجه بهتری خواهد گرفت. 

رضوی
1400/07/15 در 05:19

سلام وقت بخیر بازدهی و برگشت پول سئو در اصفهان سریع‌تر هست یا سئو در سطح کشوری؟ 

سلام وقت بخیر. کلاً در مورد طراحی سایت و سئو سایت نباید به این صورت فکر کرد و قطعاً که شما با مشتریانی که به سایت شما مراجعه خواهند کرد به کسب درآمد بیشتر خواهید رسید ولی در مورد سایت و سئو سایت باید مثل یک سرمایه‌گذاری در کار مثل اجاره کردن مغازه یا دفتر کار نگاه کنید و با کار کردن روی سایت و سئو درآمد کسب کنید. 

رسول
1400/08/10 در 16:35

سلام در زمینه آسانسور در اصفهان فعالیت بنده هست و میخوام رو سایتم کار کنم به نظر شما اول تبلیغات کلیکی، بنری و غیره کار کنم بعد سئو سایت یا برعکس؟ 

سلام وقت بخیر. به نظر ما این موارد مکمل‌های سئو سایت هستند. اصول کار بدین صورت میباشد که اول سئو را شروع کنید، سایت از لحاظ‌های تکنیکال و محتوا به شرایط خوب نزدیک شد وارد فاز سئو خارجی شوید و ریپورتاژ، تبلیغات‌های دیگر را با توجه شرایط سایت و رقبا در آن تایم انجام دهید. 

محمدیان
1400/10/25 در 08:30

سلام چند فروشگاه لوازم خانگی در اصفهان دارم و نفراتی در دفتر روی سایت، اختصاصی فعالیت میکنند و روی یک سایت سئو در اصفهان و روی سایت دیگر کشوری را انجام میدهند ولی نتیجه‌ای نگرفتیم. شما میتوانید مشاوره به ما بدهید که نقشه راهی را در اختیار افراد ما بگذارید؟

سلام وقت بخیر. در مرحله اول نظر ما این است که باید شما کار را برون سپاری کنید تا نتیجه لازم را بدست بیاورید چون شما متخصص نیستید که بتوانید درست و غلط بودن کار‌های انجام شده را بررسی کنید. در مرحله دوم بله ما مشاوره سئو انجام میدهیم و انالیز کامل سایت شما و بررسی مشکلات و پیشنهاد را به شما ارائه خواهیم داد. همکاران با شما هماهنگ خواهند شد. 

خانم وحیدی
1400/12/18 در 18:14

سلام طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارم که چند قلم پوشاک بیشتر نمیخوام بذارم داخل سایت بعلاوه اینماد و غیره و سئو شده نیاز دارم لطفاً هزینه این موراد را بفرمایید؟ 

سلام وقت شما بخیر. اول خدمت شما عرض کنم که قرار داد طراحی سایت و سئو سایت دو قرارداد کاملاً جدا هستند و باید اول سایت شما طرحی شود بعد قرارداد سئو سایت هم بسته شود. دوم شما به طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارید و شما میتوانید از یک قلم جنس تا n قلم جنس وارد کنید بستگی به سیاست کاری خود فروشگاه شما دارد. سوم اینماد و نماد‌های دیگر کار‌های اداری میباشد که بعد از طراحی سایت با کمک همکاران ما این موارد مرتفع خواهد شد و مشکلی نخواهد بود. 

حیدری
1401/01/18 در 10:19

سلام وقت بخیر سایتی دارم در مورد ابزار خاص میخوام روی کلمات مثل دماسنج و غیره در صفحه اول قرار بگیرم. هزینه لطفا؟ 

سلام وقت شما بخیر. کلمات تکی به مراتب خیلی سخت از کلمات دیگر و رقابتی‌تر هستند حتماً همکاران با شما تماس خواهند گرفت. ضمن اینکه بهتر است برای سئو سایت از کلمات چند سیلابی شروع کنید تا به کلمات تکی برسید و حتماً باید بررسی شود که هدف شما چه کلماتی هستند و ممکن است اصلاً این کلمات تکی برای هدف شما مناسب نباشد باید حتماً بعد از مشاوره کلمات شما بررسی شود.