طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکان و مراکز پزشکی

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی یکی از برترین خدمات ارائه شده طراحی سایت اصفهان توسط شرکت رایسان میباشد. بار‌ها برای خود شما هم امکان دارد این مورد پیش آمده باشد که به عنوان یک مراجعه‌کننده به یک پزشک، با مشکل رزرو نوبت روبرو شده باشید. در کنار این اتلاف وقت‌هایی که باید برای این مورد داشته باشید، اشتباهاتی که در نوبت دهی توسط منشی‌های پزشکان نیز رخ میدهد را باید در نظر بگیرید که مورد بارز آن تداخل نوبت شما با دیگران میباشد. در نهایت عدم وجود سیستم هماهنگی مثل سایت نوبت دهی آنلاین یا نرم‌افزار نوبت دهی آنلاین، بین مراجعه‌کننده و پزشک باعث نارضایتی‌های بسیاری میشود که برای آن پزشک که شاید برند محبوب و حرفه‌ای داشته باشد، بسیار بد است. از این مورد غافل نشوید که یکی از راه‌های اصلی جذب مراجعه‌کنندگان جدید برای پزشکان، معرفی آن‌ها از طریف بقیه مراجعه‌کنندگان میباشد و این عامل به همان اندازه که میتواند خوب باشد، میتواند در صورتی که مشتریان ناراضی بوجود بیاید، بسیار برای پزشکان نیز بازخورد بدی داشته باشد. 

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین پزشکی توانسته تا حد زیادی نیاز به مراجعه‌های غیر ضروری را کم کند. بیمار میتواند با مراجه به سایت نوبت دهی یا نرم‌افزار نوبت دهی، پزشک مربوطه را مشاهده و نوبت‌های آزاد وی را مشاهده و به رزرو نوبت اقدام نماید. به این امر آگاه باشید که برخی جا‌هایی که قرار است شما مراجعه کنید، منشی مربوطه فقط نوبت‌های مربوط به یک پزشک را مدیریت میکند اما در برخی مکان‌ها یک نفر به عنوان منشی، نوبت‌های چندین پزشک را مدیریت میکند. ما در طراحی سیستم نوبت دهی آنلاین رایسان، این امکان را فراهم نموده‌ایم که هر دو حالت گفته شده، مدیریت شود. 

طراحی سایت خدماتی اصفهان
طراحی سایت خدماتی اصفهان

سیستم نوبت دهی آنلاین برای پزشکان 

اگر شما به عنوان یک پزشک در این صنعت فعالیت میکنید مستحضر باشید که هر دو روش گفته شده را برای شما پیاده‌سازی کرده‌ایم. در نرم‌افزار نوبت دهی آنلاین رایسان، هسته اصلی بدین صورت پیاده‌سازی شده است که اگر شما بخواهید در مطب شخصی خود، این سیستم را پیاده‌سازی کنید کافیست فقط یک نفر را به عنوان منشی تعریف کنید و با دسترسی‌هایی که این شخص در پنل کاربری خود دارا میباشد میتواند شما را به عنوان تنها پزشک در این سیستم تعریف کند تا قابلیت‌ها و متد‌های اصلی که برای شما به عنوان یک پزشک در سیستم نوبت دهی نیاز است، فراهم گردد. همانگونه که احتمالاً شما هم متوجه شده‌اید، سیستم‌های نوبت دهی آنلاین هم باید برای تنها یک پزشک در یک مطب شخصی قابل پیاده‌سازی باشد هم در یک مکان عمومی‌تر مثل درمانگاه‌ها، و یا حتی در مراکز بزرگ‌تر مثل بیمارستان‌ها، قابل پیاده‌سازی باشد. اگر سیستم نوبت دهی آنلاین مد نظر شما، باید در یک مرکز عمومی پیاده‌سازی شود بایستی سطوح دسترسی مختلقی برای کاربران این سیستم در نظر بگیریم تا بتوانند با بخش‌بندی قسمت‌های موجود در بیمارستان، مدیریت هر قسمت را بصورت مستقل از قسمت‌های دیگر انجام دهند. 

تیم دیجیتال مارکتینگ اصفهان رایسان

درباره رایسان

شرکت رهپویان آینده ساز ارتباطات نوژان با نام تجاری رایسان در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود و در مدت ۱۰ سال از فعالیت خود در زمینه‌های مختلف IT و فن آوری اطلاعات فعالیت نموده است، شرکت رایسان، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎ها، شرکت‎ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است، مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی حرفه‎‌ای، استاندارد و با کیفیتی مطلوب به آنها ارائه نماییم.

  • طراحی سایت شرکتی در اصفهان
  • طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان
  • طراحی سایت رستوران در اصفهان
طراحی سایت خدماتی اصفهان
طراحی سایت

معرفی پزشکان در سیستم نوبت دهی آنلاین 

در صورتیکه شما سیستم نوبت دهی آنلاین را به صورت ترکیبی از پزشکان یعنی به حالت دومی که گفتیم پیاده‌سازی کنید، خود این حرکت باعث معرفی بیشتر پزشکان و جذب هر چه بیشتر مراجعه‌کنندگان میشود. گا‌هاً برای مراجعه‌کنندگان و بیماران این مسأله پیش امده است که نیاز به مراجعه به یک پزشک در زمینه تخصصی خاصی دارند اما نه پزشک خاصی را میشناسند نه پزشک خاصی از سوی اطرافیان معرفی شده است. زمانی که نرم‌افزار نوبت دهی ترکیبی از چندین پزشک را داشته باشد، به نوعی خود این سیستم، به عنوان سیستم معرفی پزشکان نیز کاربرد دارد. در این حالت هر پزشک یک صفحه معرفی دارد که میتواند تمام خصوصیات پزشکی و نحوه‌های دسترسی به خودش را در آن صفحه مطرح کند تا مراجعه‌کننده بتواند هر چه راحت‌تر به سراغ آن پزشک برود. 

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین علاوه بر امکان دریافت نوبت به صورت آنلاین، امکان تأیید نوبت توسط منشی را نیز دارا میباشد و منشی میتواند به صورت آنی از نوبت‌های دریافت شده باخبر شود و همچنین در پنل مدیریت نوبت‌ها را تنظیم کند. در صورت تعیین نوبت برای یک بیمار، سیستم به صورت هوشمند یک روز قبل از زمان حضور بیمار، و همان روز نوبت بیمار، یک پیامک یادآوری حضور به بیمار ارسال خواهد کرد. 

برخی از اهداف طراحی سایت نوبت دهی آنلاین 

جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه‌کنندگان
ساماندهی هرچه بهتر بیماران و همگام بودن پزشک با پیشرفت‌های جدید
تعامل هر چه بهتر با بیماران و وقت گذاشتن هرچه بهتر برای بیماران
شلوغ نبودن مطب و مراکز درمانی
قابلیت وقت دهی اینترنتی با امکان واریز وجه به حساب شما به صورت آنی و پذیرش آنلاین بیمار
معرفی پزشک، مطب یا کلینیک
ارائه‌ی خدمات و تخصص‌ها به بازدیدکنندگان سایت
پیدا کردن متقاضیان و بیماران
ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ‌ها و نظردهی
نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران
امکان ارسال پیامک یادآوری به بیماران ۳ و ۱ روز قبل از تاریخ مراجعه به مطب (به صورت خودکار)
امکان ارسال پیامک هوشمند به بیماران در صورت کنسل شدن حضور پزشک
منشی پیامکی (با امکان جواب دهی خودکار) این‌ها از جمله اهدافی هستند که میتوان با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین به آن‌ها رسید. با استفاده از یک سایت قوی میتوانید جدا از ارائه‌ی خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا کنید. این کار با استفاده از ارتقای رتبه‌ی سایت در کلمات کلیدی در موتور جستجوگر گوگل و یا دیجیتال مارکتینگ در اصفهان انجام میپذیرد. لازم به ذکر است دغدغه‌ای در مورد ارسال اس‌ام اس‌ها نیز نداشته باشید چرا که این سیستم نوبت دهی به یک پنل ارسال اس‌ام اس متصل میگردد که این پنل تمام قابلیت‌های کاربردی اعم از ارسال پیامک به لیست سیاه و غیره را دارا میباشد. 

طراحی سایت خدماتی اصفهان
طراحی سایت
طراحی وب سایت
طراحی ریسپانسیو سایت

خدمات رایسان در زمینه طراحی سایت 

شرکت رایسان به عنوان یکی از برترین شرکت های طراحی سایت در اصفهان و پنل اس‌ام اس و همچنین پنل ارسال اس‌ام اس در اصفهان، ارسال پیامک به لیست سیاه ها به مشتریان خود کمک میکند تا با ارائه راهکار‌های مناسب آن‌ها را به اهداف خود برساند. ما به شما کمک میکنیم تا در بهینه‌سازی طراحی سایت شرکت خود از کلمات کلیدی مناسب استفاده نمایید و رتبه وب‌سایت خود را ارتقا دهید. با ارتقا رتبه سایت خود میتوانید خدمات خود را به مشتریان هدفمند که در حال جستجوی فروشنده مناسب هستند معرفی نمایید و فروش اینترنتی خود را افزایش دهید. از دیگر فعالیت‌های منحصر به فردی که رایسان در طراحی سایت شرکتی انجام میدهد میتوان به موارد زیر اشاره نمود: 

طراحی قالب اختصاصی متناسب با درخواست‌ها و نیاز‌های شما، طراحی صفحات متناسب بارنگ برند شما، طراحی سایت دوزبانه، طراحی سایت ریسپانسیو