امروزه استفاده از تلفن همراه رشد بسیار چشمگیری پیدا کرده است. با توجه به این رشد استفاده از اپلیکیشن‌ها هم رونق بسیار زیادی پیداکرده است. اپلیکیشن معمولاً به دو صورت android و ios نوشته میشود و انواع متفاوتی دارد. امروزه با توجه به مزایای بسیار زیادی که طراحی اپلیکیشن دارد مدیران بسیاری برای کسب کار‌های خود از اپلیکیشن استفاده میکنند.

طراحی اپلیکیشن

در دید کلی میتوان مزایای طراحی اپلیکیشن را به این صورت برشمرد:

  • ارائه بهتر خدمات و محصولات
  • تبلیغات و برند‌سازی برای کسب و کار شما
  • در دسترس بودن در همه زمان‌ها
  • ارائه خدمات در سطح جهانی
  • قابلیت گذاشتن متن، عکس، صدا، فیلم و انیمیشن
  • امکان خرید و فروش و پرداخت اینترنتی
  • امکان برقراری تعامل بیشتر با مشتری
  • ارسال نوتیفیکیشن برای کاربران نرم‌افزار
  • قابلیت نصب بر روی گوشی‌های هوشمند

در این مقاله ما سعی داریم شما را با برخی از مهم‌ترین مزایای اپلیکیشن‌ها آشنا کنیم:

همیشه در دسترس بودن:

از آنجایی که اپلیکیشن‌ها بر روی گوشی‌های همراه اجرا میشوند و گوشی همیشه در دسترس کاربران قرار دارد. طراحی اپلیکیشن باعث میشود که کسب و کار شما همیشه در دسترس کاربر قرار داشت باشد و بتواند به سرعت از اطلاعات استفاده نماید یا محصول مورد نظر خود را خریداری نماید.

 حتما بخوانید

چرا نرم افزار موبایل؟

فروش و نمایش محصولات به وسیله اپلیکیشن:

اپلیکیشن‌ها این قابلیت را دارند که محصولات شما را به همراه عکس و قیمت و سایر ویژگی‌ها به نمایش بگذارند و امکان فروش آنلاین آن محصولات را هم داشته باشند. افراد زیادی فکر میکنند که به وسیله شبکه‌های اجتماعی میتوانند این کار را انجام دهند اما این یک باور غلط است و شبکه‌های اجتماعی فقط جنبه بازاریابی و تبلیغ محصولات را دارند.

امکان ارسال پیام:

در اپلیکیشن امکان برقراری ارتباط میان کاربران به آسانی وجود دارد و کاربران به راحتی میتوانند باهم ارتباط برقرار کنند و صحبت کنند. که این یکی از مهم‌ترین و برترین مزایای اپلیکیشن‌ها به حساب میآید. این برقرای ارتباط‌ها در اپلیکیشن بدون نیاز به هزینه انجام میشود که از لحاظ اقتصادی بسار به صرفه است.

امکان ارسال پیام

برقرای تعامل بهتر با کاربر و مشتری:

امروزه استفاده از گوشی همراه بسیار زیاد شده است. شرکت‌ها و مدیران کسب و کار برای ارتباط بهتر و سریع‌تر با مشتریان خود باید به روز باشند وبا تغییرات هماهنگ شوند. طراحی اپلیکیشن یکی از بهترین راه‌ها برای برقراری ارتباط با مشتری است. طراحی اپلیکیشن باعث میشود که همیشه در دسترس کاربر قرار داشته باشید و آن‌ها به آسانی بتوانند از اطلاعات و محصولات شما استفاده کنند و دسترسی افراد به وب سایت شما بالاتر برود و سئو وب سایت شما را در موتور‌های جستجو ارتقاء دهد. رقبای شما به سرعت در حال سفارش اپلیکیشن کسب و کار خود هستند پس هرچه زودتر به فکر ساخت و طراحی اپلیکیشن برای کسب و کار خود باشید.

صرف زمان کم‌تری توسط مشتری:

دسترسی به اپلیکیشن‌ها بسیار سریع‌تر و راحت‌تر از دسترسی به وب سایت میباشد. کاربر برای استفاده از وب سایت باید وارد مرورگر شود و نام URL  مورد نظر را وارد نماید که سرعت این کار بستگی به سرعت اینترنت دارد وزمان زیادتری را نسبت به دسترسی به اپلیکیشن میخواهد. و با توجه به این نکته که اکثر کاربران اطلاعات خود را در گوشی همراه ذخیره میکنند دسترسی به حساب کاربری بر روی اپلیکیشن‌ها بسیار راحت‌تر و آسان‌تر میباشد.

امکان ایجاد برند‌سازی:

شما به راحتی میتوانید نام برند و لوگو خودتاk را در اپیلکیشن قرار دهید و در دسترس کاربرانتان بگذارید. این کار به شما در برند‌سازی و تبلیغات کمک بسیار زیادی میکند.

ایجاد برند سازی

بروز‌رسانی سریع:

در اپلیکیشن به راحتی میتوانید اطلاعات داخل پایگاه داده را بروز‌رسانی نمایید و میتوانید به آسانی برای برخی از محصولات خود تخفیف قرار دهید و تخفیفات را در اختیار کاربر قرار دهید.

یکی از نمونه کار‌های طراحی اپلیکیشن شرکت رایسان طراحی اپلیکیشن مسافرتی آژانس هواپیمایی گردشگران میباشد. در این اپلیکیشن شما از نرخ تور‌ها، آخرین افر تور‌ها با خبر میشوید. همچنین میتوانید از تور‌ها و خدمات یک روزه نیز آگاه شوید و به راحتی ثبت نام کنید.

 

نتیجه‌گیری:

باتوجه به رونق گوشی‌های همراه  برای تبلیغ محصولات  و ارائه خدمات به مشتریان برای کسب و کار خود اپلیکیشن طراحی نمایید پیوستن به این فناوری، تضمینی برای نتایج مورد انتظار برای کسب و کار شما خواهد بود.
ما به برخی از مزایای طراحی اپلیکیشن در اصفهان در این مقاله اشاره کردیم برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما در تماس باشید.

 حتما بخوانید

معرفی و بررسی انواع اپلیکیشن

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *