باپیشرفت تکنولوژِی تبلیغات و فروش محصول برای سازمان‌ها با ابعاد جدیدی روبه رو شده است که آن تبلیغ از طریق رسانه‌های دیجیتال میگویند. موبایل مارکتینگ دسته‌ای از تبلیغات رسانه‌های دیجیتال میباشد. در این نوع از تبلیغ، تبلیفات از طریق تلفن همراه، تبلت یا دیگر دستگاه‌های ارتباط بی‌سیم انجام میشود. در دهه گذشته این تبلیغات با رشد بسیار عجیبی روبه رو بوده است و متخصصین بر این باور هستند که در سال 2018 همچنان با افزایش روبه رو خواهند بود و ۷۵ درصد کل مبلغ تبلیغات دیجیتال به این نوع از تبلیغات اختصاص خواهد یافت. موبایل مارکتینگ ابتدا به صورت ارسال پیامک بود اما با پیشرفت فناوری اپلیکیشن‌های موبایل و وب سایت در این زمینه وارد شدند و امروزه این تبلیغات میتواند به صورت ویدئو، بنر، صوت وفیلم‌های فلش انجام شود. یکی از برترین مزیت‌های موبایل مارکتینگ این است که موبایل وتبلت وسیله‌ای شخصی هستند. از این رو سازمان‌ها میتوانند به راحتی تبلیغات خود را هدفمند سازند و محتوای مناسب با هر کاربر را ارسال نمایند.

موبایل مارکتینگ چگونه باعث افزایش در آمد میشود؟

این تبلیغات باعث افزایش درآمد در دو گروه تبلیغ دهنده و ناشران میشود.
تبلیغ دهنده به کمک موبایل مارکتینگ میتواند محصول خود را از طریق برندسازی با نمایش تبلیغ، جذب کاربر، نصب اپلیکیشن و یا انجام فعالیت‌هایی مانند عضویت به مخاطب واقعی خود معرفی نماید و ناشران میتوانند در هر لحظه جایگاه تبلیغاتی خود را بالا ببرند و آن را با پیشرفت قیمت به فروش بگذارند.

 حتما بخوانید

معرفی و بررسی انواع اپلیکیشن

مهم ترین عوامل موفقیت در موبایل مارکتینگ؟

محتوا:

در نوشتن و تهیه محتوای تبلیغ سعی نمایید که علاوه بر رسابودن و کوتاهی، محتوا متناسب با گروه هدف باشد.

شخصی‌سازی:

شما به عنوان یک شرکت تبلیغ‌کننده باید تبلیغات خود را مطابق با زمان و مکان تبلیغ و همچنین سن و جنسیت گروه هدف خود شخصی‌سازی کنید.

رفتار مصرف‌کننده:

دراین بازاریابی تبلیغاتی را ایجاد کنید که بیش‌ترین تأثیر را بر مخاطب شما داشته باشد.

کاهش هزینه:

تبلیغات موبایلی نسبت به تبلیغات دیگر هزینه بسیار کم‌تری را برای شما دارد پس سعی نمایید مشتریان خود را متقاعد کنید تا شماره خود را در اختیار شما قرار بدهند.

                مزایای موبایل مارکتینگ

انواع موبایل مارکتینگ:

سامانه پیام کوتاه:

ارسال پیام‌های تبلیغاتی توسط پنل ارسال اس‌ام اس یا پنل اس‌ام اس در اصفهان. در این نوع از تبلیغات شما میتوانید مخاطبان خود را براساس جنس، منطقه، شهر و استان تفکیک کرده و برای آن‌ها پیامک ارسال نماید.

تبلیغ mms:

این نوع برای نمایش تصویر تبلیغ بر روی گوشی مخاطب ایجاد شده است.

تبلیغات بنری موبایل:

در این روش از قراردادن بنر تبلیغات داخل اپلیکیشن‌ها استفاده میشود.

ارسال notification به موبایل:

در این روش به اپلیکیشن‌ها با بازدید بالا پول میدهید تا تبلیغ محصولات شما را برای مخاطب خود ارسال نمایند.

موبایل مارکتینگ در بازی‌ها:

این تبلیغات به صورت تبلیغات تصویری، صفحات پاپ اپ، تبلیغات ویدئویی در بازی‌های موبایل به نمایش گذاشته میشود.

کد‌های QR:

کد‌های QR توسط کاربران اسکن میشود و به صفحات خاصی از از وب سایت شما میرود.

روش‌های بالا روش‌های گوناگونی از موبایل مارکتینگ میباشند ما به شما پیشنهاد میدهیم که برای گرفتن بهترین نتیجه و بازخورد ابتدا استراتژی و هدف خود را مشخص نمایید و سپس از روش‌های بالا استفاده کنید.

موبایل مارکتینگ هر روز در حال پیشرفت میباشد و به زودی تبلیغات دیگر را تحت الشعاع خود قرار میدهد. پس اگر تا به امروز از این روش اتسفاده نکرده‌اید زود دست به کار شوید.

 حتما بخوانید

مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *