نرم افزار ارسال پیام واتساپ | ربات تبلیغات واتساپ

نرم افزار ارسال پیام واتساپ (WhatsApp) بصورت ربات تبلیغات واتساپ آن هم به صورت انبوه از سوی مدیر بیزینس ها درخواست داشتیم که با همکاری با شرکت های خارج از کشور این شرایط فراهم شده و میتوانید استفاده کنید . برای بسیاری از کسب و کار ها تا به امروز ارسال پیام انبوه واتساپ به دلایل مختلف مثل عدم محدودیت تعداد کلمات و کارکتر  ؛ ارسال فیلم ، عکس و…یک رویا بوده است اما حالا شرکت رایسان این شرایط را فراهم کرده است و شما  میتوانید با نصب این نرم افزار ارسال انبوه واتس اپ از این امکانات استفاده کنید. ربات تبلیغات واتساپ می تواند به صورت ۲۴ ساعته و در طول ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال پیام هایی که شما از مشتریان خود دریافت میکنید را با استفاده از هوش مصنوعی پاسخ بدهد. 

نرم افزار ارسال واتساپ

نرم افزار ارسال پیام گروهی در واتساپ

نرم افزار واتساپ است که باید با داشتن اینترنت بر روی کامپیوتر نصب می شود. این نرم افزار به صورت خودکار و از طریق وصل شدن به شماره واتساپ شما عمل می کند. پس از وصل شدن شما میتوانید پیام انبوه به شماره هایی که به آن داده اید ارسال انجام دهید یا حتی شماره های که بصورت رنجی به نرم افزا ر داده اید.شما می توانید با چند شماره به این نرم افزار وصل شوید برای جلوگیری از بلاک شدن در نرم افزار ارسال پیام واتساپ . کار کردن با نرم افزار ارسال انبوه در واتس اپ بسیار راحت و آسان است و نیاز به تخصص و مهارت خاصی وجود ندارد. در نرم افزار ارسال پیام انبوه در واتس اپ  شما براحتی میتوانید بازاریابی انجام دهید و با مخاطبان خود در ارتباط باشید شما براحتی میتوانید بدون محدودیت ارسال رایگان انجام دهید .این نرم افزار کاملا هدفهمند و راه بسیار عالی برای بیزینس ها می باشد . 

 ربات تبلیغات واتساپ 

امکان ارسال پیام سفارشی سازی شده به صورت انبوه و خودکار در نرم افزار ارسال واتساپ یا ربات تبلیغات واتساپ امکان پذیر می باشد.  کاربران می توانند به تعداد نامحدود پیام ارسال کنند و همچنین امکان ارسال تصاویر، فیلم و فایل نیز به صورت مستقیم امکان دارد. همچنین با ایجاد تاخیر تصادفی آن را سفارشی کنید. برای وارد کردن مخاطبین می توانید از فایل های مکمل نیز استفاده کنید. 

نرم افزار ارسال انبوه واتس اپ با آموزش کامل خدمت مخاطبین عزیز قرار خواهد گرفت .

نرم افزار ارسال انبوه واتساپ
نرم افزار بیزینس سندر پرو

نرم افزار بیزینس سندر پرو  
قیمت 575.000 تومان

نرم افزار واتساپ

نرم افزار WhatsApp Bulk Sender
قیمت 395.000 تومان

تیم دیجیتال مارکتینگ اصفهان رایسان

درباره رایسان

شرکت رهپویان آینده ساز ارتباطات نوژان با نام تجاری رایسان در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود و در مدت ۱۰ سال از فعالیت خود در زمینه‌های مختلف IT و فن آوری اطلاعات فعالیت نموده است،  شرکت رایسان، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎ها، شرکت‎ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است، مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی  حرفه‎‌ای، استاندارد و با  کیفیتی مطلوب به آنها ارائه نماییم.

نرم افزار ارسال پیام انبوه واتساپ یا ربات تبلیغاتی واتساپ

ربات هوشمند پاسخگوی خودکار : ربات تبلیغات واتساپ می تواند براساس دستوراتی که شما تعریف کرده اید بصورت اتوماتیک پاسخ سوالات مشتریان را بدهد و این فوق العاده است. با استفاده از امکانات این نرم افزار حتی میتوانید متن هایی برای پاسخگویی به پیام ها تعریف کنید. مثلا اگر فردی کلمه آدرس  را ارسال کرد آدرس شما برای مشتری ارسال شود و یا اگر کلمه قیمت را فرستاد ، بصورت اتوماتیک فایل لیست قیمت برای او ارسال شود. شما می توانید پیچیده ترین دستورات را برای ربات تبلیغات واتساپ ایجاد کنید و بصورت 24 ساعته خدمات پشتیبانی ارائه کنید. فیلتر شماره هایی که واتس اپ دارند : در نرم افزار بیزینس سندر شما میتوانید لیست شماره ها را به هر تعدادی انتخاب کنید تا تنها با یک کلیک مشخص شود چه شماره هایی واتس اپ دارند چه شماره هایی واتس اپ ندارند. خروجی کانتکت اعضای گروه های واتس اپ : شما می توانید کلیه گروه هایی واتس اپی که در آن عضور هستید را در نرم افزار ارسال پیام واتساپ مشاهده کرده و تمام شماره اعضای گروه واتساپی را به لیست ارسال پیام خود اضافه کنید. مشاهده پیام های دریافتی واتس اپ: شما می توانید به سادگی از داخل نرم افزار بیزینس سندر به کلیه پیام های دریافتی خود پاسخ دهید و نیازی نیست حتی آن را ببندید. گزارشات ارسال ها :شما می توانید گزارشات کاملی را از نرم افزار مشاهده کنید که چه روزی چه تعداد ارسال داشته اید و متن پیام ارسالی چه بوده است .
نرم افزار واتساپ انبوه
ارسال انبوه واتساپ

ارسال با واتساپ بیزینس