پنل پیامکی | پنل اس‌ام اس | پنل ارسال اس‌ام اس |سامانه ارسال پیامک

اگر شما هم دارای کسب و کار هستید و به نظرتون باید تبلیغات انجام دهید و برنامه ارسال اس‌ام اس‌های گروهی و منطقه‌ای را دارید یا میخواهید در مناسبت‌های مختلف برای مخاطبین خود پیام ارسال کنید، حتماً میتوانید از پنل پیامکی استفاده کنید همچنین پنل اس‌ام اس این امکان را به شما میدهد در زمان‌هایی آینده پیامک تنظیم کنید و ارسال داشته باشید و این امکان بزرگ را هم دارد که برای مشاغل خاص و هدفمند خود ارسال انجام دهید. این امکان بسیار شگفت‌انگیز برای کسب وکار‌ها میباشد. همچین این سامانه پیامک ارسال پیامک به بلک لیست‌ها هم انجام خواهد شد. 

پنل ارسال پیامک

پنل اس‌ام اس

 

همه خدماتی که در پنل اس‌ام اس رایسان یا پنل پیامکی به شما ارائه میشود، در راستای بازاریابی پیامکی کسب و کار شما بوده که میتوانید در نهایت به جذب مشتریان جدید و سپس در مرحله بعد به حفظ مشتریان فعلی شما ختم گردد. حتماً دغدغه شما این است که چگونه میتوانید با هر بودجه‌ای تبلیغات اس‌ام اس داشته باشید که بصورت هدفمند باشد و میزان سوخت بودجه شما را به حداقل برساند. در ادامه با معرفی راهکار‌هایی اعم از ارسال منطقه ای، ارسال به بانک مشاغل و اصناف و ارسال وب سرویس، پنل ارسال اس‌ام اس در اصفهان ، هزینه پیامک انبوه غیره به شما توضیح خواهیم داد که چگونه بهترین بازخورد‌ها را از تبلیغات پیامکی داشته باشید.

زمانی که شما بخواهید ارسال اس‌ام اس یا پیامک انجام دهید، و تعداد شماره‌های مخاطبان شما زیاد باشد، در حقیقت در حال ارسال اس‌ام اس انبوه هستید که برای انجام این کار باید پنل ارسال اس‌ام اس یا پنل پیامکی یا سامانه پیام کوتاه تهیه نمایید. دو هدف کلی میتوانید از خرید پنل اس‌ام اس یا خرید پنل پیامکی داشته باشید: ارتباطات و تبلیغات. شما میتوانید از پنل پیامک رایسان برای ارتباطات خود با مشتریان و همچنین برای تبلیغات اس‌ام اس خود استفاده نمایید. جهت ارسال اس‌ام اس میتوانید به راحتی در سامانه شرکت رایسان ثبت نام کنید تا مراحل تأیید مشخصات شما به سرعت انجام گیرد و شما ارسال اس‌ام اس انبوه خود را شروع کنید. ضمنا باید همین اول کار یاد‌آوری کنیم که پنل ارسال پیامک به لیست سیاه را هم رایسان فراهم کرده است.

پنل پیامکی رایگان یا پنل اس‌ام اس رایگان

 

شما میتوانید برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود به مشتریانتان، آن هم به صورت انبوه و هدفمند از پنل پیامکی رایگان رایسان یا پنل اس‌ام اس رایگان استفاده کنید. شما در هر مکان و هر لحظه‌ای که هستید میتوانید به تمام شماره موبایل‌های موجود در شهر مورد نظر و منطقه خودتان ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی داشته باشید. در پنل پیامک رایگان رایسان شماره تمام منطقه‌های کشور موجود میباشد و بدون هیچ مشکلی میتوانید ارسال پیامک موفق را انجام دهید. تنها کافیست در سامانه عضو شده و اقدام به ارسال پیامک کنید. در صورت داشتن سؤال از طریق واتساپ میتوانید از همکاران اطلاعات لازم را دریافت کنید.

سامانه پیامک
تیم دیجیتال مارکتینگ اصفهان رایسان

خرید پنل پیامکی

پایه

75000  تومان

تعرفه پیامک

از 133 تومان

امکانات پنل 40%

پيامک هديه 100 پيامک

 

کاربردی

150000  تومان

تعرفه پیامک

از 127 تومان

امکانات پنل 60%

پيامک هديه 100 پيامک

300000 تومان 

تعرفه پیامک

از 119 تومان
امکانات پنل 80%
پيامک هديه 500 پيامک

حرفه ای

500000 تومان

تعرفه ارسال از

109 تومان

امکانات پنل 100%

پيامک هديه 500 پيامک

ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل

تعرفه پیامک کاربران سامانه ارسال اس‌ام اس به شرح زیر میباشد:

بازه خرید تومان

بازه خرید تومان

از 1 ريال تا    500 هزار تومان

133

از 500 هزار تومان   تا  1 میلیون تومان   

127

از 1 میلیون تومان    تا  2 میلیون تومان   

119

از 2 میلیون تومان    تا  5 میلیون تومان   

109

از 5 میلیون تومان    تا  10 میلیون تومان   

101

از 10 میلیون تومان    تا  20 میلیون تومان   

91

از 20 میلیون تومان    تا  30 میلیون تومان   

85

از 30 میلیون تومان    تا  50 میلیون تومان   

81 

مشاوره رایگان پیامک

درباره رایسان

شرکت رهپویان آینده ساز ارتباطات نوژان با نام تجاری رایسان در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود و در مدت ۱۰ سال از فعالیت خود در زمینه‌های مختلف IT و فن آوری اطلاعات فعالیت نموده است، شرکت رایسان، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎ها، شرکت‎ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است، مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی حرفه‎‌ای، استاندارد و با کیفیتی مطلوب به آنها ارائه نماییم.

سامانه پیامک

قابلیت‌های مختلفی در سامانه‌ پیامک یا سامانه پنل پیامکی ارائه میشود که در صدد هستیم همیشه بهترین و مفید‌ترین قابلیت‌ها را برای شما ارائه دهیم. برخی از مهمترین قابلیت‌ها عبارت است از:

– ارسال پیامک انبوه به شهر و استان‌های کل کشور

– ارسال پیامک منطقه‌ای به شهر‌های کل کشور

– ارسال پیامک انبوه از تمام اپراتور‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰ و غیره

– ارسال‌های زمان دار و ارسال از فایل اکسل

– ارسال زمان دار مناسبتی در سررسید تولد و ازدواج

– ارسال به دکل BTS ایرانسل و منطقه‌ای به کشور

– ارسال بر اساس تفکیک رده سنی و جنسیت

– انواع منشی پیامک ساده و پیشرفته و پویا

– ایجاد انواع نظرسنجی با نمودار‌های آنلاین نظرات

– انواع مسابقه ساده و پیشرفته با قرعه کشی

– کنترل پنل اس‌ام اس با ارسال متن پیام کوتاه

– ارسال اس‌ام اس از طریق وب سرویس

– ایجاد لیست معادل با فیلد‌های فایل اکسل شما

– ارسال اس‌ام اس توسط اپلیکیشن پیام کوتاه

– ارسال با خطوظ خدماتی و لیست سیاه تبلیغاتی

– پیامک سفید جهت عبور از شماره‌های بلک لیست

پنل پیامک با بانک مشاغل

سامانه ارسال پیام کوتاه رایسان با تضمین بهترین کیفیت

با توجه به قوانین و مقررات اخیر اپراتور‌ها و با توجه به سابقه‌ی چند ساله‌ای که در زمینه پیام کوتاه داریم همیشه در صدد هستیم که در ارائه قابلیت‌های مفید و کاربردی برای مشتریانمان، پیشرو باشیم. دغدغه‌های شما مشتریان عزیز و نمایندگان محترم را کاملاً درک میکنیم و تجربیات چند سال خود را کاملاً به شما انتقال میدهیم تا به هر طریقی شده هزینه‌های تبلیغات پیامکی شما را هدفمند کنیم. در حال حاضر اکثر مشتریان دغدغه‌هایی نظیر صحت ارسال، گزارش ارسال، ارسال‌های لیست سیاه دارند که سعی کرده‌ایم با ارتباط صحیح با اپراتور‌ها بتوانیم سرویس کامل از آن‌ها گرفته و به شما مشتریان ارائه دهیم.

سامانه پیام کوتاه | سامانه پنل پیامکی

شرکت رایسان به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان پنل اس‌ام اس با اخذ سرویس‌های لازم از اپراتور‌های پیام کوتاه و تولید پنل اس‌ام اس در ابتدا توانستیم به عنوان مجری پنل پیامکی در اصفهان به جمع وسعی از کسب و کار‌ها سرویس دهیم. در ادامه و با توسعه وب سرویس‌های لازم توسط برنامه‌نویسان این شرکت توانستیم حوزه فعالیت خود را گسترش دهیم که منجر به جذب بیش از ۵۰۰۰ هزار کاربر از سراسر کشور و ۲۵۰ نماینده در شهر‌های مختلف کشور شد. 

واژه پنل ارسال پیامک از حدود سال ۸۷ در بین کسب و کار‌ها رواج پیدا کرد. در آن زمان پیامک‌ها کاملاً بصورت سیم کارتی ارسال میشدند و زمانی که قرار بود افراد به مخاطبان خود پیامک ارسال کنند مجبور بودند دستگاه سخت‌افزاری مودم جی اس‌ام خریداری کنند و سیم کارت درون آن قرار دهند و سیم کارت مربوطه را شارژ کنند تا بتوانند پیامک‌های خود را ارسال کنند. 

پس از آن و با توسعه زیر ساخت‌های لازم جهت ارسال اس‌ام اس انبوه، شرکت‌های برنامه‌نویسی در صدد شدند تا بتوانند راه ارتباطی را ایجاد کنند و به مشتریان خود ارائه کنند تا آن‌ها بتوانند خودشان به صورت مستقل ارسال پیامک انجام دهند. بدین صورت این شرکت‌ها واسط بین مصرف‌کنندگان نهایی ارسال پیامک و اپراتور‌های ارسال پیامک شدند و از آنجا بود که رقابت بین این شرکت‌ها شروع شد و هر کدام در تلاش برای جذب هر چه بیشتر مشتری شدند. 

پنل پیامک حرفه ای

نمایندگی پنل اس‌ام اس

دوستان عزیز جهت داشتن پنل ارسال مدیریتی میتوانند با همکاران فروش ما در زمینه پنل اس‌ام اس، سرویس پیامک سفید و دیگران سرویس مشاوره داشته باشند و عزیزان اصفهانی میتوانند به صفحه پنل ارسال اس‌ام اس در اصفهان مراجعه کنند و از آخرین اطلاعات و قیمت‌ها با خبر شوند. در اینجا به بعضی از امکانات کلی اشاره کردیم: 

– مدیریت کاربران، مدیریت نمایندگان و ارائه سایت فروش

– قابلیت ایجاد و تعریف کاربر: به تعداد نامحدود

– قابلیت ایجاد و تعریف نماینده: به تعداد نامحدود

– سایت اختصاصی فروش برای نماینده: دارد   

پنل اس ام اس با بانک مشاغل

ویژگی‌های یک پنل پیامکی مناسب

اگر بدنبال شرکت خوب پیامکی و خرید پنل پیامکی هستید، ویژگی‌های یک پنل پیامکی خوب را بشناسید تا اطلاعات کاملتری را داشته باشید. از ویژگی‌های یک سامانه پیامکی خوب میتوان به موارد زیر اشاره کرد. 

– دارای خط‌های اپراتور‌های مختلف را داشته باشد. 

– دارای قسمت مالی و انجام تراکنش ریز را داشته باشد.

– ارسال پیامک‌ها دارای گزارش ریز رسیده‌ها، نرسیده‌ها، لیست سیاه‌ها و غیره را داشته باشد.

– پشتیبانی خوب و ۲۴ ساعته داشته باشد.

امکانات سامانه ارسال پیامک

ارسال گروهی اس‌ام اس به دلایل مختلف برای اطلاع‌رسانی‌های مختلف از آن استفاده میکنند. البته که از پنل پیامکی بیشتر برای تبلیغات استفاده میشود ولی بیشترین استفاده پنل اس‌ام اس از ارسال گروهی جهت ارتباطات و نگهداری و حفظ مشتریان میباشد به عنوان مثال برخی فروشگاه‌ها بعد از خرید و در مقاطع مختلف برای مشتریان خود با متنهای مختلف ارسال انجام میدهد. 

همچنین از پنل اس‌ام اس میتوان به عنوان روشی برای قرعه کشی نیز استفاده کرد و از طریق آن قرعه کشی انجام داد و نام یا شماره برنده‌ها را به وسیله همین پنل ارسال کرد. 

دیگر کاربرد‌های پنل اس‌ام اس استفاده از آن به عنوان کد اعتبارسنجی در سایت‌های مختلف است. و مهمترین کاربرد پنل اس‌ام اس هم تبلیغات منطقه‌ای یا کد پستی میباشد که برای اطراف کسب و کار خود ارسال خواهید کرد و در راستای این تبلیغات شما میتوانید از بانک مشاغل پنل هم استفاده کنید برای هر چه بهتر داشتن تبلیغات هدفمند. 

خرید پنل پیامک رایگان
زهره رسولی
1399/07/02 در 17:20

برای فعال‌سازی پنل پیامکی چقدر زمان میبره؟ 

معمولاً کمتر از پانزده دقیقه فعال‌سازی پنل پیامکی شما انجام خواهد شد و بعد از تأیید مشخصات شما میتوانید ارسال خود را در لحظه انجام دهید. 

محمد رضوانی
1399/09/02 در 15.30

پنل اس‌ام اس شما مثل پایه یا کاربردی سرعت ارسالشون فرق داره؟ 

خیر سرعت ارسال‌ها یکی هستند و تفاوت پنل پیامک‌ها در امکانات و تعرفه اس‌ام اس انبوه میباشد. 

محدیان
1399/10/05 در 10:03


خط فرستنده در پنل پیامکی‌های شما از چه اپراتوری هست؟

تقریباً از بهترین‌ها اپراتور‌ها خط فرستنده و ۸ رقمی در پنل‌ها گذاشته شده است و با توجه با مواقعی که در اپراتور‌ها اختلال پیش میاید همکاران پشتیبانی ما، شما را راهنمایی خواهند کرد که از چه اپراتوری استفاده نمایید تا ارسال شما در لحظه انجام شود. 

محسن
1400/01/08 در 11:13


تفاوت اپراتور‌های پنل اس‌ام اس برای ما چیه؟ 

هیچ مزیت خاصی بین اپراتور‌ها نیست و ما از همه اپراتور‌ها سرویس میگیریم که بتونیم بهترین سرویس را به شما بدهیم. به دلیل اینکه هرموقع هر اپراتور دچار اختلال شد، ما اپراتور دیگری را به شما پیشنهاد دهیم. با تجربه ما ۱۲ ساله ما، اپراتور ۳۰۰۰ تا این لحظه بهترین سرویس را داشته و همچنین کمترین اختلال. با این وجود از همه اپراتور‌ها به شما سرویس میدهیم. 

علی رضوانی
1400/02/05 در 10:01

پنل پیامک شما قابلیت ارسال به شماره‌های مسدود را دارد؟

بله قطعا. ما شرایطی را در پنل پیامک رایسان فراهم کردیم برای این ارسال‌ها، هم برای افراد حقیقی و هم برای شرکت‌های حقوقی که برای اطلاعات بیشتر میتوانید تیکت بزنید یا با همکاران ما، شما صحبتی  داشته باشید تا اطلاعات لازم را به شما ارائه دهند. 

محمد علی نقی
1400/02/15 در 10:41

پنل پیامکی شما قابلیت وصل شدن به سایت شخصی را دارد؟

بله. شما باید از وب سرویس پنل پیامک رایسان استفاده کنید. تمام راهنما‌های استفاده از وب سرویس، کد‌های مربوط به زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف داخل سایت موجود میباشد. 

علی
1400/03/25 در 17:11


پنل پیامکی شما قابلیت ارسال با نام تجاری شرکتی ما را دارد؟ 

این قابلیت با هر پنل پیامکی قابل اجرا میباشد. البته جدیدا اپراتور‌ها قانون‌ها و هزینه‌های سنگینی را برای ارسال با نام تجاری عنوان کرده‌اند که بیشتر شرکت‌های دولتی یا شرکت‌هایی که میتوانند از هزینه‌های سنگین را پرداخت کنند، میتوانند انجام دهند. 

رضا رستگار
1400/04/12 در 11:05

بنده اذربایجان شرقی هستم آیا شماره‌های استان ما در پنل ارسال اس‌ام اس شما وجود دارد؟ 

بله. در پنل اس‌ام اس رایسان شماره‌های تمام شهر‌های کشور وجود دارد و شما میتوانید ارسال پیامک انبوه را به هر شهری که هدف شما هست، ارسال کنید. 

محمد
1400/04/22 در 10:15

پنل پیامکی احتیاج دارم که دریافت پیامک داشته باشه و شماره‌های موبایل را ذخیره کنه این امکان وجود داره؟ 

بله. در پنل اس‌ام اس رایسان این امکان وجود دارد و همچنین با دریافت پیامک که از طریق شماره اختصاصی انجام میشود، شما امکان دیگری مثل منشی پیامکی هم میتوانید استفاده کنید. 

علی رضوانی
1400/04/29 در 18:12

در پنل ارسال اس‌ام اس شما بانک مشاغل پزشکان جهت ارسال انبوه وجود داره یا خیر؟ 

بله. در پنل ارسال اس‌ام اس رایسان این امکان وجود دارد که شما به بانک اصناف مثل موبایل پزشکان ارسال پیامک انجام بدین و همچنین اگر اطلاعات کامل موبایل پزشکان کشور را با مشخصات کامل درخواست داشتین، میتونین با همکاران ما در تماس باشید. 

رحمان رحیمی
1400/05/03 در 10:02

ارسال کدپستی پنل پیامکی شما به چه صورت هست و موبایل بر چه اساسی در این کد پستی هستند؟ 

 

ارسال کدپستی پنل پیامک بر اساس موبایل‌هایی که موقع ثبت نام کد پستی خود را ثبت نموده‌اند در سیستم وجود دارد. 

علیرضا
1400/05/08 در 10:32

آیا در پنل ارسال اس‌ام اس شما قابلیت ارسال از طریق آدرس وجود داره؟ 

بله صد در صد. در پنل پیامکی رایسان قابلیت ارسال از ادرس هم وجود داره و سؤالی هم داشتید، میتونید از همکاران در واتساپ بپرسید. 

محمد امین رضایی
1400/06/14 در 14:12

در پنل اس‌ام اس امکان این وجود داره که اول پیامک اسم و‌فامیل هر شخص به صورت ارسال انبوه انجام بشه؟ 

بله. در پنل اس‌ام اس رایسان  منویی وجود داره بنام ارسال پیامک پویا که شما با انتخاب گروه شماره‌های خودتان که قبلاً در پنل پیامک وارد کرده‌اید میتوانید به همین صورت که فرمودین استفاده کنید. 

محمدیان
1400/06/30 در 18:10

در پنل پیامکی شما امکان ارسال به شهرستان‌های کوچک هم وجود داره؟ 

بله. در پنل ارسال اس‌ام اس رایسان منویی وجود داره بنام ارسال پیامک هدفمند، ارسال پیامک به شهر که شما با انتخاب استان و شهر مورد نظر در پنل پیامک میتونید امکان ارسال را فراهم کنید. 

سجادی
1400/07/10 در 12:02

در پنل ارسال پیامک شما برای دفاتر بیمه برای ارسال تایم منقضی شدن بیمه نامه امکانی وجود دارد؟ 

بله صد درصد. در پنل پیامک رایسان این امکان وجود دارد فقط باید با همکاران پشتیبانی هماهنگ شوید که یکبار آمورش ببینید و دفعات بعد راحت ارسال پیامک انبوه و گروهی انجام دهید. 

سلطان پور
1400/08/15 در 13:17

سلام بنده پنل پیامکی احتیاج دارم که بیشتر برای پیامک‌ها لیست سیاه احتیاج دارم این سرویس را شما ارائه میدین؟ 

بله شما با مراجعه به پنل پیامکی در صفحه ارسال به لیست سیاه کامل اطلاعات را میتونید بدست بیارید. 

مقدسی
1400/08/29 در 06:10

سلام من قبلاً فکر میکنم از شما پنل پیامک یا پنل اس‌ام اس داشتم ولی هیچ اطلاعاتی ندارم و دقیقاً هم مطمئن نیستم از شما بوده یا شرکت دیگه چطور میشه چک کرد؟

اطلاعات شما را همکاران داخل سیستم پنل اس‌ام اس چک میکنند و حتماً به شما اطلاع خواهند داد.   

رادیان
1400/09/18 در 15:17


سلام پنل ارسال اس‌ام اس با پنل ارسال واتساپ هر دو یک پنل هستند و از یک پلتفرم انجام میشود؟ 

 

سلام خیر پنل ارسال اس‌ام اس رایسان در بستر مرورگر وب انجام میشود ولی نرم‌افزار ارسال واتساپ در بستر نرم‌افزار انجام میشود ولی تقریباً بیشتر امکانات پنل پیامک را دارا میباشد. 

محمدی مهر
1400/09/22 در 19:07


سلام سامانه پیامکی برای داشتن قیمت لحظه‌ای طلا و سکه را درخواست دارم این امکان در پنل شما هست یا خیر؟ 

سلام در پنل پیامک رایسان این قابلیت وجود داشته ولی به علت مسائل موجود برای آپدیت قیمت طلا و بروز نشدن دستوری آن این سرویس از سامانه پنل پیامک فعلا متوقف شده است. 

محمدی مهر
1400/10/18 در 12:12

از پنل پیامک چطور میشه برای ارتباط با مشتری استفاده کرد؟   

سلام شما جهت بازار‌یابی با پنل پیامکی و ارتباط با مشتری با سامانه پیامکی در راستای مختلف میتوانید با مخاطبان خود در تماس باشید. مثل ارسال پیامکهای عید، تخفیف‌های عیدانه، متنهای انگیزشی، راهکار‌های عملکرد بهتر محصولات خودتان، داشتن مشاوره‌های رایگان، اطلاع‌رسانی آپدیت خدمات شما، و استراتژی‌های مختلف. 

یوسفیان
1400/12/10 در 22:03

در پنل پیامکی شما چطور میشه همزمان از ارسال واتساپ هم استفاده کرد؟ 

سلام وقت شما بخیر. در پنل اس‌ام اس رایسان ارسال واتساپ وجود ندارد و باید نرم‌افزار ارسال واتساپ یا ربات تبلیغات واتساپ را تهیه کنید. 

مدنی
1401/01/20 در 09:23

در پنل اس‌ام اس چطور میشه ارسال با اسم تجاری یا برند خودمان ارسال شود؟ 

سلام وقت بخیر. این موارد قوانینی هستند که در شرایط مختلف قوانین جدید را ایجاد کرده‌اند. در حال حاضر پنل ارسال اس‌ام اس فقط با خط‌های اپراتوری ارسال انجام میدهد و ارسال‌های با برند فقط مختصص سازمان‌ها و با هزینه‌ای خیلی بالا هست. 

سجادی
1401/02/12 در 18:12

پنل پیامکی شما امکان ارسال به بلک لیست ها را دارد یا خیر؟

سلام دوست عزیز. ارسال به بلک لیست ها شرایط مختلفی دارد. در شرایط لازم میتوانیم ارسال انجام دهیم و باید با همکاران فروش ما در تماس باشید. البته برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه ارسال پیامک به لیست سیاه مراجعه کنید.