ارسال پیامک لیست سیاه | ارسال  بلک لیست |  ارسال پیامک لیست سیاه مخابرات

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده است که پیامک‌هایی دریافت کنید که شماره فرستنده آن شماره سیم کارت بوده ولی مضمون آن پیامک، تبلیغاتی میباشد. این مدل ارسال که بصورت انبوه بوده را ارسال پیامک به بلک لیست و یا ارسال پیامک به لیست سیاه و یا حتی ارسال سیم کارتی مینامند که در کشور ما یکی دو سالی هست که این قضیه رایج شده و توسط بسیاری از کسب و کار‌ها استفاده میگردد. مسدود کردن شماره‌ها از سوی مردم از آنجایی شروع شد که بسیاری از مردم نگران پیامک‌های ارزش افزوده بودند که پیامک‌هایی با اطلاع یا برخی مواقع بی‌اطلاع افراد ازطریق پنل اس ام اس یا پنل پیامکی برایشان ارسال میشد و باعث میشود هزینه‌هایی در قبوض آن‌ها اضافه شود. در حالیکه ارسال این مدل پیامک‌های ارزش افزوده با پنل ارسال اس‌ام اس جدای از ارسال انبوه بلک لیست یا ارسال انبوه لیست سیاه میباشد. متأسفانه در سال‌های اخیر اطلاع‌رسانی‌های درستی درباره این تفاوت بزرگ انجام نشده است و بسیاری از مردم نمیدانند که ارسال‌های لیست سیاه مخابراتی هیچ هزینه‌ای برای آن‌ها نداشته و هیچ آیتمی در این مورد در قبوض آن‌ها درج نمیگردد. 

ارسال بلک لیست

ارسال پیامک بلک لیست 

1. برخی مواقع افراد میخواهند پیامک بلک لیست را بصورت انبوه ارسال کنند و هدف آن‌ها صرفاً تبلیغاتی میباشد. آن‌ها نیاز دارند تا متن پیامکشان به همه گیرندگان برسد که این گیرندگان لزوماً مخاطبان آن کسب و کار نمیباشند. با توجه به قوانین و مقرراتی که از سوی اپراتور‌ها تعیین شده است این افراد هیچ راه دیگری غیر از ارسال پیامک با سیم کارت ندارند و فقط از همین طریق میتوانند پیامک‌های تبلیغاتی خود را به صورت انبوه ارسال کنند. 

2. در حالت دیگر، کسب و کار‌ها نیاز دارند پیامک‌های اطلاع‌رسانی خود را به مخاطبانشان ارسال کنند. فرق این حالت با حالت قبلی در این است که مخاطبان در این روش، از قبل با آن کسب و کار در ارتباط بوده‌اند و با ارائه شماره‌ی همراه خود به آن کسب و کار، خودشان منتظر پیامک‌های بعدی آن کسب و کار هستند. برای این حالت روش معقولانه استفاده از خطوط خدماتی اپراتور‌ها میباشد که هر اپراتور با توجه به قوانین خود، مدارکی را از شما دریافت میکند تا خط ارسال پیامک شما را از حالت تبلیغاتی به حالت خدماتی تبدیل کند و ارسال پیامک به لیست سیاه شما انجام میشود. 

راهکار‌های ارسال به شماره‌های لیست سیاه

۱- استفاده از خطوط خدماتی: 

برای این منظور میتوانید با واحد پشتیبانی رایسان تماس گرفته و در خواست خود را ارائه کنید تا خط ارسال شما به حالت خدماتی تبدیل گردد. مشخصاً برای این کار نیاز به خط اختصاصی دارید. بسته به اینکه خط شما از چه نوع اپراتوری باشد مدارک خاص خود نیاز است که همکاران پشتیبانی شما را راهنمایی میکنند. 

۲- استفاده از سرویس احراز هویت شرکت رایسان: 

این راه برای کسانی کاربرد دارد که بخواهند در طراحی سایت و یا طراحی اپلیکیشن خود کد فعالسازی برای مخاطبان ارسال کنند. زمانی که شما مدارک شرکتی معتبر نداشته باشید و نتوانید از روش شماره ۱ استفاده کنید میتوانید از این روش استفاده کنید تا کد‌های فعالسازی شما برای مخاطبان ارسال شود. نکته حائز اهمیت این است که کد‌های فعالسازی میبایستی در زمان مشخص ارسال گردند و زمان طولانی نباشد. این سرویس شرکت رایسان، این مشکل را نیز برطرف کرده است. 

 ۳- استفاده از پنل ارسال انبوه لیست سیاه: 

در پنل شرکت رایسان با توجه به تمهیداتی که نیرو‌های فنی ما در نظر گرفته‌اند شما میتوانید ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه به شماره‌های لیست سیاه ارسال کنید و این اطمینان را داشته باشید که تمام پیامک‌های شما به دست مخاطبان خواهد رسید. شرایط این روش با توجه به قوانین مشخص شده در زمان خودش مشخص میشود و نیاز به هماهنگی با واحد فروش و پشتیبانی شرکت رایسان دارید تا شما را از شرایط روزانه این سرویس آگاه سازند. 

ارسال به لیست سیاه
ارسال بلک لیست
تیم دیجیتال مارکتینگ اصفهان رایسان
مشاوره رایگان پیامک

پایه

75000  تومان

تعرفه پیامک

از 133 تومان

امکانات پنل 40%

پيامک هديه 100 پيامک

 

کاربردی

150000  تومان

تعرفه پیامک

از 127 تومان

امکانات پنل 60%

پيامک هديه 100 پيامک

300000 تومان 

تعرفه پیامک

از 119 تومان
امکانات پنل 80%
پيامک هديه 500 پيامک

حرفه ای

500000 تومان

تعرفه ارسال از

109 تومان

امکانات پنل 100%

پيامک هديه 500 پيامک

درباره رایسان

شرکت رهپویان آینده ساز ارتباطات نوژان با نام تجاری رایسان در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود و در مدت ۱۰ سال از فعالیت خود در زمینه‌های مختلف IT و فن آوری اطلاعات فعالیت نموده است، شرکت رایسان، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎ها، شرکت‎ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است، مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی حرفه‎‌ای، استاندارد و با کیفیتی مطلوب به آنها ارائه نماییم.

پنل ارسال بلک لیست 

انتظاراتی که شما برای یک ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی اصفهان از یک پنل اس‌ام اس در اصفهان باید داشته باشید در چند دسته تقسیم میشود که بصورت کلی عبارتست از: 

ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل به استان و شهرستان‌ها

– ارسال پیامک منطقه‌ای، کدپستی

– ارسال بر اساس تفکیک رده سنی و جنسیت

– ارسال به دکل BTS ایرانسل

– ارسال به کلیه خطوط دائمی اعتباری همراه اول و کلیه خطوط دائمی اعتباری ایرانسل

– ارسال پیامک به اصناف و مشاغل

– ارسال به شماره‌های لیست سیاه 

قابلیت‌های بالا مهترین نکته ای هستند که برای تبلیغات سامانه پیامک ، پنل ارسال پیامک ، نیاز دارید و طبیعتا قابلیت‌های دیگری نیز وجود دارند که در پنل اس‌ام اس رایسان میتوانید مشاهده کنید. 

پنل پیامک

سفارش ارسال پیامک بلک لیست

اگر شما نیاز به ارسال پیامک بلک لیست دارید، این امکان را فراهم کرده‌ایم که بدون خرید پنل اس‌ام اس، بتوانید سفارش ارسال اس‌ام اس خود را به ما بدهید تا بر اساس منطقه و نوع مخاطبان و بازار هدف شما، اس‌ام اس مورد نظر را ارسال نماییم. زمانی که شما بخواهید از پنل اس‌ام اس در اصفهان علاوه بر تبلیغات جهت ارتباطات نیز استفاده نمایید، راه به صرفه‌تر آن است که خودتان سامانه پیامک تهیه نمایید چون ۱ مرتبه آن را تهیه و هر روز میتوانید به تعداد دلخواه از آن استفاده کنید. 

اما در صورتی که فقط هدف تبلیغات اس‌ام اس را دارید و این تبلیغ بصورت میانگین ماهانه انجام میگیرد و شما زمان و نیروی متخصص برای کار کردن با پنل را ندارید، راه به صرفه‌تر آن است که سفارش خود را به ما واگذار کنید تا برای شما تبلیغات اس‌ام اس را انجام دهیم. 

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره‌های مسدود

برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره مسدود این امکان وجود دارد که هنگام ارسال پیامک خط ارسال پیامک را GSM انتخاب کنید تا به بخش سرور ما رفته و پیامک شما با شماره‌های سیمکارتی شرکت شود، بعد از ارسال پیامک در نهایت میتوانید گزارشات ارسال پیامک در بخش لیست پیامک‌های ارسالی مشاهده نمایید.

ارسال پیامک با خط خدماتی

خط‌های از اپراتور وجود دارد که خط‌های معمولی اپراتور‌ها میباشد ولی بنام خط خدماتی معروف میباشد که افراد میتوانند استفاده کنند مدارک شرکت حقوقی داشته باشند و میتوانند برای ارسال‌های خود از این خط‌ها استفاده کنند و پیام‌هایشان به همه شماره معمولی و بلک لیست ارسال خواهد شد. و مدارکی را ارائه میدهند در برابر خط‌های تبلیغاتی که وجود دارند، خط خدماتی نیز وجود دارد که در ظاهر شبیه خط تبلیغاتی است اما این امکان را دارد که به شماره‌های مسدود پیامک ارسال کند. 

اپراتور‌هایی که شماره‌های پیامکی ارائه میدهند، شرایط را سخت‌تر کرده‌اند و شرایطی را ایجاد کرده‌اند که آن دسته از شرکت‌هایی که ثبت شده‌اند و شناسنامه ملی و کد اقتصادی و‌شناسه ثبت دارند، میتوانند تعهد دهند و نوع خط خودشان را از تبلیغاتی به خدماتی تغییر دهند؛ بعد از مدتی که مدارک تأیید شد از همه لحاظ این تغییر خط به شما امکان میدهد تا به تمام خطوط پیامک ارسال کنید. 

ارسال اس ام اس به شماره های مسدود 

همانطور که اشاره کردیم ارسال پیامک با خط خدماتی برای افرادی که مدارک حقوقی دارند این امکان فراهم هست و بدون هیچ مشکلی این ارسال انجام خواهد گرفت اما کسانی که مدارک حقوقی ندارند این امکان از طریق شرکت رایسان فراهم هست و میتوانند برای استفاده‌های مختلف مثل استفاده از وب سرویس وب سایت، اپلیکیشن، و غیره از  طریق خرید پنل پیامک ارسال کنند. 

چه افرادی نیاز به ارسال پیامک لیست سیاه یا بلک لیست دارند‎؟

  • لیست خدمات جدید کسب و خود را بخواهد به مشتریان خود پیامک کند. 
  • به مشتریان خود برای اطلاع‌رسانی برای موارد مختلف باید پیامک ارسال کنند. 
  • فروشگاه اینترنتی یا سایت دارند برای ثبت نام کد تأیید ارسال پیامک نیاز دارند. 
  • باید فاکتور‌های یادآوری و مانده حساب‌های شرکت را برای مشتریان ارسال کنند. 
  • تعطیل بود کلاس‌ها، تغییر ساعت‌ها و غیره اطلاع‌رسانی کنند.
  • زمان جلسات و مجمع‌ها، واریزی‌ها و غیره پیامک کنند. 
  • اطلاع‌رسانی به کارکنان شرکت، کارخانه، آموزش پرورش و غیره خواهند انجام دهند. 
  • و هزاران مورد دیگر