دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان

دستگاه ذخیره موبایل مشتری

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری ، دستگاه ثبت شماره مشتری 

دستگاه ذخیره شماره موبایل ابزاری فوق‌العاده برای کسب و کار‌ها می‌باشد که کاربرد‌های مختلفی دارد مثل کارت ویزیت دیجیتالی که اطلاعات شغلی و آدرس و لینک‌های شبکه‌های اجتماعی را برای مشتری ارسال می‌کنید، ذخیره شماره موبایل مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبل با ارسال پیامک و اطلاع‌رسانی. با دستگاه ثبت شماره مشتری شما می‌توانید ارسال پیامک به تمام شماره موبایل مشتریان حتی شماره لیست سیاه مخابرات داشته باشید. شما می‌توانید با دستگاه شماره گیر مشتری و پنل پیامک رایسان با کمترین هزینه در فروشگاه، شرکت، مکان‌های خدماتی اطلاعات خود را به مشتری ارسال می‌کنید. در حال حاضر داشتن اطلاعات و شماره موبایل مشتریان یکی از مهترین داشته‌های هر کسب و کار می‌باشد که شما با این دستگاه به این مهم دست پیدا خواهید کرد.

جهت مشاوره دادن سریع همکاران ما به شما ، موبایل خود را در کادر  پایین قرار دهید . 

امکانات دستگاه ذخیره موبایل 

پیامک سفید دستگاه ثبت شماره مشتری

امکانات دیگر پنل دستگاه موبایل شماره مشتری

بهترین دستگاه ثبت موبایل مشتری
مشاوره رایگان دستگاه

دستگاه ثبت شماره مشتری

صفحه نمایش  ۸*۱۲ سانتی‌متری
اتصال به بانک موبایل مشاغل کشور (قوی‌ترین بانک موبایل مشاغل کشور)
ذخیره شماره موبایل‌ها در صورت عدم اتصال به موبایل
بررسی وایفای و اتصال اینترنت از طریق منو‌های دستگاه
نمایش لیست شماره موبایل ها  از طریق منو‌های دستگاه
ارسال پیامک در لحظه برای موبایل مشتری ثبت شده
ارسال پیامک صوتی

دستگاه ثبت شماره مشتریان
بهترین دستگاه ثبت شماره مشتری
دستگاه ذخیره و ثبت موبایل مشتری

بهترین دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری

دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری به شما کمک میکند تا به صورت موثرتری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و به طور کلی به بهبود ارتباط با مشتریان کمک میکند. برخی از مزایای دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری عبارتند از: 

جمع‌آوری اطلاعات: با استفاده از دستگاه ثبت موبایل میتوانید اطلاعات مشتریان خود را جمع‌آوری کنید و درباره نیازهای آن‌ها و علاقه‌مندی‌هایشان بیشتر بدانید.

بهبود ارتباط با مشتریان: با دسترسی به اطلاعات مشتریان، میتوانید که چه محصولات و خدماتی را پیشنهاد دهید و به نیازهای و ترجیحات آن‌ها بیشتر پاسخ دهید. همچنین این دستگاه به شما این امکان را میدهد تا روابط خود را با مشتریان پایدارتر کنید و در صورت نیاز به آن‌ها تماس یا پیام بدهید.

افزایش فروش: با داشتن اطلاعات بیشتر درباره مشتریان، میتوانید بهترین راه‌کارهای فروش را برای آن‌ها پیشنهاد دهید و این امکان را دارید تا به طور موثرتری به فروش برسید.

بهینه‌سازی فرآیند‌های کسب و کار: با استفاده از دستگاه ذخیره موبایل مشتری، میتوانید بهبود‌های لازم در فرآیند‌های کسب و کار خود را شناسایی کنید و با بهبود این فرآیند‌ها، به بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان برسید. 

افزایش اطمینان مشتریان: با داشتن دسترسی به اطلاعات مشتریان، میتوانید به بهترین شکل ممکن به نیاز‌های آن‌ها پاسخ دهید و از این طریق اعتماد مشتریان را به شرکت خود بیشتر کنید. 

ذخیره‌سازی اطلاعات: با داشتن دستگاه ثبت موبایل مشتری، میتوانید اطلاعات مشتریان خود را به صورت دقیق و مرتب ذخیره کنید و از این طریق برای استفاده در آینده استفاده کنید. این به شما امکان میدهد تا در آینده به صورت سریع و آسان به اطلاعات مشتریان دسترسی پیدا کنید و از این طریق فرآیند‌های کسب و کار خود را بهبود بخشید. 

دستگاه ذخیره و ثبت موبایل مشتریان

دستگاه ثبت موبایل مشتری 

جهت مشاوره شماره موبایل خود را در فرم بالا ثبت کنید.

تیم دیجیتال مارکتینگ اصفهان رایسان

دستگاه ثبت شماره موبایل

امروزه صاحبان کسب و کار‌ها از روش‌های مختلفی به دنبال ایجاد بانک اطلاعاتی مشاغل خاص و مربوط به خود و دسترسی به مشاره مشتریان خود هستند. مثلا در برخی از فروشگاه‌ها شما دیده‌اید که صندوق دار در انتهای خرید از مشتری شماره تماس بخواهد و شماره تماس او را در دفترچه تلفن مربوط به فروشگاه ذخیره کند. ممکن است مشتری در دادن شماره تلفن خود به صندوق دار تردید داشته باشد و به او اطمینان نکند. دستگاه ثبت شماره موبایل شرکت رایسان به شما در این امر کمک بسیار زیادی میکند. و شما به آسانی میتوانید دفترجه تلفن خود را در سریع‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه ایجاد کنید و اطلاعات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری برسانید.

روش کار این دستگاه به این صورت است که مشتری شماره خود را به آسانی در دستگاه ثبت شماره موبایل وارد میکند و شماره مربوطه در بانک شماره موبایل پنل پیامک شما ذخیره میگردد. پس از آن با توجه به تنظیماتی که شما برای دستگاه داشته‌اید در همان لحظه برای مشتری پیامک خوش آمد گویی به همراه لینک سایت و شبکه‌های اجتماعی و یا هر متنی که خود شما تنظیم کنید، ارسال کنید و یا با مشتری خود تماس صوتی برقرار نمایید و مشتری پس از پاسخ متن صوتی ضبط شده توسط شما را گوش دهد.  

از مزایای دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

– اضافه شدن خودکار شماره مشتریان به پنل پس از ورود به دستگاه

– رساندن صدای خود به مشتریان با ارسال پیام صوتی

– دسترسی آسان صاحبان مشاغل به بانک اطلاعاتی و آگاه کردن مشتریان از تخفیفات

با ارسال آدرس URL از طریق پیامک به مشتری او با یک پیامک میتواند به صورت مستقیم به سایت و شبکه‌های اجتماعی ما وارد شود و دیگر نیازی به کارت ویزیت نیست.

– با خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری یک پنل پیامک رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

– ارسال رایگان دستگاه به سراسر کشور

– یک سال گارانتی دستگاه

– قابلیت ذخیره ۴۰۰ شماره در شرایط عدم دسترسی به اینترنت

– امکان حذف و مشاهد لیست شماره مشتریان

– امکان اتصال به شبکه موبایل و شبکه بی‌سیم

– بروز‌رسانی خودکار دستگاه از طریق اینترنت و یا از طریق درگاه وب

– بررسی صحت شماره‌ها بر اساس تنظیمات دستگاه توسط شما

برای اطلاعات بیشتر در زمینه دیجیتال مارکتینگ اصفهان به صفحه اصلی مراجعه کنید و از اطلاعات کاربردی تر استفاده نمایید.

 

دستگاه ثبت شماره موبایل مشتریان