پنل ارسال اس‌ام اس اصفهان | پنل پیامکی اصفهان | سامانه پیامک اصفهان

اگر تصمیم گرفته‌اید کالا یا خدمات خود را در استان اصفهان تبلیغ و به فروش برسانید یکی از راه‌های انجام آن ارسال اس‌ام اس انبوه در استان اصفهان است که برای این امر باید به دنبال تهیه یک پنل ارسال اس‌ام اس در اصفهان یا سامانه پیامک اصفهان باشید تا بتوانید به افراد ساکن در این استان و اصناف و مشاغل این استان پیام خود را برسانید. اولین سؤالی که برای شما بوجود میآید این است که شماره‌های ساکنین این استان و مشاغل و اصناف آن را به چه شکل پیدا کنید؟ در پاسخ باید به شما بگوییم که نیازی نیست شما به دنبال این شماره‌ها باشید. زمانی که شما پنل ارسال اس‌ام اس در اصفهان تهیه کنید تمام شماره‌های ساکنین استان در آن به شما ارائه میشود. و همچنین میتوانید ارسال پیامک به لیست سیاه هم داشته باشید. 

پنل پیامکی اصفهان
پنل اس ام اس اصفهان

سامانه پیامک اصفهان

ارسال اس‌ام اس یکی از کم هزینه‌ترین و زودبازده‌ترین روش‌هایی است که شما میتوانید از آن با هر بودجه‌ای استفاده کنید. این کار را میتوانید یا شرکت پنل اس‌ام اس در اصفهان مثل رایسان انجام دهید. شاید برای شما سؤال باشد که نمیخواهید به کل استان یا شهر ارسال اس‌ام اس داشته باشید؟ در پاسخ باید به شما بگوییم که قرار نیست شما به کل شهر و استان ارسال اس‌ام اس داشته باشید بلکه قابلیت ارسال‌های تفکیک منطقه‌ای میتواند پاسخگوی نیاز شما باشد. طبیعتا مشخص است که افراد ساکن نزدیک به فروشگاه و کسب و کار شما با احتمال بیشتری به سراغ شما میآیند پس شما میتوانید توسط این قابلیت ارسال اس‌ام اس منطقه‌ای اصفهان را داشته باشید. 

از قابلیت‌های مهم دیگری که در سامانه پیام کوتاه در اصفهان وجود دارد، ارسال اس‌ام اس سن و جنسیت در اصفهان است که برای بعضی از مشاغل بسیار مفید است چرا که مخاطبان آن‌ها فقط خانم‌ها یا فقط آقایان میباشد که نمونه بارز آن‌ها آرایشگران و آموزشگاه‌ها میباشد. پس شما میتوانید با استفاده از این قابلیت به خانم‌ها یا اقایان استان اصفهان که دارای خط همراه اول چه دائمی و اعتباری و همینطور به خانم‌ها و آقایان مستقر در اصفهان که دارای خطوط دائمی و اعتباری ایرانسل هستند، ارسال اس‌ام اس داشته باشید. 

ارسال پیامک به بانک مشاغل اصفهان

اشاره کردیم که شما میتوانید از قابلیت ارسال اس‌ام اس به مشاغل و اصناف در اصفهان در پنل شرکت رایسان، استفاده کنید. مشاغل و اصنافی که در این پنله به شما ارائه میگردد عبارتست از: 

صنف کامپیوتر و الکترونیک اصفهان، صنف آموزش اعم از آموزشگاه‌ها و غیره، صنف خدمات ساختمان اعم از گرمایشی و سرمایشی اصفهان، مصالح ساختمانی اصفهان، برق ساختمان اصفهان، کاشی و سرامیک اصفهان، سنگ ساختمان اصفهان، صنف خدمات وسایل نقلیه اصفهان، نمایشگاه‌های ماشین اصفهان، صنف طب و پزشکان اصفهان، صنف حمل و نقل اصفهان اعم از باربری‌ها و رانندگان و غیره، صنف غذا اعم از رستوران‌های اصفهان، فست فود‌های اصفهان، چایخانه‌های اصفهان، صنف آرایشی بهداشتی اصفهان، صنف خدمات مسافرتی اعم از آژانس‌ها و هتل‌ها، صنف خدمات منازل اعم از خشکشویی و قالیشویی اصفهان، صنف ورزش- صنف پوشاک اصفهان، صنف محصولات غذایی اصفهان، صنف زیور آلات، صنف خدمات مجالس اصفهان، صنف لوازم خانگی اصفهان، صنف دکوراسیون و مبلمان اصفهان، صنف هنر و صنایع دستی، صنف املاک اصفهان و غیره. 

شماره‌هایی که تاکنون در پنل اس‌ام اس شرکت رایسان ارائه گردیده، حاصل تلاش چندین ساله ماست که با توجه به ارتباطاتی که با اصناف و اتحادیه‌های مختلف داشته‌ایم، جمع‌آوری شده است که حاصل این فعالیت‌ها در اختیار شما قرار میگیرد تا شما بتوانید هر چقدر بیشتر اس‌ام اس های خود را هدفمند ارسال کنید و بودجه تبلیغاتی شما به صورت مفید مصرف شود. 

پنل ارسال پیامک اصفهان
پنل پیامکی اصفهان
تیم دیجیتال مارکتینگ اصفهان رایسان

پایه

75000  تومان

تعرفه پیامک

از 133 تومان

امکانات پنل 40%

پيامک هديه 100 پيامک

 

کاربردی

150000  تومان

تعرفه پیامک

از 127 تومان

امکانات پنل 60%

پيامک هديه 100 پيامک

300000 تومان 

تعرفه پیامک

از 119 تومان
امکانات پنل 80%
پيامک هديه 500 پيامک

حرفه ای

500000 تومان

تعرفه ارسال از

109 تومان

امکانات پنل 100%

پيامک هديه 500 پيامک

درباره رایسان

شرکت رهپویان آینده ساز ارتباطات نوژان با نام تجاری رایسان در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود و در مدت ۱۰ سال از فعالیت خود در زمینه‌های مختلف IT و فن آوری اطلاعات فعالیت نموده است، شرکت رایسان، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎ها، شرکت‎ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است، مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی حرفه‎‌ای، استاندارد و با کیفیتی مطلوب به آنها ارائه نماییم.

ارسال اس‌ام اس منطقه‌ای در اصفهان

انتظاراتی که شما برای یک ارسال اس‌ام اس تبلیغاتی در اصفهان از یک پنل اس‌ام اس خوب در اصفهان باید داشته باشید در چند دسته تقسیم میشود که بصورت کلی عبارتست از: 

– ارسال پیامک انبوه به استان و شهرستان‌های اصفهان

ارسال پیامک منطقه‌ای، کدپستی شهر اصفهان

– ارسال بر اساس تفکیک رده سنی و جنسیت در اصفهان

– ارسال به دکل BTS ایرانسل در اصفهان

– ارسال به کلیه خطوط دائمی اعتباری همراه اول در اصفهان و کلیه خطوط دائمی اعتباری ایرانسل در اصفهان

– ارسال پیامک به اصناف و مشاغل در اصفهان

– ارسال به شماره‌های لیست سیاه در اصفهان

– قابلیت‌های بالا مهترین قابلیت‌هایی هستند که برای تبلیغات اس‌ام اس در اصفهان، نیاز دارید و طبیعتا قابلیت‌های دیگری نیز وجود دارند که در پنل پیامکی رایسان میتوانید مشاهده کنید. 

امکانات پنل پیامک اصفهان

شما علاوه بر تبلیغات اس‌ام اس در اصفهان که میتوانید از پنل رایسان انجام دهید، جهت ارتباطات خود با مشتریان فعلی نیز میتوانید از قابلیت‌های دیگر موجود در این پنل استفاده کنید که برخی از مهترین‌های آن‌ها عبارت است از: 

– ارسال‌های زمان دار و ارسال از فایل اکسل

– ارسال زمان دار مناسبتی در سررسید تولد و ازدواج

– انواع منشی پیامک ساده و پیشرفته و پویا

– ایجاد انواع نظرسنجی با نمودار‌های آنلاین نظرات

– انواع مسابقه ساده و پیشرفته با قرعه کشی

– کنترل پنل اس‌ام اس با ارسال متن پیام کوتاه

– ارسال اس‌ام اس از طریق وب سرویس

– ایجاد لیست معادل با فیلد‌های فایل اکسل شما

– ارسال اس‌ام اس توسط اپلیکیشن پیام کوتاه

– پیامک سفید جهت عبور از شماره‌های بلک لیست

در جریان باشید زمانی که شما بخواهید از قابلیت‌هایی نظیر منشی پیامک، نظر سنجی و یا مسابقه استفاده کنید نیاز به یک خط اختصاصی اس‌ام اس دارید که جهت دریافت اس‌ام اس از آن استفاده میکنید. بسته به اینکه شما چه کلمات یا اعدادی را در نظرسنجی، مسابقه خود به عنوان کلمه کلیدی انتخاب کرده باشید، زمانی که افراد به پیامک شما جواب بدهند، پنل پیامک آن را تحلیل و نتیجه آن را در نمودار‌ها تأثیر میدهد. 

ارسال پیامک انبوه اصفهان

شما میتوانید در صورتی که اطلاعات کافی را ندارید و یا وقت لازم را برای استفاده از پنل پیامک نداریم بدون خرید پنل پیامک میتوانید متن خود را آماده کرده و با شرکت رایسان تماس بگیرید و ارسال خود را به صورت کاملاً حرف‌های به شرکت واگذار کنیم و گزارش ارسال را دریافت کنید و در صورتی که استفاده متعدد برای ارسال اس‌ام اس را دارید میتوانید با خرید پنل اس‌ام اس در اصفهان از امکانات آن بهره برد و از امکانات مختلف پنل پیامکی برای مناسبت‌های مختلف استفاده کنید. 

پنل ارسال اس‌ام اس در اصفهان با امکان ارسال به خطوط لیست سیاه

با توجه به اینکه حدود ۷۰ % شماره‌ها همراه اول مسدود میباشد و پیامک تبلیغات را دریافت نمیکنند شما میتوانید با خرید پنل اس‌ام اس در اصفهان با شرکت رایسان از قابلیت ارسال پیامک بلک لیست یا ارسال لیست سیاه در پنل استفاده کنند و تمامی پیامک‌های خود را به دست مشتریان خود یا مخاطبان خود برسانید. همچنین برای کد تأیید یا عضویت در سایت یا اپلیکیشن یا در وب سرویس‌های مختلف احتیاج به پنل اس‌ام اسی داشته باشید که قابلیت ارسال بلک لیست را داشته باشد میتوان از این پنل استفاده کنید. 

سفارش ارسال پیامک اصفهان

اگر شما نیاز به تبلیغات اس‌ام اس در اصفهان دارید، این امکان را فراهم کرده‌ایم که بدون خرید سامانه ارسال پیامک ، بتوانید سفارش ارسال اس‌ام اس خود را به ما بدهید تا بر اساس منطقه و نوع مخاطبان و بازار هدف شما، اس‌ام اس مورد نظر را ارسال نماییم. زمانی که شما بخواهید از پنل اس‌ام اس علاوه بر تبلیغات جهت ارتباطات نیز استفاده نمایید، راه به صرفه‌تر آن است که خودتان سامانه پیامک تهیه نمایید چون یک مرتبه آن را تهیه و هر روز میتوانید به تعداد دلخواه از آن استفاده کنید. 

اما در صورتی که فقط هدف تبلیغات اس‌ام اس در اصفهان را دارید و این تبلیغ بصورت میانگین ماهانه انجام میگیرد و شما زمان و نیروی متخصص برای کار کردن با پنل را ندارید، راه به صرفه‌تر آن است که سفارش خود را به ما واگذار کنید تا برای شما تبلیغات اس‌ام اس در اصفهان را انجام دهیم. 

پنل پیامکی اصفهان
پنل اس ام اس اصفهان

ارسال پیامک از طریق تفکیک سن و جنسیت در اصفهان

شما با خرید پنل پیامک میتوانید از امکانات تفکیک سن و جنسیت در پنل استفاده کنید و ارسال پیامک از طریق سن و جنسیت در اصفهان را با جزئیات بیشتر خودتان انجام دهید و یا به شرکت رایسان واگذار کنید به طور مثال به افراد زیر ۴۰ سال خانم در شهر اصفهان میتوانید ارسال کنید و این یکی از بهترین امکانات پنل پیامکی میباشد. 

ارسال پیامک از طریق دکل BTS ایرانسل در اصفهان


یکی دیگر از امکانات سامانه پیامک اصفهان، قابلیت ارسال از طریق دکل ایرانسل میباشد. به این ترتیب که شما میتوانید تنها به شماره‌های ایرانسل در منطقه خودتان و توسط دکل‌های ایرانسلی که در اطراف شما قرار دارد ارسال کنید. 

ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره‌های ایرانسل اصفهان 

ارسال پیامک از طریق دکل ایرانسل در اصفهان به این صورت میباشد که ارسال به افرادی انجام میشود که طی یک هفته اخیر به در این منطقه تردد داشتند و یکی از امکاناتی میباشد که کسب و کار‌هایی که میخواهند به منطقه خودشان ارسال داشته باشند و افراد درون منطقه حضور داشته باشند بسیار مناسب میباشد. 

خرید پنل پیامک در اصفهان 

 

با پنل اس‌ام اس اصفهان به کدام شهر‌ها میتوانیم ارسال انجام دهید؟ 

 

شما با خرید پنل اس‌ام اس در اصفهان میتوانید به تمامی شهر‌های کشور ارسال انجام دهید و به تمامی بانک‌های مشاغل کلیه شهرستان‌ها هم قابلیت ارسال اس‌ام اس را دارید و در خصوص اصفهان شما میتوانید با پنل پیامک در اصفهان به تمام شهرستان‌های زیر ارسال داشته باشید و ضمناً با رفتن به منوی ارسال هدفمند و ارسال بانک مشاغل با انتخاب هریک از این شهرستان‌ها میتوانید به بانک‌های مشاغل آن شهرستان ارسال انجام دهید. 

اصفهان، باغ بهادران، برزک، برف انبار، بویئن زهرا، میاندشت، بوئین، بهاران شهر، بهارستان، رضوان شهر، نائین، نصراباد، نجف اباد، نظنز، نوش اباد، نیاسر، نیک اباد، ورزنه، رهنان، زاینده رود، زرین شهر، زواره، زیبا شهر، سپاهان شهر، سپاهان اصفهان، پیربکران، تودشک، تیران، جرقویه، جندق، جوشقان، چادگان، چمگردان، چرمهین، چادگان، چمگردان، حبیب اباد، حنا، خالد اباد، خمینی شهر، خوانسار، خور، خوراسگان، خورزوق، دامنه، ‌داران، درچه، دولت اباد اصفهان، دستگرد، دهاقان، دهق، دیزیچه، رزوه، سده لنجان، سفید شهر، سگزی، سمیرم، ابریشم، ابوزید اباد، اردستان، اژیه، افوس، انارک، ‌ایمان شهر، اران و بیدگل، بادرود، شاهین شهر، شهر رضا، طالخونچه، عسگران، علویجه، فریدن، فریدون شهر، فلاورجان، فولادشهر، قمصر، کاشان، نیاسر، کامه، کاکوند، کلیشاد، کمشچه، کوشک، کوهپایه، کهریزسنگ، گز، گلپایگان، گلدشت، گلشهر، گوگد، مبارکه، مجلسی، محمد اباد، مشکات، منظریه، مورچه خورت، می‌مه، ورنامخواست، وزوان، ونک، ورند، ویلاشهر و غیره

محمد
1400/01/02 در 12:20

برای فعال‌سازی پنل پیامکی اصفهان چقدر زمان میبره؟

معمولاً کمتر از پانزده دقیقه فعال‌سازی پنل پیامکی در اصفهان شما انجام خواهد شد و بعد از تأیید مشخصات شما میتوانید ارسال خود را در لحظه انجام دهید. 

رضا محمدی
13400/01/22 در 17.30

پنل اس‌ام اس اصفهان شما مثل پایه یا کاربردی سرعت ارسالشون فرق داره؟ 

خیر سرعت ارسال‌ها یکی هستند و تفاوتی بین سرعت پنل‌ها نیست. 

مریم
1400/02/05 در 10:03

خط فرستنده در پنل پیامکی‌های اصفهان شما از چه اپراتوری هست؟ 

تقریباً از بهترین‌ها اپراتور‌ها خط فرستنده و ۸ رقمی در پنل‌های اصفهان گذاشته شده است و با توجه به مواقعی که در اپراتور‌ها اختلال پیش میاید همکاران پشتیبانی ما شما را راهنمایی خواهند کرد که از چه اپراتوری استفاده نمایید تا ارسال شما در اصفهان بصورت کامل راحت انجام شود. 

محمد علی پور
1400/02/18 در 15:15

تفاوت اپراتور‌ها برای پنل اس‌ام اس در اصفهان برای ما چیه؟ 

هیچ مزیت خاصی بین اپراتور‌ها نیست و فرقی نداره در اصفهان هستین یا هر جای دیگر و ما از همه اپراتور‌ها سرویس میگیریم که بتونیم بهترین سرویس را به شما بدهیم. به دلیل اینکه هرموقع هر اپراتور دچار اختلال شد ما اپراتور دیگری را به شما پیشنهاد دهیم. 

علی رضوانی
1400/02/25 در 11:31

پنل پیامک اصفهان شما قابلیت ارسال به شماره‌های مسدود اصفهان را دارد؟ 

بله قطعا. ما شرایطی را در پنل پیامک در اصفهان با رایسان فراهم کردیم برای این ارسال‌ها، هم برای افراد حقیقی و هم برای شرکت‌های حقوقی که برای اطلاعات بیشتر برای افرادی که در اصفهان هستند میتوانند تیکت بزنند تا اطلاعات لازم را به شما ارائه دهند. 

محسن برقی
1400/03/15 در 23:41


پنل پیامکی اصفهان شما قابلیت وصل شدن به سایت شخصی را دارد؟

بله. شما باید از وب سرویس پنل پیامک اصفهان رایسان استفاده کنید. تمام فایل های راهنما انواع کد‌ها، استفاده از وب سرویس به زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف داخل سایت موجود میباشد. 

علی
1400/03/25 در 17:11

پنل اس‌ام اس اصفهان شما قابلیت ارسال با نام تجاری شرکتی ما را دارد؟ 

این قابلیت با هر پنل پیامکی در اصفهان و دیگر شهر‌ها قابل اجرا میباشد. البته جدیدا اپراتور‌ها قانون‌ها و هزینه‌های سنگینی را برای ارسال با نام تجاری عنوان کرده‌اند که بیشتر شرکت‌های دولتی یا شرکت‌هایی که میتوانند از هزینه‌های سنگین را پرداخت کنند میتوانند انجام دهند. 

رضا رستگار
1400/04/22 در 10:25

بنده اصفهان هستم آیا شماره‌های استان اصفهان در پنل ارسال اس‌ام اس شما کامل وجود دارد؟ 

بله. در پنل اس‌ام اس اصفهان رایسان شماره‌های اصفهان و تمام شهر‌های کشور وجود دارد و شما میتوانید ارسال پیامک انبوه در اصفهان را راحت انجام دهید. 

محمد
1400/04/30 در 11:15


پنل پیامکی در اصفهان احتیاج دارم که دریافت پیامک داشته باشه و شماره‌های موبایل را ذخیره کنه این امکان وجود داره؟ 

بله. در پنل اس‌ام اس اصفهان رایسان این امکان وجود دارد و همچنین با دریافت پیامک که از طریق شماره اختصاصی انجام میشود شما امکان دیگری مثل منشی پیامکی هم میتوانید استفاده کنید. 

رضا رشتی
1400/05/20 در 19:12

در پنل ارسال اس‌ام اس اصفهان شما بانک مشاغل پزشکان جهت ارسال انبوه وجود داره یا خیر؟ 

بله. در پنل ارسال اس‌ام اس اصفهان رایسان این امکان وجود دارد که شما به بانک اصناف مثل موبایل پزشکان ارسال پیامک انجام بدین و همچنین اگر اطلاعات کامل بانک اطلاعات پزشکان اصفهان و  موبایل پزشکان کشور را با مشخصات کامل درخواست داشتین میتونین با همکاران ما در تماس باشید. 

شهرام رضوی
1400/05/23 در 11:22

ارسال کدپستی اصفهان پنل پیامکی شما به چه صورت هست و موبایل‌های اصفهان بر چه اساسی در این کد پستی هستند؟

ارسال کدپستی‌های اصفهان پنل پیامک بر اساس موبایل‌هایی که موقع ثبت نام کد پستی خود را ثبت نموده‌اند در سیستم وجود دارد. 

علیرضا
1400/05/30 در 12:32

آیا در پنل ارسال اس ام اس اصفهان  شما قابلیت ارسال از طریق آدرس وجود داره؟ 

بله صد درصد. در پنل پیامکی اصفهان رایسان قابلیت ارسال از ادرس هم وجود داره و سوالی هم داشتین میتونید از همکاران در واتساپ بپرسید. 

امین محمدی
1400/06/04 در 14:12

در پنل اس‌ام اس اصفهان امکان این وجود داره که اول پیامک اسم و‌ فامیل هر شخص به صورت ارسال انبوه در اصفهان انجام بشه؟ 

بله. در پنل اس‌ام اس اصفهان رایسان منویی وجود داره بنام ارسال پیامک پویا که شما با انتخاب گروه شماره‌های خودتان که قبلاً در پنل پیامک وارد کرده‌اید میتوانید به همین صورت پویا ارسال انبوه در اصفهان انجام دهید. 

محمدیان
1400/06/10 در 13:10

در پنل پیامکی اصفهان شما امکان ارسال به شهر‌های کوچک استان اصفهان هم وجود داره؟ 

بله. در پنل ارسال اس‌ام اس اصفهان رایسان منویی وجود داره بنام ارسال پیامک هدفمند، ارسال پیامک به شهر که شما با انتخاب استان اصفهان و شهر مورد نظر در پنل پیامک میتونید امکان ارسال را فراهم کنید. 

متین رضایی
1400/06/20 در 14:12

در پنل ارسال پیامک اصفهان شما برای دفاتر بیمه، برای ارسال تایم منقضی شدن بیمه نامه امکانی وجود دارد؟ 

بله صد درصد. در پنل پیامک اصفهان رایسان این امکان وجود دارد فقط باید با همکاران پشتیبانی هماهنگ شوید که یکبار آمورش ببینید و دفعات بعد راحت ارسال پیامک انبوه در اصفهان و گروهی انجام دهید.