شاید اولین سؤالی که شما از خودتون بپرسید این هست که باید از کجا شروع کنم؟ این همه زبان، از کدوم زبان برنامه‌نویسی شروع کنم؟ شغل پر درآمدی هست؟ شغلی هست که واسه من در آینده مفید باشه؟ یا الان واسه من تو این سن و سال خوبه یا نه؟ آینده این شغل و حرفه چیه؟ آیا واقعا  اینطور که مردم همه صحبت از برنامه‌نویسی و طراحی سایت  میکنند مفید هست یا نه پول ساز هست یا نه؟ و صد تا سؤال دیگه که تا به این شغل فکر میکنید از خودتون میپرسید.

طراحی وب

واقعاً سؤال‌های مختلفی پیش میاد ولی اول باید شما ببینید به این کار علاقه واقعی  دارید یا نه یا فقط‌یه فکر معمولی آمده بود تو ذهن شما. طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن یا درکل برنامه‌نویسی افراد خاص خودشون را میخواد و سن و سال زیاد مهم نیست در اصل  اون نفرات باید اهل چالش باشند و بتوانند بعد از گیر افتادن در اولین چالش و مشکل خودشون با اون تست و خطایی که میتوانند انجام دهند با موفقیت ازش عبور کنند. همینطور ادامه بدهند تا تجربه شون درحد یک برنامه نویس حرفه ای باشه و در کمترین زمان بتوانند مشکلات را حل کنند و مهمترین بحث در مورد طراحان سایت و حرفه‌ای‌ها این هست که بتوانند بهترین راه کد‌نویسی را انتخاب کنند که در آینده سایت در صورت داشتن کاربران زیاد بتواند پاسخگو اون تعداد نفرات باشد و فقط این کار  زمانی بدست میآید که شما فقط تمرکز روی این کار را داشته باشید و فقط تمرین تمرین و تمرین کنید و با تست و آزمایش‌هایی که انجام میدهید به طراح سایت حرفه‌ای تبدیل شوید.

زبان برنامه‌نویسی طراحی سایت سمت کاربر

اولین و ریشه‌ای‌ترین زبان برنامه‌نویسی که شما باید شروع کنید Html است. این زبان سمت کاربر است که باید شما فرا بگیرید و شاید در اولین روز‌های یادگیری برای شما سخت باشد ولی در ادامه با آشنایی بیشتر جذابیت خاص خود را پیدا میکند و با انگیزه میتوانید نکات پیشرفته این زبان را هم یاد بگیرید. در ادامه با بحث CSS باید آشنا شوید که برنامه‌نویسی سمت کاربر را بتوانید حرفه‌ای‌تر و به دور از کد‌های اضافه انجام دهید. البته نرم‌افزار‌های مثل front page در ابتدا میتواند به شما کمک کند ولی اگر قرار هست که شما به طراح سایت حرفه‌ای تبدیل شوید باید حرفه‌ای فکر کنید و جلو بروید و با نرم‌افزار‌های پیشرفته‌تر کار کنید تا هر چه سریعتر به اون جایگاه مدنظر خودتون دست پیدا کنید.

 زبان برنامه نویسی طراحی سایت سمت کاربر

انتخاب زبان سمت سرور

مرحله بعدی انتخاب زبان سمت سرور است که شما میتوانید زبان‌های مثل ASP یا PHP را انتخاب کنید که همه این زبان‌ها در جایگاه خودشون میتوانند عالی باشند. باید شروع کنید به یادگیری این زبان‌ها و وب سایت‌های کوچک را استارت بزنید تا بتوانید کم کم با طراحی سایت واقعی آشنا شوید. در این راه مطمِنا شما با چالش‌هایی زیادی روبرو میشوید که به سادگی از پس این کار بر خواهید آمد. چالش‌های اصلی شما مواقعی ایجاد میشود که کار‌های بزرگتر و وب سایت‌های پیشرفته طراحی کنید که اگر برنامه‌نویس حرفه‌ای‌تر کنارتان باشد میتواند کمکتان کند. البته در صورتی که شما به راه حل دست پیدا نکردین وب سایت و انجمنهایی وجود دارد که شما را در پیدا کردن راه حل کمک میکنند.

طراحی سایت یک شغل تمام نشدنی در آموزش دیدن هست و باید شما هر روز خودتون را بروز کنید تا بتوانید از دنیای وب عقب نمانید. شما در ادامه بعد از پیدا کردن نوع برنامه‌نویسی و طراحی خودتون باید به دنبال زبان‌های که در ادامه به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد بروید مثل

  • Design
  • JavaScript (and Ajax)
  • XML
  • SEO
  • Photoshop(مقدماتی)
  • و….

مهمترین نکته‌ای که شما باید در نظر بگیرید این است که خیلی‌ها وارد شغلی میشوند ولی حرفه‌ای و خاص نمیشوند. اگر شما شنیدین که برنامه‌نویسی یا طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن جز شغل‌های پر درآمد دنیا هست باید این هم بدانید که باید حرفه‌ای باشید تا بتوانید جز طراحان خاص باشید که درآمد قابل توجهی داشته باشید. فقط طراحان و برنامه‌نویسان هستند که فقط با یک لپ تاپ در هر مکانی و هر زمانی که بخواهند میتوانند کار کنند و در آمد‌های خوبی داشته باشند. پس اگر جز اون دسته افراد هستید از همین امروز شروع کنید..

در این راستا تیم رایسان در زمینه‌های طراحی سایت در اصفهان و طراحی اپلیکیشن موبایل با برنامه‌نویسان حرفه‌ای و با تجربه فعالیت میکند که میتواند در زمینه‌های آموزش طراحی سایت و اپلیکیشن به شما خدمات ویژه‌ای را ارائه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *