رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۱۷۹۱

سئو کلاه سیاه چیست ؟

 سئو کلاه سیاه چیست ؟

صاحبان وب سایت ها برای بالابردن رتبه وب سایت خود در تلاش هستند . سئو و بهینه سازی وب سایت یکی از روش هایی است که شما با استفاده از آن می توایند به اهداف خود برسد .و در صفحه اول گوگل دیده شوید .... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت سوم )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت سوم )

در ادامه بحث های بازایابی اینستاگرام در این مرحله بیشتر به توضیحات ساختن اکانت مناسب و اجزای تشکیل دهنده ی یک اکانت می پردازیم .... بیشتر بخوانید

راهنمای استفاده از گوگل وبمستر تولز و کنسول جستجو گوگل و آموزش این ابزار

 راهنمای استفاده از گوگل وبمستر تولز و کنسول جستجو گوگل و آموزش این ابزار

گوگل وبمستر تولز یا کنسول جستجو گوگل  ابزار عالی و رایگان جهت مدیریت سئو سایت و بررسی مشکلات  پیام هایی که از طرف گوگل برای سایت ارسال می شود . ضمنا با این ابزار شما می توانید از پیشرفت سایت خود با خبر شوید و در صورتی که سایت دچار مشکلی شد با مراجعه به این ابزار از آن مطلع می شوید و با ترمیم آن از آسیب خوردن جدی سایت خود جلوگیری میکنید . این ابزار رایگان از طرف خود گوگل راه اندازی شده و از اعتبار خاصی برخوردار است وبه همین دلیل وبمستران از ابزار  گوگل وب مستر تولز  یا Google Webmaster Tools  کنسول جستجو گوگل به صورت ویژه ای استفاده می کنند... بیشتر بخوانید

هرم بازاریابی محتوا چیست ؟

 هرم بازاریابی محتوا چیست ؟

محتوا یک اصل بسیار مهم است و تولید محتوا و مسولیت آن نیز بسیار سنگین و مهم می باشد . طبق صحبت هایی که در مقالات قبلی داشتیم باید جهت تهیه و تولید محتا لصول محتوا نویسی را رعایت کنید و همچنین عوامل و شرایط مهم برای ترویج و توزیع محتوا و همچنین نگه داری و به روز رسانی محتوا را بلد باشیم . تمام این فعالیت ها باید طبق اصول مشخصی پیش برود و دارای استراتژی مدونی باشد . طبق سنجش بازاریابی وب سایت content markting institute برای موفقیت بازاریابی محتوا داشتن استراتژی مدون ضروری است و کمپین ها و بازاریاب هایی که از استراتژی مشخصی پیروی می کنند موفق تر از کسانی هستند مه استراتژی مشخص و مدونی ندارند . هرم بازاریابی محتوا به شما کمک می کند که طبق یک چارچوب و استراتژی مشخص اجرای کمپین محتوایی ، اطمینان از عملکرد بهینه محتوا و بازیافت دامنه تاثیر گذار آن را ممکن کنید . در این مقاله ما سعی دربم که به طور کامل برای شما توضیح دهیم که هرم بازاریابی چیست و شما چگونه می توانید از این هرم در بازاریابی محتوا برای شرکت یا سازمان خود استفاده کنید .... بیشتر بخوانید

پست مهمان چیست ؟

 پست مهمان چیست ؟

در مقالات قبل درمورد اهمیت سئو در وب سایت ها و عوامل موثر سئو برای افزایش رتبه وب سایت آشنا شدید . گفتیم بک لینک ها یکی از روش های افزایش رتبه وب سایت و سئو وب سایت می باشند .پست مهمان یکی از روش های افزایش بک لینک برای سایت های پر بازدید است و افراد بسیاری برای افزایش رتبه وب سایت خود از پست مهمان استفاده می کنند . پست مهمان (guest posting ) به این صورت است که در آن یک سایت یا وبلاگ به عنوان میزبان متن یک وب سایت دیگر را در سایت خود قرار می دهد . به این صورت دو سایت با یکدیگر تبادل لینک انجام می دهند .پست مهمان علاوه بر افزایش رتبه وب سایت ها باعث شناخته شدن نویسنده متن نیز می شود . همچنین کمک می کند تا مطالب وب سایت شما از یکنواخت بودن فاصله بگیرد و باعث گیرایی مخاطب شود .... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت دوم )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت دوم )

در این مقاله قصد داریم با ادامه تکنیک ها و اصول بازاریابی در اینستاگرام در خدمت شما باشیم و بتوانیم گام مفیدی برای شما در راستای آموزش بازاریابی در اینستاگرام برداریم . ... بیشتر بخوانید

بازیابی و به روز نگهداری محتوا

 بازیابی و به روز نگهداری محتوا

شاید این جمله را بارها و بارها شنیده باشید که مهم ترین اصل در یک سایت محتواست و محتوا پادشاه است .... بیشتر بخوانید

سئو منفی چیست ؟

 سئو منفی چیست ؟

امروزه رتبه وب سایت یکی از مهم ترین مسائل برای مدیران شرکت ها و وب سایت ها می باشد . بیش تر کسب وکارها سعی در افزایش رتبه وب سایت خود و دیده شدن سایت خود در صفحات اول گوگل را دارند . زیرا این رتبه می تواند در میزان موفقیت کسب و کارشان تاثیر بسیار زیادی بگذارد . ... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت اول )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت اول )

در این مقاله قصد داریم به بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی موجود بپردازیم .... بیشتر بخوانید

روش های تبلیغ و ترویج محتوا

 روش های تبلیغ و ترویج محتوا

یکی از مهم ترین ارکان یک سایت محتوا است . این محتوا پس از انتشار و تولید باید به درستی در دسترس مخاطب قرار بگیرد . شما به عنوان تولید کننده محتوا باید با روش های ترویج و توزیع محتوا آشنا باشید تا بتوانید محتوا را در دسترس مخاطب خود قرار دهید . ... بیشتر بخوانید