رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۴۴۶۸

کاربرد تقویم محتوا در بازاریابی اینترنتی چیست ؟

 کاربرد تقویم محتوا در بازاریابی اینترنتی چیست ؟

تقویم محتوا یک از ابزارهایی است که به شما که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوایی فعالیت دارید کمک بسیار زیادی خواهد کرد . این تقویم فقط به این صورت نیست که برای شما زمان تولد و انتشار مطلب را فراهم کند . ... بیشتر بخوانید

Niche چیست ؟

 Niche چیست ؟

قبل از راه اندازی کسب و کار جدید خود بازار هدف و مشتریان خود را مشخص نمایید پروسه ایجاد و تعیین بازار هدف Niche نام دارد . ... بیشتر بخوانید

قیف فروش چیست ؟

 قیف فروش چیست ؟

بارها در ذهن شما این سوال پیش آمده که به چه صورت کاربران سایت را افزایش دهیم . سپس بتوانیم آن ها را به خریدار برای سایت خود تبدیل نماییم .... بیشتر بخوانید

بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

 بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

اینستاگرام اعلام کرده است که برای نمایش پست ها به کاربران از الگوریتم جدیدی استفاده خواهد کرد . این الگوریتم به این صورت است که به جای اینکه پست ها را براساس تاریخ انتشار نمایش دهد آنها را براساس میزان محبوبیت نمایش می دهد . ... بیشتر بخوانید

عوامل تاثیر گذار تبلیغات به کمک آژانس های دیجیتال مارکتینگ

 عوامل تاثیر گذار تبلیغات به کمک آژانس های دیجیتال مارکتینگ

هر کسب و کاری پس از راه اندازی نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارد این بازاریابی می تواند توسط خود شما انجام شود که به دلیل سرعت پایین در تبلیغات و عدم تجربه کافی شما در کار مربوطه نتیجه قابل قبولی را به شما نمی دهد . شما برای کسب نتایج بهتر می توانید از بازاریابی برون سپاری استفاده نمایید . ... بیشتر بخوانید

معرفی برند با طراحی بهینه سایت

 معرفی برند با طراحی بهینه سایت

با توجه به این که هر فرد براساس سلیقه و تجربه خود به معرفی واژه برند می پردازد بهتر است که ما قبل از ورود به بحث های تخصصی تر در مورد برند و تاثیر آن در طراحی وب سایت بحث خود را با معرفی واژه برند آغاز نماییم . ... بیشتر بخوانید

استفاده از Rank Brain در تولید محتوا

 استفاده از Rank Brain در تولید محتوا

با پیشرفت سئو و باتوجه به این که نتایج به دست آمده از الگوریتم های گوگل بعضا مطابق با خواسته ها و نیازهای کاربر نمی باشد . گوگل تصمیم به استفاده از هوش مصنوعی در جستجوی مطالب کرد.... بیشتر بخوانید

چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟

 چگونه یک اجرای CRM قوی داشته باشیم؟

برای اجرای درست و اصولی CRM در شرکت و سازمان خود بایستی تعهد انجام صحیح آن را در بین کارمندان خود به وجود آورید . در صورتیکه هر یک از کارمندان و افراد موثر در سازمان شما نقش خود را به خوبی در اجرای صحیح CRM درک کنند می توانند هر چه صحیح تر این قضیه را اجرا کنند .... بیشتر بخوانید

CRM چیست ؟

 CRM  چیست  ؟

مدت زیادی است که شما در سایت های مختلف اسمی از CRM می شنوید . این کلمه در مفهوم کلی به مدیریت تمامی ارتباطات شما با مشتریان و مخاطبانتان باز می گردد .... بیشتر بخوانید

پاپ آپ خوب است یا بد؟

 پاپ آپ خوب است یا بد؟

پاپ آپ یا همان پنجره مزاحمی که در هنگام ورود به یک سایت برای شما باز می شود و اکثرا حاوی تبلیغات هستند و بدون اجازه شما باز می شوند و با کلیک بر روی آن شما را به یک سایت دیگر انتقال میدهد البته کاربران غیر حرفه ای نمیدانند چه اتفاقی افتاده و روی این پنجره کلیک می کنند اما کاربران حرفه ای به محض ظاهر... بیشتر بخوانید

آخرین مقالات

 کاربرد تقویم محتوا در بازاریابی اینترنتی چیست ؟

کاربرد تقویم محتوا در بازاریابی اینترنتی چیست ؟

 Niche چیست ؟

Niche چیست ؟

 قیف فروش چیست ؟

قیف فروش چیست ؟

 بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

 عوامل تاثیر گذار تبلیغات به کمک آژانس های دیجیتال مارکتینگ

عوامل تاثیر گذار تبلیغات به کمک آژانس های دیجیتال مارکتینگ