رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۱۷۹۱

مقالاتی بازاریابی اینترنتی

انواع تبلیغات آنلاین

 انواع تبلیغات آنلاین

در این روزها بخش مهمی از موفقیت کسب و کارها و سازمان ها به مهارت آن ها در تبلیغات آنلاین وابسته است. حضور در فضای آنلاین لازمه ضروری برای حیات تمام کسب و کارها و سازمان های کوچک و بزرگ می باشد . بر اساس ذهنیت برخی افراد حضور در فضای مجازی ، فقط به داشتن سایت خلاصه می گردد . در حالی که سایت تنها یکی از کانال های حضور در فضای آنلاین می باشد.... بیشتر بخوانید

مهارت های یک بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتر

 مهارت های یک بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتر

بازاریابی اینترنتی به عنوان یکی از روش های نوپا و در عین حال کارآمد حال حاضر در دنیا می باشد . تا چندین سال پیش نیاز شرکت ها به نفراتی که بتوانند در فضای مجازی ، برایشان بازاریابی کنند آنچنان مهم نبود . اما در حال حاضر شرکت ها و سازمان ها به این نتیجه رسیده اند که علاوه بر اینکه باید نفراتی به عنوان نیروی متخصص در موارد فنی داشته باشند ، نیازمند نفراتی با حرفه ی بازاریابی اینترنی نیز هستند. یک بازاریاب اینترنتی یا همان بازاریاب آنلاین یا دیجیتال مارکتر بایستی مجموعه ای از مهارت های به هم پیوسته را داشته باشد تا بتواند در مسیر درستی از فعالیت های بازاریابی قدم بردارد . این مهارت ها شاید از نگاه بیشتر افراد به حوزه بازاریابی و فروش مرتبط باشد در حالیکه از نظر افراد متخصص ، یک بازاریابی اینترنتی باید علاوه بر مهارت های بازاریابی و فروش ، دارای خصوصیات فنی دیگری نیز باشد . ... بیشتر بخوانید

روش های افزایش فروش آنلاین

 روش های افزایش فروش آنلاین

امروزه بحث تجارت آنلاین از داغ ترین مباحثی است که در بین افراد متخصص در این حوزه از آن ها صحبت می شود . زمانی که صحبت از فروش آنلاین می گردد مشخصا باید ساختاری مهیا شود تا شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین بفروشید . زمانی که شما این ساختار را مهیا می کنید مثلا طراحی سایت انجام می دهید ، تازه در ابتدای مسیر بازاریابی و فروش به صورت آنلاین قرار می گیرید . جهت اینکه بتوانید میزان فروش خود در سایت را بالا ببرید بایستی کاری کنید که سایت شما هر چه بیشتر در معرض دید قرار بگیرد تا کاربران بیشتری بتوانند سایت شما را بازدید کنند .... بیشتر بخوانید

اصول طراحی پرسونای مشتری در اینترنت

 اصول طراحی پرسونای مشتری در اینترنت

امروزه و با توجه به رقابتی که در جذب مشتری ، بین سایت های مختلف به وجود آمده است ، شناخت شخصیت مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است . زمانی که صحبت از پرسونای مشتری می شود در حقیقت به دنبال شناخت شخصیت مخاطبان خود هستیم . مخاطبان همان مشتریان بالقوه ای هستند که قرار است با آگاهی از کسب و کار شما در نهایت به مشتریان بالفعل شما تبدیل شوند .... بیشتر بخوانید

تبلیغات آنلاین در مقابل تبلیغات آفلاین

 تبلیغات آنلاین در مقابل تبلیغات آفلاین

اکثر کسب و کارها در زمان تبلیغات خود ، بودجه های مالی خود را مشخص می کنند و تقسیم بندی بودجه ها را در بازه های زمانی مشخصی از سال ، تعیین می کنند . طبیعتا شما هم مانند همه ی کسب و کارها و سازمان ها زمانی که بخواهید تبلیغات انجام دهید به دنبال آن هستید که با کمترین هزینه بتوانید بهترین بازخورد را به دست آورید . پس تحقیقات خود را به نوعی شروع می کنید که بتوانید کانال ها و راه های بازاریابی را کاملا شناخته و تمام مزایا و معایبی که دارند را تشریح و از بین آن ها مناسب ترین ها را انتخاب کنید . اگر بودجه کسب و کار شما زیاد باشد و شما هزینه های گزافی بابت تبلیغات خود در نظر گرفته باشید ، شاید آنچنان برایتان انتخاب کانال مهم نباشد . همانطور که اغلب شاهد آن هستیم که برند های بزرگ با بررسی نکردن این قضایا ، در همان رسانه های قبلی به تبلیغ خود ادامه می دهند . زمانی که نیاز به بررسی کانال های تبلیغات باشد ، اکثر افراد متخصص در زمینه بازاریابی به مقایسه ی دو دسته کلی بازاریابی آنلاین و بازاریابی آفلاین می پردازند .... بیشتر بخوانید

فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال (بخش سوم)

 فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال (بخش سوم)

A/B Testing زمانی که شما بخواهید عنصری را در یک صفحه به کاربران نمایش دهید و میزان تاثیر و استقبال و نفوذ آن را در کاربران اندازه گیری نمایید ، می توانید آن را در دو صفحه متفاوت و به دو شکل پیاده سازی کنید . حال می توانید هر دو حالت را به کاربران نمایش دهید تا میزان بازخورد در آنان را اندازه گیری نمایید .... بیشتر بخوانید

کسب و کار اینترنتی خانگی چیست ؟

 کسب و کار اینترنتی خانگی چیست ؟

برای کسب و کار اینترنتی خانگی تعریف دقیقی وجود ندارد اما می توان به این صورت بیان کرد که هر کسب و کاری که در منزل انجام می شود نوعی کسب و کار اینترنتی خانگی است . با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت هر روز این کسب و کارها با پیشرفت همراه بوده است . بسیاری از افراد براین باور هستند که برای یک کسب و کار اینترنتی حتما باید وب سایت داشته باشند . اما لازمه یک کسب و کار اینترنتی داشتن وب سایت نیست و با استفاده از شبکه های مجازی هم می توانید کسب و کار داشته باشید . کسب و کارهای اینترنتی امروزه رشد وسیعی داشته اند . مثلا فروشگاه های اینترنتی که توسط زنان خانه دار اداره می شوند هر روزه در حال پیشرفت است .... بیشتر بخوانید

فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال (بخش دوم )

 فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال (بخش دوم )

ASP.NET زبان سمت سرور برای تولید صفحات داینامیک وب است که توسط شرکت مایکروسافت معرفی گردیده است . برخی مواقع برنامه نویسانی که با زبان PHP برنامه نویسی می کنند ایراداتی را به این زبان به دلیل غیر قابل استفاده بودن آن در پلت فرم های دیگر غیر از ویندوز می گیرند ... بیشتر بخوانید

فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال ( بخش اول )

 فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال ( بخش اول )

در این مقاله قصد داریم بخش اول واژه نامه بازاردیابی دیجیتال را شرح دهیم . لازم به ذکر است به دلیل اینکه بازاریابی اینترنتی به عنوان بخش و زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال محسوب می گردد ، تصمیم بر آن شد واژگان بازاریابی دیجیتال را شرح داده تا بتوانیم دایره گسترده تری از مفاهیم و عبارات را پوشش دهیم . علیرغم سادگی ای که در این کلمه و عبارت موجود است ، دارای بخش های بسیار مختلفی می باشد و گستردگی بسیار بالایی دارد و پیچیدگی زیادی هم دارد .کلمات جمع آوری شده گزینه هایی هستند که از میان دنیایی از کلمات در حوزه بازاریابی دیجیتال ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی یا آنلاین انتخاب شده اند و در بررسی ای که توسط تیم رایسان انجام شد این کلمات ، کلماتی بودند که بیشتر در میان کاربران این حوزه مورد استفاده قرار می گرفتند . سعی بر آن شده تا حد امکان برای این کلمات یا عبارات ، معادل فارسی آن ها ذکر شود و در تعریف آن ها سادگی تا حد ممکن رعایت گردد .... بیشتر بخوانید

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

 بازاریابی اینترنتی چیست ؟

بازاریابی اینترنتی یک پروسه و فرآیندی است که در طی آن به جذب مشتری از طریق رسانه های آنلاین پرداخته می شود . جذب مشتری در این فرآیند باید از طریق پیدا کردن مخاطبان هدف ، آشنا کردن مشتری به کسب و کار خود ، جلب اعتماد مخاطبان و تبدیل مشتری به خریدار صورت می گیرد .... بیشتر بخوانید