(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۲۰۶۸

فرم درخواست مشاوره
مشاوره

مقالات بازاریابی اینترنتی

۱۱ راهکار مهم برای افزایش بازدهی تبلیغات ویدیویی

 11 راهکار مهم برای افزایش بازدهی تبلیغات ویدیویی

چه‌طور می‌توان یک ویدیویی تبلیغاتی ساخت؟ تخمین می زنند روزانه 500 میلیون نفر در فیسبوک ویدیو تماشا می کنند. این عدد عجیب هم نیست، چون تماشا کردن یکی از راحت ترین راه ها است. اما یک مسئله جزئی وجود دارد. تولید ویدیو به اندازه تماشا کردنش آسان نیست. در وهله‌ اول فکر کردن به این موضوع شاید هولناک به نظر برسد. ویدیو ساختن کار ساده ای نیست و چه بسا یک اثر بد بیشتر از اینکه جذب‌ کند، دفع‌ کننده باشد! شرکت ‌هایی البته هستند که کار ما را راحت می ‌کنند و به صورت حرفه ‌ای نیاز ما را در ویدیو مارکتینگ جواب می ‌دهند اما بی ‌تعارف پول می ‌خواهند و صرف هزینه برای هر کسی ممکن نیست. در این مقاله بر آن هستیم تا نکات کلیدی و مهمی را معرفی کنیم تا اگر قصد دارید از این ابزار رسانه ‌ای برای تبلیغات محصولات یا اندیشه ‌های خود استفاده کنید، آن ها را به کار ببندید و قدم‌های اولیه را در جای درست و مناسب برای ساخت یک ویدیو بگذارید.... بیشتر بخوانید

کسب و کار اینترنتی خانگی چیست ؟

 کسب و کار اینترنتی خانگی چیست ؟

برای کسب و کار اینترنتی خانگی تعریف دقیقی وجود ندارد اما می توان به این صورت بیان کرد که هر کسب و کاری که در منزل انجام می شود نوعی کسب و کار اینترنتی خانگی است . با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت هر روز این کسب و کارها با پیشرفت همراه بوده است . بسیاری از افراد براین باور هستند که برای یک کسب و کار اینترنتی حتما باید وب سایت داشته باشند . اما لازمه یک کسب و کار اینترنتی داشتن وب سایت نیست و با استفاده از شبکه های مجازی هم می توانید کسب و کار داشته باشید . کسب و کارهای اینترنتی امروزه رشد وسیعی داشته اند . مثلا فروشگاه های اینترنتی که توسط زنان خانه دار اداره می شوند هر روزه در حال پیشرفت است .... بیشتر بخوانید

۵ راهکار موثر برای افزایش بازدهی تبلیغات کلیکی

 5 راهکار موثر برای افزایش بازدهی تبلیغات کلیکی

در این مقاله سعی می کنیم نکات لازم برای شروع تبلیغات کلیکی و انتخاب بهترین شرکت یا شخص برای انجام این کار را بررسی کنیم. همچنین به شما کمک می کنیم با انجام چند روش کاربردی در روند تبلیغات به نتیجه ی رضایت بخش و بازدهی چندبرابری برسید. کافیه 5 دقیقه برای خواندن این مقاله با ما همراه باشید . ... بیشتر بخوانید

تاثیر گیمیفیکیشن در بازاریابی

 تاثیر گیمیفیکیشن در بازاریابی

گیمیفیکیشن امروزه یکی از بهترین راهکارهاییست که بازاریابی را در قالب یک بازی عرضه می کند. اکثر افراد علاقه ای ندارند که ساعت ها توسط یک بازاریاب برای پیوستن به یک کسب و کار یا خرید یک محصول گوش دهند اما توسط این نوع جدید از مارکتینگ در واقع خودشان علاقه مند به شرکت در این بازی ها خواهند شد که در نهایت سوددهی برای کسب و کار شما را به همراه خواهد داشت.... بیشتر بخوانید

فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال (بخش سوم)

 فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال (بخش سوم)

A/B Testing زمانی که شما بخواهید عنصری را در یک صفحه به کاربران نمایش دهید و میزان تاثیر و استقبال و نفوذ آن را در کاربران اندازه گیری نمایید ، می توانید آن را در دو صفحه متفاوت و به دو شکل پیاده سازی کنید . حال می توانید هر دو حالت را به کاربران نمایش دهید تا میزان بازخورد در آنان را اندازه گیری نمایید .... بیشتر بخوانید

فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال ( بخش اول )

 فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال ( بخش اول )

در این مقاله قصد داریم بخش اول واژه نامه بازاردیابی دیجیتال را شرح دهیم . لازم به ذکر است به دلیل اینکه بازاریابی اینترنتی به عنوان بخش و زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال محسوب می گردد ، تصمیم بر آن شد واژگان بازاریابی دیجیتال را شرح داده تا بتوانیم دایره گسترده تری از مفاهیم و عبارات را پوشش دهیم . علیرغم سادگی ای که در این کلمه و عبارت موجود است ، دارای بخش های بسیار مختلفی می باشد و گستردگی بسیار بالایی دارد و پیچیدگی زیادی هم دارد .کلمات جمع آوری شده گزینه هایی هستند که از میان دنیایی از کلمات در حوزه بازاریابی دیجیتال ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی یا آنلاین انتخاب شده اند و در بررسی ای که توسط تیم رایسان انجام شد این کلمات ، کلماتی بودند که بیشتر در میان کاربران این حوزه مورد استفاده قرار می گرفتند . سعی بر آن شده تا حد امکان برای این کلمات یا عبارات ، معادل فارسی آن ها ذکر شود و در تعریف آن ها سادگی تا حد ممکن رعایت گردد .... بیشتر بخوانید

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

 بازاریابی اینترنتی چیست ؟

بازاریابی اینترنتی یک پروسه و فرآیندی است که در طی آن به جذب مشتری از طریق رسانه های آنلاین پرداخته می شود . جذب مشتری در این فرآیند باید از طریق پیدا کردن مخاطبان هدف ، آشنا کردن مشتری به کسب و کار خود ، جلب اعتماد مخاطبان و تبدیل مشتری به خریدار صورت می گیرد .... بیشتر بخوانید

بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

 بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

اینستاگرام اعلام کرده است که برای نمایش پست ها به کاربران از الگوریتم جدیدی استفاده خواهد کرد . این الگوریتم به این صورت است که به جای اینکه پست ها را براساس تاریخ انتشار نمایش دهد آنها را براساس میزان محبوبیت نمایش می دهد . ... بیشتر بخوانید

عوامل تاثیر گذار تبلیغات به کمک آژانس های دیجیتال مارکتینگ

 عوامل تاثیر گذار تبلیغات به کمک آژانس های دیجیتال مارکتینگ

هر کسب و کاری پس از راه اندازی نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارد این بازاریابی می تواند توسط خود شما انجام شود که به دلیل سرعت پایین در تبلیغات و عدم تجربه کافی شما در کار مربوطه نتیجه قابل قبولی را به شما نمی دهد . شما برای کسب نتایج بهتر می توانید از بازاریابی برون سپاری استفاده نمایید . ... بیشتر بخوانید

انواع تبلیغات آنلاین

 انواع تبلیغات آنلاین

در این روزها بخش مهمی از موفقیت کسب و کارها و سازمان ها به مهارت آن ها در تبلیغات آنلاین وابسته است. حضور در فضای آنلاین لازمه ضروری برای حیات تمام کسب و کارها و سازمان های کوچک و بزرگ می باشد . بر اساس ذهنیت برخی افراد حضور در فضای مجازی ، فقط به داشتن سایت خلاصه می گردد . در حالی که سایت تنها یکی از کانال های حضور در فضای آنلاین می باشد.... بیشتر بخوانید