(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۲۰۶۸

فرم درخواست مشاوره
مشاوره

مقالاتی بازاریابی اینترنتی

عوامل تاثیر گذار تبلیغات به کمک آژانس های دیجیتال مارکتینگ

 عوامل تاثیر گذار تبلیغات به کمک آژانس های دیجیتال مارکتینگ

هر کسب و کاری پس از راه اندازی نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارد این بازاریابی می تواند توسط خود شما انجام شود که به دلیل سرعت پایین در تبلیغات و عدم تجربه کافی شما در کار مربوطه نتیجه قابل قبولی را به شما نمی دهد . شما برای کسب نتایج بهتر می توانید از بازاریابی برون سپاری استفاده نمایید . ... بیشتر بخوانید

بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

 بهترین ساعت پست گذاشتن در اینستاگرام

اینستاگرام اعلام کرده است که برای نمایش پست ها به کاربران از الگوریتم جدیدی استفاده خواهد کرد . این الگوریتم به این صورت است که به جای اینکه پست ها را براساس تاریخ انتشار نمایش دهد آنها را براساس میزان محبوبیت نمایش می دهد . ... بیشتر بخوانید

قیف فروش چیست ؟

 قیف فروش چیست ؟

بارها در ذهن شما این سوال پیش آمده که به چه صورت کاربران سایت را افزایش دهیم . سپس بتوانیم آن ها را به خریدار برای سایت خود تبدیل نماییم .... بیشتر بخوانید

Niche چیست ؟

 Niche چیست ؟

قبل از راه اندازی کسب و کار جدید خود بازار هدف و مشتریان خود را مشخص نمایید پروسه ایجاد و تعیین بازار هدف Niche نام دارد . ... بیشتر بخوانید

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

 بازاریابی اینترنتی چیست ؟

بازاریابی اینترنتی یک پروسه و فرآیندی است که در طی آن به جذب مشتری از طریق رسانه های آنلاین پرداخته می شود . جذب مشتری در این فرآیند باید از طریق پیدا کردن مخاطبان هدف ، آشنا کردن مشتری به کسب و کار خود ، جلب اعتماد مخاطبان و تبدیل مشتری به خریدار صورت می گیرد .... بیشتر بخوانید

فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال ( بخش اول )

 فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال ( بخش اول )

در این مقاله قصد داریم بخش اول واژه نامه بازاردیابی دیجیتال را شرح دهیم . لازم به ذکر است به دلیل اینکه بازاریابی اینترنتی به عنوان بخش و زیر مجموعه ای از بازاریابی دیجیتال محسوب می گردد ، تصمیم بر آن شد واژگان بازاریابی دیجیتال را شرح داده تا بتوانیم دایره گسترده تری از مفاهیم و عبارات را پوشش دهیم . علیرغم سادگی ای که در این کلمه و عبارت موجود است ، دارای بخش های بسیار مختلفی می باشد و گستردگی بسیار بالایی دارد و پیچیدگی زیادی هم دارد .کلمات جمع آوری شده گزینه هایی هستند که از میان دنیایی از کلمات در حوزه بازاریابی دیجیتال ، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی یا آنلاین انتخاب شده اند و در بررسی ای که توسط تیم رایسان انجام شد این کلمات ، کلماتی بودند که بیشتر در میان کاربران این حوزه مورد استفاده قرار می گرفتند . سعی بر آن شده تا حد امکان برای این کلمات یا عبارات ، معادل فارسی آن ها ذکر شود و در تعریف آن ها سادگی تا حد ممکن رعایت گردد .... بیشتر بخوانید

فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال (بخش دوم )

 فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال (بخش دوم )

ASP.NET زبان سمت سرور برای تولید صفحات داینامیک وب است که توسط شرکت مایکروسافت معرفی گردیده است . برخی مواقع برنامه نویسانی که با زبان PHP برنامه نویسی می کنند ایراداتی را به این زبان به دلیل غیر قابل استفاده بودن آن در پلت فرم های دیگر غیر از ویندوز می گیرند ... بیشتر بخوانید

کسب و کار اینترنتی خانگی چیست ؟

 کسب و کار اینترنتی خانگی چیست ؟

برای کسب و کار اینترنتی خانگی تعریف دقیقی وجود ندارد اما می توان به این صورت بیان کرد که هر کسب و کاری که در منزل انجام می شود نوعی کسب و کار اینترنتی خانگی است . با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت هر روز این کسب و کارها با پیشرفت همراه بوده است . بسیاری از افراد براین باور هستند که برای یک کسب و کار اینترنتی حتما باید وب سایت داشته باشند . اما لازمه یک کسب و کار اینترنتی داشتن وب سایت نیست و با استفاده از شبکه های مجازی هم می توانید کسب و کار داشته باشید . کسب و کارهای اینترنتی امروزه رشد وسیعی داشته اند . مثلا فروشگاه های اینترنتی که توسط زنان خانه دار اداره می شوند هر روزه در حال پیشرفت است .... بیشتر بخوانید

فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال (بخش سوم)

 فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال (بخش سوم)

A/B Testing زمانی که شما بخواهید عنصری را در یک صفحه به کاربران نمایش دهید و میزان تاثیر و استقبال و نفوذ آن را در کاربران اندازه گیری نمایید ، می توانید آن را در دو صفحه متفاوت و به دو شکل پیاده سازی کنید . حال می توانید هر دو حالت را به کاربران نمایش دهید تا میزان بازخورد در آنان را اندازه گیری نمایید .... بیشتر بخوانید

تبلیغات آنلاین در مقابل تبلیغات آفلاین

 تبلیغات آنلاین در مقابل تبلیغات آفلاین

اکثر کسب و کارها در زمان تبلیغات خود ، بودجه های مالی خود را مشخص می کنند و تقسیم بندی بودجه ها را در بازه های زمانی مشخصی از سال ، تعیین می کنند . طبیعتا شما هم مانند همه ی کسب و کارها و سازمان ها زمانی که بخواهید تبلیغات انجام دهید به دنبال آن هستید که با کمترین هزینه بتوانید بهترین بازخورد را به دست آورید . پس تحقیقات خود را به نوعی شروع می کنید که بتوانید کانال ها و راه های بازاریابی را کاملا شناخته و تمام مزایا و معایبی که دارند را تشریح و از بین آن ها مناسب ترین ها را انتخاب کنید . اگر بودجه کسب و کار شما زیاد باشد و شما هزینه های گزافی بابت تبلیغات خود در نظر گرفته باشید ، شاید آنچنان برایتان انتخاب کانال مهم نباشد . همانطور که اغلب شاهد آن هستیم که برند های بزرگ با بررسی نکردن این قضایا ، در همان رسانه های قبلی به تبلیغ خود ادامه می دهند . زمانی که نیاز به بررسی کانال های تبلیغات باشد ، اکثر افراد متخصص در زمینه بازاریابی به مقایسه ی دو دسته کلی بازاریابی آنلاین و بازاریابی آفلاین می پردازند .... بیشتر بخوانید