(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۲۰۶۸

فرم درخواست مشاوره
مشاوره

مقالات بازاریابی اینترنتی

مهارت های یک بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتر

 مهارت های یک بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتر

بازاریابی اینترنتی به عنوان یکی از روش های نوپا و در عین حال کارآمد حال حاضر در دنیا می باشد . تا چندین سال پیش نیاز شرکت ها به نفراتی که بتوانند در فضای مجازی ، برایشان بازاریابی کنند آنچنان مهم نبود . اما در حال حاضر شرکت ها و سازمان ها به این نتیجه رسیده اند که علاوه بر اینکه باید نفراتی به عنوان نیروی متخصص در موارد فنی داشته باشند ، نیازمند نفراتی با حرفه ی بازاریابی اینترنی نیز هستند. یک بازاریاب اینترنتی یا همان بازاریاب آنلاین یا دیجیتال مارکتر بایستی مجموعه ای از مهارت های به هم پیوسته را داشته باشد تا بتواند در مسیر درستی از فعالیت های بازاریابی قدم بردارد . این مهارت ها شاید از نگاه بیشتر افراد به حوزه بازاریابی و فروش مرتبط باشد در حالیکه از نظر افراد متخصص ، یک بازاریابی اینترنتی باید علاوه بر مهارت های بازاریابی و فروش ، دارای خصوصیات فنی دیگری نیز باشد . ... بیشتر بخوانید

روش های افزایش فروش آنلاین

 روش های افزایش فروش آنلاین

امروزه بحث تجارت آنلاین از داغ ترین مباحثی است که در بین افراد متخصص در این حوزه از آن ها صحبت می شود . زمانی که صحبت از فروش آنلاین می گردد مشخصا باید ساختاری مهیا شود تا شما بتوانید محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین بفروشید . زمانی که شما این ساختار را مهیا می کنید مثلا طراحی سایت انجام می دهید ، تازه در ابتدای مسیر بازاریابی و فروش به صورت آنلاین قرار می گیرید . جهت اینکه بتوانید میزان فروش خود در سایت را بالا ببرید بایستی کاری کنید که سایت شما هر چه بیشتر در معرض دید قرار بگیرد تا کاربران بیشتری بتوانند سایت شما را بازدید کنند .... بیشتر بخوانید

اصول طراحی پرسونای مشتری در اینترنت

 اصول طراحی پرسونای مشتری در اینترنت

امروزه و با توجه به رقابتی که در جذب مشتری ، بین سایت های مختلف به وجود آمده است ، شناخت شخصیت مشتریان از اهمیت بیشتری برخوردار شده است . زمانی که صحبت از پرسونای مشتری می شود در حقیقت به دنبال شناخت شخصیت مخاطبان خود هستیم . مخاطبان همان مشتریان بالقوه ای هستند که قرار است با آگاهی از کسب و کار شما در نهایت به مشتریان بالفعل شما تبدیل شوند .... بیشتر بخوانید

تبلیغات آنلاین در مقابل تبلیغات آفلاین

 تبلیغات آنلاین در مقابل تبلیغات آفلاین

اکثر کسب و کارها در زمان تبلیغات خود ، بودجه های مالی خود را مشخص می کنند و تقسیم بندی بودجه ها را در بازه های زمانی مشخصی از سال ، تعیین می کنند . طبیعتا شما هم مانند همه ی کسب و کارها و سازمان ها زمانی که بخواهید تبلیغات انجام دهید به دنبال آن هستید که با کمترین هزینه بتوانید بهترین بازخورد را به دست آورید . پس تحقیقات خود را به نوعی شروع می کنید که بتوانید کانال ها و راه های بازاریابی را کاملا شناخته و تمام مزایا و معایبی که دارند را تشریح و از بین آن ها مناسب ترین ها را انتخاب کنید . اگر بودجه کسب و کار شما زیاد باشد و شما هزینه های گزافی بابت تبلیغات خود در نظر گرفته باشید ، شاید آنچنان برایتان انتخاب کانال مهم نباشد . همانطور که اغلب شاهد آن هستیم که برند های بزرگ با بررسی نکردن این قضایا ، در همان رسانه های قبلی به تبلیغ خود ادامه می دهند . زمانی که نیاز به بررسی کانال های تبلیغات باشد ، اکثر افراد متخصص در زمینه بازاریابی به مقایسه ی دو دسته کلی بازاریابی آنلاین و بازاریابی آفلاین می پردازند .... بیشتر بخوانید

فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال (بخش دوم )

 فرهنگ واژگان بازاریابی دیجیتال (بخش دوم )

ASP.NET زبان سمت سرور برای تولید صفحات داینامیک وب است که توسط شرکت مایکروسافت معرفی گردیده است . برخی مواقع برنامه نویسانی که با زبان PHP برنامه نویسی می کنند ایراداتی را به این زبان به دلیل غیر قابل استفاده بودن آن در پلت فرم های دیگر غیر از ویندوز می گیرند ... بیشتر بخوانید

قیف فروش چیست ؟

 قیف فروش چیست ؟

بارها در ذهن شما این سوال پیش آمده که به چه صورت کاربران سایت را افزایش دهیم . سپس بتوانیم آن ها را به خریدار برای سایت خود تبدیل نماییم .... بیشتر بخوانید

Niche چیست ؟

 Niche چیست ؟

قبل از راه اندازی کسب و کار جدید خود بازار هدف و مشتریان خود را مشخص نمایید پروسه ایجاد و تعیین بازار هدف Niche نام دارد . ... بیشتر بخوانید