رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۷۵۵۷۲۸-۹

مقالاتی بازاریابی شبکه های اجتماعی

ابزارهای انتخاب هشتگ مناسب در اینستاگرام

 ابزارهای انتخاب هشتگ مناسب در اینستاگرام

در مقاله های قبلی از پروفایل کسب و کار در اینستاگرام صحبت کردیم و در این نوشته قصد داریم در رابطه با محاسبه عملکرد هشتگ ها در اینستاگرام صحبت کنیم. ... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت هشتم )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت هشتم )

در مقاله قبلی بازاریابی در اینستاگرام روش ها و اصول اولیه تبلیغات در اینستاگرام که یکی از روش های افزایش ترافیک پیج اینستاگرام می باشد را به طود کامل توضیح دادیم در این مقاله شما قصد داریم که شما را با روش های مهم تر در افزایش ترافیک از جمله خرید شات اوت آشنا نماییم .... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت هفتم:تبلیغات در اینستاگرام )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت هفتم:تبلیغات در اینستاگرام  )

حالا بعد از این که شما نام پست خود را انتخاب کردید و همچنین الگو و زمانبندی پست خود را انختاب کردید زمان تبلیغات است ما دراین قسمت از مقاله بازاریابی در اینترنت توضیخاتی را در رابطه با چگونگی تبلیغات و ارتباط با افراد تاثیر گذار برای تبلیغ محصولات و خدمات ارائه خواهیم داد . ... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت ششم:زمان بندی پست های اینستاگرام )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت ششم:زمان بندی پست های اینستاگرام  )

زمان گذاشتن پست ها در صفحه اینستاگرام یکی از مهم ترین نکلتی است که باید هنگام پست گذاری رعایت کنید در این قمست از مقاله بازاریابی در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم که چگونه تبلیغ ها و پست های اینستاگرام تان را برای به دست آوردن حداکثر تعامل و کسب فالوئر و خریدار زمان بندی کنید .با ما همراه باشید ... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت پنجم:ایجاد پست مناسب برای اینستاگرام )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت پنجم:ایجاد پست مناسب برای اینستاگرام  )

حالا بعد از انتخاب نام و الگوی مناسب برای پیج زمان آن رسیده تا محتوا مناسب برای پیج خود ایجاد کنید . در این قسمت از مقاله بازاریابی اینترنتی شما را با اصول مهم درانختاب و ایجاد محتوا و پست مناسبآشنا می کنیم تا بتوانید با ایجاد خلق تصاویر و پست های مناسب فاولور های خود را افزایش دهید و باعث ماندگاری مخاطب در پیج خود شوید . ... بیشتر بخوانید

پینترست چیست ؟

 پینترست چیست ؟

امروزه برای صاحبان کسب و کارها و مشاغل شبکه های اجتماعی بسیار حائز اهمیت می باشد . آن ها با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانند به معرفی برند و محصولات خود بپردازند و به هدف خود برسند . اما ایم که بدانید کدام یک از این شبکه های اجتماعی برای شما اهمیت بیش تری دارند بسیار حائز اهمیت است . ... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت چهارم :الگوبرداری در اینستاگرام)

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت چهارم :الگوبرداری در اینستاگرام)

اینستاگرام یکی از قدرتمند ترین شکبه های اجتماعی می باشد . این شبکه اجتماعی در حال حاضر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است ما در سه مقاله قبلی مربوط به بازاریابی در ایسنتاگرام به طور مفصل در مورد شبکه اجتماعی ایستاگرام ، عوامل موثر در انتخاب نام و عوامل موثر در ساخت اکانت صحبت کردیم و در این مقاله به طور کامل به بررسی بحث الگوبرداری که یکی از مهم ترین مفاهیم در تمام صنعت ها می باشد خواهیم پرداخت . شما بعد از خواندن این مقاله می توانید الگوی مناسب را برای پیج اینستاگرام خود انختاب نمایید و به درشد محسوسی برسید . در این قسمت از توضیحات بازاریابی در اینستاگرام قصد داریم به مفهوم الگو برداری در اینستاگرام بپردازیم .... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت سوم:اطلاعات مربوط به ساخت اکانت )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت سوم:اطلاعات مربوط به ساخت اکانت  )

در مقالات قبلی گفتیم که اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی می باشد و از قدرت بسیار بالایی برخورداراست . همچنین با اصول اولیه انختاب نام برای پروفایل اینستاگرام و روش های اصولی بازاریابی اینستاگرام آشنا شدید در این مقاله در ادامه بحث های بازاریابی اینستاگرام به بررسی عوامل موثر در ساخت اکانت مناسب و اجزای تشکیل دهنده اکانت می پردازیم . ... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت دوم: انتخاب نام پروفایل )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت دوم: انتخاب نام پروفایل )

در مقاله قبلی به طور کامل به بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارتین شبکه های اجتماعی پرداخیم در این مقاله شمار را با تکنیک ها و اصول مهم در بازایابی اینستاگرام و مهم ترین عوامل در انتخاب نام برای پیج اینستاگرام آشنا می کنیم . امیدواریم بتوانیم گام مفیدی برای شما در راستای آموزش بازاریابی در اینستاگرام برداریم . ... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام (قسمت اول : بررسی خصوصیات اینستاگرام)

 بازاریابی در اینستاگرام (قسمت اول : بررسی خصوصیات اینستاگرام)

اینستاگرام یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی است . دامنه قدرت اینستاگرام بسیاربالا می باشد و این قدرت تا سالیان سال ادامه خواهد داشت . در حال حاضر هیچ کدام از برنامه های اشتراک گذاری عکس مانند اینستاگرام نتوانسته است مخاطب را جذب خود کند . ما در این مقاله قصد داریم ب شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی موجود را بررسی کنیم . ... بیشتر بخوانید