رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۱۷۹۱

مقالاتی بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت پنجم )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت پنجم  )

در این قسمت از توضیحات بازاریابی در اینستاگرام قصد داریم به شما ابزارها و تکنیک هایی را آموزش دهیم که باعث می گردد جریان مداومی از تصاویر تعاملی با کیفیت خلق کنیم .... بیشتر بخوانید

پینترست چیست ؟

 پینترست چیست ؟

امروزه برای صاحبان کسب و کارها و مشاغل شبکه های اجتماعی بسیار حائز اهمیت می باشد . آن ها با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانند به معرفی برند و محصولات خود بپردازند و به هدف خود برسند . اما ایم که بدانید کدام یک از این شبکه های اجتماعی برای شما اهمیت بیش تری دارند بسیار حائز اهمیت است . ... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت چهارم )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت چهارم  )

در این قسمت از توضیحات بازاریابی در اینستاگرام قصد داریم به مفهوم الگو برداری در اینستاگرام بپردازیم .... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت سوم )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت سوم )

در ادامه بحث های بازایابی اینستاگرام در این مرحله بیشتر به توضیحات ساختن اکانت مناسب و اجزای تشکیل دهنده ی یک اکانت می پردازیم .... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت دوم )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت دوم )

در این مقاله قصد داریم با ادامه تکنیک ها و اصول بازاریابی در اینستاگرام در خدمت شما باشیم و بتوانیم گام مفیدی برای شما در راستای آموزش بازاریابی در اینستاگرام برداریم . ... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت اول )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت اول )

در این مقاله قصد داریم به بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی موجود بپردازیم .... بیشتر بخوانید

معرفی تاریخچه و اهداف شبکه های اجتماعی

 معرفی تاریخچه و اهداف شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی رسانه ای هستند که ساختارهای اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی جوامع را تحت تاثیر قرار می دهد . در سال های اخیر تاثیر شبکه های اجتماعی از فضای مجازی بسیار بالاتر رفته است . شبکه های اجتماعی از سویی باعث بالارفتن تعامل و ارتباط بین شهروندان و برخی از فرآیندها شده است و از سویی دیگر باعث ایجاد برخی اسیب های اجتماعی گردیده است . در این مقاله به طور کلی اهداف و تاریخچه شبکه های اجتماعیی را مورد بررسی قرار می دهیم .... بیشتر بخوانید

تعریف شبکه های اجتماعی

 تعریف شبکه های اجتماعی

زمانی که صحبت از شبکه های اجتماعی به میان می آید ،صحبت از روابط بین انسان ها و ارتباط همگانی بین آن هاست . این ارتباط می تواند از حداقل 2 نفر شروع گردد . تصور کنید 2 دانشجو در ابتدا با یکدیگر ارتباط اجتماعی برقرار می کنند . این دو نفر می توانند ارتباط کاری ، عاطفی و ... نیز با یکدیگر داشته باشند . هر کدام از این 2 نفر هم می توانند با افراد دیگری در ارتباط باشند. به این ترتیب زنجیره ای از ارتباطات شکل می گیرد . اگر این افراد در کنار یکدیگر در یک محیط حاضر باشند می توان این اجتماع را شبکه اجتماعی نامید .... بیشتر بخوانید