(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۲۰۶۸

فرم درخواست مشاوره
مشاوره

مقالات بازاریابی شبکه های اجتماعی

نحوه ی لایک گرفتن در اینستاگرام چگونه است

 نحوه ی لایک گرفتن در اینستاگرام چگونه است

در اینستاگرام با دوبار ضربه بر روی آیکون قلب، لایک می گیرید. میزان لایک در اینستاگرام به عنوان یک محرک اصلی برای کسانی است که محتوای خود را اشتراک می گذارند، و می توان از آن به عنوان شکل اصلی ارز در اینستاگرام نام برد. در این متن به شما چگونه لایک گرفتن در اینستاگرام را می آموزیم و این که چگونه می توانید محتوای پروفایلتان را با سرعت بالاتری به اشتراک بگذارید.... بیشتر بخوانید

۱۰ استراتژی های بازاریابی محتوایی در اینستاگرام

 10  استراتژی های بازاریابی محتوایی در اینستاگرام

ابتدا اینستاگرام فقط یک پلتفرم شبکه اجتماعی بود. که کاربران آن فقط می توانستند کپشن های کوتاه نوشته و عکس ارسال کنند. اما امروزه به مکانی تبدیل شده است که تقریبا همه ی ویژگی هایی نظیر استوری، مباحثه، گیف، ویدئو و بسیاری از موارد دیگر را در خود جای داده است. به همین علت ما قصد داریم به شما استراتژی های بازاریابی محتوایی در اینستاگرام را، به منظور استفاده از اینستاگرام به سمت کسب و کارهای کوچک، به شما نشان دهیم. ما در اینجا قصد دارید به 10 مورد از استراتژی های بازاریابی محتوایی در اینستاگرام اشاره کنیم. تا شما با استفاده از آن بتوانید از اینستاگرام به عنوان منبعی برای کسب و کار بهره ببرید. زیرا اینستاگرام به یک چنین بازار کسب و کاری تبدیل شده است. هرچه میزان کاربران در این پلتفرم اجتماعی افزایش می یابد، بیش از پیش به این باور نزدیک می شویم که می توانیم از آن به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی محتوایی در اینستاگرام، استفاده کنیم. شک نداشته باشید که رقبای شما نیز از همین ترفند استفاده می کنند که شما نیز قصد انجام آن را دارید. اما این که یک محتوای خوب بسازید تنها بخشی از یک ماجراست. اگر برندها بخواهند از طرف دیگران فالو شوند، و به نوعی مورد توجه قرار بگیرند باید استراتژی های بازاریابی محتوایی در اینستاگرام داشته باشند. تا بتوانند از حضور در اینستاگرام عایدی نصیبشان شود. ... بیشتر بخوانید

آموزش کامل اینستاگرام و تحلیل و آنالیز اینستاگرام

 آموزش کامل اینستاگرام  و تحلیل و آنالیز اینستاگرام

شما میتوانید با استفاده از تحلیل و آنالیز اینستاگرام خود در بهبود عملکرد تان در شبکه ی اجتماعی به میزان بالایی بهبود ببخشید. این اتفاق منجر می شود تا شما بهتر بتوانید از این شبکه ی پرسود جهانی کسب درآمد داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا روش های آنالیز اینستا را باهم مرور کنیم.... بیشتر بخوانید

تعریف شبکه های اجتماعی

 تعریف شبکه های اجتماعی

زمانی که صحبت از شبکه های اجتماعی به میان می آید ،صحبت از روابط بین انسان ها و ارتباط همگانی بین آن هاست . این ارتباط می تواند از حداقل 2 نفر شروع گردد . تصور کنید 2 دانشجو در ابتدا با یکدیگر ارتباط اجتماعی برقرار می کنند . این دو نفر می توانند ارتباط کاری ، عاطفی و ... نیز با یکدیگر داشته باشند . هر کدام از این 2 نفر هم می توانند با افراد دیگری در ارتباط باشند. به این ترتیب زنجیره ای از ارتباطات شکل می گیرد . اگر این افراد در کنار یکدیگر در یک محیط حاضر باشند می توان این اجتماع را شبکه اجتماعی نامید .... بیشتر بخوانید

معرفی تاریخچه و اهداف شبکه های اجتماعی

 معرفی تاریخچه و اهداف شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی رسانه ای هستند که ساختارهای اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و اقتصادی جوامع را تحت تاثیر قرار می دهد . در سال های اخیر تاثیر شبکه های اجتماعی از فضای مجازی بسیار بالاتر رفته است . شبکه های اجتماعی از سویی باعث بالارفتن تعامل و ارتباط بین شهروندان و برخی از فرآیندها شده است و از سویی دیگر باعث ایجاد برخی اسیب های اجتماعی گردیده است . در این مقاله به طور کلی اهداف و تاریخچه شبکه های اجتماعیی را مورد بررسی قرار می دهیم .... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام (قسمت اول : بررسی خصوصیات اینستاگرام)

 بازاریابی در اینستاگرام (قسمت اول : بررسی خصوصیات اینستاگرام)

اینستاگرام یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی است . دامنه قدرت اینستاگرام بسیاربالا می باشد و این قدرت تا سالیان سال ادامه خواهد داشت . در حال حاضر هیچ کدام از برنامه های اشتراک گذاری عکس مانند اینستاگرام نتوانسته است مخاطب را جذب خود کند . ما در این مقاله قصد داریم ب شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی موجود را بررسی کنیم . ... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت دوم: انتخاب نام پروفایل )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت دوم: انتخاب نام پروفایل )

در مقاله قبلی به طور کامل به بررسی شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارتین شبکه های اجتماعی پرداخیم در این مقاله شمار را با تکنیک ها و اصول مهم در بازایابی اینستاگرام و مهم ترین عوامل در انتخاب نام برای پیج اینستاگرام آشنا می کنیم . امیدواریم بتوانیم گام مفیدی برای شما در راستای آموزش بازاریابی در اینستاگرام برداریم . ... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت سوم:اطلاعات مربوط به ساخت اکانت )

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت سوم:اطلاعات مربوط به ساخت اکانت  )

در مقالات قبلی گفتیم که اینستاگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی می باشد و از قدرت بسیار بالایی برخورداراست . همچنین با اصول اولیه انختاب نام برای پروفایل اینستاگرام و روش های اصولی بازاریابی اینستاگرام آشنا شدید در این مقاله در ادامه بحث های بازاریابی اینستاگرام به بررسی عوامل موثر در ساخت اکانت مناسب و اجزای تشکیل دهنده اکانت می پردازیم . ... بیشتر بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت چهارم :الگوبرداری در اینستاگرام)

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت چهارم :الگوبرداری در اینستاگرام)

اینستاگرام یکی از قدرتمند ترین شکبه های اجتماعی می باشد . این شبکه اجتماعی در حال حاضر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است ما در سه مقاله قبلی مربوط به بازاریابی در ایسنتاگرام به طور مفصل در مورد شبکه اجتماعی ایستاگرام ، عوامل موثر در انتخاب نام و عوامل موثر در ساخت اکانت صحبت کردیم و در این مقاله به طور کامل به بررسی بحث الگوبرداری که یکی از مهم ترین مفاهیم در تمام صنعت ها می باشد خواهیم پرداخت . شما بعد از خواندن این مقاله می توانید الگوی مناسب را برای پیج اینستاگرام خود انختاب نمایید و به درشد محسوسی برسید . در این قسمت از توضیحات بازاریابی در اینستاگرام قصد داریم به مفهوم الگو برداری در اینستاگرام بپردازیم .... بیشتر بخوانید

پینترست چیست ؟

 پینترست چیست ؟

امروزه برای صاحبان کسب و کارها و مشاغل شبکه های اجتماعی بسیار حائز اهمیت می باشد . آن ها با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانند به معرفی برند و محصولات خود بپردازند و به هدف خود برسند . اما ایم که بدانید کدام یک از این شبکه های اجتماعی برای شما اهمیت بیش تری دارند بسیار حائز اهمیت است . ... بیشتر بخوانید