رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۱۷۹۱

مقالاتی بازاریابی محتوا

بازیابی و به روز نگهداری محتوا

 بازیابی و به روز نگهداری محتوا

شاید این جمله را بارها و بارها شنیده باشید که مهم ترین اصل در یک سایت محتواست و محتوا پادشاه است .... بیشتر بخوانید

روش های تبلیغ و ترویج محتوا

 روش های تبلیغ و ترویج محتوا

یکی از مهم ترین ارکان یک سایت محتوا است . این محتوا پس از انتشار و تولید باید به درستی در دسترس مخاطب قرار بگیرد . شما به عنوان تولید کننده محتوا باید با روش های ترویج و توزیع محتوا آشنا باشید تا بتوانید محتوا را در دسترس مخاطب خود قرار دهید . ... بیشتر بخوانید

صفحات فرود چیست؟

 صفحات فرود چیست؟

در اصل به صفحات هدف که یا کاربران و بازدید کنندگان به آن مراجعه میکنند یا شما بازدید کننده را به آن صفحه در مرحله اول لینک میدهید صفحات فرود گفته می شود .... بیشتر بخوانید

نرخ کلیک یا CTR چیست ؟

 نرخ کلیک یا  CTR  چیست ؟

نرخ کلیکی یک وب سایت اهمیت زیادی بر روی محتوا و سئو یک وب سایت دارد . هر چه قدر میزان نرخ کلیک یک صفحه بالا تر باشد بهتر است ما در این مقاله شما را با نرخ کلیک و عومال موثر با آن آشنا می کنیم .... بیشتر بخوانید

استراتژی محتوا چیست ؟

 استراتژی محتوا چیست ؟

در این مقاله ما سعی داریم که شما را با استراتژی محتوا آشنا نماییم . استراتژی محتوا را می توان به طور خلاصه تولید محتوا برای جذب مخاطب دانست . برای درک بیش تر شما از تولید محتوا مقاله خود را با یک داستان شروع می کنیم . داستان آلیس در سرزمین عجایب را در نظر بگیرید . ... بیشتر بخوانید

محتوای همیشه سبز چیست

 محتوای همیشه سبز چیست

منظور از محتوای همیشه سبز محتوایی است که همیشه تازه و بروز باشد و هیچ موقع متن مقاله یا محتوا تاریخ مصرفش نرسیده باشه . البته این مورد محتوای همیشه سبز از زمانی بیشتر مطرح شد که گوگل الگوریتم های خودش را بروز کرد و روی کیفیت محتوا ها بیشتر توجه کرد و از آن موقع طراحان سایت و مدیرانشان به فکر محتوای خوب و با کیفیت افتادن تا از بروز شدن الگوریتم های گوگل عقب نمانند و وب سایت شان از رنکینگ خود در گوگل پایین نیاید . در این موقع بود که این بحث همیشه سبز مطرح شد و در نهایت باید مثل درختی که همیشه سبز می ماند و در همه موقع ها تازگی خود را حفظ میکند محتوا هم باید به همین ترتیب باشد و جذابیت خود را برای همیشه داشته باشد .... بیشتر بخوانید

بازریابی محتوا چیست ؟

 بازریابی محتوا چیست ؟

بازاریابی محتوا به معنای برقراری ارتباط با مشتری و ارائه خدمات و اطلاعات می باشد .با استفاده از بازاریابی محتوا می توانید به مشتریان خود آموزش دهید و اطلاعات را در اختیار آن ها قرار دهید . ... بیشتر بخوانید

کاربرد تقویم محتوا در بازاریابی اینترنتی چیست ؟

 کاربرد تقویم محتوا در بازاریابی اینترنتی چیست ؟

تقویم محتوا یک از ابزارهایی است که به شما که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوایی فعالیت دارید کمک بسیار زیادی خواهد کرد . این تقویم فقط به این صورت نیست که برای شما زمان تولد و انتشار مطلب را فراهم کند . ... بیشتر بخوانید

استفاده از Rank Brain در تولید محتوا

 استفاده از Rank Brain در تولید محتوا

با پیشرفت سئو و باتوجه به این که نتایج به دست آمده از الگوریتم های گوگل بعضا مطابق با خواسته ها و نیازهای کاربر نمی باشد . گوگل تصمیم به استفاده از هوش مصنوعی در جستجوی مطالب کرد.... بیشتر بخوانید

آخرین مقالات

 پست مهمان چیست ؟

پست مهمان چیست ؟

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت دوم )

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت دوم )

 بازیابی و به روز نگهداری محتوا

بازیابی و به روز نگهداری محتوا

 سئو منفی چیست ؟

سئو منفی چیست ؟

 بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت اول )

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت اول )