(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۲۰۶۸

فرم درخواست مشاوره
مشاوره

مقالات بازاریابی محتوا

استفاده از Rank Brain در تولید محتوا

 استفاده از Rank Brain در تولید محتوا

با پیشرفت سئو و باتوجه به این که نتایج به دست آمده از الگوریتم های گوگل بعضا مطابق با خواسته ها و نیازهای کاربر نمی باشد . گوگل تصمیم به استفاده از هوش مصنوعی در جستجوی مطالب کرد.... بیشتر بخوانید

بازریابی محتوا چیست ؟

 بازریابی محتوا چیست ؟

بازاریابی محتوا به معنای برقراری ارتباط با مشتری و ارائه خدمات و اطلاعات می باشد .با استفاده از بازاریابی محتوا می توانید به مشتریان خود آموزش دهید و اطلاعات را در اختیار آن ها قرار دهید . ... بیشتر بخوانید

کاربرد تقویم محتوا در بازاریابی اینترنتی چیست ؟

 کاربرد تقویم محتوا در بازاریابی اینترنتی چیست ؟

تقویم محتوا یک از ابزارهایی است که به شما که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوایی فعالیت دارید کمک بسیار زیادی خواهد کرد . این تقویم فقط به این صورت نیست که برای شما زمان تولد و انتشار مطلب را فراهم کند . ... بیشتر بخوانید

محتوای همیشه سبز چیست

 محتوای همیشه سبز چیست

منظور از محتوای همیشه سبز محتوایی است که همیشه تازه و بروز باشد و هیچ موقع متن مقاله یا محتوا تاریخ مصرفش نرسیده باشه . البته این مورد محتوای همیشه سبز از زمانی بیشتر مطرح شد که گوگل الگوریتم های خودش را بروز کرد و روی کیفیت محتوا ها بیشتر توجه کرد و از آن موقع طراحان سایت و مدیرانشان به فکر محتوای خوب و با کیفیت افتادن تا از بروز شدن الگوریتم های گوگل عقب نمانند و وب سایت شان از رنکینگ خود در گوگل پایین نیاید . در این موقع بود که این بحث همیشه سبز مطرح شد و در نهایت باید مثل درختی که همیشه سبز می ماند و در همه موقع ها تازگی خود را حفظ میکند محتوا هم باید به همین ترتیب باشد و جذابیت خود را برای همیشه داشته باشد .... بیشتر بخوانید

استراتژی محتوا چیست ؟

 استراتژی محتوا چیست ؟

در این مقاله ما سعی داریم که شما را با استراتژی محتوا آشنا نماییم . استراتژی محتوا را می توان به طور خلاصه تولید محتوا برای جذب مخاطب دانست . برای درک بیش تر شما از تولید محتوا مقاله خود را با یک داستان شروع می کنیم . داستان آلیس در سرزمین عجایب را در نظر بگیرید . ... بیشتر بخوانید

نرخ کلیک یا CTR چیست ؟

 نرخ کلیک یا  CTR  چیست ؟

نرخ کلیکی یک وب سایت اهمیت زیادی بر روی محتوا و سئو یک وب سایت دارد . هر چه قدر میزان نرخ کلیک یک صفحه بالا تر باشد بهتر است ما در این مقاله شما را با نرخ کلیک و عومال موثر با آن آشنا می کنیم .... بیشتر بخوانید

صفحات فرود چیست؟

 صفحات فرود چیست؟

در اصل به صفحات هدف که یا کاربران و بازدید کنندگان به آن مراجعه میکنند یا شما بازدید کننده را به آن صفحه در مرحله اول لینک میدهید صفحات فرود گفته می شود .... بیشتر بخوانید

روش های تبلیغ و ترویج محتوا

 روش های تبلیغ و ترویج محتوا

یکی از مهم ترین ارکان یک سایت محتوا است . این محتوا پس از انتشار و تولید باید به درستی در دسترس مخاطب قرار بگیرد . شما به عنوان تولید کننده محتوا باید با روش های ترویج و توزیع محتوا آشنا باشید تا بتوانید محتوا را در دسترس مخاطب خود قرار دهید . ... بیشتر بخوانید

بازیابی و به روز رسانی محتوا

 بازیابی و به روز رسانی  محتوا

شاید این جمله را بارها و بارها شنیده باشید که مهم ترین اصل در یک سایت محتواست و محتوا پادشاه است . ... بیشتر بخوانید

هرم بازاریابی محتوا چیست ؟

 هرم بازاریابی محتوا چیست ؟

محتوا یک اصل بسیار مهم است و تولید محتوا و مسولیت آن نیز بسیار سنگین و مهم می باشد . طبق صحبت هایی که در مقالات قبلی داشتیم باید جهت تهیه و تولید محتا لصول محتوا نویسی را رعایت کنید و همچنین عوامل و شرایط مهم برای ترویج و توزیع محتوا و همچنین نگه داری و به روز رسانی محتوا را بلد باشیم . تمام این فعالیت ها باید طبق اصول مشخصی پیش برود و دارای استراتژی مدونی باشد . طبق سنجش بازاریابی وب سایت content markting institute برای موفقیت بازاریابی محتوا داشتن استراتژی مدون ضروری است و کمپین ها و بازاریاب هایی که از استراتژی مشخصی پیروی می کنند موفق تر از کسانی هستند مه استراتژی مشخص و مدونی ندارند . هرم بازاریابی محتوا به شما کمک می کند که طبق یک چارچوب و استراتژی مشخص اجرای کمپین محتوایی ، اطمینان از عملکرد بهینه محتوا و بازیافت دامنه تاثیر گذار آن را ممکن کنید . در این مقاله ما سعی دربم که به طور کامل برای شما توضیح دهیم که هرم بازاریابی چیست و شما چگونه می توانید از این هرم در بازاریابی محتوا برای شرکت یا سازمان خود استفاده کنید .... بیشتر بخوانید