چرخه ی CRM

مدت زیادی است که شما در سایت های مختلف اسمی از CRM می شنوید . این کلمه در مفهوم کلی به مدیریت تمامی ارتباطات شما با مشتریان و مخاطبانتان باز می گردد .

CRM

در صورتیکه شما روزانه با مشتریان مختلفی در ارتباط هستید ، ارتباطات مختلفی بین شما و مشتریانتان به شکل های مختلفی به وجود می آید که بایستی برای مدیریت این ارتباطات از نرم افزارهای CRM استفاده کنید . زمانیکه شما از نرم افزار CRM  استفاده کنید می توانید نیازهای مشتریانتان را تحلیل و بررسی کنید .

در صورتیکه بتوانید نحوه ارتباط با مشتریانتان را آسانتر کنید ارزش بیشتری برای مشتریان خود قائل شده اید . پیرو این قضیه بایستی محدودیت های زمانی ، مکانی و … را تا حد ممکن برداشته تا مشتری شما بتواند به شکلی آسان با بهترین روش ارتباطی ، با شما در ارتباط باشد .

در نهایت CRM  به نوعی بازاریابی می باشد که به هدف بالا رفتن رضایت مشتریانتان در جهت حفظ بیشتر آن ها استفاده می گردد . در صورتیکه بتوانید هر چه بهتر مشتریان فعلی خود را حفظ کنید این عمل به روند جذب مشتریان شما کمک خواهد کرد .

اهداف مختلفی برای CRM   تعریف شده است که این اهداف حول محورهای زیر تعریف می شوند :

افزایش رضایت مشتریان

دسته بندی خدمات در راستای جذب رضایت مشتریان

حفظ مشتریان فعلی با افزایش رضایت آن ها

بازاریابی ارتباطات جهت جذب مشتریان جدید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

خانهپنل smsواتس اپتماس