(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۲۰۶۸

فرم درخواست مشاوره
مشاوره

یکی از مهم ترین ارکان یک سایت محتوا است . این محتوا پس از انتشار و تولید باید به درستی در دسترس مخاطب قرار بگیرد . شما به عنوان تولید کننده محتوا باید با روش های ترویج و توزیع محتوا آشنا باشید تا بتوانید محتوا را در دسترس مخاطب خود قرار دهید .

روش های تبلیغ و ترویج محتوا

در مقالات قبل به طور کامل در مورد بازاریابی محتوا صحبت کردیم و گفتیم که بازاریابی محتوا به معنای برقراری ارتباط با مشتری و در اختیار گذاشتن اطلاعات خود در اختیار آن ها است . گفتیم که محتوا مهم ترین اصل است و عنوان شناسنامه و هویت وب سایت شما شناسایی می شود به همین دلیل محتوا اهمیت بسیار زیادی در وب سایت شما دارد و شما باید با تولسد محتوای مناسب مخاطب را با خود همراه نمایید . در مقاله استراتژی محتوا در یک چشم انداز کلی این بحث را بررسی کردیم و گفتیم که استراتژی محتوا به دنبال دلایل تولید محتواست و استراتژِیست محتوا کسی است که برا اساس یک زمانبندی مشخص و شرایط و موقعیت محتوا را تولید میکند .

تا به این جا شما با روش های بازاریابی و استراتژی محتوا آشنا شدید  محتوای خود را تولید کردید اما این که شما فقط محتوا را تولید کنید و در این فضای شلوغ اینترنت منتشر کنید باعث نمی شود که مخاطب به خودی خود به سراغ محتوای شما بیاید . شما باید برای معرفی محتوای خود به مخاطب گام های اساسی بردارید و محتوا را به آن ها معرفی کنید . در این مقاله برای شما به صورت کامل بهترین و آسان ترین راه ها را بررسی خواهیم کرد .

 

 حتما بخوانید

بازریابی محتوا چیست ؟


مشخص کردن جامعه هدف :

 شما در بخش بازاریابی محتوا این کار  است که مخاطب هدف خود را مشخص نمایید . این که بدانید برای چه کسی محتوا تولید می کنید تاثیر بسیار زیادی می تواند بر روی محتوایی که تولید می شود بگذارد و مخاطب را به سمت شما بکشاند .


تبلیغ در رسانه های متعلق به کسب و کار خودتان :

با استفاده از این روش می توانید محتوایی که تولید می کنید را در شبکه ها و رسانه های متعلق به کسب و کار خود مانند اینستاگرام ، گوگل پلاس  و لینکدین قرار دهید . در این روش بعد از آن که محتوا را در سایت خود قرار دادید مهم ترین بخش و خلاصه ای از محتوا را به همراه عکس و لینک این مطلب را در شبکه های اجتماعی خود قرار دهید و مخاطب خود را از وجود این محتوا آگاه کنید .

 

تبلیغ و توزیع محتوا


تبلیغ به کمک افراد تاثیرگذار :

افراد سرشناس می توانند بسیار تاثیرگذار باشد . این افراد مخاطبان بسیاری دارند و حرفشان هم به روی مخاطبان تاثیر می گذارد . برای تبلیغ محتوای خود افراد تاثیر گذار را پیدا کنید و با آن ها ارتباط برقرار کنید  .

 

تبلیغ توسط دیگران  :

سعی کنید محتوایی که تولید می کنید جامع و کامل باشد اگر محتوایی که تولید کردید محتوای کاملی باشد افراد دیگر لینک محتوای شما را در پیج خود قرار می دهند و به این صورت شما بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی محتوای خود را تبلیغ کرده اید .


تبلیغ پولی محتوا :

هیچ موقع شما نمی توانید فقط با استفاده از تبلیغ محتوا در شبکه های مربوط به خود و یا تبلیغ محتوا توسط دیگران به هدف خود برسید در کنار این نوع تبلیغات باید تبلیغات پولی را هم داشته باشید . تبلیغات پولی زمانی است که شما در قبال تبلیغ محتوا پول پرداخت می کنید از نمونه های این نوع تبلیغ روش های زیادی وجود دارد که می توان به تبلیغات همسان ، تبلیغ پولی جستجو و بازاریابی تاثیر گذار اشاره کرد .

 

تبلیغ پولی محتوا

 

 

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

استراتژی محتوا چیست ؟

محتوای همیشه سبز چیست

بازریابی محتوا چیست ؟

استفاده از Rank Brain در تولید محتوا

برچسب ها

نظرات کاربران

ارسال نظر

    نظری ثبت نشده است .

نظر خود را راجب این مقاله بنویسید :

آخرین مقالات
برچسب ها