رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۱۷۹۱

در این قسمت از توضیحات بازاریابی در اینستاگرام قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه تبلیغ ها و پست های اینستاگرام تان را برای به دست آوردن حداکثر تعامل و کسب فالوئر و خریدار زمان بندی کنید .

زمان بندی پست های اینستاگرام :

شاید هنوز متوجه نشده باشید ولی ساعت هایی از روز که در صفحه ی اینستاگرام تان پست می گذارید و در ضمن ساعت هایی که تبلیغ های خودتان را در صفحه ی تاثیرگذاران در اینستاگرام منتشر می کنید ، فرق زیادی در تعامل و تبدیل های نتیجه بخش شما به وجود می آورد . حتی شاهد هستیم که در صفحات بزرگ که شهرت جهانی دارند ، و از سراسر جهان فالوئر دارند ، مجبورند که اختلاف زمانی نقاط مختلف را در نظر بگیرند .

 حتما بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت چهارم )

وقتی زمان بندی پست گذاری تبلیغ هایتان را تنظیم می کنید ، هدفتان باید روی دو تا سه صفحه در روز ، هر کدام در ساعتی متفاوت باشد . مطمئن شوید هر تبلیغ را به صورت جداگانه پیگیری می کنید . آن وقت نه تنها به اغلب افراد در صفحه های دیگر امکان دیدن پست هایتان را می دهید ، که وقتی آن ها به دفعات کافی آن پست را در صفحه های دیگر می بینند ، برای دیدن وب سایت و پست های اینستاگرام شما بیشتر وسوسه می شوند .
اگر متن فروشتان به اندازه کافی جذاب باشد و محصول قابل اعتمادی نیز داشته باشید ، حتما خریدار هم خواهید داشت . اگر تبلیغات را در صفحه ی خودتان پست می گذارید ، می توانید آن ها را بین محتوای همیشگی قرار دهید ولی بعد از شش ساعت آن ها را بردارید .

در مورد پست گذاری محتوای شخصی در صفحه ، در نهایت ، زمان بندی محتوای تان طوری باشد که بهترین تناسب را با شما و صفحه تان داشته باشد . افراد خواهند فهمید باید چه انتظاری داشته باشند و چه وقت این انتظار جواب داده خواهد شد . هر چه بیشتر این انتظار را برآورده کنید ، فالوورهایتان وفادارتر خواهند شد و فالوورهای جدید بیشتری را جذب خواهید کرد . هیچ وقت فالوئرهایتان را معلق نگه ندارید .

زمان بارگذاری پست  در اینستاگرام

در ضمن نه تنها در دفعات پست گذاری ، که همچنین در فاصله زمانی که پست می گذارید ، باید مداومت داشته باشید . اگر تصاویر متعدد را در یک نوبت پست کنید ، از چند راه به برند اینستاگرام تان آسیب می زنید .

اول تعامل کمتری را برای هر پست فردی دریافت خواهید کرد . چون این حجم برای فالوئرها بیش از حد است . دوم باعث این می شوید که صفحه تان جعلی است و از طریق شخص واقعی اداره نمی شود . سوم اینکه شاید صفحه تان به عنوان صفحه سنگین تبلیغاتی شناخته شود که این امر فالوئرهایتان را کم می کند . افراد در دنیای آن لاین ساده لوح نیستند و خیلی زود به این مسائل پی می برند و شما را آنفالو می کنند .

بهترین راه برای این کار سه یا چهار پست گذاری در روز است و پست ها باید فاصله مناسبی داشته باشند . پست ها باید دست کم چهار ساعت از هم فاصله داشته باشند .

متوجه شده ایم که انتشار دو عکس ، تبلیغات یا محتوای اصلی در یک زمان ، به تعامل پایین تر و تعداد فالوئر کم تر منتهی می شود . مجبور خواهید بود که زمان دیده شدن پست هایتان در روز را آزمایش کنید تا متوجه بهترین زمان ها برای گرفتن فالوئرهای جدیدتان شوید و بهترین تعامل را از طرف فالوئرهایتان روی تصاویر بگیرید .

توازن درست ، افراد را برای دریافت محتوای با کیفیت از شما هیجان زده خواهد کرد و آن ها هیچ وقت فکر نمی کنند فریبشان می دهید یا در پست های زیاد غرقشان می کنید .

اگر بیش از حد پست بگذارید مانع دیده شدن پست هایی می شوید که آن ها می خواهند از طرف دوستانشان یا صفحات دیگری در نیوز فید خود مشاهده کنند . پست گذاری های افراطی یکی از راه های عالی برای ترغیب فالوئر ها یه کلیک کردن روی دکمه آنفالو می باشد . همه ی اینها کاملا به جایگاه و نوع فالوئر هایی که جذب می کنید ربط دارد . وقتی صفحه تان بزرگ تر شد می توانید به آرامی تعداد پست های صفحه را بالا ببرید .


آیکونوسکوئر ( iconosquare )

ابزاری است مخصوص تعیین بهترین زمان روز برای پست گذاری . شما می توانید میزان تعامل مخاطبان خود را ببینید و بفهمید آن تعامل ، چه موقع اتفاق افتاده است . این برنامه زمان بندی پست های شما را ضبط می کند و در دوره بیست و چهارساعته ، تعامل مخاطبان را به شما نشان می دهد . می توانید بفهمید کدام روزهای مهم هستند و چه اوقاتی از روز برای پست گذاری مناسب تر است . لازم است از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید چون صرفا با نگاه کردن به محتوای فردی در صفحه اینستاگرام تان نمی توانید به این نتیجه برسید . بعد از اعمال این تنظیمات می توانید کانال مستقیمی به وجود آورید که پست هایتان را در زمان بندی از پیش تعیین شده ای ارائه دهد .

بهترین زمان پست گذاری در اینستاگرام


اینفوگرافیک:

وقت خودتان را با اینفوگرافیک های کلی برای همه که بهترین زمان روز و روزهای پست گذاری را به شما و همه می گویند ، تلف نکنید . متغیرهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود . پس گزینه ها و راهکارهای عملی که برای یک صفحه توصیه می شود لزوما برای صفحه دیگر نیز نمی تواند کاربرد داشته باشد .

بنابراین پست گذاری ، امتحان کردن و پیگیری نتایج را شروع کنید و خیلی زود به زمان های ایده آل برای پست گذاشتن در صفحه تان برای بیشتر شدن تعامل با فالوئرهایتان پی خواهید برد .به اضافه ی فهمیدن اوقات مناسب پست گذاشتن تبلیغ ها برای بالا بردن ترافیک به قیف فروش و در نهایت به وجود آوردن سود پیش بینی شده از صفحه اینستاگرام تان .
در مقاله بعدی در مورد تبلیغات و شیوه ارتباط با افراد تاثیر گذار ، صحبت خواهیم کرد .

 

 حتما بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت پنجم )

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

برچسب ها
رایسان

نظرات کاربران

ارسال نظر

    نظری ثبت نشده است .

نظر خود را راجب این مقاله بنویسید :

برچسب ها
رایسان