رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۷۵۵۷۲۸-۹

زمان گذاشتن پست ها در صفحه اینستاگرام یکی از مهم ترین نکلتی است که باید هنگام پست گذاری رعایت کنید در این قمست از مقاله بازاریابی در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم که چگونه تبلیغ ها و پست های اینستاگرام تان را برای به دست آوردن حداکثر تعامل و کسب فالوئر و خریدار زمان بندی کنید .با ما همراه باشید

زمان بندی پست های اینستاگرام :

شاید هنوز متوجه نشده باشید ولی ساعت هایی از روز که در صفحه ی اینستاگرام تان پست می گذارید و در ضمن ساعت هایی که تبلیغ های خودتان را در صفحه ی تاثیرگذاران در اینستاگرام منتشر می کنید ، فرق زیادی در تعامل و تبدیل های نتیجه بخش شما به وجود می آورد . حتی شاهد هستیم که در صفحات بزرگ که شهرت جهانی دارند ، و از سراسر جهان فالوئر دارند ، مجبورند که اختلاف زمانی نقاط مختلف را در نظر بگیرند .

 حتما بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت چهارم )

وقتی زمان بندی پست گذاری تبلیغ هایتان را تنظیم می کنید ، هدفتان باید روی دو تا سه صفحه در روز ، هر کدام در ساعتی متفاوت باشد . مطمئن شوید هر تبلیغ را به صورت جداگانه پیگیری می کنید . آن وقت نه تنها به اغلب افراد در صفحه های دیگر امکان دیدن پست هایتان را می دهید ، که وقتی آن ها به دفعات کافی آن پست را در صفحه های دیگر می بینند ، برای دیدن وب سایت و پست های اینستاگرام شما بیشتر وسوسه می شوند .
اگر متن فروشتان به اندازه کافی جذاب باشد و محصول قابل اعتمادی نیز داشته باشید ، حتما خریدار هم خواهید داشت . اگر تبلیغات را در صفحه ی خودتان پست می گذارید ، می توانید آن ها را بین محتوای همیشگی قرار دهید ولی بعد از شش ساعت آن ها را بردارید .

در مورد پست گذاری محتوای شخصی در صفحه ، در نهایت ، زمان بندی محتوای تان طوری باشد که بهترین تناسب را با شما و صفحه تان داشته باشد . افراد خواهند فهمید باید چه انتظاری داشته باشند و چه وقت این انتظار جواب داده خواهد شد . هر چه بیشتر این انتظار را برآورده کنید ، فالوورهایتان وفادارتر خواهند شد و فالوورهای جدید بیشتری را جذب خواهید کرد . هیچ وقت فالوئرهایتان را معلق نگه ندارید .

زمان بارگذاری پست  در اینستاگرام

در ضمن نه تنها در دفعات پست گذاری ، که همچنین در فاصله زمانی که پست می گذارید ، باید مداومت داشته باشید . اگر تصاویر متعدد را در یک نوبت پست کنید ، از چند راه به برند اینستاگرام تان آسیب می زنید .

اول تعامل کمتری را برای هر پست فردی دریافت خواهید کرد . چون این حجم برای فالوئرها بیش از حد است . دوم باعث این می شوید که صفحه تان جعلی است و از طریق شخص واقعی اداره نمی شود . سوم اینکه شاید صفحه تان به عنوان صفحه سنگین تبلیغاتی شناخته شود که این امر فالوئرهایتان را کم می کند . افراد در دنیای آن لاین ساده لوح نیستند و خیلی زود به این مسائل پی می برند و شما را آنفالو می کنند .

بهترین راه برای این کار سه یا چهار پست گذاری در روز است و پست ها باید فاصله مناسبی داشته باشند . پست ها باید دست کم چهار ساعت از هم فاصله داشته باشند .

متوجه شده ایم که انتشار دو عکس ، تبلیغات یا محتوای اصلی در یک زمان ، به تعامل پایین تر و تعداد فالوئر کم تر منتهی می شود . مجبور خواهید بود که زمان دیده شدن پست هایتان در روز را آزمایش کنید تا متوجه بهترین زمان ها برای گرفتن فالوئرهای جدیدتان شوید و بهترین تعامل را از طرف فالوئرهایتان روی تصاویر بگیرید .

توازن درست ، افراد را برای دریافت محتوای با کیفیت از شما هیجان زده خواهد کرد و آن ها هیچ وقت فکر نمی کنند فریبشان می دهید یا در پست های زیاد غرقشان می کنید .

اگر بیش از حد پست بگذارید مانع دیده شدن پست هایی می شوید که آن ها می خواهند از طرف دوستانشان یا صفحات دیگری در نیوز فید خود مشاهده کنند . پست گذاری های افراطی یکی از راه های عالی برای ترغیب فالوئر ها یه کلیک کردن روی دکمه آنفالو می باشد . همه ی اینها کاملا به جایگاه و نوع فالوئر هایی که جذب می کنید ربط دارد . وقتی صفحه تان بزرگ تر شد می توانید به آرامی تعداد پست های صفحه را بالا ببرید .


آیکونوسکوئر ( iconosquare )

ابزاری است مخصوص تعیین بهترین زمان روز برای پست گذاری . شما می توانید میزان تعامل مخاطبان خود را ببینید و بفهمید آن تعامل ، چه موقع اتفاق افتاده است . این برنامه زمان بندی پست های شما را ضبط می کند و در دوره بیست و چهارساعته ، تعامل مخاطبان را به شما نشان می دهد . می توانید بفهمید کدام روزهای مهم هستند و چه اوقاتی از روز برای پست گذاری مناسب تر است . لازم است از ابزارهای تحلیلی استفاده کنید چون صرفا با نگاه کردن به محتوای فردی در صفحه اینستاگرام تان نمی توانید به این نتیجه برسید . بعد از اعمال این تنظیمات می توانید کانال مستقیمی به وجود آورید که پست هایتان را در زمان بندی از پیش تعیین شده ای ارائه دهد .

بهترین زمان پست گذاری در اینستاگرام


اینفوگرافیک:

وقت خودتان را با اینفوگرافیک های کلی برای همه که بهترین زمان روز و روزهای پست گذاری را به شما و همه می گویند ، تلف نکنید . متغیرهای زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود . پس گزینه ها و راهکارهای عملی که برای یک صفحه توصیه می شود لزوما برای صفحه دیگر نیز نمی تواند کاربرد داشته باشد .

بنابراین پست گذاری ، امتحان کردن و پیگیری نتایج را شروع کنید و خیلی زود به زمان های ایده آل برای پست گذاشتن در صفحه تان برای بیشتر شدن تعامل با فالوئرهایتان پی خواهید برد .به اضافه ی فهمیدن اوقات مناسب پست گذاشتن تبلیغ ها برای بالا بردن ترافیک به قیف فروش و در نهایت به وجود آوردن سود پیش بینی شده از صفحه اینستاگرام تان .
در مقاله بعدی در مورد تبلیغات و شیوه ارتباط با افراد تاثیر گذار ، صحبت خواهیم کرد .

 

 حتما بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت پنجم )

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

برچسب ها
رایسان

نظرات کاربران

ارسال نظر

    نظری ثبت نشده است .

نظر خود را راجب این مقاله بنویسید :

برچسب ها
رایسان