رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۱۷۹۱

در این قسمت از توضیحات بازاریابی در اینستاگرام قصد داریم به شما در رابطه با تبلیغات و ارتباط با افراد تاثیر گذار برای تبلیغ محصولات و خدمات ، مطالبی را به شما ارائه دهیم .


هدف تبلیغات در اینستاگرام :

هدف اولیه برای اغلب مردم و کسب و کارها و برندهایی که فعالیت خود را در اینستاگرام شروع می کنند ، به دست آوردن فالوئرهایی است که جذب محصولات و خدمات آن ها شوند . برای ساختن این جامعه هواداران اول باید باوادار کردن افراد بیشتر به بازدید صفحه ی اینستاگرام تان ، شیوه ی بیشتر شدن مواجهه با برند را یاد بگیرید . هر چه افراد بیشتری صفحه شما را ببینند ، احتمال جذب فالوئر شما بیشتر خواهد شد و تاثیر گذاری شما و برند شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.
قدرتمند ترین استراتژی بازاریابی در اینستاگرام برای بیشتر کردن مواجهه با صفحه ی اینستاگرام تان ، استفاده از اهرم قدرت افراد تاثیرگذار در اینستاگرام است  . اگر این کار به درستی انجام شود ، رشد عجیبی در تعداد فالوئر و افرادی که به سمت سایت و قیف فروش شما می آیند ، اتفاق خواهد افتاد .

 حتما بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت پنجم )

فرآیند کاربردی برای اهرم استفاده از فالوئر های تاثیرگذاران اینستاگرام در جهت تبلیغ صفحه ، محصول و خدمات تان ، کلا با شات اوت شروع می شود . شات اوت شامل اشتراک گذاری پست برای نشان داده شدن در صفحه ی شخص دیگری می باشد . این روش از همان ابتدای وجود آمدن اینستاگرام  یکی از روش های تبلیغات و بالا بردن تعداد فالوئرها بود .


بازاریابی فرد تاثیرگذار در اینستاگرام :

منشا مفهوم بازاریابی فرد تاثیر گذار ، از اینستاگرام شروع نشده است . این اصطلاح تقریبا در هر نوع رسانه ای که بازاریابان در آن وقت می گذرانند ، کاربرد وسیعی دارد . با این حال تا به امروز هنوز استفاده از از تاثیرگذاران اینستاگرام برا ساختن جامعه هواداران و کشاندن ترافیک ، به شکل قابل توجهی مورد استفاده قرار نگرفته است .

اهرم سازی از افراد تاثیرگذار در اینستاگرام ماهیتا خیلی ساده است ولی باید همه مراحل آن را درک و تست کنید . چه دنبال رشد سطح فالوئرهایتان باشید ، چه در پی کشاندن ترافیک به وب سایت یا قیف فروش یا رسیدن همزمان به هر دو اینها ، چند استراتژی رایگان و پولی وجود دارد که می توانید از امروز از آن ها استفاده کنید.

بازاریابی در اینستاگرام
 

شات اوت برای شات اوت (s4s) :

یکی از روش های مرسوم در تبلیغات در اینستاگرام که بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند ، روش اشتراک گذاری برای اشتراک گذاری می باشد . روش کار به این صورت است که شما صفحه ای را پیدا می کنید با سطح فالوئری مشابه با خودتان و صفحه اینستاگرام همدیگر را شات اوت می کنید . مطمئن شوید نام کاربری اینستاگرام تان در اولین خط کپشن قرار داشته باشد تا کاربر مجبور نشود برای دیدن اسم اینستاگرام شما ، کپشن را باز کند و راحت آن را ببیند . باید مطمئن شوید وقتی تبلیغات شات اوتی را شروع می کنید ، هم شما و هم شخصی که قرار است شات اوت کند به یک اندازه سود می برید . اگر تعداد فالوئرهای کسی نصف تعداد فالوئرهای شما باشد ، باید برای هر پستی که شما برای آن ها می گذارید ، دو تا شات اوت برای شما انجام دهد .


گروه های شات اوت :

گروه های شات اوت یا آن چه با عنوان قطارهای شات اوت شناخته می شود ، قدرت گروهی از صفحه های اینستاگرام برای چند برابر کردن مواجهه ی فالوئرها با صفحه هاست که برای همه ی افراد دخیل ، این اهرم سازی را انجام می دهد . بدین ترتیب که گروهی از کاربران فعال گرد هم خواهند آمد و قطاری را راه اندازی می کنند که در ان یک نفر شات اوتی را به یکی از اعضای گروه می دهد و بعد از آن شخص دوم به شخص سوم شات اوت می دهد و الی آخر . بدین ترتیب شما از سطح بزرگتری از کاربران استفاده خواهید نمود که این به معنای فالوئرهای بیشتر برای شماست . حال وقتی صفحه ی شما بزرگتر می شود ، چشم انداز جذاب تری از نظر بقیه افراد دارید و افراد بیشتری برای پیوستن به گروه های شات اوت از شما دعوت خواهند کرد .

مشارکت های شات اوت و گروه های شات اوت ، می توانند یک روش عالی برای رشد صفحه اینستاگرام تان باشد ولی اگر با بی توجهی استفاده شوند یا دفعات استفاده از آن ها بیش از حد باشد ، شاید برای رشد بلند مدت تان زیان بار باشد. یادتان باشد فالوئرهای شما به خاطر محتوای خود شما ، انتخاب تان کرده اند نه به خاطر محتوای سایرین .

بازاریابی در اینشستاگرام

شاید وسوسه شوید که که شات اوت برای شات اوت را با کسی انجام دهید که سطح فالوئرهای بزرگ تری از سطح شما داشته باشد ، ولی محتوایش ارزشی به فالوئرهای شما اضافه نمی کند . اگر این مشارکت را انتخاب کنید ، به برندتان آسیب خواهد زد و احتمالا فالوئر هایی را که به زحمت جذب کرده اید از دست خواهید داد .

برند سازی در اینتساگرام همه چیز است ، پس حتما قبل از مشارکت با هر کسی در اینستاگرام با هدف مبادله ی شات اوت ، همه ی جوانب را با دقت در نظر بگیرید . همیشه یادتان باشد از شهرت برندتان به بهترین شکل ممکن محافظت کنید .
هر چند اگر این استراتژی ها درست به کار بروند ، اثر بخش هستند و استفاده ی از آن ها هزینه چندانی ندارد و سریع ترین راه برای رشد تعداد فالوئرهایتان هستند ، استراتژی اصلی برای رشد فوق العاده سریع سطح فالوئرها ساده است : به افراد تاثیر گذار در اینستاگرام پول می دهید تا صفحه ی اینستاگرام تان را تبلیغ کنند .

در مقاله بعدی با ادامه نکات تبلیغات در اینستاگرام و ایجاد ترافیک بیشتر ، مطالب بیشتری را به شما ارائه خواهیم داد .

 

 حتما بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت ششم )

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

برچسب ها
رایسان

نظرات کاربران

ارسال نظر

    نظری ثبت نشده است .

نظر خود را راجب این مقاله بنویسید :

برچسب ها
رایسان