رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۷۵۵۷۲۸-۹

در مقاله قبلی بازاریابی در اینستاگرام روش ها و اصول اولیه تبلیغات در اینستاگرام که یکی از روش های افزایش ترافیک پیج اینستاگرام می باشد را به طود کامل توضیح دادیم در این مقاله شما قصد داریم که شما را با روش های مهم تر در افزایش ترافیک از جمله خرید شات اوت آشنا نماییم .

خرید شات اوت برای ایجاد ترافیک بیشتر :

هر چند رشد تعداد فالوئر اهمیت حیاتی برای موفقیت بلند مدت شما در اینستاگرام دارد ، راهی وجود دارد که بتوانید به رشد دائمی برسید و در همان حال ، ترافیک را به وب سایت یا قیف فروش تان بکشانید .
شبیه شات اوت هایی که به رشد صفحه تان کمک می کنند ، به سادگی یکی از افراد تاثیر گذار در اینستاگرام در جایگاه خودتان را پیدا می کنید و از او می خواهید که محصول یا خدمات تان را مستقیم تبلیغ کند . البته روی فالوئرها متمرکز نمی شوید ، برند خودتان را تبلیغ نمی کنید ، بلکه از او به عنوان شریک تبلیغاتی استفاده می کنید تا بتوانید محصول ، خدمات یا کسب و کارتان را برای فروش ، جذب مشتری ، پیدا کردن مخاطبان هدف ، ایمیل و سود بیشتر ، پیش چشم افراد درست قرار دهید .

خیلی از افراد تاثیر گذار در اینستاگرام بعد از سال ها کار سخت و ارائه ی مداوم ارزش رایگان ، جامعه های خیلی بزرگی ساخته اند . این تاثیرگذاران ، اعتماد ، وفاداری و اعتبار را بین فالوئرهایشان به وجود آورده اند .

فالوئرهای فرد تاثیر گذار به صورت فعال دنبال راهکارهایی برای مشکلات شان هستند و اگر شما صفحه های درستی را برای تبلیغ انتخاب کنید ، خیلی راحت می توانید محصولات یا خدمات تان را مستقیم به جامعه ی فالوئرهای آن ها عرضه کنید .

 حتما بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت ششم )

مزیت بزرگی که موقع انتخاب عرضه ی مستقیم محصول یا خدمات تان از طریق تبلیغات فرد تاثیر گذار دارید ،

به دو بخش تقسیم می شود :


1- افزایش ترافیک آنی به سمت وب سایت یا قیف فروش تان خواهید داشت که به جمع آوری ایمیل ، مخاطبان هدف یا فروش منتهی می شود . دست کم این که می توانید وب سایت یا قیف فروش تان را فقط در چند ساعت آزمایش کنید و داده های آن را برای بهبود نرخ تبدیل کلی تان به فروش ، به کار ببرید .


2- هنوز دارید برند اینستاگرام را تبلیغ می کنید ، به همین خاطر اگر ترجیح داده باشید فقط صفحه تان را به جای محصول یا خدمات تبلیغ کنید ، سطح فالوئرهایتان با همان نرخ ، اگر نه سریع تر رشد خواهند کرد .

بازاریابی در اینستاگرام


به بیان ساده اگر تبلیغ صفحه تان با یکی از تاثیرگذاران را انتخاب کنید ، و شات اوتی را بخرید ، به فالوئر دست پیدا می کنید . ولی اگر تبلیغ محصول یا خدمات را انتخاب کنید ، به همان تعداد فالوئر می رسید و فهرست ایمیل تان رشد خواهد کرد ، سرنخی از مخاطبان هدف و علاقمند به وجود می آورید و فروش تان بیشتر می شود .

سعی کنید فرد تاثیر گذاری را انتخاب کنید که حداقل صد هزار فالوئر یا بیشتر داشته باشد . بعضی مواقع می توانید از صفحات کوچک تر و با تعداد فالوئر کمتر کمک بگیرید تا ابتدا بازخورد تبلیغ خود در آن صفحه را بررسی کنید و نواقص وب سایت یا قیف فروش تان را رفع کرده و سپس در صفحاتی به مراتب بزرگ تر ، تبلیغ کنید .

برخی مواقع شما مجبور هستید مبلغ بیشتری به فرد تاثیر گذار بدهید تا لینک وب سایت یا قیف فروش شما را مستقیم در بیوی خودشان بگذارند . هر چند این کار برای شما هزینه اضافی خواهد داشت اما به عنوان یکی از بهترین روش های افزایش ترافیک به شمار می رود ، چون میزان ترافیک را به سایت و قیف فروش شما به شدت افزایش می دهد . وقتی فرآیند فروش شما ،فالوئرهای صفحه های صد تا سیصد هزار فالوئری را به خریدار تبدیل می کند ، از صفحه هایی کمک بگیرید که پانصد تا هشتصد هزار فالوئر دارند . صفحه هایی به این بزرگی در اینستاگرام باید حدود پانصد تا هفتصد بازدید کننده را به وب سایت یا قیف فروش شما بفرستند .

 حتما بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت پنجم )

خرید شات اوت از افراد تاثیر گذاری که میلیون ها فالوئر دارند ، گران تمام می شود . با این حال وقتی وب سایت یا قیف فروش تان کاملا بهینه شود و بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کند ، این صفحه های بزرگ اینستاگرامی بهترین بازگشت سرمایه را برای شما خواهند داشت ، بیش ترین ترافیک را خواهید گرفت و چندین برابر پرداختی شما برای تبلیغ /شات اوت را برخواهد گرداند .

این صفحات بزرگ تر اعتبار بیشتری دارند و خیلی از فالوئرهای صفحه های کوچک تر ، صفحه های بزرگ اینستاگرام را هم دنبال خواهند کرد .بنابراین وقتی با این صفحه های بزرگ تبلیغ می کنید ، شانس بیشتری برای دو ،سه یا چهار برابر کردن سرمایه گذاری تان خواهید داشت .

 

بازاریابی در اینستاگرام

تحقیقات در بازار اینستاگرام :

قبل از دسترسی به صفحه ی افراد تاثیرگذار ، برای فهمیدن تمایل شان به تبلیغ برند ، محصول یا خدمات ، باید آن دسته از جوامع اینستاگرامی که شما و برندتان را منعکس می کنند و همسو با محتوای شما هستند ، شناسایی کنید .

کدام بازار بهترین تناسب را با برند ، محصول یا خدمات شما دارد ؟ حتما جامعه های بزرگ در بازارتان را پیدا خواهید کرد . مثلا صفحه های انگیزشی ، بازاریابان شبکه ای و کار آفرینان و صاحبان کسب و کار و گروه های متنوع زیادی را جذب خود خواهند کرد . روی جمع آوری دامنه وسیعی از صفحه های کوچک و بزرگ تمرکز کنید . صفحه های کوچک برای مشارکت های S4S ایده آل خواهد بود چون احتمالا سایز صفحه شان تقریبا اندازه صفحه خود شماست .

اگر به پیدا کردن شرکای S4S  علاقمند هستید ، خیلی ساده می توانید پیام شخصی برایشان بفرستید تا بفهمید به کارکردن با شما علاقه دارند یا نه . اگر دنبال ایجاد مشارکت ایجاد مشارکت با استفاده از گروه های شات اوت هستید نیز همان منطق در اینجا کاربرد دارد .

در مقالات بعدی نیز ، به ادامه مباحث افزایش ترافیک بیشتر می پردازیم .

 

 حتما بخوانید

بازاریابی در اینستاگرام ( قسمت هفتم )

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

برچسب ها
رایسان

نظرات کاربران

ارسال نظر

    نظری ثبت نشده است .

نظر خود را راجب این مقاله بنویسید :

آخرین مقالات
برچسب ها
رایسان