رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۲۰۶۸

آیا می دانستید با درج هشتگ در پست های خود می توانید بازدیدهای بیشتری بدست آورید، اما واقعاً علت این امر چیست؟ به این دلیل است که هشتگ ها مطالب و ترکیبی از حروف، اعداد و ایموجی هایی که بعد از نشانه# می آیند را دسته بندی می کننند و احتمال دیده شدن و پیدا کردن آن پست ها و حروف افزایش می یابد. با کلیک نمودن روی هشتگ یا جستجوی آن صفحه ای را مشاهده خواهید نمود که تمامی پست های تگ شده (tag) در آن قرار دارند. در ادامه آموزش استفاده از هشتگ اینستاگرام به صورت کامل و جامع را آورده ایم.

مکان نمایش پست شما در صفحه ای که دارای هشتگ می باشد و در پست خود از آن استفاده نموده اید، به عواملی همچون تعداد کلیک کردن روی آن، محبوبیت پست شما (تعداد لایک ها و کامنت ها)، زمان اشتراک گذاری و نوع مخاطبین شما وابسته می باشد. هرچه پست شما بالاتر قرار گرفته باشد بهتر است زیرا احتمال پیدا کردن آن حتی توسط افرادی که شما را دنبال نمی کنند افزایش می یابد. راهنمای ارائه شده در این مقاله، آموزش استفاده از هشتگ اینستاگرام برای جذب فالوورهای جدید را ارائه می دهد و همچنین در گرفتن تعداد لایک ها و تعامل های بیشتر به شما کمک می کند.


تمامی اطلاعاتی که بهتر است در رابطه با هشتگ های اینستاگرام در سال 2018 کسب نمایید.


1- آموزش استفاده از هشتگ اینستاگرام و وجود امکان فالو کردن هشتگ ها با استفاده از هشتگ در پست های شما، مطلب شما در بخش فید کاربرانی که شما را دنبال نمی کنند نیز ظاهر می شود، در صورت به اشتراک گذاشتن مطالب فوق العاده و درج هشتگ های مربوطه در آن افراد بیشتری شما را فالو خواهند کرد.

 

 حتما بخوانید

نحوه عملکرد الگوریتم جدید اینستاگرام در سال ۲۰۱۹

 

2-  درج هشتگ های بی ربط و همچنین هشتگ های یکسان و تکراری در تمامی پست ها ایده خوبی نمی باشد.
در صورتی که کاربر چیزهایی که دوست ندارد را در هشتگی که دنبال می کند مشاهده کند، می تواند گزینه عدم نمایش این هشتگ را فعال نماید.(Don’t show for this hashtag) این قابلیت به منظور شناخت الگوریتم اینستاگرام از مطالب مورد علاقه یک کاربر طراحی شده است. در صورتی که تعداد زیادی از پست های شما پرچم گذاری شده باشد، این موضوع که مطالب شما کمتر نشان داده شود امری منطقی است (گاهی اوقات ممکن است مطالب شما اصلاً نمایش داده نشوند.) و در نتیجه احتمال شدوبن shaowban شدن اکانت شما وجود خواهد داشت.

 

این موضوع برای استفاده از فهرستی طولانی از هشتگ های یکسان در تمامی پست ها صدق می کند؛ اما بهتر است از هشتگ های یکسان استفاده نکنید. دستورالعمل های انجمن اینستاگرام به روشنی بیان کننده این موضوع می باشند که (ارسال نظرات یا مطالب تکراری) مجاز نمی باشد.

بهتر است در هنگام ایجاد یک پست از هشتگ های معنی دار استفاده کنید. برای مثال، در صورت تگ کردن یک پست با هشتگ سیاحتی (# wanderlust) مطلب باید حتماً مورد علاقه جهانگردان باشد تا برای آن نظر ارسال کنند، آن را لایک نموده و اشتراک گذاری کنند.

این که تعداد افراد زیادی از پست شما بازدید کنند اهمیت زیادی ندارد، بلکه این موضوع اهمیت دارد که پست مورد نظر توسط افراد مناسب بازدید شود. در این صورت استفاده از هشتگ ها باعث افزایش تعداد بازدیدها و جذب فالوورهای بیشتر می گردد.

هشتگ در اینستاگرام


3- پروفایل های کسب و کار و یا اکانت های بیزینسی قادر به ارزیابی میزان تأثیرگذاری هشتگ های خود هستند.
در صورت تغییر اینستاگرام به اکانت بیزینسی، به داده هایی دست خواهید یافت که تعداد بازدیدهای دریافت شده از طریق هشتگ ها را به شما نشان خواهند داد.

 چگونگی دستیابی به داده ها

1- ابتدا پست مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس روی مشاهده آنالیز که در سمت چپ زیر پست قرار دارد کلیک نمایید.View insights

2- برای مشاهده تمامی آنالیزهای پست مورد نظر، همچون تعداد بازدیدهای حاصل از هشتگ ها، صفحه را به بالا اسکرول نمایید.

3- با پیگیری داده ها و آموزش استفاده از هشتگ اینستاگرام متوجه خواهید شد که کدام هشتگ روی افزایش تعداد بازدیدها تأثیر بیشتری خواهد گذاشت.


4- با آموزش استفاده از هشتگ اینستاگرام متوجه خواهید شد که امکان قرار دادن هشتگ در استوری اینستاگرام وجود دارد
در قسمت بالا و سمت چپ صفحات هشتگ، آیکون استوری وجود دارد.Instagram Story با کلیک روی آن مجموعه ای از استوری های افراد با پروفایل عمومی را مشاهده خواهید نمود.(public)

با هشتگ نمودن استوری خود می توانید برند خود را به مخاطبان زیادی معرفی نمایید.

برای هشتگ گذاری استوری ها دو راه وجود دارد. راه اول استفاده از استیکر هشتگ و تغییر متن می باشد. همچنین می توانید به سادگی از ابزار متن و نشانه# برای درج نمودن هشتگ، همان روشی را که برای پست کردن عکس یا کلیپ استفاده می کنید به کار ببرید.

امکان قرار دادن 10 هشتگ در هر استوری وجود دارد، اما بهتر است توجه کنید که محتوای خود را زیادی شلوغ نکنید. می توانید هشتگ ها را کوچک کنید و یا همچنین آن ها را پشت ایموجی ها، استیکرها یا GIF ها پنهان نمایید.


5- آموزش استفاده از هشتگ اینستاگرام و امکان افزودن هشتگ ها در Bio شما

با کلیک کردن کاربر روی هشتگ موجود در Bio شما، وارد صفحه هشتگ ها خواهد شد و قادر به فالو کردن آن خواهد بود. این یک روش عالی جهت کسب و کارهای دارای هشتگ برند می باشد تا قادر به افزایش بازدیدهای خود و جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر باشند.


6- در پست های معمولی امکان قرار دادن 30 هشتگ وجود دارد در حالیکه در استوری ها این میزان به عدد 10 کاهش می یابد. در صورت درج هشتگ ها بیش از این تعداد، نظر یا کپشن (caption) شما پست نخواهد شد.


7- با آموزش استفاده از هشتگ اینستاگرام متوجه خواهید شد که تنها قادر به هشتگ گذاری پست های خود خواهید بود .
در آموزش استفاده از هشتگ اینستاگرام این سوال پیش می آید که اگر در زیر پست شخص دیگر از هشتگ استفاده نمایید، احتمال پیدا نمودن کامنت درخشان شما بیشتر خواهد شد؟ که قطعاً پاسخ منفی است.


چگونه بهترین هشتگ برای برند خود را پیدا کنید :

هشتگ هایی که توسط شما مورد استفاده قرار می گیرند که فضای کسب و کار شما وابسته می باشند. اگر مدیر شبکه اجتماعی در یک آژانس مسافرتی باشید، هشتگ های محبوب بسیار زیادی برای افرادی که به طور مرتب برای کار یا تفریح سفر می کنند وجود خواهد داشت. برای مثال: #passportexress,#welltravelled,#justbackfrom,#whatsinmybag می توانید پست های خود را با هر تعداد از این هشتگ ها، تگ نموده و لایک های زیادی بدست آورید.

در صورتی که قصد افزایش بازدیدهای خود را دارید تا فالورهایی با کیفیت بدست آورید، می توانید هشتگ های خاص تر درج نمایید. اگر قصد پست کردن تصویری از مقصد سفر خود داشته باشید، می توانید از هشتگ های مکانی مربوطه و محل اقامت خود استفاده نمایید.(در صورت وجود) چگونه متوجه شویم که مخاطبان کدام هشتگ را دنبال می کنند؟ چندین نکته برای پاسخ دادن به این سوال و کمک به شما وجود خواهد داشت.

هشتگ در ایسنتاگرام


آموزش استفاده از هشتگ اینستاگرام و بررسی هشتگ های استفاده شده توسط رقبا

شاید بتوانید هشتگ هایی جدید برای افزودن به پست خود پیدا کنید، همچنین می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید از طریق همین هشتگ رقابت کنید، در این صورت قادر به جستجوی هشتگ های جایگزین خواهید بود.
استفاده از هشتگ هایی که توسط افراد با نفوذ در حوزه کاری شما مورد استفاده قرار گرفته اند
از آنجا که این افراد قبلاً مخاطبان خوبی جذب نموده اند، بهتر است از بهترین ها یاد بگیرید و از هشتگ های مورد استفاده آن ها استفاده نمایید.


نحوه استفاده از قابلیت جستجوی اینستاگرام

ابتدا یک کلمه کلیدی مرتبط با برند خود را در نوار جستجو (Explore) اینستاگرام وارد نمایید و در مرحله بعد تب برچسب ها (Tags) را انتخاب نمایید. اینستاگرام فهرستی از تمام هشتگ ها با این کلمه کلیدی و همچنین تعدادی از پست های تگ شده با استفاده از هشتگ را به شما نشان خواهند داد.

در مقاله بعدی نکات تکمیلی در مورد استفاده مناسب و صحیح از هشتگ را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

 حتما بخوانید

ابزارهای انتخاب هشتگ مناسب در اینستاگرام

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

برچسب ها
رایسان

نظرات کاربران

ارسال نظر

    نظری ثبت نشده است .

نظر خود را راجب این مقاله بنویسید :

آخرین مقالات
برچسب ها
رایسان