رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۱۷۹۱

برای اجرای درست و اصولی CRM در شرکت و سازمان خود بایستی تعهد انجام صحیح آن را در بین کارمندان خود به وجود آورید . در صورتیکه هر یک از کارمندان و افراد موثر در سازمان شما نقش خود را به خوبی در اجرای صحیح CRM درک کنند می توانند هر چه صحیح تر این قضیه را اجرا کنند .


برای اجرای این فرآیند باید شرایطی را به صورت محیطی فراهم کنید که کارمندان با اشتیاق کامل نسبت به اجرای تمام این فرآیند اقدام کنند .
بسته به وسعت سازمان یا شرکت شما نیاز است جهت مدیریت بهتر کل سیستم را به بخش های کوچکتر تقسیم کرده تا این بخش ها بتوانند به صورت گروه بندی شده با یکدیگر در ارتباط باشند . ارتباط بین بخش ها و تاثیری که هر بخش بر روی بخش های دیگر می گذارد می تواند در بازدهی کلی سیستم بسیار تاثیر گذار باشد .
بزرگترین نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که در نهایت هدف اصلی از اجرای صحیح CRM مدیریت ارتباط با مشتریان است پس عنصر اصلی که مشتریان می باشند باید در راس تمام اهداف و برنامه ها قرار گیرد . زمانی شما می توانید عمر و بقای هر چه بیشتر سیستم خود را تضمین کنید که ارتباط موثرتر و نزدیکتری با مشتریان خود داشته باشید .

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

CRM چیست ؟

نظرات کاربران

ارسال نظر

    نظری ثبت نشده است .

نظر خود را راجب این مقاله بنویسید :

آخرین مقالات