رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۱۷۹۱

اینستاگرام اعلام کرده است که برای نمایش پست ها به کاربران از الگوریتم جدیدی استفاده خواهد کرد . این الگوریتم به این صورت است که به جای اینکه پست ها را براساس تاریخ انتشار نمایش دهد آنها را براساس میزان محبوبیت نمایش می دهد .

الگوریتم جدید اینستاگرام
اینستاگرام در جدید ترین سیاست های خود الگوریتمی را ایجاد کرده است که پست های کاربران را به همه نمایش نمیدهد  و براساس افرادی که قبلا لایک کرده ه اند یا پست گذاشته اند نمایش میدهد .بر این اساس مطابق با لایک ها و کامنت ها و ذخیره کردن پست های آن پیج توسط کاربران یک نرخ تعاملی توسط اینستاگرام میگیرد . حالا هر چقدر این نرخ تعامل بیشتر باشد اینستاگرام هم این پست را به افراد بیشتری نمایش میدهد .
در نتیجه زمان های اولیه ارسال پست خیلی مهم می باشد که لایک خوب و قابل توجه ای بگیرد . در این صورت اگر اون پست با نرخ خوب مواجه شود و استاندارد لازم اینستاگرام را  دریافت کند  به افراد بیشتری نماش میدهد و  اون پست وارد قسمت جستجو هم قرار خواهد شد و این یعنی دیدن کسانی که حتی فالوور شما هم شاید نخواهند بود و با این وجود شما را میبینند و لایک میکنند و شاید فالوور شما هم شوند  .
 به نظر میرسد هدف اینستاگرام از اینکار کیفیت بیشتر مطالب و محتواها می باشند که کاربران متوجه باشند اگر محتوا بی هدف و بی کیفیتی ارائه دهند این پست آنها به همه نمایش داده نمی شود و برای مطالب گذاشتن داخل اینستاگرام وقت بیشتری را صرف کنند و از طرف دیگر برای کاربرانی که دنبال کننده پیج خاصی هستند هم مفید هست زیرا که تمام پستهای اون پیج را بدون توجه به زمان گذاشتن اون پست میبینند .
نکته دیگری که میشود به آن اشاره کرد این است که دیگه پست های که ما میبینیم شاید از تایم گذاشتن اون پست خیلی وقت گذشته شده باشه ولی واسه ما اون پست را نمایش میدهد و در مجموع دیگه پست هایی که ما میبینم مثل قبل براساس زمان گذاشتن اون پست نیست . البته براساس نظرات بعضی از کارشناسان  شاید هم اینستاگرام اینکار را کرده که کابران بیشتر وقت خود را داخل  این اپلیکیشن سپری کنند و دنبال مطالب باشند و این هم شاید یک سیاست خاص این شرکت باشد .

 

 

الگوریتم جدید اینستاگرام

 

زمان گذاشتن پست اینستاگرام
با توجه به این الگوریتم زمان گذاشتن پست ها بسیار مهم می باشد . زمان پست گذاشتن کاملا بستگی به نوع فعالیت شما و موضوع محتوایی شما و مکانی که زندگی میکنید دارد ولی در مجموع می شود به چند نوع  از زمان پست گذاشتن اشاره کرد .

 

 حتما بخوانید

بازریابی محتوا چیست ؟

 

 

مکان زندگی  هدف های شما
اینکه شما یا هدف های شما در چه منطقه ای زندگی میکنید خیلی مهم می باشد شاید شما در اصفهان زندگی میکنید که همه طبق استاندارد ها فعالیت میکنند و صبح تا ظهر فعالیت میکنند و یه استراحتی بین تایم ظهر و تایم عصر معمولا دارند و این میتونه زمان خوبی برای پست گذاشتن باشه .همین زمان ممکنه برای کسانی که در مناطق دیگه زندگی میکنند مناسب نباشه و این تایم را معمولا با توجه به آب و هوای آنجا سر کار هستند و شاید شب زمان مناسب تری برای گذاشتن پست باشد .

پست گذاشتن در وقت غیر کاری
با توجه به تجربه و عملکرد دوستان و ... بهترین زمان پست گذاشتن  وقت های غیر کاری است و تجربه ثابت کرده بیشترین بازدید را این تایم ها داشته اند . معمولا افراد بعد از سرکار به منزل میروند و شام یا ناهار را صرف میکنند و بعد از استراحتی کوتاه به وب گردی و اپلیکیشن های مورد علاقه خود میپردازند . از این نگاه میتوان بهترین زمان برای پست گذاشتن را همین ساعت ها دانست .


پست های مهم
اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که پست زیاد میگذارید به نظر من بهترین پست های خود را برای آخر هفته ها نگه دارید . در این روز ها افراد بیشتر زمان دارند و حتی ذهن آنها هم متمرکز تر خواهد بود و این میتونه برای اهداف شما که تاثیر گذاری بهتری روی افراد داشته باشد مناسب تر  باشد . پس مهترین پستها را برای روزهای پنج شنبه و جمعه کنار بگذارید .

بررسی بهترین زمان پست گذاشتن
 شما با توجه به پست گذاشتن های قبلی خود میتوانید با بررسی آنها جامعه هدف و زمان مناسب خود را بدست آورید  و همچنین اگر اکانت خود را از شخصی به بیزنسی تغییر دهید میتوانید عملکرد بازدید خود را ببینید که از چه جاهایی پست شما را دیدند ، سن و سال و آمار کلی فعالیت های آنها را مشاهده میکنید . این ابزار برای تجزیه تحلیل بازدیدکنندگان استفاده می شود .  

شرکت رایسان مجری طراحی سایت در اصفهان

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

ارسال نظر

    نظری ثبت نشده است .

نظر خود را راجب این مقاله بنویسید :

آخرین مقالات