رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۱۷۹۱

باپیشرفت تکنولوژِی تبلیغات و فروش محصول برای سازمان ها با ابعاد جدیدی روبه رو شده است که آن تبلیغ از طریق رسانه های دیجیتال می گویند . موبایل مارکتینگ دسته ای از تبلیغات رسانه های دیجیتال می باشد . در این نوع از تبلیغ ، تبلیفات از طریق تلفن همراه ، تبلت یا دیگر دستگاه های ارتباط بی سیم انجام می شود .در دهه گذشته این تبلیغات با رشد بسیار عجیبی روبه رو بوده است و متخصصین بر این باور هستند که در سال 2018 همچنان با افزایش روبه رو خواهند بود و 75 درصد کل مبلغ تبلیغات دیجیتال به این نوع از تبلیغات اختصاص خواهد یافت . موبایل مارکتینگابتدا به صورت ارسال پیامک بود اما با پیشرفت فناوری اپلیکیشن های موبایل و وب سایت در این زمینه وارد شدند و امروزه این تبلیغات می تواند به صورت ویدئو ، بنر ، صوت وفیلم های فلش انجام شود .یکی از برترین مزیت های موبایل مارکتینگ این است که موبایل وتبلت وسیله ای شخصی هستند . از این رو سازمان ها می توانند به راحتی تبلیغات خود را هدفمند سازند و محتوای مناسب با هر کاربر را ارسال نمایند .

موبایل مارکتینگ چگونه باعث افزایش در آمد می شود ؟

این تبلیغات باعث افزایش درآمد در دو گروه تبلیغ دهنده و ناشران می شود .
تبلیغ دهنده به کمک موبایل مارکتینگ می تواند محصول خود را از طریق برندسازی با نمایش تبلیغ ، جذب کاربر ، نصب اپلیکیشن و یا انجام فعالیت هایی مانند عضویت به مخاطب واقعی خود معرفی نماید و ناشران می توانند در هر لحظه جایگاه تبلیغاتی خود را بالا ببرند و آن را با پیشرفت قیمت به فروش بگذارند .

 حتما بخوانید

معرفی و بررسی انواع اپلیکیشن

 

مهم ترین عوامل موفقیت در موبایل مارکتینگ؟
محتوا :

در نوشتن و تهیه محتوای تبلیغ سعی نمایید که علاوه بر رسابودن و کوتاهی ، محتوا متناسب با گروه هدف باشد .

شخصی سازی :

شما به عنوان یک شرکت تبلیغ کننده باید تبلیغات خود را مطابق با زمان و مکان تبلیغ و همچنین سن و جنسیت گروه هدف خود شخصی سازی کنید .

رفتار مصرف کننده :

دراین بازاریابی تبلیغاتی را ایجاد کنید که بیش ترین تاثیر را بر مخاطب شما داشته باشد .

کاهش هزینه :

تبلیغات موبایلی نسبت به تبلیغات دیگر هزینه بسیار کم تری را برای شما دارد پس سعی نمایید مشتریان خود را متقاعد کنید تا شماره خود را در اختیار شما قرار بدهند .

 

                 موبایل مارکتینگ چیست ؟
 

انواع موبایل مارکتینگ :

سامانه پیام کوتاه :

ارسال پیام های تبلیغاتی توسط سامانه پیام کوتاه . در این نوع از تبلیغات شما می توانید مخاطبان خود را براساس جنس ، منطقه ، شهر و استان تفکیک کرده و برای آن ها پیامک ارسا نماید .


تبلیغ mms :

این نوع برای نمایش تصویر تبلیغ بر روی گوشی مخاطب ایجاد شده است .


تبلیغات بنری موبایل :

در این روش از قراردادن بنر تبلیغات داخل اپلیکیشن ها استفاده می شود .


ارسال notification به موبایل :

در این روش به اپلیکیشن ها با بازدید بالا پول می دهید تا تبلیغ محصولات شما را برای مخاطب خود ارسال نمایند .


موبایل مارکتینگ در بازی ها :

این تبلیغات به صورت تبلیغات تصویری ، صفحات پاپ اپ ، تبلیغات ویدئویی در بازی های موبایل به نمایش گذاشته می شود .


کدهای QR :

کدهای QR توسط کاربران اسکن می شود و به صفحات خاصی از از وب سایت شما می رود .


روش های بالا روش های گوناگونی از موبایل مارکتینگ می باشند ما به شما پیشنهاد می دهیم که برای گرفتن بهترین نتیجه و بازخورد ابتدا استراتژی و هدف خود را مشخص نمایید و سپس از روش های بالا استفاده کنید .


موبایل مارکتینگ هر روز در حال پیشرفت می باشد و به زودی تبلیغات دیگر را تحت الشعاع خود قرار می دهد . پس اگر تا به امروز از این روش اتسفاده نکرده اید زود دست به کار شوید .

 حتما بخوانید

مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها

 

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

مزایای طراحی اپلیکیشن برای کسب و کارها

معرفی و بررسی انواع اپلیکیشن

نظرات کاربران

ارسال نظر

    نظری ثبت نشده است .

نظر خود را راجب این مقاله بنویسید :