(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۲۰۶۸

فرم درخواست مشاوره
مشاوره

اکثر کسب و کارها در زمان تبلیغات خود ، بودجه های مالی خود را مشخص می کنند و تقسیم بندی بودجه ها را در بازه های زمانی مشخصی از سال ، تعیین می کنند . طبیعتا شما هم مانند همه ی کسب و کارها و سازمان ها زمانی که بخواهید تبلیغات انجام دهید به دنبال آن هستید که با کمترین هزینه بتوانید بهترین بازخورد را به دست آورید . پس تحقیقات خود را به نوعی شروع می کنید که بتوانید کانال ها و راه های بازاریابی را کاملا شناخته و تمام مزایا و معایبی که دارند را تشریح و از بین آن ها مناسب ترین ها را انتخاب کنید . اگر بودجه کسب و کار شما زیاد باشد و شما هزینه های گزافی بابت تبلیغات خود در نظر گرفته باشید ، شاید آنچنان برایتان انتخاب کانال مهم نباشد . همانطور که اغلب شاهد آن هستیم که برند های بزرگ با بررسی نکردن این قضایا ، در همان رسانه های قبلی به تبلیغ خود ادامه می دهند . زمانی که نیاز به بررسی کانال های تبلیغات باشد ، اکثر افراد متخصص در زمینه بازاریابی به مقایسه ی دو دسته کلی بازاریابی آنلاین و بازاریابی آفلاین می پردازند .

طبیعتا هر مدل از تبلیغات مزایا و معایب خاص خودش را دارد و باعث می شود افرادی جذب برند و تبلیغات و در نهایت سازمان شما شوند و افرادی نیز از تبلیغ شما خوششان نیاید و نتوانند با کسب و کار شما ارتباط خوبی برقرار کنند .
همانطور که می دانید چند سالی است که کسب و کار ها به سمت تبلیغات آنلاین یا همان بازاریابی اینترنتی روی آورده اند . البته در برخی مواقع از این مدل تبلیغات به عنوان دیجیتال مارکتینگ نیز یاد آوری می شود که اشتباه بوده و در فرصت مناسبی این قضیه را توضیح خواهیم داد .

 حتما بخوانید

کسب و کار اینترنتی خانگی چیست ؟

تقریبا اکثر شرکت هایی که بودجه های تبلیغاتی بزرگی دارند از تبلیغات آفلاین استفاده می کنند و هنوز هم به این مدل تبلیغات اعتقاد بیشتری دارند . چرا که این شرکت ها بیشتر به دنبال برند سازی و ماندگاری در اذهان عمومی هستند . در حالی که کسب و کارهای کوچک نمی توانند بودجه های سنگین در نظر بگیرند و در حال حاضر به این نتیجه رسیده اند که با بودجه های کم می توانند تاثیرات بهتری در تبلیغات آنلاین داشته باشند .

 

زمانی که صحبت از تبلیغات آفلاین به میان می آوریم بیشتر موارد چاپی و تبلیغات چاپی در ذهن نقش می بندد که می تواند از تبلیغ در مجلات و کاتالوگ ها شروع و تا تبلیغات محیطی ادامه پیدا کند . مشخصا تبلیغات چاپی فرآیندی بلند مدت است  و نمی توانید تنها با درج چند مرتبه تبلیغ چاپی به نتایج خوبی دست پیدا کنید . در تبلیغات چاپی شما باید فرآیندی مداوم و پیوسته را در نطر بگیرید که قرار است برایتان نتایج بلند مدتی داشته باشد .
حال در تبلیغات آنلاین سیستم قیمت گذاری و بودجه بندی به گونه ای دیگر محاسبه می گردد . مثلا در حالت کلی هزینه تبلیغات آنلاین بر اساس تعداد نمایش تبلیغ شما محاسبه می گردد . بر اساس میزان بازدید سایت ها و تعداد کاربرانی که سایت ها دارند مبالغ مختلفی برای تبلیغات در نظر گرفته می شود . جایگاه های مختلفی برای نمایش تبلیغات در سایت در نظر گرفته می شود .

تبلیغات آنلاین در نقابل تبلیغات آفلاین


برخی مدل های دیگر اینگونه است که نمایش تبلیغات برای شما هزینه ای ندارد و بر اساس نرخ کلیک هزینه تبلیغ شما محاسبه می گردد . یعنی تا زمانی که بر روی تبلیغ شما کلیک نشود هیچ هزینه ای محاسبه نمی گردد .
اگر می خواهید بدانید و تحقیق کنید که با بودجه کمتر کدام روش می تواند برای شما بهتر باشد ، باید بدانید بازاریابی آنلاین نتایج بهتری می تواند برای شما داشته باشد .
اگر بخواهید تحلیل درستی از مزیت های های هر کدام از این روش ها داشته باشید باید بدانید در نهایت تبلیغات آنلاین می تواند با بودجه های کمتر ، تاثیرات بیشتری داشته باشد .
باید بررسی کنید دقیقا نیاز دارید تبلیغ شما را چه افرادی مشاهده کنند و تبلیغ شما به دست چه کسانی برسد .

 حتما بخوانید

بازاریابی اینترنتی چیست ؟

درباره نویسنده

مطالب مرتبط

برچسب ها
رایسان

نظرات کاربران

ارسال نظر

    نظری ثبت نشده است .

نظر خود را راجب این مقاله بنویسید :

آخرین مقالات
برچسب ها
رایسان