(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۲۰۶۸

فرم درخواست مشاوره
مشاوره

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری  یا display ads  یکی از سنتی ترین روش های تبلیغات دیجیتال به حساب می آیند . این تبلیغات غیر ر ایگان هستند . می توانند در قالب متن ، ویدئو و یا تصویر ظاهر شوند . این تصاویر و ویدئو ها می توانند معرف برند شما باشند و با کلیک بررروی آن ها به سمت سایت پذیرنده انتقال پیدا کنند .این تبلیغات در سایت هایی که به طور خاص برای این کار در نظر گرفته شده اند اغلب به صورت مستطیلی با سایزها متفاوت نشان داده می شوند که بزرگ و کوچک بودن و همچنین نوع فرمت نمایش باید به درستی انتخاب شود .


انواع تبلیغات بنری :

تبلیغات بنری Overlays :

این نوع تبلیغات در بالا صفحه نمایش داده می شوند و به راحتی با کلیک روی آیکون close  بسته می شوند .


تبلیغات نمایشی Interstitials :

تبلیغاتی که بین فعالیت های کاربران مانند رفتن به صفحه دیگر ظاهر می شوند .


تبلیغات Rich media ads:

این نوع تبلیغات نوعی ویدئو هستند که به صورت غیر منتظره برای کاربر نمایش داده می شوند  .

 

تبلیغات بنری
 

بررسی اندازه های استاندارد طراحی بنر نمایشی :


1-    مستطیل عمودی: ۲۴۰ × ۴۰۰ پیکسل
2-    بنر: ۴۶۸ × ۶۰ پیکسل
3-    مربع کوچک: ۲۰۰ × ۲۰۰ پیکسل
4-    مستطیل بزرگ: ۳۳۶ × ۲۸۰ پیکسل
5-    مستطیل درونی: ۳۰۰ × ۲۵۰ پیکسل
6-    بیلبورد: ۲۵۰ × ۹۷۰ پیکسل


اندازه هایی که در بالا اشاره شد برخی از اندازه های استاندارد تبلیغات بنری می باشند که می توانید شما برای تبلیغات از ان ها استفاده کنید .

 

تبلیغات بنری
مزایای تبلیغات بنری :

جذابیت :

محتوای گرافیکی می تواند برای مخاطب جذابیت ایجاد کند و توجه آن را به خود جلب نماید و همچنین به راحتی می تواند پیام را به مخاطب انتقال دهد . در این نوع از تبلیغات محدودیتی در تعداد کارکتر و متن وجود ندارد .


معرفی برند شما :

در این نوع از تبلیغ کاربر به راحتی می تواند با مشاهده خدمات ، اطلاعات و محصولات در مورد برند شما آگاهی پیدا کند .


هدفمند بودن این نوع تبلیغات :

برای نمایش این نوع از تبلیغات می توانید سایت هایی که مخاطبان هدف شما در آن قرار درند را انتخاب نماید .

 

معایب تبلیغات بنری :

ایجاد مزاحمت برای کاربر :

اگر در یک صفحه تعداد تبلیغات زیادباشد ممکن است مخاطب را خسته و گیج کند . همچنین در بعضی مواقع تبلیغات بنری مانند تبلیغات flashing، popups و interstitials در نظر مخاطب به‌عنوان مزاحم دیده می‌شوند.


نرخ کلیک و تبدیل کم :

این نوع از تبلیغات به دلیل طراحی بد می تواند نسبت به سایر مدل های تبلیغات آنلاین نرخ کم تری داشته باشد .

دیده نشدن تبلیغات :

به دلیل اینکه کاربران بسیاری از نرم افزار ضد تبلیغات استفاده می کنند باعث می شود که این نوع تبلیغات دیده نشوند .
 

 

فرم درخواست مشاوره