رایسان
(+۹۸) ۳۱- ۳۲۶۸۲۰۶۸

ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ چیست ؟

ویدوئومارکتینگ ارائه تبلیغات با استفاده از ویدئو می باشد . طبق گفته های قبلی می دانید که تاثیر تبلیغات با استفاده از عکس هزاران برابرر بیشتر از تاثیر کلمات است  بد نیست این را بدانید که تاثیر ویدئو میلیون ها برابر بیشتر از کلمه است . تبلیغات ویدئویی باعث افزایش تاثیر گذاری در مخاطب ، تفهیم مشتری ، برند سازی و در نتیجه بازگشت سرمایه است . این تاثیر شگفت انگیز ما را به این نتیجه می رساند که تمام کسب و کارها اعم از کوچک و بزرگ برای افزایش تاثیر گذاری تبلیغات خود باید از این روش استفاده کنند .

مزایای ویدئو مارکتینگ چیست  ؟

کاربران به آسانی با محصولات شما آشنا میشوند
تاثیر گذاری بیشتر برروی مشتریان
اشتراک ویدئو شما توسط کاربران در شبکه های اجتماعی  
ویدئو حرفه ای شما را از دیگران متمایز می کند
کاربران بسیاری را به سمت سایت شما می کشناد
و در نتیجه بر سئو وب سایت شما تاثیر دارد .

معایب ویدئو مارکتینگ چیست ؟

هزینه و زمان زیادی می خواهد
نیاز به افراد متخصص برای ساخت ویدو
نیاز به تجهیزات خاص برای فیلم برداری و ساخت فیلم
عدم تمایل تمام کسب و کارها به استفاده از ویدئو برای تبلیغات

 

ویدئو مارکتینگ

اکران ویدئو تبلیغاتی در چه مکان هایی امکان پذیر است ؟

نمایش در سایت های اشتراک گذاری ویدئو مانند آپارات،نماشا، تماشا، یوتیوب، ویمئو
انتشار ویدئو در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام
تبلیغ ویدئو در تلویزیون
انتشار ویدئو در جلسات ، همایش ها و نمایشگا ها
و ......

محتوای قابل ارائه در ویدئو مارکتینگ چیست  ؟

معرفی برند و خود
معرفی وب سایت
معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات
آموزش استفاده از محصولات و خدمات


نکات کلیدی در ویدئو مارکتینگ :

- اختصاص بودجه و زمان مشخص برای ساخت ویدئو

- تبلیغات ویدئویی در صورتی تاثیر گذار است که بیان یک داستان باشد بدون بیان داستان ویدئو شما تاثیری نخواهد داشت قبل از ایجاد ویدئو از جلسات طوفان فکری برای گرفتم ایده داستان استفاده کنید .

- ویدئو ساخته شده باید خلاقانه و جذاب باشد تا بتواند کاربر را جذب کند ساخت ویدئو تازه و معمولی هیچ تاثیری بر کار شما ندارد .

 

ویدئو مارکتینگ

- در توضیحات ویدوئو از کلمات کلیدی به خوبی استفاده نمایید تا بتواند در سئو سایت تاثثیر بگذارد .

- طول مشخصی برای زمان ویدئو تعریف نشده است اما طبق تحقیقات بهترین زمان برای یک ویدئو تبلیغاتی 30 ثانیه می باشد . سعی کنید مطالب اضافی را از ویدئو خود حذف نمایید  و مفاهیم اصلی را در مدت زمان کوتاه به مخاطب خود ارائه دهید .

- ویدئو خود را در رسانه های غیر پولی و پولی انتشار دهید .

- بعد از انتشار ویدئوهای خود را بررسی کنید تا متوجه شوید کدام ویدئو نتیجه بهتری داده و چه عواملی باعث  این برتری بوده است و در ساخت ویدئوهای بعدی از این عوامل استفاده نمایید

 

 

 

برچسب ها

خدماتی که می توانیم برای شما انجام دهیم

فرم درخواست مشاوره

برچسب ها

آخرین مقالات