دیجیتال مارکتینگ » تبلیغات پیامکی
روش های زیادی برای تبلیغات و معرفی خدامت و محصولات شما وجودا دارد . تبلیغات پیامکی یکی از سریع ترین و کم هزینه ترین این روش ها می باشد شما با استفاده از تبلیغات پیامکی می توانید وفاداری خود را به مشتریان فعلی اعلام نمایید و همچنین مشتریان جدیدی را پیدا کنید .
تبلیغات پیامکی چیست ؟
یکی از روش های تبلیغات استفاده از تبلیغات پیامکی است . این روش بسیار آسان است و طیف وسیعی را می تواند در برگیرد . برای ارسال پیام های تبلیغاتی شما به یک پنل اس ام اس احتیاج دارید . برای تهیه پنل اس ام اس می توانید به لینک http://panel.payamakpardaz.com مراجعه نمایید و ثبت نام کنید . پس از ثبت نام پنل خود را شارژ کرده و ارسال ها را انجام می دهید .
انواع پیام های تبلیغاتی :
1-پیام های تبلیغاتی متنی
2-پیام های تبلیغاتی صوتی
پیام تبلیغاتی متنی :
در این روش شما پیام های خود را به صورت متن ارسال میکنید . ارسال در این روش می تواند به صورت تکی ، گروهی ، ارسال بر اساس کد پستی منطقه ، ارسال به تفکیک سن و جنسیت باشد .
پیام تبلیغات صوتی :
در این روش شما پیام خود را در قالب یک فایل صوتی به گیرنده می رسانید . شما در فایل صوتی به معرفی محصولات و خدمات خود می پردازید . فقط در نظر داشته باشید که مدت زمان این فایل صوتی بسیار طولانی یا بسیار کوتاه نباشد . پیام های صوتی به صورت تکی ، گروهی ، ارسال بر اساس منطقه و کدپستی و همچنین بر اساس تفکیک سن و جنسیت نیز ارسال می شود .
خدمات ارائه شده به مشتریان در تبلیغات پیامکی :
اطلاع رسانی :با استفاده از پیامک می توانید مشتریان خود را اخبار ، هشدارها و اطلاعات جدید با خبر کنید .
تبلیغات : با این روش به معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات خود می پردازید .
برگزاری مسابقه و نظر سنجی : با این روش می توانید بین کاربران و مشتریان خود مسابقه برگزارکنید یا آن ها را در نظر سنجی خود شرکت دهید .
تبریک و تسلیت : مناسب های مهم را به مشتریان خود یادآوری نمایید از جمله تبریک تولد، تبریک اعیاد ، تسلیت مناسبت ها
مزایای تبلیغات پیامکی :
یکی از مهم ترین مزیت های پیام های تبلیغاتی سرعت ارسال بسیار بالا و هزینه پایین این نوع تبلیغات است و شفا در نظر بگیرید برای چاپ بروشور به به چه مقدار هزینه احتیاج دارین و چه قدر زمان برای طراحی و چاپ باید صرف شود اما در پیام های تبلیغاتی با سرعت بسیار بالا ارسال پیام ها انجام می شود . همچنین به دلیل اینکه شما هم می توانید پیام را ارسال کنید وهم دریافت پیام داشته باشید می توانید با مشتری خود یک ارتباط دوطرفه برقرار نمایید . همچنین به دلیل امکان ارسال پیاه ها به منطقه یا گروه خاص مشخص می توانید جامعه هدف خود را نیز تعیین کنید .