طراحی سایت در اصفهان | شرکت طراحی سایت اصفهان  | طراحی وب سایت اصفهان

در شرایط کنونی که اکثر افراد مجبور به استفاده از اینترنت هستند باید محیط کسب و کار خود را در فضای وب ایجاد کنند و داشتن وب سایت اصلی‌ترین ابزار در این محیط میباشد. در حال حاضر در جریان هستید که همه ابزار‌ها در مقاطع مختلفی در خطر فیلتر قرار دارند و ممکن است در شرایط نتوان استفاده کرد ولی وب سایت همیشه و همه زمان در دسترس بوده است، به همین دلیل هست که جز اصلی‌ترین موارد در بازاریابی اینترنتی میباشد.
اصفهان به دلیل اینکه از لحاظ صنعتی و تجاری نیز در رتبه‌ی دوم کشور قرار دارد، شرکت‌های بزرگی را دارا می‌باشد و ما با افتخار در شرکت رایسان وب‌سایت‌هایی تحویل مشتریان خود می‌دهیم که نه تنها زیبا و حرفه‌ای، بلکه از لحاظ امنیتی و اصول سئو سایت شرایط خوبی را فراهم می‌کنیم که در سطح کشور بتوانند رقابت خوبی داشته باشند. این کمک به افزایش بازدید سایت و بهینه‌سازی موتور‌های جستجو می‌پردازد. 
شرکت رایسان با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه طراحی سایت در اصفهان، دیجیتال مارکتینگ در اصفهان میباشد. شما میدانید که برای حضور در فضای مجازی باید ابزار‌های مختلفی را دارا باشید که یکی از این ابزار‌های وب سایت میباشد و البته این موضوع را هم میدانید که فقط داشتن وب سایت به تنهایی کافی نیست بلکه کیفیت خوب و مهم حضور شما در این عرضه، برند شما را برای همه مشخص خواهد کرد. اولین ویترین شما وب سایت شما میباشد و طراحی وب سایت در اصفهان جزء مواردی است که باید با آگاهی کامل آن را انجام دهید. شما باید در ابتدا آنالیز کاملی از فعالیت خود داشته باشید تا بتوانید سایت قوی ایجاد کنید. 

طراحی وب سایت اصفهان

طراحی وب سایت اصفهان

مهم نیست برای چه کاری نیاز به یک وب سایت دارید. چه هدف‌تان معرفی کسب و کار خود باشد و چه نمایش نمونه کار‌هایتان و یا فروش آنلاین محصولات. با توجه به رشد روز افزون کاربران اینترنتی در کشور و روند افزایشی طراحی وب سایت اینترنتی، کسب و کار شما نیز نیاز به یک به روز‌رسانی اساسی و معرفی آن از طریق اینترنت و فضای مجازی را دارد. شما میتوانید با استفاده از یک سایت محصولات خود را به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برسانید. رایسان انواع طراحی وب سایت در اصفهان را مثل خدماتی، طراحی سایت شرکتی در اصفهان، طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان را بصورت کاملاً حرفه‌ای و بروز انجام میدهد. 

سایت skillworld
صفحه اصلی سایت راش ماشین
شرکت فرش زجاجی
تاریخچه انجمن سازندگان ماشین های کشاورزی

طراحی سایت مهارت فنی و حرفه‌ای اصفهان​

طراحی سایت شرکت راش ماشین اصفهان​

طراحی سایت فرش زجاجی اصفهان

طراحی سایت انجمن کشاورزی اصفهان

محصولات سوپر مارکت سیک
صفحه اصلی سایت تجهیزات آشپزخانه دانش
فروشگاه سنگ پارس
محصولات سایت ماشین آلات CNC

طراحی سایت سوپر مارکت

طراحی سایت تجهیزات آشپزخانه

طراحی سایت سنگ پارس

طراحی سایت خرید و فروش دستگاه

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان 

یکی از انواع طراحی سایت که امروزه طرفداران زیادی پیداکرده است طراحی سایت فروشگاهی است. طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان برای صاحبان مشاغل و فروشندگان که محصول محور هستند استفاده میشود و حتی برای کسانی که تولید‌کننده هم هستند مناسب میباشد که همراه با طراحی اپلیکیشن موبایل هم میتواند انجام شود. این افراد میتوانند از تولیدات خود نمونه‌هایی را تولید کنند و بصورت محصول در سایت قرار دهنده و بعد از سفارش تولید مجدد انجام دهند. این سایت‌ها از جمله حیاتی‌ترین مسائل در بازار امروز میباشند. تمام این افراد شاغل در اصفهان باید با طراحی فروشگاه‌های اینترنتی در اصفهان میتوانند سهم زیادی از بازار را در این زمینه به خود اختصاص دهند. 

طراحی سایت حرفه‌ای در اصفهان

طراحی سایت اصفهان در شاخه‌های مختلفی انجام میشود. مثل طراحی سایت اطلاع‌رسانی برای شغل‌های خدماتی، طراحی سایت‌ شرکتی اصفهان برای سازمان‌ها و شرکت‌ها و پرتال‌های خاص که قرار هست عملیات خاصی با توجه به شغل فرد در آن انجام شود و غیره این موارد را میتوان اشاره کرد. شاخه دیگر طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان میباشد که برای کسانی که میخواهند محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برساند طراحی میشود. شاخه دیگر طراحی سایت‌های محتوایی میباشند، که با تولید محتوا در حوزه‌ای تخصصی یا در سایت‌های مثل مجله‌ها استفاده میشود. که با بازدید‌کننده گرفتن بابت مطالعه مطالب و در ادامه داشتن تبلیغات درآمدزایی میکنند، شاخه دیگر طراحی سایت اختصاصی میباشد که عملیات‌های مختلف و خاصی در آن‌ها انجام میشود. که بستگی به سفارش کارفرما میباشد، شاخه آخر طراحی سایت‌های آموزشی میباشند که در رشته خاصی شروع به تولید محتوا میکنند و در ادامه فروش دوره‌های آموزشی میباشد.

تیم دیجیتال مارکتینگ اصفهان رایسان

شرکتی اقتصادی

10.000.000 تومان

شرکتی اختصاصی

25.000.000  تومان

فروشگاهی اختصاصی

 

27.500.000  تومان

درباره رایسان

شرکت رهپویان آینده ساز ارتباطات نوژان با نام تجاری رایسان در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود و در مدت ۱۰ سال از فعالیت خود در زمینه‌های مختلف IT و فن‌آوری اطلاعات فعالیت نموده است، شرکت رایسان، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎‌ها، شرکت‎‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است، مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎‌ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی حرفه‎‌ای، استاندارد و با کیفیتی مطلوب به آن‌ها ارائه نماییم. 

مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اصفهان:

کاهش هزینه‌های تبلیغات و فروش – امکان گسترش فروش محصول در فراتر از مرز‌ها – پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت‌های بانکی عضو شتاب – تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی کامل و مفید از محصولات – بدست آوردن نظرات خریداران محصول و به طبع آن گسترش اطلاعات درباره سلیقه‌های طرفداران محصول – در دسترس بودن محصول مورد نظر با تنوع گسترده – به دست آوردن تمام ویژگی‌ها و مشخصات محصول اعم از اطلاعات کلی و جزئی – کاهش رفت و آمد و هزینه‌های مرتبط با آن –  قدرت انتخاب و تصمیم‌گیری براساس تمام ویژگی‌های مطرح شده هر محصول

بهترین شرکت طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت در خیابان کاوه ، ملک شهر و خانه اصفهان

طراح سایت وردپرس اصفهان

طراحی سایت در خیابان چهارباغ بالا و چهارباغ پایین اصفهان

طراحی وب سایت شرکتی اصفهان

طراحی سایت در بزرگمهر و هشت بهشت اصفهان

طراحی سایت در مشتاق و آبشار اصفهان

طراحی سایت در خیابان مشتاق و آبشار اصفهان

بهترین شرکت طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت در خیابان شیخ صدوق و مرداویج اصفهان

طراحی سایت حرفه ای اصفهان

طراحی سایت در حکیم نظامی ، خیابان نظر و میر اصفهان

طراحی فروشگاه اینترنتی اصفهان

دلایل انتخاب شرکت طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اصفهان و ارکان انتخاب رایسان که اولین مورد آن، مسلط بودن به مدیریت محتوا‌ها و کد‌های برنامه‌نویسی مختلف میباشد. طراحی گرافیکی سایت و ارائه به کارفرما که داشتن تیم قوی گرافیک این مهم را انجام میدهیم. یکی دیگر از پارامتر‌ها، ساختار سایت شما را بر اساس آخرین تغییرات گوگل برای بالابردن رتبه خود در گوگل برنامه‌نویسی میکنیم تا سئو سایت اصفهان شما عالی پیش برود و در آخر هم آموزش میباشد. که هم حضوری و هم اینترنتی شرایط لازم را برای شما فراهم میکنیم تا شما تسلط برای مدیریت سایت را داشته باشید. اصلی‌ترین مورد انتخاب هم پشتیانی از سایت شما میباشد که رایسان جز اصلی‌ترین فعالیت‌های شرکتی خود میداند. در طول این مسیر شرکت رایسان به خوبی پشتیانی را انجام دهد، افراد زیادی میباشند که چند بار شرکت طراحی سایت اصفهان خود را تغییر داده‌اند فقط برای پشتیبانی به همین دلیل میتوان مهمترین و اصلی‌ترین مورد را پشتیبانی سایت دانست.

  • طراحی سایت شرکتی در اصفهان
  • طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان
  • طراحی سایت رستوران در اصفهان

 

مراحل طراحی سایت در اصفهان

جهت آشنایی با مراحل طراحی وب سایت در اصفهان ابتدا باید از طریق بررسی در موتور‌های جستجو با شرکت‌های طراحی سایت اصفهان آشنا شوید، درخواست خود را به شرکت‌ها ارائه دهید، در صورت ارتباط با ما ابتدا نظرات و خواسته‌های شما را شنیده و تحلیل میکنیم، باید بتوانید شناخت درستی از کسب و کار خود، شرایط فعلی، دغدغه‌ها و آینده نگری‌ها به ما انتقال دهید. خواسته‌های شما به صورت طرح پیشنهادی برایتان مستند شده و به شما ارائه خواهد شد، طرح پیشنهادی از سوی شما بررسی گردیده و بازخورد آن به ما انتقال داده میشود، سپس امکاناتی که برای جوابگویی به خواسته‌های شما نیاز است در پیوست اجرایی و فنی به شما ارائه میگردد تا هیچ ابهام از ابتدا تا انتها برای شما وجود نداشته باشد، و بعد هم طراحی سایت انجام میشود و بعد از طراحی سئو در اصفهان را بررسی میکنیم و کلمات مورد نظر شما را تحلیل میکنیم. 

سوالات پرتکرار کاربران

آیا طراحی سایت با وردپرس انجام میشود؟
بله طراحی سایت ودرپرس انجام میشود با بهترین طراحی و پارامتر‌های سئو سایت. البته بدین منظور نیست که قالبی خریداری بشه و به مشتری ارائه شود مطابق با سایت کد‌نویسی شده زمان خواهد برد تا سایت شکیل و حرفه‌ای خروجی شود تا در آینده دچار مشکل نشوید. متأسفانه شرکت و نفراتی هستند که با کمترین قیمت وردپرس را ارائه میدهند ولی تغییر خاصی در سایت شما نمیتوانند انجام دهند قطعاً رایسان بدین صورت کار نخواهد کرد و قالب را بصورت کاملاً حرفه‌ای برای مشتری آماده خواهد کرد و تحویل خواهد داد. 
زبان برنامه‌نویسی طراحی سایت اختصاصی شما؟
رایسان با زبان‌های PHP و ASP NET کد‌نویسی میکند البته بستگی دارد به پروژه که از چه نوع زبانی استفاده کند. 

طراحی سایت اصفهان ارزان

ارزان بودن طراحی سایت را باید بررسی کنید که بیشتر به خود کارفرما برمیگردد که چه نوع سایتی میخواهد، چه پشتیبانی انتظار دارد چه هاستی از سایت در نظر دارد. آیا طراحی سایت قرار است با قالب آماده انجام شود یا کد‌نویسی اختصاصی انجام شود. همه این موارد باید بررسی شود و با توجه به بودجه‌ای که کارفرما دارد تصمیم‌گیری کند. البته باید ارزان بودن را فدای چند بار هزینه کردن طرحی سایت نکنند. 

 

قیمت طراحی سایت در اصفهان

هزینه طراحی سایت در اصفهان متفاوت میباشد و نمیتوانیم قیمت طراحی سایت در اصفهان را دقیق از ابتدا به شما بگوییم به دلیل اینکه قیمت طراحی وب سایت المان‌های مختلفی دارد. اگر بصورت کلی و استاندارد باشد طبق پکیج قیمتی که در سایت موجود میباشد برآورد میشود و در کل باید اطلاعات شما را در زمینه طراحی سایت داشته باشیم تا بتوانیم قیمت دقیق‌تر از طراحی سایت را بدست‌آوریم. میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 

طراحی سایت وردپرس در اصفهان

تیم تخصصی رایسان با توجه به داشتم متخصص در زمینه‌های مختلف برنامه‌نویسی و کد‌نویسی در زمینه طراحی سایت وردپرس هم سرویس میدهد و میتواند در صورت درخواست سایت وردپرس در اصفهان وب سایت حرفه‌ای را به شما ارائه دهد. شما میتوانید با داشتن سایت وردپرس با هزینه کمتر به هدف خود برسید و رایسان میتواند بهترین پشتیبانی را به شما ارائه دهد. 

طراحی وب سایت اصفهان

پشتیبانی سایت در اصفهان

تیم حرفه‌ای طراحی سایت رایسان پس از انجام تحویل پروژه طراحی سایت شما کار خود را در زمینه پشتیبانی سایت اصفهان با شما آغاز خواهد کرد و در تمام دوران اجرای سایت همراه شماست. شما با بهره‌گیری از تجربیات ما میتوانید شاهد افزایش درآمدزایی خود از سایت را داشته باشید و ما میتونیم در زمینه مختلف مثل سئو سایت اصفهان سایت شما، مدیریت پیج اینستاگرام، طراحی آرم دراصفهان کنار شما باشیم. 

 

طراحی سایت شرکتی در اصفهان

در جوامع امروزی با توجه به پیشرفت فناوری‌های نوین حضور شرکت‌ها در بستر وب به یک نیاز شایع تبدیل‌شده است. شرکت‌های اصفهان با طراحی سایت شرکتی در اصفهان میتوانند خدمات و رزومه خود را بدون هیچ محدودیتی در اختیار دیگران قرار دهند. سایت هر شرکت به‌عنوان شناسنامه و معرف آن هست و شرکت‌ها با طراحی سایت شرکتی خود میتوانند محصولات، خدمات، نحوه پشتیبانی، خرید آنلاین، معرفی‌نامه و بسیاری از موارد نامحدود دیگر در دنیای اینترنت را برای کاربران و مشتریان خود به اشتراک بگذارند. با توجه به این‌که افراد امروزه قبل از خرید هر کالا آن را در دنیای اینترنت جستجو میکنند شما با طراحی سایت شرکتی اصفهان و معرفی محصولات و خدمات خود در آن میتوانید از رقبا پیشی بگیرید. در طراحی سایت شرکتی خود علاوه بر معرفی کامل شرکت و محصولات به رنگ‌بندی و ساختار سایت توجه بسیار داشته باشید زیرا در جذب مخاطب اهمیت بسیار زیادی دارد. 

امکانات طراحی سایت شرکتی در اصفهان

در طراحی وب سایت شرکتی با توجه به نیاز شرکت از امکانات متنوعی استفاده میشود که برخی از این امکانات به شرح زیر است: معرفی شرکت، معرفی دستاورد‌ها و اهداف شرکت، معرفی اعضاء و بخش‌های مختلف شرکت، نمونه پروژه‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده، شرح کامل خدمات و یا کالا‌های ارائه‌شده توسط شرکت، گالری تصاویر شرکت و فعالیت‌ها، نظرسنجی از مشتریان، بخش اخبار، بخش برگه‌های تماس و درج آدرس‌ها مثل اصفهان و تلفن‌ها، امکان جستجوی پیشرفته، سیستم نظر سنجی، نمایش تبلیغات در سایت، واریز وجه آنلاین، سیستم خبرنامه، و سایر امکانات و بخش‌های موردنیاز که به‌صورت اختصاصی و سفارشی بنا به درخواست کارفرما، پیاده‌سازی خواهند شد. مثل: طراحی صفحات اختصاصی، صفحات اشتراک‌گذاری ویدئو، ساخت فرم‌های اختصاصی

شروع کسب و کار آنلاین در اصفهان


وقتی تصمیم به راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین در اصفهان می‌گیرید، ابتدا ممکن است فکر کنید که ایجاد یک صفحه اینستاگرام برای تبلیغ محصولات کافی است تا هزینه‌های خود را کاهش دهید. اما با گذر زمان، شما متوجه می‌شوید که شبکه‌های اجتماعی به تنهایی نمی‌توانند نیاز‌های تمام مشتریان شما را برآورده کنند و به یک سیستم قدرتمند و اتوماتیک برای سفارش‌گیری و پرداخت آنلاین نیاز دارید. برای انجام کار تجاری و حرفه‌ای فقط با طراحی وب‌سایت در اصفهان قابل انجام می‌باشد.

همچنین، برای افرادی که به دنبال شروع حرفه‌ای در یک کسب و کار جدید هستند، طراحی سایت حرفه‌ای ضروری است. اگر می‌خواهید در دنیای آنلاین موفق شوید، به یک وب‌سایت حرفه‌ای با رعایت اصول سئو نیاز دارید که با کمک یک متخصص سئو سایت، سبب بهبود رتبه در نتایج جستجو می‌شود و کمک می‌کند تا کاربران بیشتری به سمت وب‌سایت شما هدایت شوند. شرکت رایسان این شرایط را برای شما فراهم می‌کند که طراحی سایت و سئو سایت اصفهان را برای شما به بهترین نحو انجام دهد کافیست با همکاران ما برای مشاوره طراحی سایت در اصفهان تماس بگیرید.


ضرورت طراحی وب‌سایت در اصفهان


با پیشرفت کسب و کار‌های آنلاین، نیاز به طراحی وب‌سایت برای همه کسب‌وکار‌ها افزایش یافته است. اصفهان هم با توجه به صنعتی بودن شهرش باید بتواند صنعت خود را در سطح کشور به نمایش بگذارد. طراحی وب‌سایت در اصفهان عملاً ضرورت پیدا کرده است به این دلیل که این وب‌سایت‌ها به عنوان نماینده‌ای از برند شما در سطح کشور و برای کسب وکار‌های که صادرات انجام میدهد یا خدماتی برای خارج از کشور دارند عمل می‌کنند و راه اصلی برای شناخت مردم از برند شما هستند. بنابراین، طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان یا طراحی سایت شرکتی در اصفهان به شما کمک می‌کند که برند خود به نمایش بگذارید.

 وب‌سایت شما یکی از اجزای حیاتی حضور آنلاین برند شما است و طراحی وب‌سایت حرفه‌ای اصفهان از لحاظ کاربر پسند بودن، فنی، تجربه کابری اهمیت ویژه‌ای دارد. وب‌سایت شما باید با توجه به مخاطبان شما طراحی شده و مطمئن شود که تجربه کاربر را بهبود می‌دهد. طراحی حرفه‌ای وب‌سایت در اصفهان مزایای بسیاری برای کسب‌وکار‌ها و مخاطبان دارد. یک وب‌سایت حرفه‌ای به عنوان واسطه‌ای بین شما و مشتریانتان عمل می‌کند. وب‌سایت شما به شما امکان می‌دهد که به راحتی اطلاعات مورد نیاز را برای مشتریانتان ارائه دهید و تجربه خرید آسان و سریعی را برای آن‌ها فراهم کنید. ضمنا، وب‌سایت به عنوان یک بازاریاب عمل می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید و محصولات و خدمات خود را معرفی کنید. همچنین، شما می‌توانید از طریق وب‌سایت فروشگاه آنلاین اقدام به فروش محصولات خود به صورت آنلاین کنید.


رسول عینی
1399/08/02 در 18:20

انتخاب اسم سایت یا دامین بر چه اساسی میباشد؟

شما در سایت‌هایی که فروش دامین دارند میتوانید اسم‌هایی که به سایت شما و برند شما مربوط میباشد را انتخاب کنید و از پر بودن یا آزاد بودن دامین اطلاع پیدا کنید. بعد از انتخاب ما سایت شما را روی همان دامین آپلود میکنیم. 

رضوان هشمتی
1399/10/08 در 14:30

زبان برنامه‌نویسی طراحی سایت شرکت شما چیه؟

در حال حاضر رایسان توانایی برنامه‌نویسی به سبک ASP NET و PHP  دارد و بستگی به پروژه شما و cms  که از قبل آماده کردیم دارد که از چه زبان برنامه نوسی استفاده کنیم. 

مجید حسینی
1399/10/15 در 11:13

از طریق سئو سایت شرکت‌ها وارد سایت شما شدم  سایتی میخوام فروشگاهی که سئو تضمینی داشته باشه شما میتونین  راهنمایی کنید؟

ممنونم از انتخاب شما بله سئو سایت اصفهان رایسان در گوگل رتبه‌هایی خوبی دارند و قطعاً یکی از پارامتر‌های مهم ما برای طراحی سایت اصفهان بحث سئو سایت هست که تمام موارد را از ابتدا اجرا میکنیم و شما سایتی با اصول حرفه‌ای سئو تحویل میگیرید. 

وحید رضایی
1399/012/20 در 10:13

بنده سایتی میخوام در زمینه عطر و ادکلن در اصفهان میخواستم ببینم هزینه این سایت چقدر میشه ؟

شما هر سایتی چه مختصص طراحی سایت در اصفهان باشه یا کل ایران هزینه‌ای فرق نداره و این سایت جز طراحی سایت فروشگاهی ما محسوب میشه و میتوایند قیمت سایت فروشگاهی را چک بفرمایید. 

آیدین بهرام
1400/01/08 در 10:11

بنده صفحه طراحی سایت کنسرت شما را دیدم میخواستم ببینم قیمتش جز همین پکیج‌ها هست؟

خیر این قیمت سایت‌های استاندارد ما هست و سایت خرید بلیط کنسرت قیمتش کاملاً متفاوت میباشد و با همکاران فروش ما تماس بگیرید تا راهنمایی کنند. 

سعید حسینی
1400/01/18 در 18:10

بنده‌یه طراحی سایت حرفه‌ای در اصفهان احتیاج دارم ولی امکان پشتیبانی محتوایی و ارائه خدمات به مشتریان را ندارم شما امکان همکاری در این زمینه با بنده دارید ؟

بله رایسان به غیر از طراحی سایت در زمینه‌های مختلف هم سرویس میدهد که در سایت وجود دارد. این مورد هم بله ما میتونیم کامل سایت را پشتیبانی کنیم  و هزینه‌اش هم با توجه به خدمات و سرویس‌هایی که شما احتیاح دارید مشخص میشود. 

زهرا اسلام
1400/01/23 در 10:10

نحوه آموزش طراحی سایت‌های که انجام میدهید به چه صورت هست ؟

به دو صورت آموزش‌ها انجام میشود. اگر اصفهان حضور داشته باشید قرار حضوری انجام میشود و آموزش داده میشود و غیر این صورت با ریموت زدن به سیستم ما کامل مدیریت سایت آموزش داده میشود. 

وحید حیدری
1400/01/23 در 10:54

بنده اصفهان حضور دارم و طراحی سایتی در اصفهان احتیاج دارم همراه با پشتیبانی محتوایی از سایت و پشتیبانی پیج اینستاگرام  مرتبط با سایت چطور میتوانید راهنمایی کنید ؟

بله در خدمت شما هستیم اطلاعات بیشتری در مورد کار شما احتیاج داریم که در واتساپ ارسال بفرمایید تا مشاوره بهتری بتوانیم انجام دهیم  و همچنین مشکلی در مورد مدیریت پیج اینستاگرام شما نداریم. صفحه مربوطه را مشاهده بفرمایید همچنین همکاران ما کامل به شما مشاوره خواهند داد. 

سلماز
1400/01/25 در 15:14

طراحی  سایت فروشگاهی برای شهر اصفهان و سئو شده نیاز دارم  چه اطلاعاتی باید به شما بدهم ؟

شما برای اطلاع بیشتر اطلاع شغلی خودتان را ارسال کنید و درمورد سئو  ابتدا سایت با زیر ساخت شرایط سئو برنامه‌نویسی میشود و برای سئو در اصفهان باید روی محتوا و سئو خارجی هم کار بشه که همکاران متخصص سئو ما اطلاعات لازم را به شما خواهد گفت که چه مراحلی را باید انجام دهید. 

محمد دیانی
1400/02/15 در 10:10

بنده اصفهان هستم و سایت شرکتی احتیاج دارم. بعضی جا‌ها طراحی سایت وردپرس را پیشنهاد میدهند بعضی‌ها هم خیر لطفاً راهنمایی کنید. 

از نظر ما فرقی بین هیچ کدام نیست. اگر شما سایت اطلاع‌رسانی یا شرکتی احتیاج داشته باشید هر دو مورد مناسب هست و شاید وردپرس در بلند مدت به نفع شما باشد. رایسان هر دو مورد را برای طراحی سایت اصفهان پوشش میدهد هم سایت کد‌نویسی هم سایت وردپرسی. 

المیرا نظر محمدی
1400/03/27 در 16:17

بنده با دیجیتال مارکتینگ با شما آشنا شدم و میخواستم تمام کار‌های دیجیتالی را به یک شرکت در این زمینه واگذار کنم چه کمکی میتوانید انجام بدین؟

بله رایسان در سئو  دیجیتال مارکتینگ در اصفهان رتبه خوبی داره و ممنونیم که ما را انتخاب کردیم درمورد  دیجیتال مارکتینگ بحث زیاده باید استراتژِی مختلف برای شما توضیح داده شود بعلاوه ابزار‌هایی که موجود هست و طبق برنامه‌ریزی که انجام میشود یک به یک این پکیج اجرا میشود. همکاران با شما تماس خواهند گرفت موفق باشید. 

حسین رحیمی
1400/04/27 در 22:10

بنده وارد‌کننده محصولی هستم و دفتر مرکزی هم اصفهان هست و احتیاج به سایت دارم ولی با این تفاوت که خودم نمیتونم فعال باشم و احتیاج به همکاری دارم که فعالیت روی سایت با خود شرکت باشه و در سود دهی شریک باشیم امکانش هست؟

قابل بررسی هست باید در مورد حوزه کاری شما بیشتر صحبت کنیم و ببینیم چقدر جای رشد داره، بازار هدف شما غیر اصفهان کجا میتونه باشه و آیا در بلند مدت هزینه‌هایی که شامل شرکت میشود را جوابگو هست یا خیر و احتیاج هست شما شرایط خودتون و شغل، سوده دهی و غیره همه موارد را داکیومنت کنید و به‌ایمیل شرکت ارسال کنید تا بررسی شود. 

مسعود سجاد
1400/05/03 در 12:10

من دانشجوی کامپیوتر هستم و در اصفهان حضور دارم شما آموزش طراحی سایت  انجام میدین یا خیر؟

خیر رایسان در زمینه آموزش طراحی سایت فعال نیست و فقط طراحی سایت در اصفهان سفارشی انجام میده ولی در زمینه سئو  آموزش انجام میشود. 

ایمان حیدری
1400/05/08 در 22:05

بنده چند ساله سایتی در مورد املاک دارم  و چند نفر برای پشتیبانی بنده را خیلی اذیت کردند و کار مطلبو پیش نمیره. شما چطور میتوانید کمک کنید به سایت من؟

بله حتماً میتونیم کمکتون کنیم ولی شما اطلاعات کافی درباره طراحی سایت خودتان ندادین که چه نوع پشتیبانی احتیاج دارین. کدنویسی یا محتوایی یا باید شفاف‌تر درموردش صحبت بشه و بعد به شما نتیجه را اعلام کنیم. 

محمد
1400/05/25 در 12:25

من  اصفهان هستم سایت ورزشی دارم  و احتیاج به پشتیبانی محتوایی دارم برای سایت شما چه پلنی دارید برای این مورد؟

خدمت شما عرض کنم ما برای اصفهان و کل ایران میتونیم پشتیبانی محتوایی طراحی سایت، پشتیبانی سئو داشته باشیم باید اطلاعات بیشتری از شما داشته باشیم که همکاران با شما تماس خواهند گرفت. 

اسلام
1400/06/15 در 12:25

من طراحی سایت خدماتی به شرکتی طراحی سایت در اصفهان سفارش دادم و محتوا‌گذاری زیادی هم انجام دادم ولی فروش نداشتم به نظرتون سایت مشکل داره یا چیز دیگه؟

ببنید اگر تمام قواعد سایت را، شرکت طراحی سایت اصفهان مورد نظر رعایت کرده باشند  باید محتوا شما استراتژی داشته باشد. وگرنه محتوای زیاد به تنهایی کاری یا فروشی انجام نمیدهد. 

علیپور
1400/06/23 در 16:11

سلام من شغلم تولید درب و پنجره هست و برندسازی نکردم میخوام شروع کنم باید از طراحی سایت در اصفهان شروع کنم یا بصورت کلی؟

سلام وقت شما بخیر  قطعاً شما که تولید‌کننده هستین با خیلی وقت پیش شروع میکردین ولی در حال حاضر هم قطعاً طراحی سایت اولین قدم شما برای برند‌سازی خواهد بود  ولی اینکه در چه سطحی در سایت کنید کاملاً بستگی به حجم و پتانسیل کاری شما داره که در سطح اصفهان کار کنید یا در سطح کل کشور 

فتاحی
1400/07/26 در 17:16

سلام من سایتم  چند سال پیش طراحی شده و الان گرافیک خوبی نداره شما امکان این را دارید که طراحی سایت مجدد روی وب سایت بنده انجام دهید؟  

سلام وقت شما بخیر  جواب دقیق و قطعی نمیشه داد. باید سایت شما را بررسی کنیم ببینیم کد‌نویسی اختصاصی انجام دادن یا از قالب‌های آماده استفاده شده است. در حال بعضی مواقع هم هزینه ادیت خیلی بیشتر هم از لحاظ مالی هم از لحاظ تایم ایجاد میشه ولی بازم باید بررسی شود حتماً با همکاران ما هماهنگ کنید تا چک کنند. 

روغنی
1400/08/16 در 12:16

سلام  بنده در رشته تولید  قطعات برقی هستم و سایتی  دارم که با در اصفهان توسط یک نفر طراحی شده است و با قالب آماده. در حال حاضر احتیاج دارم کد پی اچ پی  در کنارش استفاده کنم آیا شما انجام میدین؟  

سلام وقت شما بخیر با توجه به سیاست کاری شرکت کار‌های طراحی سایت اصفهان دیگر نفرات و شرکت را انجام نمیدیم فقط طراحی سایت را از  صفر انجام میدیم. 

محمدیان
1400/08/29 در 10:10

سلام  بنده در رشته تولید  انواع شیرینی جات در اصفهان  هستم و سایتی  میخوام که هم طراحی سایت اصفهان باشه هم دیگر شهر. شما چطور میتونین تضمین بدین که میتونه موفق باشه؟

سلام وقت شما بخیر تخصص ما طراحی وب سایت در اصفهان هست و این کار را بخوبی انجام میدیم ولی اینکه به شما تضمین بدین موفق میشه یا خیر  سؤال اشتباهی هست. به دلیل اینکه این سؤال را باید تیم بازاریابی شما پاسخ بدهند نه این شرکت. 

رشیدی
1400/09/14 در 13:16

سلام  بنده در زمینه پخش مواد غذایی در اصفهان فعال هستم و سایتی احتیاج دارم که بتونم درخواست و خرید را داشته باشم هزینه‌اش را میفرمایید ؟

سلام وقت شما بخیر بله حتما قطعاً اگر اصفهان حضور دارین  میتونین حضوری هم تشریف بیارین شرکت و مشاوره داشته باشید با همکاران و در مورد طراحی سایت پخش مواد غذایی و امکانات لازم بیشتر صحبت کنید. ضمن اینکه همکاران تلفنی مشاوره و  اطلاعات لازم را به شما خواهند داد. 

رضایی
1400/09/16 در 11:13

سلام  من در مقطع کارشناسی نرم‌افزار هستم  و دوست دارم پروژه دانشگاهیم را در در مورد طراحی سایت انجام بدم  میتونم به عنوان کارآموز کنار شما این کار انجام بدم؟

سلام وقت شما بخیر قطعاً اگر امکان این را داشته باشیم که به شما کمک کنیم  حتماً این کار را انجام خواهیم داد. در این شرکت طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی سایت اصفهان  انجام خواهد و اگر مشکل فضا نداشته باشیم درخدمت شما هستیم. 

سلطان محمدی
1400/010/06 در 1:03

آیا داشتن طراحی سایت در مورد شغلی مثل داربست فلزی  میتونه مهم باشه واسه کسب و کار ما؟

سلام وقت بخیر قطعاهر شغلی در این شرایط به سایت احتیاج داره و کم کم همه کسب و کار‌ها به طراحی سایت نیاز دارند اول برای اعتبار  و برند سازی. دوم برای پیدا کردن شما توسط مشتریا توسط سئو سایت به نظر میتونین اول روی شهر خودتون کار کنید. اگر مثلاً اصفهان هستید روی سئو در اصفهان کار کنید بعد گسترش بدین قطعاً نتیجه میگیرید.   

خانم وحیدی
1400/12/18 در 18:14

سلام طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارم که چند قلم پوشاک بیشتر نمیخوام بذارم داخل سایت  بعلاوه اینماد و سئو شده نیاز دارم  لطفاً هزینه این موراد را بفرمایید؟

سلام وقت شما بخیر اول خدمت شما عرض کنم که قرار داد طراحی سایت و سئو سایت دو قرارداد کاملاً جدا هستند و باید اول سایت شما طرحی شود بعد قرارداد سئو سایت هم بسته شود. دوم  شما به طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارید و شما میتوانید از یک قلم جنس تا n  قلم جنس وارد کنید بستگی به سیاست کاری خود فروشگاه شما دارد. سوم اینماد و نماد‌های دیگر کار‌های اداری میباشد که بعد از طراحی سایت با کمک همکاران ما این موارد مرتفع خواهد شد و مشکلی نخواهد بود.