طراحی سایت آموزشگاهی در اصفهان

در این دوره طراحی سایت آموزشگاهی در اصفهان نقش مکمل اطلاعات هنر آموزان را دارد . در حال حاضر رقابت بین مؤسسات آموزشی بسیار زیاد می‌باشد . این رقابت‌ها علاوه برجذب دانشجویان و ارائه سرویس به آن‌ها شامل رقابت در فضای مجازی نیز می‌باشد . پس با نداشتن یک وب‌سایت فقط بازار هدف مخاطبان را از دست نداده‌اید بلکه رقبای خود را هم خوشحال نموده‌اید . در طراحی سایت آموزشگاهی یا طراحی وب‌ سایت‌های آموزشی به معرفی سرفصل‌ها و دوره‌ها پرداخته می‌شود و همچنین امکان ثبت‌نام آنلاین در این وب‌سایت‌ها وجود دارد . پس‌نیازی نیست تا دانشجو مسافت زیادی را جهت ثبت‌نام پیموده و به آموزشگاه بیاید . طراحی وب سایت اصفهان برای این مشاغل کار را آسانتر میکند. همچنین با توجه به جهانی بودن اینترنت با طراحی سایت آموزشگاهی یا وب‌ سایت‌های آموزشی ، مشتریان شما فقط به شهر و استان خودتان محدود نمی‌شود و می‌توانند از خدمات آموزشی شما بهره ببرند .

طراحی سایت

امکانات طراحی سایت‌های آموزشی در اصفهان

نمایش اخبار آموزشگاه و سایر اخبار مرتبط
اعلام دوره‌های آموزشی در حال برگزاری و دوره‌های آموزشی آتی
نمایش برنامه زمان‌بندی کلاس‌ها
امکان ثبت‌نام آنلاین و پرداخت شهریه به‌صورت آنلاین
امکان صدور گواهینامه و اعلام نتایج
امکان دانلود پاورپوینت اساتید و نمونه سؤالات

 

نکات مثبت طراحی سایت آموزشگاهی برای جذب کاربران

وب‌ سایت آموزشی دارای امکانات زیادی برای کاربران هست و همین باعث می‌شود این نوع وب سایت های  رتبه بسیار خوبی در گوگل به دست آورند . طراحی سایت آموزشگاهی شرکت رایسان علاوه بر امکانات مذکور دارای طراحی گرافیکی زیبایی می باشد که در جذب مخاطب اهمیت بالای دارد .یکی از مهم‌ترین مزیت سایت های آموزشی شرکت رایسان رتبه بالا و قابل‌ توجه این وب‌سایت‌ها در گوگل هست .

 

طراحی سایت
تیم دیجیتال مارکتینگ اصفهان رایسان

شرکتی اقتصادی

13.500.000 تومان

شرکتی اختصاصی

28.000.000  تومان

فروشگاهی اختصاصی

 

29.000.000  تومان

درباره رایسان

شرکت رهپویان آینده ساز ارتباطات نوژان با نام تجاری رایسان در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود و در مدت ۱۰ سال از فعالیت خود در زمینه‌های مختلف IT و فن آوری اطلاعات فعالیت نموده است،  شرکت رایسان، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎ها، شرکت‎ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است، مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی  حرفه‎‌ای، استاندارد و با  کیفیتی مطلوب به آنها ارائه نماییم.

امکانات طراحی سایت آموزشگاهی در اصفهان در شرکت رایسان

تاریخچه و معرفی آموزشگاه
اخبار آموزشگاه و سایر اخبار مرتبط
دوره‌های آموزشی در حال برگزاری و دوره‌های آموزشی آتی
تفصیل دوره‌های آموزشی نظیر اهمیت و ضرورت دوره، سرفصل مطالب دوره ، دستاوردهای دوره آموزشی و …
شرایط و نحوه ثبت‌نام متقاضیان
برنامه زمان‌بندی کلاس‌ها
ثبت‌نام آنلاین در دوره‌های آموزشی
معرفی کتاب‌ها و جزوات آموزشی
فروش کتاب‌ها و جزوات و سایر وسایل کمک‌آموزشی
صدور کارت آزمون
صدور کارنامه و اعلام نتایج
دانلود پاورپوینت اساتید، نمونه سؤالات و …
تصاویر و ویدیوهای آموزشی
گالری تصاویر از آموزشگاه و فعالیت‌های آن
درج نظرات فراگیران راجع به آموزشگاه و دوره‌های آموزشی
معرفی اساتید و مربیان
انجمن گفتگو ویژه تعامل فراگیران آموزشگاه باهم و تعامل فراگیران و اساتید
برگزاری نظرسنجی‌های آنلاین در مورد دوره‌های آموزشی فعلی و دوره‌های جدید
و …

تولید محتوا
  • طراحی سایت شرکتی در اصفهان
  • طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان
  • طراحی سایت رستوران در اصفهان

 

اهداف اجرای طراحی سایت آموزشگاهی

اهداف مختلفی برای طراحی سایت آموزشگاهی میتوان داشت مثل : برند سازی شرکت ، ارائه خدمات رایگان ، ارائه خدمات با پرداخت آنلاین ،هزینه های کمتر پرداخت کردن برای فضا های فیزیکی ،24 ساعته فعال بودن شرکت ،سریعتر به کسب درامد رسیدن شرکت

نکات
مهم طراحی سایت آموزشگاهی

سرعت طراحی سایت آموزشگاهی
یکی از مهمترین موارد در طراحی سایت های آموزشگاهی می باشد به این دلیل که وقتی سایت شما از هر لحاظ عالی باشد ولی موقع لود شدن سرعت خوبی نداشته باشد  عملا همه زحمات شما از دست رفته و کاربر بعد از چند ثانیه اول که سرعت خوبی نداشتیم از سایت شما خارج می شود . بیرون رفتن مخاطب از سایت شما یکی از امتیاز منفی بد برای سئو سایت شما می باشد پس سرعت سایت بسیار مهم می باشد که رایسان در طراحی سایت های آموزشگاهی این مورد را به بهترین نحو اجرا می کند .
طراحی اختصاصی قالب سایت آموزشگاهی
اگر روی کلمات کلیدی سایت آموزشگاهی خودتون کارکرده باشید ولی گرافیک خوب و طراحی خوبی نداشته باشید دقیقا مثال قبل تکرار میشه ولی کابر بعد از ثانیه های کمی از سایت شما خارج میشه و یک امتیاز منفی برای شما به حساب میاد .
اصول بهینه سازی سایت آموزشگاهی

موقع کد نویسی یا برنامه نویسی باید پارامترهای مختلفی را بررسی کنیم تا اصولی کار انجام شود و نکات خیلی ریزی را فراموش نکنیم . به دلیل اینکه پارامتر های سئو کاملا به هم مرتبط هستند و همه موارد باید با هم انجام شود . از عنوان ها ، تگ ها ، توضیحات ، عکس ها و ..

 

مزیت های طراحی وب سایت آموزشگاهی در اصفهان
اگر بخواهیم به مزایای طراحی وب سایت آموزشگاهی اشاره کنیم موارد زیادی می باشد ولی به چند مورد اشاره میکنیم .
وقتی شما بخواهید شغلی یا فعالیتی را انجام دهید باید خودتان را معرفی کنید تا کم کم برندی برای خود دست و پا کنید ، برای اینکه این اعتبار را بدست بیاورید یکی از راه هاش طراحی وب سایت آموزشگاهی می باشد و بعد از اینکه سایت شما سئو خوبی را گرفت مشتریانی که به دنبال خدمات شما بودند را میتوانید جذب کنید و مسیر معرفی درآمد زایی خود را یه حدال ممکن می رسانید و یکی دیگر از مزیت های طراحی سایت آموزشگاهی دفتر دوم بودن کسب و کار شما می باشد که 24 ساعته به مخاطب و مشتریان شما خدمات می دهد و در طول شبانه روز میتوانید بعد ازخدمات دادن کسب درآمد هم داشته باشید . و مهمترین مزیت دیگر بحث کسب اعتماد مشتران می باشد . مشتری که ببیند شرکتی که قصد همکاری با ان را دارد دارای وب سایت اصولی می باشد خیلی ببیشتر اعتماد میکند تا آموزشگاهی که وب سایت ندارد .

 

طراحی سایت آموزشگاهی ارزان در اصفهان 

 

هزینه های طراحی سایت آموزشگاهی متفاوت می باشد ولی پیشنهاد میکنیم برای اول کار طراحی سایت آموزشگاهی مناسب و ارزان داشته باشید و هزینه های هنگفتی را پداخت نکنید تا بتوانید موقع اجرا دچار کمبود بودجه نشوید . خیلی از کارفرما ها  اول کار به دنبال سایت های فضایی هستند با کلی امکانات و شرایط  در حالی شاید مخاطب اصلا به این موارد احتیاج ندارد به همین دلیل پیشنهاد میکنیم اول کار با وب سایت ساده و ارزان شروع فعالیت خود را انجام دهید و تمرکز خود را روی محتوا گذاری و اجرا بگذارید و هزینه های بیشتر برای اجرا کردن استزاتژی ها بذارید . 

ریسپانسیو بودن صفحات
طراحی وب سایت
طراحی ریسپانسیو سایت

خدمات رایسان در زمینه طراحی سایت آموزشگاهی در اصفهان

 

شرکت رایسان به‌ عنوان یکی از برترین شرکت‌ های طراحی سایت در اصفهان به مشتریان خود کمک می کند تا با ارائه راهکارهای مناسب آن‌ها را به اهداف خود برساند .ما به شما کمک می‌کنیم تا در بهینه‌ سازی طراحی سایت آموزشگاهی خود از کلمات کلیدی مناسب استفاده نمایید و رتبه وب‌سایت خود را ارتقا دهید .  با ارتقا رتبه سایت خود می‌توانید خدمات خود را به مشتریان هدفمند که در حال جستجوی فروشنده مناسب هستند معرفی نمایید و فروش اینترنتی خود ر ا افزایش دهید .از دیگر فعالیت‌های منحصر به‌ فردی که رایسان در طراحی سایت آموزشگاهی  انجام می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

طراحی قالب اختصاصی متناسب با درخواست‌ها و نیازهای شما ، طراحی صفحات  متناسب بارنگ برند شما  ،  طراحی سایت دوزبانه  ، طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی وب سایت
طراحی ریسپانسیو سایت

سئو و بهینه سازی طراحی سایت آموزشگاهی در اصفهان

سئو و بهینه سازی سایت آموزشگاهی در اصفهان به مجموعه کارهایی گفته می شود که رتبه سایت تبلیغاتی یا نیازمندی شما در گوگل بهبود میدهد و هدف سئو سایت آموزشگاهی این است که سایت شما با کلمات کلیدی مثل موارد آموزشگاهی که در سایت قرار میدهید و به دنبال آن هستند در صفحه اول گوگل نمایش داده شود . با توجه به اینکه اینترنت رشد بسیاری در فروش ایجاد کرده است اکثرا میدانند که سئو سایت آموزشگاهی چقدر پر اهمیت شده در مطرح شدن برند و فرش محصول و خدمات . در حقیقت ارزان ترین و بصرفه ترین کار برای اینکه برند خود را مطرح کنید و بدونید شرایط برای اینده برای شما بهتر خواهد شد سئو هست به همین دلیل هست که تقاضا برای طراحی سایت آموزشگاهی بالا رفته و در مرحله بعد همه به دنبال سئو سایت آموزشگاهی هستند البته اگر اطلاعاتی در این زمینه ندارین صفحه سئو سایت در اصفهان را مشاهده کنید . با توجه به این شرایط ، طراحی وب سایت آموزشگاهی در اصفهان بر اساس اصول سئو سایت کدنویسی و برنامه نویسی می شود که شما بعد از اینکه سایت  آموزشگاهی خود را تحویل گرفتین با محتوا گذاری و داشتن اطلاعات حداقلی سئو میتوانید رنک سایت خود را در گوگل روز به روز بهبود بدهید.رایسان طراحی سایت ها ی تبلیغاتی را بر اساس اصول سئو شده تحویل می دهد و شما میتوانید مدیریت طراحی سایت خود را به آسانی انجام دهید .به چند مورد از مواردی که بسیار مهم هست در سئو سایت آموزشگاهی  اشاره میکنیم