طراحی سایت خبری در اصفهان

رایسان طراحی سایت خبری در اصفهان را با استفاده از پورتال های خبرگزاری طراحی میکند . طراحی سایت خبری رایسان ، محیط قوی و قدرتمند و انعطاف پذیری را برای اداره سایت خبرگزاری ها فراهم می‌کند . این سایت به طور کامل ، منعطف با سازمان‌ دهی خبرگزاری‌ها می‌باشد ؛ به شکلی که تمام قسمت های مختلف خبر در این سایت قابل تعیین می باشد و جهت تغییر بر حسب نیاز سازمان می‌باشند . بخش‌های عمومی سایت خبرگزاری به صورت کاملا منعطف و متناسب با نظرات شما ، از طریق سیستم مدیریت محتوا قابل تغییر می باشد . این سایت یک پرتالی را برای شما فراهم میکند که کاملا شما میتوانید شخصی سازی انجام دهید . در طراحی سایت خبری اصفهان همه اصول سئو سایت در طراحی سایت خبر رعایت میشود و فقط لازم است شما محتوا وارد کنید که بعد از وارد شدن ایندکس شد اطلاعات و در سایت گوگل میتواند براحتی در صفحات اول قرار بگیرد . طراحی سایت خبری کاملا می تواند قابل توسعه باشد و هر نوع امکانات دیگری که شما بخواهید میتوان به ان اضافه کرد.

طراحی سایت

اهمیت سایت خبری در اصفهان 

امروزه سایت های خبری به دلیل اهمیت خبر و اطلاع رسانی جز پربازدیدترین سایت ها به شمار می آیند . سایت های خبری اگر بتوانند محتوای مفید تولید نمایند و طراحی گرافیک مناسبی داشته باشند می توانند مخاطبان زیادی را جذب نمایند . در طراحی سایت های خبری اصفهان به دلیل این که مخاطب ترجیح می دهد اخبار را در لحظه دریافت نماید به روز بودن طراحی سایت های خبری از اهمیت بالایی برخوردار است . با توجه به این نکته که موفقیت یک وب سایت خبری بر اساس بازدیدکنندگان آن اندازه گیری می شود رتبه سایت خبری در گوگل و سئو آن اهمیت فوق العاده زیادی را دارد .در طراحی سایت خبری چیدمان سایت و دستیابی به اطلاعات آن بسیار مهم است . چیدمان طراحی سایت خبری اصفهان باید به صورتی باشد که کاربر در کم ترین زمان ممکن به اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود دست یابد .

 

موضوعات مختلف در طراحی سایت خبری اصفهان

 

در این قسمت درباره بخش های مختلف سایت خبری صحبت میکنیم . در طراحی وب سایت خبری موضوعات مختلفی از اتفاقات اصفهان یا دیگر شهرهای جهان وجود دارند که در لیست زیر به این موارد اشاره کرده ایم:

• خبر های اقتصادی
• خبر های ورزشی
• خبر های فرهنگی
• خبر های اجتماعی
• خبر های سیاسی
• اخبار بین المللی
• خبر های علمی

طراحی سایت
تیم دیجیتال مارکتینگ اصفهان رایسان

شرکتی اقتصادی

13.500.000 تومان

شرکتی اختصاصی

28.000.000  تومان

فروشگاهی اختصاصی

 

29.000.000  تومان

درباره رایسان

شرکت رهپویان آینده ساز ارتباطات نوژان با نام تجاری رایسان در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود و در مدت ۱۰ سال از فعالیت خود در زمینه‌های مختلف IT و فن آوری اطلاعات فعالیت نموده است،  شرکت رایسان، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎ها، شرکت‎ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است، مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی  حرفه‎‌ای، استاندارد و با  کیفیتی مطلوب به آنها ارائه نماییم.

مزیت های مهم طراحی سایت خبری در اصفهان

 

انتشار اخبار و پست های وب سایت خبری در شبکه های اجتماعی به صورت خودکار
افزایش بازدید کنندگان از وب سایت خبری شما با استفاده از خدمات اختصاصی سئو
• افزایش بازدید سایت از طریق شبکه های مجازی و گوگل
• افزایش قابل توجه مخاطبان شما در دنیای اینترنت و تمام جهان
• استفاده از امکانات اختصاصی شرکت طراحی سایت نوپرداز در زمینه سایت های خبری
• سبقت گرفتن از رقبای سنتی و برندیگ خبرگذاری شما
حذف رقبای سنتی خبرگذاری شما در فضای وب
توسعه سایت خبری شما به فضای نامحدود اینترنت
• افزایش اعتبار سایت خبری شما
• کاهش چشم گیر هزینه های مربوط به تبلیغات و بازاریابی
• دسترسی 24 ساعته بازدید کنندگان به وب سایت خبری شما

•ارسال مطالب مهم با پنل ارسال اس ام اس یا پنل اس ام اس در اصفهان برای کاربران

 

تولید محتوا
  • طراحی سایت شرکتی در اصفهان
  • طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان
  • طراحی سایت رستوران در اصفهان

 

اهداف اجرای طراحی سایت خبری در اصفهان

 اهداف مختلفی برای طراحی سایت خبری میتوان داشت مثل : برند سازی ، ارائه اطلاعات رایگان ،  ،24 ساعته فعال بودن سایت ،سریعتر به کسب درامد رسیدن با ارائه خدمات اینترنتی با داشتن ساتی خبری قوی 

نکات
مهم طراحی سایت خبری

سرعت طراحی سایت خبری
سرعت سایت یکی از مهمترین موارد در طراحی سایت خبری می باشد به این دلیل که وقتی سایت شما از هر لحاظ عالی باشد ولی موقع لود شدن سرعت خوبی نداشته باشد  عملا همه زحمات شما از دست رفته و کاربر بعد از چند ثانیه اول که سرعت خوبی نداشتیم از سایت شما خارج می شود . بیرون رفتن مخاطب از سایت شما یکی از امتیاز منفی بد برای سئو سایت شما می باشد پس سرعت سایت بسیار مهم می باشد که رایسان در طراحی سایت های خبری این مورد را به بهترین نحو اجرا می کند .
طراحی اختصاصی گرافیک سایت خبری
اگر روی کلمات کلیدی سایت خبری خودتون کارکرده باشید ولی گرافیک خوب و طراحی خوبی نداشته باشید دقیقا مثال قبل تکرار میشه ولی کابر بعد از ثانیه های کمی از سایت شما خارج میشه و یک امتیاز منفی برای شما به حساب میاد .
اصول بهینه سازی سایت خبری

به شدت موضوع سئو سایت خبری مهم میباشد به دلیل اینکه بهترین سایت را هم داشته باشید بدون سئو هیچ فایده ای اندارد . موقع کد نویسی یا برنامه نویسی باید پارامترهای مختلفی را بررسی کنیم تا اصولی کار انجام شود و نکات خیلی ریزی را فراموش نکنیم . به دلیل اینکه پارامتر های سئو کاملا به هم مرتبط هستند و همه موارد باید با هم انجام شود . از عنوان ها ، تگ ها ، توضیحات ، عکس ها و ..

نکات مهم طراحی سایت خبری در اصفهان

ریسپاسیو بودن طراحی سایت خبری

به دلیل اینکه سایت های خبری توسط انواع قشر های مختلف مردم بازدید می شود نوع صفحه نمایش های مختلف متفاوت می باشد به همین دلیل حتما طراحی سایت خبری باید ریسپانسیو یا واکنش گرا باشد و که کاربران از هر دستگاهی بتوانند سایت را مشاهده کنند و گرافیک سایت را بدون هیچ بهم ریختگی ملاحظه کنند .استفاده از تکنولوژی در طراحی سایت خبری یکی از مهم ترین پارامترهای موفقیت در طراحی این مدل سایت ها است که باید مورد توجه قرار گیرد. از جمله مزایای سایت های واکنش گرا این است که می توانید از آن ها جهت ساخت وب اپلیکیشن ها و نسخه های به اصلاح وب ویو هم استفاده نمایید.



قسمت مدیریت سایت های خبری

یکی از مهمترین بخش های سایت خبری ، مدیریت سایت می باشد که شما بتوانید سطح دسترسی برای ادمین های مختلف در نظر بگیرید . با داشتن ادمین و قسمت مدیریت قوی سایت ، یک سایت قوی و حرفه ای ف شخصی سازی شده میتوانید داشته باشید .


توسعه طراحی سایت خبری

کدنویسی سایت خبری بسیار مهم می باشد که به شکلی نوشته شده باشد که این سایت قابل توسعه باشد و هر امکاناتی در آینده قصد داشتین اضافه کنید بتوان اضافه کرد . شاید در آینده بخواهید سایت را چند زبانه کنید یا مثلا قسمت امار ویژه داشته باشید و خیلی امکانات دیگر ، که باید کامل قابل توسعه باشد .

 

قسمت نظرات در سایتهای خبری

قرار دادن این قابلیت که کاربرها بتوانند بر روی خبرها در صفحات مختلف نظر بگذارند باعث افزایش بازدید صفحات خبرها خواهد داشت و در نتیجه کاربران قادر خواهند بود نسبت به خبر خاصی نظرات خود را اعلام نمایند و سایر کاربران می توانند در بحث شرکت نمایند.

 


قسمت های تبلیغاتی سایت های خبری

هدف سایت های خبری در نهایت تبلیغات می باشد که پس از اینکه بازدید کننده خوبی پیدا کنند میتوانند از این قابلیت استفاده کنند . این قسمت های تبلیغاتی هم به این دلیل جایگذاری شده بنابراین می بایست فضاهایی در بخش های مناسب از سایت برای قرار دادن بنرها در سایت قرار داده شود تا بتوان در این مکان ها بنرهای تبلیغاتی قرار داد.


طراحی سایت خبری و سرعت لود

یکی از مهمترین پارارمترهای سایت های خبری بحث لودینگ آنها می باشد . سایت های خبری به دلیل حجم اطلاعات میتواند سرعت آنها تحت تاثیر بگیرد به همین دلیل باید برای این موضوع فکر اساسی بکنند که کاربران دچار مشکل نشوند . اگر سایت خبری با کمبود سرعت روبرو باشد هیچ بازدید کننده ای باقی نخواهد ماند و سایت دیگری را جایگزین این سایت خواهد کرد .

 

قسمت دسته بندی خبرها

باید حتما در سایت های خبری دسته بندی وجود داشته باشد تا بتوانند بازدید کنندگان راحتر به هدف خود برسند . ممکن بازدید کننده ای به دنبال خبری ورزشی باشد و نفر دیگر اقتصادی . پس با دسته بندی خیلی راحتر اخبار مدنظر خود را دنبال میکنند


نسخه موبایلی وب سایت

صد در صد سایت خبری شما باید نسخه موبایل داشته باشد که افراد بتوانند در تبلت و موبایل خود سایت ارا به بهترین شکل دنبال کنند
اشتراک گذاری خبرها در شبکه های اجتماعی
خبرها می بایست دارای قابلیتی برای به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی باشند تا در صورتی که کاربر تمایل داشته بتواند مطلب و خبر مورد نظر را در شبکه اجتماعی خود به صورت مستقیم از سایت ارسال نماید . وجود این قابلیت باعث افزایش رنک وب سایت خواهد گردید.

 

گالری تصاویر و ویدیو سایت های خبری

معمولا سایت های خبری باید قسمت گالری تصاویر و ویدیو داشته باشند تا بتوانند عکس ویدیو مربوطه را درآن قسمت آپلود کنند .

 

سادگی محیط سایت خبری

بسیار مهم است که سایت خبری از قالب ساده استفاده کند که هر کاربری بتواند راحت از آن استفاده کند ..

 

 

 

طراحی وب سایت خبری ارزان در اصفهان 

 

هزینه های طراحی سایت خبری متفاوت می باشد و این عامل بستگی به امکانات سایت خبری شما میباشد و در صورت درخواست میتوانید فایل خود را ارائه دهید تا قیمت دقیق به شما اعلام شود.  طراحی سایت خبری در اصفهان و چه برای دیگر شهر ها قابل انجام میباشد . 

 

ریسپانسیو بودن صفحات
طراحی وب سایت
طراحی ریسپانسیو سایت

چگونه سایت خبری عالی داشته باشیم؟

 

بازدید کنندگان یک سایت خبری ملاک موفقیت یک سایت خبری می باشند و اینکه چقدر مطالب خبری سایت در صفحه اول گوگل قرار میگیرد و چقدر از گوگل بازدیدکننده دارد در نتیجه موفقیت سایت طبق تعداد نمایش خبر ها و بازدید کننده ها می باشد باید ترافیک مناسبی داشته باشد ا بتواند این مراحل را طی کند و به موفقیت برسد . در مرحله بعد اگر امکانات سایت خوبی را به بازدیدکنندگان بدهند همیشه کاربران این سایت را در ذهن خود خواهند داشت و وفادار خواهند ماند و این باعث میشه که بیشتر روی سایت خبری شما باشند که به سئو سایت اصفهان بهتر ختم خواهد شد .