مدیریت پیج اینستاگرام با هزینه و تعرفه

مدیریت پیج اینستاگرام با جزییات و هزینه مدیریت صفحه اینستاگرام را کامل توضیح خواهیم داد با جزییات. اگر شما هم مثل بسیاری از مدیران کسب و کار، ابهاماتی برای پیج اینستاگرام خودتون دارید، کافیه ۷ دقیقه وقت بزارید تا توضیحات و جدول تعرفه را ببینید و جواب سؤال‌های خودتونا بگیرید. ضمنا  ضمن بررسی این صفحه موارد اصلی رایسان بر طراحی سایت اصفهان و پنل اس‌ام اس و ارسال بلک لیست را بررسی بفرمایید.

لطفاً بعد از دیدن پکیج های مدیریت پیج اینستاگرام توضیحات کامل مدیریت صفحه اینستاگرام را  با صفحه طراحی لوگو در اصفهان بعد تعرفه حتماً حتماً مطالعه کنید. قطعاً اولین سؤالی که احتمالاً میپرسید این است که وقتی مدیریت پیج اینستاگرام خود را به یک شرکت یا شخص واگذار کنید، قرار هست چه کار‌هایی برای شما انجام بدهند. یکی از کلیشه‌ای‌ترین جمله‌ای که افراد میگویند این است که یک عکس یا فیلم را خودمون میتونیم داخل پیج بزاریم. پس اون شرکت یا شخص قراره چه کاری واسه ما انجام بده؟؟

مهارت های اصلی ادمین اینستاگرام

تعرفه مدیریت پیج اینستاگرام رایسان

پکیج اقتصادی

  از 8.000.000 تومان 

 

  • پست ۱۰ عدد
    ریلز ترند و عکس تبلیغاتی

    📍تمامی محتوا با موبایل ایفون 📍

  • روزانه ۴ استوری به صورت موبایل گرافی + عکس + بازی‌سازی + تعامل‌سازی 

  • برنامه‌ریزی تبلیغات مجازی
  • مدیریت کامل پیج
  • امنیت پیج
  • ارتقای پیج 

پکیج پیشنهادی

 از 10.000.000 تومان

 

  • پست ۱۰ عدد
    ریلز ترند و عکس تبلیغاتی 
  • روزانه ۵ استوری به صورت موبایل گرافی + عکس + بازی سازی + تعامل سازی 
  • برنامه‌ریزی تبلیغات مجازی
  • مدیریت کامل پیج
  • امنیت پیج
  • ارتقای پیج 

نقش‌ها در مدیریت پیج اینستاگرام

باید در جریان باشید پشت پرده یک عکس یا فیلمی که برای شما در پیج گذاشته میشه، ساعت‌ها تحلیل و بررسی و فکر هست. خود عمل بارگذاری فیلم و عکس شاید ۱۰ دقیقه بیشتر زمان نخواد اما بدونید وظیفه مدیر پیج، این عملیات نیست. مهمترین قسمت مدیریت پیج اینستاگرام، تحلیل صنعت کاری اون پیج هست. تحلیل و فکر مرحله‌ای هست که بسیار و بسیار بیشتر از بارگذاری و مباحثی مثل ادیت فیلم و عکس زمان میگیرد. پس وظیفه اصلی و مهمترین وظیفه مدیر پیج، تحلیل مداوم و بهبود عمکلرد و روند پیج در مقایسه با سایر پیج‌های موجود در اون صنعت هست.

مسیر موفقیت پیج صفحه اینستاگرام شما

مهمترین کاری که مدیر پیج اینستاگرام باید برای شما انجام بده، تداوم تولید محتوا هست. هیچ موقع نباید این روند تولید محتوا قطع بشه. نیازمند روندی هستید آهسته و پیوسته و منظم. پس کلید اصلی در موفقیت بلند مدت پیج تداوم در تولید محتوا هست. تداوم تداوم و تداوم.

برخی افراد که با نرم‌افزار‌های ادیت عکس و فیلم آشنایی دارن حتی شاید بتونن محتوای با کیفیت هم تولید کنن  اما این فقط یک بخش از رشد پیج هست اما کافی نیست. پس‌ یک شرکت میتونه اون بخش‌های مهم را با همفکری کارمندان و با هوش جمعی و با راه‌اندازی اتاق فکر پیش ببره و شما را در مسیر صحیح راهنمایی کنه. در این ارزیابی‌ها، بازار هدف مشتریان و سلیقه آن‌ها، عملکرد رقبا، نقاط ضعف مورد بررسی قرار میگیرد. در مرحله بعد با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده، کار تدوین استراتژی آغاز میگردد. کارشناسان ما با بررسی دقیق بازار هدف و در نظر گرفتن اهداف و چشم انداز‌های مشتریان، استراتژی و نقشه راه متناسب را ترسیم میکنند. استراتژِی هدفمند یک رکن اساسی در تبلیغات اینستاگرامی است. این نقشه راه، مرجع اصلی در طراحی محتوا و راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی محسوب میشود.

  حتما بخوانيد

۱۰ استراتژی‌های بازاریابی محتوایی در اینستاگرام

تعهدات شرکت جهت مدیریت صفحه اینستاگرام:

ویرایش تصاویر، ایجاد قاب عکس برای تصاویر، تحقیق بهترین هشتگ‌های مرتبط با شغل شما، جدول زمان‌بندی انتشار پست‌ها و استوری‌ها، تنظیمات لازم جهت بیزنسی بودن پیج اینستاگرام، تحلیل و بررسی صفحه اینستاگرام رقبا – عکس‌های استاندارد و کلیپ‌های ویدیویی استاندارد. در پست‌های ویرایشی در سطر اول جدول، تعهدات شرکت ویرایش محتویات مشتری اعم از فیلم و عکس میباشد.

مدیریت پیج اینستاگرام برای شما

شرایط عکس و تیزر و فیلم مدیریت پیج اینستاگرام:

هزینه عکاسی حرفه‌ای – تولید ویدیو کلیپ حرفه‌ای ۳۰تا ۶۰ ثانیه‌ای که باید توسط تیم جدایی تدوین فیلم انجام گردد و تولید کلیپ موشن گرافی در صورت درخواست بصورت جداگانه محاسبه میشود.

جذب فالوور واقعی پیج اینستاگرام:

با توجه به آپدیت الگوریتم‌های اینستاگرام و با توجه به اینکه تأکیده شده است از ربات‌ها جهت افزایش فالور استفاده نگردد، بایستی افزایش فالوور را بر اساس استراتژی محتوایی انجام داد. بدین معنی که با تولید محتوای خوب و مفید برای مخاطبان و زمان‌بندی مناسب جهت انتشار محتوا‌ها، بتوان فالوور‌های مفید و هدفمند جذب کرد. زیرا تعداد فالوور‌ها دیگر مهم نبوده بلکه کیفیت فالوور‌ها مهم است.

مدیریت تبلیغات پیج اینستاگرام:

در صورت انجام دادن تبلیغات برای پیج اینستاگرام خود از مشاوره رایگان شرکت بهرمند خواهید شد.  

شرایط قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام:

پیشنهاد ما به شما برای بدست آوردن نتایج پیوسته و بلند مدت، قرارداد ۱ ساله است. در غیر اینصورت مدت قرار داد پشتیبانی میتواند حداقل ۶ ماه باشد.  

 منظور از تولید محتوای مرتبط با صنعت، این است که با تحقیق و بررسی محصولات در اینترنت و کاربرد آن‌ها، فیلم و کلیپ و یا عکس‌های مرتبط جمع‌آوری میگردد.

در صورتی که نیاز به عکاسی در محیط کار مشتری باشد، هر جلسه مراجعه به میزان زمان ۷۵ دقیقه میباشد.

 

  حتما بخوانيدبازاریابی در اینستاگرام (قسمت چهارم: الگوبرداری در اینستاگرام)
تیم دیجیتال مارکتینگ اصفهان رایسان

برنامه مدیریت پیج اینستاگرام رایسان

روندی که از ابتدا آغاز خواهد شد به صورت زیر است:

  • ابتدا در طول برگزاری جلسات با مشتری، پرسونای مخاطب وی مشخص خواهد شد. یعنی معلوم میگردد مشتری، به دنبال چه مدل مخاطبانی میباشد. بر اساس شناخت گروه‌بندی‌های مختلف مخاطبان، راه‌های مختلفی که میتوان به مخاطبان هدف رسید را شناسایی کرده و مراحل انجام آن‌ها را بررسی میکنیم.
  • در مرحله بعدی به دسته‌بندی محتویاتی که قرار است در پیج اینستاگرام گذاشته شود میپردازیم و بر اساس میزان محتویات منحصر به فرد مشتری، و محتویاتی که در آن صنعت وجود دارد، دسته‌بندی‌های محتوا‌ها مشخص میگردد.
  • سپس تقویم زمان‌بندی انتشار پست مشخص میگردد. بر اساس پکیج انتخابی مشتری این تقویم تولید خواهد شد. تولید تقویم زمان‌بندی بر اساس سیاست به روز بودن پیج میباشد که بایستی علایق و میزان تعاملات فالور‌های پیج را نیز در نظر بگیریم تا مبادا با انتشار پست‌های زیاد باعث ریزش فالور‌ها شویم.
  • پس از این مرحله به سراغ راه حل‌های بالا بردن تعامل فالور‌های پیج میرویم. نیاز است راهکار‌های مختلفی را برای تعامل بیشتر فالور‌ها با پیج در نظر بگیریم.

مدیریت صفحه اینستاگرام

پیج اینستاگرام بخریم یا مدیریت پیج اینستاگرام را واگذار کنیم

تجربه نشان داده است که خرید پیج اینستاگرام با فالوور کم و زیاد هیچ اثر مثبتی نخواهد داشت و اگر هم فالوور زیاد هم داشته باشد پیج شما چون قرار است با محتوای جدیدی شروع به فعالیت کند بازخورد نخواهد داشت و ریزش شدیدی خواهید داشت و وقتی بازدید خوبی نداشته باشید به مخاطب‌های واقعی هم پست‌ها یپیج نمایش داه نمیشود. اگر با توجه به الگوریتم اینستاگرام جلو نروید عملاً پیج شما نابود خواهد شد بهترین پیشنهاد این است که شما پیج خود را به مدیر حرفه‌ای اینستاگرام، حالا چه شخص باشد چه شرکت ولی در مدیریت پیج اینستاگرام حرفه‌ای باشد، با تمام الگوریتم‌ها و قواعد اینستاگرام آشنا باشد تا بتواند مخاطب خوبی را برای شما جذب کند و مهمترین کار در پیج را که تعامل در پیج اینستاگرام هست را بالا ببرد اگر بتواند این تعامل را بالا ببرد میزان فوروارد‌ها، لایک‌ها، کامنتها بیشتر میشود و در نتیجه اینستاگرام پیج شما را به افراد بیشتری نمایش میدهد. در کل باید با ظرأفت بیشتری به این مسأله نگاه کنید تا متضرر نشوید.

تولید محتوا برای پیج اینستاگرام

مهمترین قسمت مدیریت پیج اینستاگرام که باید بصورت حرفه‌ای انجام شود تولید محتوا کاربردی، جذاب و ارزشمند برای پیج است. بطور کلی اینستاگرام برای وقت گذرانی و سرگرمی مردم استفاده میشه پس باید جوری محتوا‌سازی کرد که در زمان ها‌یی که فرد برای استراحت به اینستاگرام وارد شده بتوانید فرد با وجود اینکه سرگرم میکنید بازاریابی هم بکنید و بتوانید خدمات و محصول خود را به آن بفروشید. تولید محتوا فقط با کپی کردن مطالب دیگران هیچ فایده‌ای ندارد باید شما تیم و نفر خاص خود را داشته باشید تا بتواند محتوای با ارزشمند تولید کند که خیلی راحت بگم کار هر کسی نیست.

 

مکمل های تبلیغات اینترنتی:

شما برای مکمل‌های تبلیغات اینترنتی بیزینس خود میتوانید از طراحی سایت اصفهان، که در کل مکمل هستند برای دیجیتال مارکتینگ در اصفهان شما مثل سئو سایت در اصفهان و دیگر موارد استفاده کنید تا زودتر به نتایج خود برسید.

درباره رایسان

شرکت رهپویان آینده ساز ارتباطات نوژان با نام تجاری رایسان در سال ۱۳۹۰ شروع به کار نمود و در مدت ۱۰ سال از فعالیت خود در زمینه‌های مختلف IT و فن آوری اطلاعات فعالیت نموده است، شرکت رایسان، در طول مدت فعالیت خود با سازمان‎ها، شرکت‎ها و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری همکاری داشته است، مشتریان ما همواره به دنبال بهترین‎ها هستند و تمام سعی ما بر این است تا خدماتی حرفه‎‌ای، استاندارد و با کیفیتی مطلوب به آنها ارائه نماییم.